hijs fijnquote:Op zondag 11 maart 2012 21:03 schreef ElDani het volgende:
Vind dit overigens ook echt een heerlijke plaat!
die vat ik ff nietquote:Op zondag 11 maart 2012 21:11 schreef belsen het volgende:
Zijn jullie erg gehecht aan dat tagje?
Jullie zijn namelijk (nog) de enige reeks met een tagje... Mag dat ook gewoon de titel worden (dus niet tussen brackets).
NEE!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:11 schreef belsen het volgende:
Jullie zijn namelijk (nog) de enige reeks met een tagje... Mag dat ook gewoon de titel worden (dus niet tussen brackets).
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik ben er behoorlijk aan gehecht geraakt ja, zou een groot verlies zijn voor de reeks
Wow! Mooie tracklist, van Geck-o neem ik aan?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb vanmiddag ff in het zonnetje door het park gelopen met deze set op, dan krijg je wel even zin in de zomer zeg poeee heeee![]()
Theracords Radio Show 151 Euphoric Special
01. DJ Phil TY - Miami Belch (Polite Mix)
02. The Pitcher - Karma
03. Geck-o - Give Me Some Heat
04. Geck-o - Dancing Machine
05. Geck-o - 2-1 (Instrumental Version)
06. TNT vs Brennan Heart - Punk Fanatic (TNT Remix)
07. Phrantic - Drift Away
08. Geck-o - It's What We Are (Melo Edit)
09. Technoboy - War Machine
10. Activator & Zatox - Freedom
11. The Pitcher - Serenity
12. The KGBs - Superdisco (Technoboy Remix)
13. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
14. Geck-o - Bingo!
15. Activator ft K-project - Domination
Dan ga ik het voorzichtig inmasseren.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik ben er behoorlijk aan gehecht geraakt ja, zou een groot verlies zijn voor de reeks
Uiteraardquote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wow! Mooie tracklist, van Geck-o neem ik aan?
Helemaal nietsquote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wat gaat er nu dus precies veranderen dan?
Voorlopig nog even niks. Maar die tagjes worden in MUZ eigenlijk alleen gebruikt voor toernooien, prijsvragen, enzovoort. En dus nog steeds voor de hardstylereeks. Ik dacht, ik gooi het even in de groep.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wat gaat er nu dus precies veranderen dan?
Dat is de foute smiley na je tekst.quote:
Akkoordquote:
welke tagjes?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Voorlopig nog even niks. Maar die tagjes worden in MUZ eigenlijk alleen gebruikt voor toernooien, prijsvragen, enzovoort. En dus nog steeds voor de hardstylereeks. Ik dacht, ik gooi het even in de groep.
[Hardstyle #267] Darknessshopquote:
de modjes zijn er maar druk meequote:Op zondag 11 maart 2012 21:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
[Hardstyle #267] Darknessshop
ipv
Hardstyle #267 Darknessshop
pfffff...waar is de tijd gebleven dat rippert dit topique met ijzeren vuist regeerde? dan had je het wel uit je hoofd gelaten om aan ons tagje te komenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:11 schreef belsen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er wel vet uit, dikke locatie ook voor een (hardstyle) feestjeeen operahuis
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:11 schreef belsen het volgende:
Omomom morgen ff opzoeken, dat ziet er uit als een heerlijk setje tijdens et codenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb vanmiddag ff in het zonnetje door het park gelopen met deze set op, dan krijg je wel even zin in de zomer zeg poeee heeee![]()
Theracords Radio Show 151 Euphoric Special
01. DJ Phil TY - Miami Belch (Polite Mix)
02. The Pitcher - Karma
03. Geck-o - Give Me Some Heat
04. Geck-o - Dancing Machine
05. Geck-o - 2-1 (Instrumental Version)
06. TNT vs Brennan Heart - Punk Fanatic (TNT Remix)
07. Phrantic - Drift Away
08. Geck-o - It's What We Are (Melo Edit)
09. Technoboy - War Machine
10. Activator & Zatox - Freedom
11. The Pitcher - Serenity
12. The KGBs - Superdisco (Technoboy Remix)
13. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
14. Geck-o - Bingo!
15. Activator ft K-project - Domination
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef mstx het volgende:
IC your Opera party and I raise with a boat festivalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er wel vet uit, dikke locatie ook voor een (hardstyle) feestjeeen operahuis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal alleen wel een hoog dubstep gehalte hebben
[ Bericht 14% gewijzigd door Sc0tTy op 11-03-2012 23:06:03 ]Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Beetje raar eigenlijk. Toernooien en prijsvragen zijn meestal sticky en staan sowieso extra in de spotlights. Een tag past veel beter bij een reeks, dat maakt tenminste een duidelijke scheiding tussen thema en TT.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Voorlopig nog even niks. Maar die tagjes worden in MUZ eigenlijk alleen gebruikt voor toernooien, prijsvragen, enzovoort. En dus nog steeds voor de hardstylereeks. Ik dacht, ik gooi het even in de groep.
Oh maar dat is er ook met hardstyle hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:59 schreef Sc0tTy het volgende:
IC your Opera party and I raise with a boat festival
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal alleen wel een hoog dubstep gehalte hebben
Ziet er nou niet echt massive uitquote:Op zondag 11 maart 2012 23:15 schreef mstx het volgende:
[..]
Oh maar dat is er ook met hardstyle hoor.![]()
http://www.q-dance.nl/q/e(...)e/list_messages/9951
Alleen Jungle is massive!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Had het er nog over eergisteren met mijn hardstyle maatje. Zou toch mooi zijn als ze het konden bijleggen! Dikke Audiofreq ft. Code Black productiesquote:Op maandag 12 maart 2012 03:47 schreef Levitas het volgende:
Audiofreq lijkt spijt te hebben van wat er is gebeurd tussen hem en Code Black.
Post @ Facebook: "Sometimes in life, you make mistakes and lose more than you ever hoped you would gain. — at The Good Old Days", met een foto van Toneshifterz en Bioweapon...
quote:
Ja, ze zijn met flinke ruzie uit elkaar gegaan, en sindsdien is Bioweapon niet meer, en zit Code Black bij Fusionquote:Op maandag 12 maart 2012 11:18 schreef Sc0tTy het volgende:
Audiofreq ft. Code Black = Bioweapon ?
Of wie er ook uit elkaar waren ?
Hmm, heb hier niks gezien?quote:Op maandag 12 maart 2012 09:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Had het er nog over eergisteren met mijn hardstyle maatjes.
Als we Sam moeten geloven, probeert 'ie t wel. Heeft Code Black een keer uit eten genomen om te praten en hij zou Corey vandaag bellen ofzoquote:Op maandag 12 maart 2012 09:38 schreef eQuaL het volgende:
Zou toch mooi zijn als ze het konden bijleggen! Dikke Audiofreq ft. Code Black productiesMaarja, de ruzie is ook wel veel te ver gegaan
*Pakt de popcorn er weer bij...quote:Op maandag 12 maart 2012 12:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hmm, heb hier niks gezien?
[..]
Als we Sam moeten geloven, probeert 'ie t wel. Heeft Code Black een keer uit eten genomen om te praten en hij zou Corey vandaag bellen ofzo
Lijkt net een soap seriequote:
Jij was net ff wegquote:
Vind ik ook, hou het lekker voor je, en als je je hart wil luchten prima, maar niet op Twitter...quote:Op maandag 12 maart 2012 12:42 schreef 16meter het volgende:
Raar dat ze dat allemaal zo twitter enzo gooien, zie het nut daar niet van in.
Zal wel bij deze tijd horen.
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:42 schreef 16meter het volgende:
Raar dat ze dat allemaal zo twitter enzo gooien, zie het nut daar niet van in.
Zal wel bij deze tijd horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |