Dit dus..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:34 schreef 16meter het volgende:
En deze:
Dus waarom haten op ome Ivan?
edit: Hoor nu zijn nieuwe shit, wat fucking slecht is.
IDD top plaat!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dit dus..
maar bovenstaande is 1 van mijn favoriete platen aller tijden, simpel maar oh zo effectief...
Opgepitchte frenchcore en terrorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:48 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
IDD top plaat!
@Haakon, zit nu de set van Akira @ SWBB te luisteren![]()
Hahaha eindbaasquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:46 schreef haakon het volgende:
[..]
Opgepitchte frenchcore en terror![]()
Er moet nog wel diepgang in de muziek zitten...
Stuk vetter, fijne industrial en schranz door elkaar. Alleen begint hij na een half uur al frenchcore en UK hardcore te draaienquote:
Waar is die gozer eigenlijk gebleven? Of heeft hij eindelijk z'n rust gevonden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waar is die gozer eigenlijk gebleven? Of heeft hij eindelijk z'n rust gevonden?Godverdomme DennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
Juh wel beetje jammer, vind frenchcore wel leuk maar Industrial/Schranz is leukerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:58 schreef haakon het volgende:
[..]
Stuk vetter, fijne industrial en schranz door elkaar. Alleen begint hij na een half uur al frenchcore en UK hardcore te draaienAls ik frenchcore wil horen ga ik wel in AREA2 staan!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waar is die gozer eigenlijk gebleven? Of heeft hij eindelijk z'n rust gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is wel een terechte vraag, iemand die een antwoord heeft?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:33 schreef 16meter het volgende:
Misschien Thera, als hij ons weer op de hoogte brengt van de laatste Theracords releases spamt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:34 schreef DjThera het volgende:
Verder wil ik het natuurlijk even hebben over de nieuwe theracords release .....
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:34 schreef DjThera het volgende:
Verder wil ik het natuurlijk even hebben over de nieuwe theracords release .....
Dat is wel jammer, die hele And it goes-release was vet! Een een keer wat andersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:34 schreef DjThera het volgende:
Hij is inmiddels politieagent waar ie de afgelopen jaren voor gestudeerd heeft en hij had dus ook de keuze gemaakt om daar vol voor te gaan en muziek puur als hobby te houden waar ie nu al een hele tijd al niet meer aan toe komt.
Lolquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tom... was dit voor een idiote 1e track?
YTTPM, Bazooka Girl, etc. Prima plaatjes jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dit dus..
maar bovenstaande is 1 van mijn favoriete platen aller tijden, simpel maar oh zo effectief...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks iedereen die geluisterd heeft, hoop dat jullie het een leuke set vonden![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Even voor de mensen met een puike subwoofer mijn laatste ontdekking:
Dat weten we nou wel hoorquote:
Problem?quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:06 schreef T-Force het volgende:
Staat nu op LSDB![]()
Nogmaals de tracklist:Leuke set tot nu toe 2-motion! Voorbeeld voor velen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks iedereen die geluisterd heeft, hoop dat jullie het een leuke set vonden
Verzonden vanaf me Nokia 3300.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:57 schreef 16meter het volgende:
Ik zet 'm ff op me m'n Sony Vaio en Sansa Clip+.
Probleem, haters?
Verzonden vanaf mijn iPhone.
http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/14265quote:Zoals bekend, staat Biddinghuizen van 21 juni t/m 24 juni geheel in het teken van Defqon.1. Omdat Q-dance het belangrijk vindt om de omgeving te steunen, is er in samenwerking met 10.000 HOURS een vrijwilligersdag in het leven geroepen.. Deze dag vindt plaats op zaterdag 12 mei 2012. Het doel is om het Colombinehuis, wat naast het Defqon.1 terrein ligt, op te knappen. Het Colombinehuis is een vakantieverblijf voor gezinnen met kinderen tot 21 jaar. Kinderen die nauwelijks op vakantie kunnen, omdat ze een zware medische behandeling hebben gehad, rolstoelafhankelijk zijn of chronisch ziek zijn. Om voor deze kinderen vakantie mogelijk te maken is het Colombinehuis opgericht.
Het opknappen van het Colombinehuis kunnen we niet alleen, daarom vragen we jullie hulp.
Kom Q-dance en een aantal artiesten meehelpen en knap op 12 mei met z’n allen het Colombinehuis op.
Natuurlijk kun je wat terug verwachten voor deze goede daad:
Na een dag klussen ronden we af met een BBQ en een exclusief feestje, waar we met een aantal top artiesten deze dag afsluiten.
Daarnaast krijg je na de vrijwilligersdag een exclusieve code om een ticket te bestellen voor Defqon.1 Festival, welke wij gratis upgraden naar een extended ticket en ben je dus verzekerd van je kaart.
Mag je me toch nog es uitleggen hoe je dat precies doet danquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Verzonden vanaf me Nokia 3300.
Leuke actiequote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
voor de geinteresseerden:
[..]
http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/14265
Wat de neuk? Ik denk niet dat dat lang zal blijven staan...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:19 schreef benniesnugger het volgende:
Voor de geinteresseerden:
http://bit.ly/DQ12CODE
quote:Sorry, inschrijving is niet meer mogelijk omdat het maximum aantal inschrijvingen is behaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |