hijs fijnquote:Op zondag 11 maart 2012 21:03 schreef ElDani het volgende:
Vind dit overigens ook echt een heerlijke plaat!
die vat ik ff nietquote:Op zondag 11 maart 2012 21:11 schreef belsen het volgende:
Zijn jullie erg gehecht aan dat tagje?
Jullie zijn namelijk (nog) de enige reeks met een tagje... Mag dat ook gewoon de titel worden (dus niet tussen brackets).
NEE!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:11 schreef belsen het volgende:
Jullie zijn namelijk (nog) de enige reeks met een tagje... Mag dat ook gewoon de titel worden (dus niet tussen brackets).
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik ben er behoorlijk aan gehecht geraakt ja, zou een groot verlies zijn voor de reeks
Wow! Mooie tracklist, van Geck-o neem ik aan?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb vanmiddag ff in het zonnetje door het park gelopen met deze set op, dan krijg je wel even zin in de zomer zeg poeee heeee![]()
Theracords Radio Show 151 Euphoric Special
01. DJ Phil TY - Miami Belch (Polite Mix)
02. The Pitcher - Karma
03. Geck-o - Give Me Some Heat
04. Geck-o - Dancing Machine
05. Geck-o - 2-1 (Instrumental Version)
06. TNT vs Brennan Heart - Punk Fanatic (TNT Remix)
07. Phrantic - Drift Away
08. Geck-o - It's What We Are (Melo Edit)
09. Technoboy - War Machine
10. Activator & Zatox - Freedom
11. The Pitcher - Serenity
12. The KGBs - Superdisco (Technoboy Remix)
13. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
14. Geck-o - Bingo!
15. Activator ft K-project - Domination
Dan ga ik het voorzichtig inmasseren.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik ben er behoorlijk aan gehecht geraakt ja, zou een groot verlies zijn voor de reeks
Uiteraardquote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wow! Mooie tracklist, van Geck-o neem ik aan?
Helemaal nietsquote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wat gaat er nu dus precies veranderen dan?
Voorlopig nog even niks. Maar die tagjes worden in MUZ eigenlijk alleen gebruikt voor toernooien, prijsvragen, enzovoort. En dus nog steeds voor de hardstylereeks. Ik dacht, ik gooi het even in de groep.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wat gaat er nu dus precies veranderen dan?
Dat is de foute smiley na je tekst.quote:
Akkoordquote:
welke tagjes?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Voorlopig nog even niks. Maar die tagjes worden in MUZ eigenlijk alleen gebruikt voor toernooien, prijsvragen, enzovoort. En dus nog steeds voor de hardstylereeks. Ik dacht, ik gooi het even in de groep.
[Hardstyle #267] Darknessshopquote:
de modjes zijn er maar druk meequote:Op zondag 11 maart 2012 21:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
[Hardstyle #267] Darknessshop
ipv
Hardstyle #267 Darknessshop
pfffff...waar is de tijd gebleven dat rippert dit topique met ijzeren vuist regeerde? dan had je het wel uit je hoofd gelaten om aan ons tagje te komenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:11 schreef belsen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er wel vet uit, dikke locatie ook voor een (hardstyle) feestjeeen operahuis
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:11 schreef belsen het volgende:
Omomom morgen ff opzoeken, dat ziet er uit als een heerlijk setje tijdens et codenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb vanmiddag ff in het zonnetje door het park gelopen met deze set op, dan krijg je wel even zin in de zomer zeg poeee heeee![]()
02. The Pitcher - Karma
14. Geck-o - Bingo!
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef mstx het volgende:
IC your Opera party and I raise with a boat festivalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er wel vet uit, dikke locatie ook voor een (hardstyle) feestjeeen operahuis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal alleen wel een hoog dubstep gehalte hebben
[ Bericht 14% gewijzigd door Sc0tTy op 11-03-2012 23:06:03 ]Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Beetje raar eigenlijk. Toernooien en prijsvragen zijn meestal sticky en staan sowieso extra in de spotlights. Een tag past veel beter bij een reeks, dat maakt tenminste een duidelijke scheiding tussen thema en TT.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Voorlopig nog even niks. Maar die tagjes worden in MUZ eigenlijk alleen gebruikt voor toernooien, prijsvragen, enzovoort. En dus nog steeds voor de hardstylereeks. Ik dacht, ik gooi het even in de groep.
Oh maar dat is er ook met hardstyle hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:59 schreef Sc0tTy het volgende:
IC your Opera party and I raise with a boat festival
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal alleen wel een hoog dubstep gehalte hebben
Ziet er nou niet echt massive uitquote:Op zondag 11 maart 2012 23:15 schreef mstx het volgende:
[..]
Oh maar dat is er ook met hardstyle hoor.![]()
http://www.q-dance.nl/q/e(...)e/list_messages/9951
Alleen Jungle is massive!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Had het er nog over eergisteren met mijn hardstyle maatje. Zou toch mooi zijn als ze het konden bijleggen! Dikke Audiofreq ft. Code Black productiesquote:Op maandag 12 maart 2012 03:47 schreef Levitas het volgende:
Audiofreq lijkt spijt te hebben van wat er is gebeurd tussen hem en Code Black.
Post @ Facebook: "Sometimes in life, you make mistakes and lose more than you ever hoped you would gain. — at The Good Old Days", met een foto van Toneshifterz en Bioweapon...
quote:
Ja, ze zijn met flinke ruzie uit elkaar gegaan, en sindsdien is Bioweapon niet meer, en zit Code Black bij Fusionquote:Op maandag 12 maart 2012 11:18 schreef Sc0tTy het volgende:
Audiofreq ft. Code Black = Bioweapon ?
Of wie er ook uit elkaar waren ?
Hmm, heb hier niks gezien?quote:Op maandag 12 maart 2012 09:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Had het er nog over eergisteren met mijn hardstyle maatjes.
Als we Sam moeten geloven, probeert 'ie t wel. Heeft Code Black een keer uit eten genomen om te praten en hij zou Corey vandaag bellen ofzoquote:Op maandag 12 maart 2012 09:38 schreef eQuaL het volgende:
Zou toch mooi zijn als ze het konden bijleggen! Dikke Audiofreq ft. Code Black productiesMaarja, de ruzie is ook wel veel te ver gegaan
*Pakt de popcorn er weer bij...quote:Op maandag 12 maart 2012 12:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hmm, heb hier niks gezien?
[..]
Als we Sam moeten geloven, probeert 'ie t wel. Heeft Code Black een keer uit eten genomen om te praten en hij zou Corey vandaag bellen ofzo
Lijkt net een soap seriequote:
Jij was net ff wegquote:
Vind ik ook, hou het lekker voor je, en als je je hart wil luchten prima, maar niet op Twitter...quote:Op maandag 12 maart 2012 12:42 schreef 16meter het volgende:
Raar dat ze dat allemaal zo twitter enzo gooien, zie het nut daar niet van in.
Zal wel bij deze tijd horen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:42 schreef 16meter het volgende:
Raar dat ze dat allemaal zo twitter enzo gooien, zie het nut daar niet van in.
Zal wel bij deze tijd horen.
hallo!!!!!!!quote:Op maandag 12 maart 2012 13:06 schreef T_Killer het volgende:
absolute hulde voor 16m voor z'n opmerking dat Speedy J die melo heeft gejat van Fronliner.
Waar vind je dit soort baasheid? PM anders als je wil graag!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
02. The Pitcher - Karma
14. Geck-o - Bingo!
Het staat er toch bij? Theracords radio show 151? Heb je een ban op Google?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waar vind je dit soort baasheid? PM anders als je wil graag!
HOoooo potdikkemie, heb over de eerste regel heen gelezenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Het staat er toch bij? Theracords radio show 151? Heb je een ban op Google?
Volgens mij maakte 16m die opmerking? Maar bij deze ook big ups/reseptc/mad props voor DV voor zn inbreng.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 13:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Het staat er toch bij? Theracords radio show 151? Heb je een ban op Google?
DV plaatste de videos en opmerking, waarna Techno er op reageert, en 16m er nog wat verder op doorgaatquote:Op maandag 12 maart 2012 13:43 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Volgens mij maakte 16m die opmerking? Maar bij deze ook big ups/reseptc/mad props voor DV voor zn inbreng.
Volgens mij heeft ie nog wel wat goed te maken..quote:Op maandag 12 maart 2012 03:47 schreef Levitas het volgende:
Audiofreq lijkt spijt te hebben van wat er is gebeurd tussen hem en Code Black.
Post @ Facebook: "Sometimes in life, you make mistakes and lose more than you ever hoped you would gain. — at The Good Old Days", met een foto van Toneshifterz en Bioweapon...
is coolquote:Op maandag 12 maart 2012 13:43 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Volgens mij maakte 16m die opmerking? Maar bij deze ook big ups/reseptc/mad props voor DV voor zn inbreng.
als je de tracklist googlet kom je ook uit op de gewilde sitequote:Op maandag 12 maart 2012 13:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOoooo potdikkemie, heb over de eerste regel heen gelezen
Nee. Is van The Magic Showquote:Op maandag 12 maart 2012 15:07 schreef Sokz het volgende:
Zo'n bio, schrijf je dat dan over jezelf?:P
Nice!quote:
We hebben geen problemen ondervonden tijdens het testen ervanquote:Op maandag 12 maart 2012 15:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nice!
Is overigens nog niet erg stabiel hier, FF10. Player liet daarnet bijna de browser crashen
Ook hier gaat ie niet lekker. Scrollen werkt niet en lijkt dan ook vast te lopen.....quote:Op maandag 12 maart 2012 15:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nice!
Is overigens nog niet erg stabiel hier, FF10. Player liet daarnet bijna de browser crashen
Dit is wordpress...quote:Op maandag 12 maart 2012 15:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Terug naar de Wordpress versie zeg ik je!
In Firefox loopt hij erg stroef in elk geval. IE9 draait hem prima inderdaad.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
We hebben geen problemen ondervonden tijdens het testen ervanAls ik er op druk, begint ie binnen 1 sec. af te spelen zonder buffering etc.
Gewoon 11, maar wel FF 10 hier.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:28 schreef StM het volgende:
Werkt prima in FF 11. Draaien de mensen met problemen soms een oude(re) flash?
Misschien komt het omdat er nog een 320kbps file in stond en misschien meerderen tegelijk t laten afspelen. Maargoed dat probleem is opgelost aangezien die er vanaf is gehaaldquote:Op maandag 12 maart 2012 15:33 schreef eQuaL het volgende:
Waar ik al meteen aan kon zien dat die player niet goed werkte is dat hij de lengte van het af te spelen bestand constant opnieuw berekende met telkens een seconde verschil.
Site draait nu een stuk vloeiender in elk gevalquote:Op maandag 12 maart 2012 15:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat er nog een 320kbps file in stond en misschien meerderen tegelijk t laten afspelen. Maargoed dat probleem is opgelost aangezien die er vanaf is gehaald
Hoezo? Heeft toch prima plaatjes gemaakt!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:28 schreef RiKe het volgende:
Kunnen we van de dinsdag een Ivan Carsten bash dag maken?
Bazooka Girl vond ik altijd best vet.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:28 schreef RiKe het volgende:
Nee.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:28 schreef RiKe het volgende:
Dat zeg ik; Colombia. Ik volg de scene helaas niet meer zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
De rouwadvertenties vorige week niet in de krant gezien?
Gewoon zeggen dat je cocaine straight from Bolivia hebt. Wie weet slaat het aanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het wordt geen makkelijke opgave, maar it is worth a try.
Hehe, ik vrees dat ik het ietsje rustiger moet aanpakken:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je cocaine straight from Bolivia hebt. Wie weet slaat het aan
Hij heeft de laatste tijd niet veel leuks uitgebracht, maar toch staan er aardig wat leuke/epische tracks op zijn naam:quote:Op maandag 12 maart 2012 23:28 schreef RiKe het volgende:
Dit dus..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:34 schreef 16meter het volgende:
En deze:
Dus waarom haten op ome Ivan?
edit: Hoor nu zijn nieuwe shit, wat fucking slecht is.
IDD top plaat!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dit dus..
maar bovenstaande is 1 van mijn favoriete platen aller tijden, simpel maar oh zo effectief...
Opgepitchte frenchcore en terrorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:48 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
IDD top plaat!
@Haakon, zit nu de set van Akira @ SWBB te luisteren![]()
Hahaha eindbaasquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:46 schreef haakon het volgende:
[..]
Opgepitchte frenchcore en terror![]()
Er moet nog wel diepgang in de muziek zitten...
Stuk vetter, fijne industrial en schranz door elkaar. Alleen begint hij na een half uur al frenchcore en UK hardcore te draaienquote:
Waar is die gozer eigenlijk gebleven? Of heeft hij eindelijk z'n rust gevonden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waar is die gozer eigenlijk gebleven? Of heeft hij eindelijk z'n rust gevonden?Godverdomme DennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
Juh wel beetje jammer, vind frenchcore wel leuk maar Industrial/Schranz is leukerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:58 schreef haakon het volgende:
[..]
Stuk vetter, fijne industrial en schranz door elkaar. Alleen begint hij na een half uur al frenchcore en UK hardcore te draaienAls ik frenchcore wil horen ga ik wel in AREA2 staan!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waar is die gozer eigenlijk gebleven? Of heeft hij eindelijk z'n rust gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is wel een terechte vraag, iemand die een antwoord heeft?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:33 schreef 16meter het volgende:
Misschien Thera, als hij ons weer op de hoogte brengt van de laatste Theracords releases spamt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:34 schreef DjThera het volgende:
Verder wil ik het natuurlijk even hebben over de nieuwe theracords release .....
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:34 schreef DjThera het volgende:
Verder wil ik het natuurlijk even hebben over de nieuwe theracords release .....
Dat is wel jammer, die hele And it goes-release was vet! Een een keer wat andersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:34 schreef DjThera het volgende:
Hij is inmiddels politieagent waar ie de afgelopen jaren voor gestudeerd heeft en hij had dus ook de keuze gemaakt om daar vol voor te gaan en muziek puur als hobby te houden waar ie nu al een hele tijd al niet meer aan toe komt.
Lolquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tom... was dit voor een idiote 1e track?
YTTPM, Bazooka Girl, etc. Prima plaatjes jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dit dus..
maar bovenstaande is 1 van mijn favoriete platen aller tijden, simpel maar oh zo effectief...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks iedereen die geluisterd heeft, hoop dat jullie het een leuke set vonden![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Even voor de mensen met een puike subwoofer mijn laatste ontdekking:
Dat weten we nou wel hoorquote:
Problem?quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:06 schreef T-Force het volgende:
Staat nu op LSDB![]()
Nogmaals de tracklist:Leuke set tot nu toe 2-motion! Voorbeeld voor velen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks iedereen die geluisterd heeft, hoop dat jullie het een leuke set vonden
Verzonden vanaf me Nokia 3300.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:57 schreef 16meter het volgende:
Ik zet 'm ff op me m'n Sony Vaio en Sansa Clip+.
Probleem, haters?
Verzonden vanaf mijn iPhone.
http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/14265quote:Zoals bekend, staat Biddinghuizen van 21 juni t/m 24 juni geheel in het teken van Defqon.1. Omdat Q-dance het belangrijk vindt om de omgeving te steunen, is er in samenwerking met 10.000 HOURS een vrijwilligersdag in het leven geroepen.. Deze dag vindt plaats op zaterdag 12 mei 2012. Het doel is om het Colombinehuis, wat naast het Defqon.1 terrein ligt, op te knappen. Het Colombinehuis is een vakantieverblijf voor gezinnen met kinderen tot 21 jaar. Kinderen die nauwelijks op vakantie kunnen, omdat ze een zware medische behandeling hebben gehad, rolstoelafhankelijk zijn of chronisch ziek zijn. Om voor deze kinderen vakantie mogelijk te maken is het Colombinehuis opgericht.
Het opknappen van het Colombinehuis kunnen we niet alleen, daarom vragen we jullie hulp.
Kom Q-dance en een aantal artiesten meehelpen en knap op 12 mei met z’n allen het Colombinehuis op.
Natuurlijk kun je wat terug verwachten voor deze goede daad:
Na een dag klussen ronden we af met een BBQ en een exclusief feestje, waar we met een aantal top artiesten deze dag afsluiten.
Daarnaast krijg je na de vrijwilligersdag een exclusieve code om een ticket te bestellen voor Defqon.1 Festival, welke wij gratis upgraden naar een extended ticket en ben je dus verzekerd van je kaart.
Mag je me toch nog es uitleggen hoe je dat precies doet danquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Verzonden vanaf me Nokia 3300.
Leuke actiequote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
voor de geinteresseerden:
[..]
http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/14265
Wat de neuk? Ik denk niet dat dat lang zal blijven staan...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:19 schreef benniesnugger het volgende:
Voor de geinteresseerden:
http://bit.ly/DQ12CODE
quote:Sorry, inschrijving is niet meer mogelijk omdat het maximum aantal inschrijvingen is behaald.
Morgen direct kaartjes kopen. Hoe snel zal het uitverkocht zijn? Intens en Rebirth waren binnen een dag uitverkocht, vrij sick.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:32 schreef eQuaL het volgende:
Tsja, kost mij iets teveel geld allemaal. Ga liever naar Wish Outdoor en/of Decibel
*edit*
kaartverkoop Wish Outdoor start morgen
http://www.wishoutdoor.co(...)%26-line+up-release/
Vorig jaar ook gedaan jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:26 schreef Sokz het volgende:
Gewoon de dag ervoor voor 50% van de prijs een kaartje kopen omdat iedereen 'm op marktplaats zet omdat 't toch weer kutweer wordt
Woensdag nog niet meteen alles geloof ik, dacht dat ze in de loop van de week meer namen onthullen. Maar het feit dat er weer een Magic Show stage is vind ik al genoeg getuigen van een potentiel topfeestquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef 16meter het volgende:
Oeps.. Lees inderdaad dat ze vanaf woensdag alles gaan onthullen. :x
eensquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:39 schreef 16meter het volgende:
Veel bij Purple geweest. Open air + vooral leuke hardstyle.
Het wordt dit jaar echt extreem vetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:51 schreef eQuaL het volgende:
Maar het feit dat er weer een Magic Show stage is vind ik al genoeg getuigen van een potentiel topfeest
Morgen om 3 uur schijnt volgens berichten op twitter geloof ik (Qdancebackstage geloof ik)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
zelf geen code kunnen bemachtigen, wist niet van de actie... morgen bij een klant, dus geen mogelijkheid om Twitter / Facebok in de gaten te houden![]()
zoals je kunt lezen geen mogelijkheid voor Twiter / Facebook morgen...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:04 schreef ElDani het volgende:
[..]
Morgen om 3 uur schijnt volgens berichten op twitter geloof ik (Qdancebackstage geloof ik)
Vraag je toch iemand anders?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals je kunt lezen geen mogelijkheid voor Twiter / Facebook morgen...
als je er ook 1 voor mij probeer te bemachtigen; alvast dankquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:42 schreef Sokz het volgende:
Ik zal morgen als ik kan wel proberen een paar codes te bemachtigen. Let op: ik (kan) niks beloven.
Ben benieuwd, wacht wel ff de voorlopige line-up af morgen...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het wordt dit jaar echt extreem vetGoeie line up en vet thema hangen we eraan. We willen in ieder geval vorig jaar overtreffen
Zal morgen wel ff kijken, hoef ze zelf niet per sequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iemand hier die mij wil helpen aan een code?
Tja, zo extreem kut vind ik hem niet eens.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef RiKe het volgende:
Ik zal mijn vraag van pagina 4 (de Ivan Carsten bash dag) even beargumenteren.
Ga er klaar voor zitten, dit is een heftige voor de echte fans....
Iedereen die zo'n remix maakt van zo'n klassieker is niet goed bij z'n hoofd
Woohooquote:
Deze edit vond ik altijd wel puikquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef RiKe het volgende:
Ik zal mijn vraag van pagina 4 (de Ivan Carsten bash dag) even beargumenteren.
Ga er klaar voor zitten, dit is een heftige voor de echte fans....
Iedereen die zo'n remix maakt van zo'n klassieker is niet goed bij z'n hoofd
Oja!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:55 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Deze edit vond ik altijd wel puik![]()
*denkt ook weer terug aan qountdown 2008
Lekkere plaat, acid geluidenquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:23 schreef T-Force het volgende:
Bij deze ff de nieuwe Therabyte releaseGENIAAL ZO VET!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze plaat, wat een heerlijke sfeer, niet snel maar zit zo goed in elkaar en gebruikt puike soundsquote:
Ja, goede track, maar haalt het niet bij bovenstaande origineel (sorry Theraquote:Thera, wat een ongelofelijke held ben je ookSuuuuuuuuper weer deze remix.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:22 schreef 16meter het volgende:
De Thera remix vind ik toch vetter. Jammer dat de acid sounds wat minder aanwezig zijn (ideetje voor de remuxx of re-edit?), maar die overgang van het intro naar de lead is super gedaan.
Tags bij die video's:quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
WoohooThanks guys!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh my fucking shiiiiiiiit, hoe vet![]()
Thera, wat een ongelofelijke held ben je ookSuuuuuuuuper weer deze remix.
quote:trance
dance
house
techno
electro
all
those
boxes
and
we
just
keep
everything
laying
out
on
the
floor
how
messy
but
much
more
fun
idd:quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:13 schreef DjThera het volgende:
Haha kijk dan vooral ook maar niet naar de tags van onze andere videos
Jep, voor de tweede keer (vorig jaar was mijn eerste grote indoorfeest). Gaan ook een aantal groentjes mee dus beloofd een mooie avond te wordenquote:
Dan moet je toch ook een dagje vrijwilligerswerk doen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:47 schreef eQuaL het volgende:
Over een kwartiertje ist toch weer feest met defqon1 tickets?
Ga het toch maar ff proberen, al ist maar voor die arme Remco
Nee dat is weer een andere actiequote:Op woensdag 14 maart 2012 14:53 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dan moet je toch ook een dagje vrijwilligerswerk doen?
Twitter en facebookquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
waar staat die actie? wil wel mn best doen maar zit op werk, twitter enzo is niet de bedoeling.
Al 5 minuten te laatquote:Q-dance
The tension is rising... Only 10 minutes to go! Make sure to keep an eye on our social media... Good luck everyone!
Like · · p2p · 15 m!nz b4 ·
Is bijna in mijn achtertuin, moet ik alleen wel mensen meekrijgenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:39 schreef haakon het volgende:
Welke klepperbennies van hier gaan ook naar Hardshock?
hihiquote:De registratie is geslaagd, je ontvangt vanzelf binnenkort bericht met je code en instructies.
Vieze oplichter, ik bied ze aan voor 175¤!quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:11 schreef mstx het volgende:
Ik ben helaas ziek op de dag van defqon, iemand mijn kaartjes overkopen voor ¤200 per stuk?
Het is mij de afgelopen 2 jaar niet meer gelukt via de reguliere verkoop.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:16 schreef eQuaL het volgende:
Ach als je op dezelfde manier het probeert bij de reguliere verkoop heb je nog best een goede kans op een kaartje. Wij hebben bij DQ10 met 4 pc's tegelijk zitten F5-en, en alle 4 binnen 15 minuten wachtrijtje. Sinds ze die wachtrij hebben ingevoerd gaat het prima
Tja we hebben het dan ook wel over DefQon.1, weinig feesten die zo snel uitverkopenquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is mij de afgelopen 2 jaar niet meer gelukt via de reguliere verkoop.Gelukkig wel steed pre-sale codes kunnen fixen.
Had hetzelfde probleem, sorry RemCorequote:Op woensdag 14 maart 2012 15:14 schreef Spaulding het volgende:
Godverdomme, tot twee keer toe m'n gegevens ingevuld maar daarna kon ie twee keer de pagina niet laden, nu lukt het dus niet meer..
Eigenlijk vind ik het ook niet meer waard. De eerste keer was heilig, de vier keren daarna elke keer minder... Maarja dit is toch het feest waar iedereen van m'n groep heen gaat dus toch wil je weer...quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
Geen Defqonstress hier... heerlijk ^^
X2quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
x3quote:
quote:Josh & Wesz
Little update; Something big is going to happen.. Can't tell you more, sorry
Like · · p2p · 133 · 3 m!nz b4 ·
ja, ik wil wel een codequote:Op woensdag 14 maart 2012 15:20 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tja we hebben het dan ook wel over DefQon.1, weinig feesten die zo snel uitverkopen
Anyway, ReMcOrE, mocht je ze willen laat het maar weten. Voor mij een veel te duur feestje, zometeen begint de Wish Outdoor verkoop
Tof, als jullie de fotograaf van DJ Guide zien is de kans groot dat ik het ben.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Jep, voor de tweede keer (vorig jaar was mijn eerste grote indoorfeest). Gaan ook een aantal groentjes mee dus beloofd een mooie avond te worden.
Ik wou dat ik bij alle organisaties foto's kon makenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:59 schreef StM het volgende:
Tsss, je gaat natuurlijk naar de Fear.FM fotograaf!
Defqon is wel iets groter als de mainquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:05 schreef NLS04 het volgende:
DefqonIk snap echt niet waarom je daar nog heen zou willen. Het publiek bij dolfinarium wassenaar is nog enthousiaster. Kan me ook niet herinneren dat ik een filmpje van vorig jaar overdag op de main heb zien langskomen waar het echt los ging..
Zal erop lettenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:55 schreef Treces het volgende:
[..]
Tof, als jullie de fotograaf van DJ Guide zien is de kans groot dat ik het ben.
Dan moet meneer toch echt eens bij de industrial stage, (early) hardcore stage of hardtechno stage gaan staan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:05 schreef NLS04 het volgende:
DefqonIk snap echt niet waarom je daar nog heen zou willen. Het publiek bij dolfinarium wassenaar is nog enthousiaster. Kan me ook niet herinneren dat ik een filmpje van vorig jaar overdag op de main heb zien langskomen waar het echt los ging..
Josh n Wesz naar Dirty Worksquote:
quote:Hardcopy Recordings
And..Artic joins A2 Records and Josh & Wesz signed at DirtyWorkz.Had a great time working with you guys, we wish you all the best in future!
Dit idd. Tel daar ook maar (de mainstage van) feesten als Decibel en Q-Base bij op.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:05 schreef NLS04 het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
alsof je dat ooit gehad hebt..quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
Harmony of Hardcorequote:Op woensdag 14 maart 2012 18:32 schreef Waffle het volgende:
Ik ga er ook vooral heen om die andere stages ook te zien en rondjes te lopen. En welk festival heeft die "dagjesmensen" dan niet?
sowieso wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:39 schreef T_Killer het volgende:
Ieder festival heeft dagjesmensen, maar relatief gezien heeft Defqon, met Qlimax, volgens mij veel meer dagjesmensen dan anderen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
WoohooThanks guys!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh my fucking shiiiiiiiit, hoe vet![]()
Thera, wat een ongelofelijke held ben je ookSuuuuuuuuper weer deze remix.
Waldhaus is echt een baas, helemaal samen met jason littlequote:Op woensdag 14 maart 2012 19:27 schreef T-Force het volgende:
Nog mensen die meewillen naar Djax It Up volgende week zaterdag? Waldhaus live die mag afsluiter na een avondje HardtechnoMaar 15 euro, prima prijs dacht ik zo. En supertoffe energieke muziek
Slaapplek kan natuurlijk geregeld worden
Ik werkte heel de dag met samengeknepen billen of het je wederom zou lukken, en ik kan je zeggen samengeknepen billen en werken als schandknaap achter het station is echt geen pretje...dat geeft stress...quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:42 schreef de_huig het volgende:
[..]
alsof je dat ooit gehad hebt..
ik had altijd de stress namens jou
quote:Reverze has recently sold out, and many of you have missed out on a ticket to Belgium's largest and most spectacular Hard Dance event.
But, no fear. Bass Events have given it some thought and have teamed up with one of the worlds leading online radio stations in the hard dance scene, Fear.FM, to bring Reverze to you! A true journey beyond belief.
Thanks to this cooperation, you will be able to listen to Reverze - Beyond Belief live online. And if you've got the Fear.FM iPhone App, you can even listen to Reverze while out and about. In short, anything to please your needs.
Of course, Bass Events still very busy with constructing the massvie stage and decor of Reverze - Beyond Belief, and Fear.FM are still very busy testing out the technology used to stream this massive event, so we're really doing our very best to make sure the live broadcast is 100% confirmed!
More detailed information about where to tune-in exactly will be announced on Friday evening.
So, keep those eyes on our social media!
http://fear.fm
http://facebook.com/Fear.FM
http://twitter.com/FearFM
http://bassevents.be
http://www.facebook.com/bassevents
http://twitter.com/#!/BassEvents
Boaaaa die heb ik al zó vaak gepost!quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:51 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Waldhaus is echt een baas, helemaal samen met jason little![]()
Gaan naar Dirty Workz. Artic naar A2 records.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:51 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Deze muziekquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:51 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
vind er (voor zover mee bekend) eigenlijk ook niet echt leuke dingen op uitkomen... ei met ui uitgezonderdquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Gaan naar Dirty Workz. Artic naar A2 records.
Hardcopy loopt leeg.
quote:
Ground Zero nu overdag.. Meh...quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:46 schreef Krulliewullie het volgende:
DefQon, tsjah, vorig jaar was leuk en vooral aan het eind bij The Machine zeer gezellig!! Maar doe mij maar net zo lief of liever Decibel, Ground Zero of ieder ander festival met meerdere areas. DefQon is leuk maar zeker niet speciaal (behalve dan het 'speciale prijsje' met heel die reis en alles erbij en het speciale hollandse weer wat we er bij kregen)
's Nachts krijg ik een dipje, overdag niet, dus voor mij fijner. En Ground Zero heeft iets undergrounds, zo in dat bos aan het water, met de typische aankleding en de muziekstijlen die aanwezig zijn! Heb goeie herinneringen aan de afgelopen twee editiesquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:52 schreef haakon het volgende:
[..]
Ground Zero nu overdag.. Meh...
Tegelijk met Harmony of Hardcore..
Ook meerdere stijlen
Dan is bij mij de keus snel gemaakt
Ik heb geen idee of het dit jaar doorgaat! Hou het nu allemaal een stuk minder bij , want ik kan er toch niet bij zijnquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:15 schreef stoeltafel het volgende:
Ground Zero zou toch niet meer door gaan? Vorig was k er en vond het maar matig, geen sfeer, heel rustig. De muziek was wel lekker
's Nachts moet je even doorzetten. Als je dan fijn in de muziek zit is er niets fijner!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
's Nachts krijg ik een dipje, overdag niet, dus voor mij fijner. En Ground Zero heeft iets undergrounds, zo in dat bos aan het water, met de typische aankleding en de muziekstijlen die aanwezig zijn! Heb goeie herinneringen aan de afgelopen twee edities
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:42 schreef Krulliewullie het volgende:
Maar ik háát dipjes!Je bent wel lief als je een dipje hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je tegen me aanliggen slapen
![]()
Heb em ook als optie staanquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:27 schreef T-Force het volgende:
Nog mensen die meewillen naar Djax It Up volgende week zaterdag? Waldhaus live die mag afsluiter na een avondje HardtechnoMaar 15 euro, prima prijs dacht ik zo. En supertoffe energieke muziek
Slaapplek kan natuurlijk geregeld worden
+1quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:08 schreef 16meter het volgende:
Overdag feesten en rond een uur of 2 je nest in.
+2. Tenzij je Haakon heet, verneuk je niet je hele zondag omdat je pas om 16:00 uit bed komt (in Haakons geval naar bed gaat). En, die dag voor een feest duurt altijd zoooo gigantisch lang. Beter gewoon wakker worden, trein in een feestuh!quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:08 schreef 16meter het volgende:
Overdag feesten en rond een uur of 2 je nest in.
Als ik het me goed herinner, was ik toen al om 0:00 thuis...quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:27 schreef StM het volgende:
Als het parkeren weer net zo hopeloos is als vorig jaar op Defqon gaat om 2 uur in je nest liggen er niet in zittenVorig jaar was ik geloof ik rond 04:00 thuis. En dan nog even douchen enzo...
Check, check, check, check, check, kut ik moet werkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
In de zomer wakker worden, het zonlicht je kamer in zien komen en de vogeltjes horen fluiten. Opstaan, stevig ontbijtje erin en lekker de hele dag buiten in het zonnetje genieten van de hedendaagse kuthardstyle andere goede muziek![]()
dan helemaal gesloopt maar voldaan naar huis om op hetzelfde tijdstip als normaal naar bed te gaan
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Krulliewullie, lette gij op, nog 7 posts te gaan. Laat het je geen 3e keer overkomen
Ben benieuwd wie er verder op de main staanquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:37 schreef eQuaL het volgende:
Over 20 minuten trouwens vervolg van de lijn-omhoog van WO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |