SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste polls en politiek gerelateerd nieuws:
http://www.realclearpolitics.com/elections/
http://www.realclearpolitics.com/epolls/latest_polls/elections/"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
http://2012.presidential-election.info/quote:Op zondag 11 maart 2012 16:00 schreef Baghdaddy het volgende:
Iemand een snelle update voor mij? Wie maakt het meeste kans (of is favoriet) bij de Republikeinen?
Bedankt alhoewel die toon niet nodig was.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:02 schreef kadoter het volgende:
[..]
http://2012.presidential-election.info/
Moet je nog wel zelf klikken, hoop dat dát niet teveel moeite kost.
Op wie zou jij stemmen Voorschrift?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
Ron Paul, de messias van Nederlandse idioten, staat onderaan met maar bar weinig steun.
Humor.
Romney wint ruim. Maar eigenlijk is het allemaal wrakhout wat ze te bieden hebben dit jaar.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:00 schreef Baghdaddy het volgende:
Iemand een snelle update voor mij? Wie maakt het meeste kans (of is favoriet) bij de Republikeinen?
2012 einde van de wereld alles.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:00 schreef Baghdaddy het volgende:
VS stemt Santorum. Die gekke masochist.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Op wie zou jij stemmen Voorschrift?
http://en.wikipedia.org/w(...)ews_on_homosexualityquote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS stemt Santorum. Die gekke masochist.
Dramatisch inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Romney wint ruim. Maar eigenlijk is het allemaal wrakhout wat ze te bieden hebben dit jaar.
Ik denk dat de Tea party ook een grote rol heeft gespeeld want om die te negeren zou de GOP heel wat kiezers verliezen dus vandaar dat we nu met al die mafkezen zitten.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:12 schreef Terecht het volgende:
Is het niet zo dat het niet zozeer aan de kandidaten ligt maar juist aan de partij zelf? De radicalisering van de GOP de afgelopen 10-15 jaar is toch wel ongekend te noemen, en hoe meer je naar de fringe opschuift hoe meer halve garen het podium willen en zullen betreden. En in feite heeft de GOP dit monster zelf gecreëerd door eind jaren 70 begin jaren 80 de evangelicals als een soort van stemvee binnen te halen:
http://www.bbc.co.uk/blog(...)ld_god_vote_for.html
Het fenomeen Sarah Palin is één van de meest cynische staaltjes politiek van de afgelopen decennia. De hockeymom uit een Alaskaans slaapdorpje dat het schopte tot vice presidentskandidate, een door de GOP in real life geregisseerde hollywoodfilm over The American Dream. Wal-ge-lijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:47 schreef du_ke het volgende:
Kwam net berichtje tegen
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ing-van-sarah-palin/
Misschien leuk voor de volgers
Overigens vond een van de GOP adviseurs tijdens haar run voor VP de film juist wel vrij realistisch. Ik neig dat meer te geloven dan alle verhalen over hoe liberaal en dik aangezet het wel niet is.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:47 schreef du_ke het volgende:
Kwam net berichtje tegen
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ing-van-sarah-palin/
Misschien leuk voor de volgers
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:12 schreef Terecht het volgende:
Is het niet zo dat het niet zozeer aan de kandidaten ligt maar juist aan de partij zelf? De radicalisering van de GOP de afgelopen 10-15 jaar is toch wel ongekend te noemen, en hoe meer je naar de fringe opschuift hoe meer halve garen het podium willen en zullen betreden. En in feite heeft de GOP dit monster zelf gecreëerd door eind jaren 70 begin jaren 80 de evangelicals als een soort van stemvee binnen te halen:
http://www.bbc.co.uk/blog(...)ld_god_vote_for.html
Obama is net zo gelovig.quote:Op maandag 12 maart 2012 06:01 schreef RickoKun het volgende:
Als santorum winnen gaat dan mogen die vuige moslims voor mijn part meerdere aanslagen plegen. Dan wordt Amerika echt gevaarlijker met zo'n gore kut gelovige aan de leiding.
Daar wordt nog wel eens aan getwijfeld, maar hij is in ieder geval een stuk minder fundamentalistisch.quote:
twitter:RonPaulcom twitterde op maandag 12-03-2012 om 04:45:48Ron Paul Gains First Victory, Wins U.S. Virgin Islands Caucus: Ron Paul 29%, Mitt Romney 26%, Rick Santorum 6%, Newt Gingrich 5% reageer retweet
Als het de schuld is van de Tea Party mag je je held Ron Paul er wel voor bedanken danquote:Op maandag 12 maart 2012 00:15 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik denk dat de Tea party ook een grote rol heeft gespeeld want om die te negeren zou de GOP heel wat kiezers verliezen dus vandaar dat we nu met al die mafkezen zitten.
Welnee, Obama is gewoon een Christen. Vergeet dat akkefietje van zijn voormalige pastor in Chicago even niet.quote:
toch kan ik me niet voorstellen dat al die politici in Washington brave christenen zijn ...quote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Welnee, Obama is gewoon een Christen. Vergeet dat akkefietje van zijn voormalige pastor in Chicago even niet.
Maar hij legt het er niet zo dik bovenop, hij gelooft nog in scheiding van kerk en staat.
Op Youtube.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:06 schreef PKRChamp het volgende:
Ik brand er mijn vingers niet meer aan, hopelijk krijgen we over 20 jaar een docu met alle misstanden mbt de verkiezingen en RP.
Uiteraard is ook daar weer een prima rationele verklaring voor. Ironisch genoeg heeft Paul er verloren dankzij het fanatisme van z'n supporters.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:00 schreef MilaNL het volgende:
Ron Paul wint de popular vote in Virgin Islands, en krijgt 1 delegate. Mitt Romney haalde 3 procentpunt minder maar krijgt er 7. Conspiracydenkers, kom er maar in!
http://www.washingtonpost(...)IQAZJix3R_story.html
Dat gaat het niet worden helaas. De wereld vergaat dit jaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:06 schreef PKRChamp het volgende:
Ik brand er mijn vingers niet meer aan, hopelijk krijgen we over 20 jaar een docu met alle misstanden mbt de verkiezingen en RP.
Wat een idioot kutsysteemquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:06 schreef Asphias het volgende:
http://www.whnt.com/news/(...)0311,0,2341164.story
duidelijk toch. oke, het is een raar systeem, maar dat wisten we al voor vandaag.
Het gaat om het feestje, het is het moment waar de campagne wordt afgetrapt. Bovendien zijn Amerikanen vrij dol op 'traditie'.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:56 schreef zuiderbuur het volgende:
Heeft dat systeem met gedelegeerden, los van de hierboven vermelde verwarring dat je dan je stemmen zou kunnen verdeeld zien onder delegates voor jou, niet iets ouderwets en vooral kostelijk?
Moeten er nu werkelijk mensen van Guam en dergelijke naar Florida afzakken om daar nog eens expliciet te stemmen voor hun kandidaat? Er zijn meer dan tweeduizend gedelegeerden...
Ik dacht eerst even dat iemand hier een fantastische sarcastische opmerking maakte, maar jij bent natuurlijk gewoon serieusquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:06 schreef PKRChamp het volgende:
Idioot misschien, maar zo staat het in Artikel 2 van de grondwet beschreven, alsmede in het 12e Amendment. (Althans, alle wetten die nadien zijn geschreven zijn hierop gebaseerd.) Ron Paul supporters geloven heilig in de grondwet, dus zullen hier ook volledig achter staan.quote:
Bloedserieus, die praatjes van hij maakte helemaal geen kans en dergelijke daarom kwam hij niet in de media zijn in mijn ogen niet relevant. De bewijzen zijn geleverd en als jij er anders over denkt is dat jou mening. Een mening die niet strookt met de werkelijkheid maar goed het word dus Romney een politicus die even snel draait als een blad aan een boom en waar je werkelijk totaal geen vertrouwen in kan hebben. Dus lijkt mij kat in het bakkie voor Obama.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:26 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even dat iemand hier een fantastische sarcastische opmerking maakte, maar jij bent natuurlijk gewoon serieus
Het overgrote deel van de politici zijn Christen, er zitten ook een enkele Moslims bij. "Braaf", dat is een heel andere discussie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:16 schreef claus_johann het volgende:
toch kan ik me niet voorstellen dat al die politici in Washington brave christenen zijn ...
Het is tegen alle kandidaten kat in het bakkie voor Obama. Paul heeft ideeen die verder van de "gemiddelde Amerikaan" af staan dan Obama. Zoals popolon ook al aangaf, die kent mensen die gewoon NIET zouden stemmen als het NIET Paul zou worden, zo ken ik in ieder geval 1 Republikein die NIET zou stemmen als het WEL Ron Paul zou worden. Maar hij is dan ook redelijk Christelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:29 schreef PKRChamp het volgende:
Dus lijkt mij kat in het bakkie voor Obama.
Jij kan de realiteit van hoe de media te werk gaan wel niet relevant vinden, maar het is zoals het is. Dat mag je natuurlijk onrechtvaardig vinden maar het is in ieder geval geen cordon tegen Paul. Al jouw 'bewijzen' zijn wat dat betreft ook veel simpeler te verklaren dan dmv een grote samenzwering. Wel typisch dat je de mond vol hebt over welke mening er wel of niet strookt met de werkelijkheid terwijl je vorige complottheorie over Judge Napolitano nog keihard is afgeschoten..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Bloedserieus, die praatjes van hij maakte helemaal geen kans en dergelijke daarom kwam hij niet in de media zijn in mijn ogen niet relevant. De bewijzen zijn geleverd en als jij er anders over denkt is dat jou mening. Een mening die niet strookt met de werkelijkheid maar goed het word dus Romney een politicus die even snel draait als een blad aan een boom en waar je werkelijk totaal geen vertrouwen in kan hebben. Dus lijkt mij kat in het bakkie voor Obama.
een treffend onderzoekje wat dat betreft van vorig jaar:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:38 schreef Mike het volgende:
Er zit zelfs maar 1 atheïst in het Huis van Afgevaardigden: http://en.wikipedia.org/wiki/Pete_Stark
Da's best weinig op 435 politici.
Kijk onomstotelijk bewijs, daar houd ik van. Laat maar zienquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..] De bewijzen zijn geleverd en als jij er anders over denkt is dat jou mening.
Ja ik blijf bezig, als je er voor kiest om ze te negeren dan schiet ik er helemaal niets mee op om bewijzen te leveren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk onomstotelijk bewijs, daar houd ik van. Laat maar zien. Bewijs het grote complot maar, ben heel benieuwd
Als je daadwerkelijk bewijzen neer hebt gezet moet ik die gemist hebbenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:16 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ja ik blijf bezig, als je er voor kiest om ze te negeren dan schiet ik er helemaal niets mee op om bewijzen te leveren.
Lees anders het vorige topic door met die ontelbare media filmpjes die ik heb gepost, dat jij dat niet ziet als bewijs dat hij compleet genegeerd word kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk bewijzen neer hebt gezet moet ik die gemist hebben! Maar dan is een linkje naar je post toch zo gevonden?
Ja het zoveelste filmpje van een fanatieke Paul-fanboy kan ik inderdaad lastig als bewijs zien. Je weet hoe makkelijk je filmpjes manipulatief bij elkaar kan plakken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:26 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Lees anders het vorige topic door met die ontelbare media filmpjes die ik heb gepost, dat jij dat niet ziet als bewijs dat hij compleet genegeerd word kan ik niks aan doen.
Maar vooruit eentje dan.
Heb je het filmpje wel bekeken? En dan vanaf 40 seconden, hoe je dit ook knipt of plakt hier kun je er gewoon niet om heen. Laat staan al die andere filmpjes die ik heb gepost.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja het zoveelste filmpje van een fanatieke Paul-fanboy kan ik inderdaad lastig als bewijs zien. Je weet hoe makkelijk je filmpjes manipulatief bij elkaar kan plakken?
Onder bewijs versta ik zwart op wit bewijs en dan bij voorkeur van onverdachte bron
Ik heb een stukje gekeken en inderdaad hetzelfde wat je al maanden post. Met als belangrijkste 'bewijs' de verslaglegging over een derderangs poll uit september.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Heb je het filmpje wel bekeken? En dan vanaf 40 seconden, hoe je dit ook knipt of plakt hier kun je er gewoon niet om heen. Laat staan al die andere filmpjes die ik heb gepost.
Nogmaals als je het niet WIL geloven dan is dit ook verspilde moeite.
De voorverkiezingen zijn dan ook niet zo spannend verderquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:37 schreef rubbereend het volgende:
50% van deze reeks gaat over of RP nou wel of niet buitengesloten wordten wat daar allemaal achterzit..... steeds opnieuw
En jij WIL gewoon niet inzien wat de positie is van Ron Paul in de Amerikaanse politiek en daardoor ook de Amerikaanse media. Namelijk; marginaal. Wat je hebt zijn geen bewijzen maar beelden die je bij elkaar zoekt (toegegeven, gezien de hoeveelheid RP complotdenkers niet heel moeilijk) om je vermoedens te bevestigen maar die veel logischer verklaarbaar blijven voor mensen die niet in grote complotten denken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Heb je het filmpje wel bekeken? En dan vanaf 40 seconden, hoe je dit ook knipt of plakt hier kun je er gewoon niet om heen. Laat staan al die andere filmpjes die ik heb gepost.
Nogmaals als je het niet WIL geloven dan is dit ook verspilde moeite.
Het ging niet alleen om Iowa maar het was gewoon een terugkomend verschijnsel, ik heb letterlijk tientallen filmpjes gepost en het enige wat ik las is wat je nu weer aan het typen ben. Herman Cain, Michele Bachmann en dergelijke hadden ook totaal geen kans maar kregen wel de nodige media aandacht, hoe rijm je dat dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb een stukje gekeken en inderdaad hetzelfde wat je al maanden post. Met als belangrijkste 'bewijs' de verslaglegging over een derderangs poll uit september.
Sorry maar ik kan daar geen erg sterk verhaal in zien. Maar wanneer je alles aangrijpt om maar niet onder ogen te hoeven zien dat je gedroomde kandidaat gewoon niet populair is snap ik dat je het aangrijpt
Het wordt toch wel Romney.. Al is het nog wel interessant om te zien wie Alabama en Mississippi gaat winnen, het lijkt daar redelijk dichtbij elkaar te liggen allemaal. Zelfs Gingrich maakt weer kansquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
De voorverkiezingen zijn dan ook niet zo spannend verder
Chris Christie en Marco Rubio hoor ik vaak.. Ik ken ze niet goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:51 schreef rubbereend het volgende:
Valt er al wat te speculeren over de runningmate van Romney?
Ook dat is je al meerdere malen uitgelegd, die kandidaten spreken in theorie wel een grote basis aan binnen de republikeinse partij daarnaast hebben we het hier over een vrouw en een zwarte man, wat interessanter is voor de media dan de zoveelste grijsaard die toch kansloos is. En als klap op de vuurpijl waren ze ook nog eens goed voor mooie scorende soundbites, dat is goud als je kijkcijfers zoekt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het ging niet alleen om Iowa maar het was gewoon een terugkomend verschijnsel, ik heb letterlijk tientallen filmpjes gepost en het enige wat ik las is wat je nu weer aan het typen ben. Herman Cain, Michele Bachmann en dergelijke hadden ook totaal geen kans maar kregen wel de nodige media aandacht, hoe rijm je dat dan?
Pleit je nu voor flink wat censuur en een verbod op commerciële mediaquote:Bovendien moet het geen zak uitmaken of de media denkt dat iemand kans heeft of niet, gewoon verslaggeven over de feiten en niet je politieke voorkeur etaleren.
Dus omdat het twee idioten zijn die leuke uitspraken doen verdienen ze volop aandacht terwijl de gene die pontificaal de waarheid spreekt word genegeerd dat vind jij oke?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook dat is je al meerdere malen uitgelegd, die kandidaten spreken in theorie wel een grote basis aan binnen de republikeinse partij daarnaast hebben we het hier over een vrouw en een zwarte man, wat interessanter is voor de media dan de zoveelste grijsaard die toch kansloos is. En als klap op de vuurpijl waren ze ook nog eens goed voor mooie scorende soundbites, dat is goud als je kijkcijfers zoekt.
Nee, wat ze nu doen is juist censuur want men schuift gewoon de persoon naar voren wie ze het liefst zien.quote:[..]
Pleit je nu voor flink wat censuur en een verbod op commerciële media?!
En dit is duidelijk waar jij het niet snapt. Wat jij en ik idioten vinden vind een Republikein een presidentskandidaat. Waar jij iemand ziet die 'de waarheid spreekt' zien zij een radicale kandidaat. Men schuift niet naar voren wie ze het liefst zien, men schuift naar voren wie de Republikeinen het liefst zien..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dus omdat het twee idioten zijn die leuke uitspraken doen verdienen ze volop aandacht terwijl de gene die pontificaal de waarheid spreekt word genegeerd vind jij oke?
Hoezo "fair and balanced".
[..]
Nee, wat ze nu doen is juist censuur want men schuift gewoon de persoon naar voren wie ze het liefst zien.
En dat is fout, als je echt neutraal verslag geeft dan kun je onmogelijk een van de kandidaten negeren hoe idioot zijn ideëen ook mogen klinken. En vergeet niet dat hij in Iowa en New Hampshire toch wel de stemmers op zijn hand had, moet je hem dan nog steeds negeren aangezien hij er dan wel toe doet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef noruas_ het volgende:
[..]
En dit is duidelijk waar jij het niet snapt. Wat jij en ik idioten vinden vind een Republikein een presidentskandidaat. Waar jij iemand ziet die 'de waarheid spreekt' zien zij een radicale kandidaat. Men schuift niet naar voren wie ze het liefst zien, men schuift naar voren wie de Republikeinen het liefst zien..
En omdat ze in potentie een grote groep aan kunnen spreken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dus omdat het twee idioten zijn die leuke uitspraken doen verdienen ze volop aandacht
Wederom een mooie claim van je en dan ook wederom de vraag naar een bron. Iemand die eigenlijk liever creationisme dan evolutie gedoceerd zien worden wegzetten als iemand die pontificaal de waarheid spreekt is wel creatief moet ik je nagevenquote:terwijl de gene die pontificaal de waarheid spreekt
Genegeerd valt ook wel een beetje mee. Maar dat FOX er een bijzondere houding op nahoudt waar het gaat om politieke verslaggeving mag toch geen nieuws voor je zijn?quote:word genegeerd dat vind jij oke?
Hoezo "fair and balanced".
Hoe zie jij er dan precies wat aan gebeuren? Je hebt het over iets wat ze moeten gaan doen?quote:Nee, wat ze nu doen is juist censuur want men schuift gewoon de persoon naar voren wie ze het liefst zien.
Het zal wel een redelijk conservatief iemand worden om zo de steun van de evangelicals te garanderen. Of een vrouw, vrouwen schijnen nogal een beslissende factor te zijn in de uitslag. Of allebei misschien zelfs, al betwijfel ik of er dan nog veel geschikte kandidaten overblijven. Bachmann of Palin zal het wel niet wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:51 schreef rubbereend het volgende:
Valt er al wat te speculeren over de runningmate van Romney?
Aha, weer een mooie claim van je. Durf het bijna niet te vragen maar: Bron?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef PKRChamp het volgende:
[..]En vergeet niet dat hij in Iowa en New Hampshire toch wel de stemmers op zijn hand had,
Dat kan RP ook gezien de steun van de veteranen en het militair personeel en de liberalen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
En omdat ze in potentie een grote groep aan kunnen spreken.
Dat doen ze allemaal dus wat is je punt? Ik heb het over de oorlogen die gevoerd worden en het terugbrengen van de uitgaven door te stoppen met de politieman van de wereld te zijn. Die andere komen heel de tijd met ongefundeerde uitspraken en negeren binnenlandse en buitenlandse veiligheidsdiensten met betrekking tot Iran.quote:[..]
Wederom een mooie claim van je en dan ook wederom de vraag naar een bron. Iemand die eigenlijk liever creationisme dan evolutie gedoceerd zien worden wegzetten als iemand die pontificaal de waarheid spreekt is wel creatief moet ik je nageven.
Dat klopt, maar dat CNN er ook aan mee doet vind ik een beetje wrang.quote:[..]
Genegeerd valt ook wel een beetje mee. Maar dat FOX er een bijzondere houding op nahoudt waar het gaat om politieke verslaggeving mag toch geen nieuws voor je zijn?
Gewoon neutraal verslag geven en mocht iemand eens hoog in de peilingen komen mag dat ook gezegd worden ipv moedwillig zijn naam niet noemen.quote:[..]
[..]
Hoe zie jij er dan precies wat aan gebeuren? Je hebt het over iets wat ze moeten gaan doen?
Ik snap nog wel dat je dat onterecht vindt maar ik wijs je er op dat dit overal gebeurd. Zo waren er in Nederland rond verkiezingstijd ook kleine partijen die klaagden dat ze niet mochten debatteren met de grotere partijen. En aangezien de centrale vraag in de Amerikaanse media over het algemeen is 'Wie gaat het worden?' is het niet helemaal vreemd. En als laatste nog maar weer; er was geen cordon, er was minder aandacht. Minder aandacht is niet hetzelfde als negeren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En dat is fout, als je echt neutraal verslag geeft dan kun je onmogelijk een van de kandidaten negeren hoe idioot zijn ideëen ook mogen klinken. En vergeet niet dat hij in Iowa en New Hampshire toch wel de stemmers op zijn hand had, moet je hem dan nog steeds negeren aangezien hij er dan wel toe doet?
Dus omdat hij tweede staat doet hij er niet meer toe? Dit bedoel ik nu met het willen geloven.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, weer een mooie claim van je. Durf het bijna niet te vragen maar: Bron?
In je grafiekje in het filmpje stond hij op ruime afstand tweede, dat besef je toch?
Soms kan tweede worden inderdaad betekenen dat je er niet erg toe doet. Huntsman werd derde en aan de hand daarvan besloot hij zijn gehele campagne op te schorten..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:16 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dus omdat hij tweede staat doet hij er niet meer toe? Dit bedoel ik nu met het willen geloven.
Nee, hij geniet slechts steun onder zeer weinigen. Hij komt gemiddeld amper boven de 10% van de republikeinse stemmers uit, dat is als je zeer positief voor hem rekent een keer 5% van het totale electoraat. Hij vertegenwoordigt een vrij extreem standpunt, dat is kansloos als het om het echie gaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:15 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat kan RP ook gezien de steun van de veteranen en het militair personeel en de liberalen.
dat hij pontificaal liegt in plaats van de waarheid spreekt. De klimaatverandering een hoax noemen is ook een mooie van hem, 't is gewoon een pontificale leugenaar...quote:Dat doen ze allemaal dus wat is je punt?
Was de wereld maar een grote warme knuffelmuurquote:Ik heb het over de oorlogen die gevoerd worden en het terugbrengen van de uitgaven door te stoppen met de politieman van de wereld te zijn. Die andere komen heel de tijd met ongefundeerde uitspraken en negeren binnenlandse en buitenlandse veiligheidsdiensten met betrekking tot Iran.
En dat wil je afdwingen? Censuur dus?quote:Dat klopt, maar dat CNN er ook aan mee doet vind ik een beetje wrang.
[..]
Gewoon neutraal verslag geven en mocht iemand eens hoog in de peilingen komen mag dat ook gezegd worden ipv moedwillig zijn naam niet noemen.
Hoho, dat is alweer heel wat anders dan 'de stemmers op zijn hand hebben'quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:16 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dus omdat hij tweede staat doet hij er niet meer toe? Dit bedoel ik nu met het willen geloven.
Ik was in de VS kort voor de verkiezingen in 2010, toen Rubio reeds de nominatie had. Toen al schreef men dat hij die te danken had aan de Tea Party, hoewel hij eigenlijk niet zo'n radicaal lid is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Chris Christie en Marco Rubio hoor ik vaak.. Ik ken ze niet goed.
Herman Cain had geen kaas gegeten van politiek en wist helemaal niets van Libië of Oezbekistan. Hij sprak als een echte zwarte pastoor die een speech gaf in de lokale baptistenkerk en die word dan wel serieus genomen? Of Michele Bachmann die er heilig in gelooft dat je homoseksualiteit kan genezen en daar ook gemeenschapsgeld voor kreeg die maakt dan ook meer kans? Wat een onzin.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, hij geniet slechts steun onder zeer weinigen. Hij komt gemiddeld amper boven de 10% van de republikeinse stemmers uit, dat is als je zeer positief voor hem rekent een keer 5% van het totale electoraat. Hij vertegenwoordigt een vrij extreem standpunt, dat is kansloos als het om het echie gaat.
Hoewel ik de bronnen niet ken weet ik zeker dat deze uitspraken uit z`n verband zijn getrokken. Iedereen is zich bewust van de klimaatverandering of dat nu door menselijke toedoen is is nog discutabel.quote:[..]
[..]
dat hij pontificaal liegt in plaats van de waarheid spreekt. De klimaatverandering een hoax noemen is ook een mooie van hem, 't is gewoon een pontificale leugenaar...
Dus eigenlijk geef je hier gewoon toe dat hij genegeerd word?quote:[..]
Was de wereld maar een grote warme knuffelmuur![]()
[..]
[..]
En dat wil je afdwingen? Censuur dus?
Een commerciële zender mag het nieuws gewoon brengen zoals ze zelf goeddunkt
En wederom praat je vanuit je eigen perspectief en niet dat van een gemiddelde Republikein..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Herman Cain had geen kaas gegeten van politiek en wist helemaal niets van Libië of Oezbekistan. Hij sprak als een echte zwarte pastoor die een speech gaf in de lokale baptistenkerk en die word dan wel serieus genomen? Of Michele Bachmann die er heilig in gelooft dat je homoseksualiteit kan genezen en daar ook gemeenschapsgeld voor kreeg die maakt dan ook meer kans? Wat een onzin.
Een heilig vertrouwen in je held, wel schattigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hoewel ik de bronnen niet ken weet ik zeker dat deze uitspraken uit z`n verband zijn getrokken. Iedereen is zich bewust van de klimaatverandering of dat nu door menselijke toedoen is is nog discutabel.
http://www.ronpaul.com/on-the-issues/global-warming/quote:Ron Paul identified the artificial panic around Global Warming as an elaborate hoax:
“The greatest hoax I think that has been around for many, many years if not hundreds of years has been this hoax on [...] global warming.” – Ron Paul on Fox Business, Nov. 4, 2009
“[The Copenhagen treaty on climate change] can’t help the economy. It has to hurt the economy and it can’t possibly help the environment because they’re totally off track on that. It might turn out to be one of the biggest hoaxes of all history, this whole global warming terrorism that they’ve been using, but we’ll have to just wait and see, but it cannot be helpful. It’s going to hurt everybody.” – Ron Paul on the Alex Jones Show, Nov. 5, 2009
Neuh, ik geef aan niets te zien in censuur.quote:Dus eigenlijk geef je hier gewoon toe dat hij genegeerd word?
Christie heeft idd echt heel veel moeite moeten doen om aan de pers duidelijk te maken dat hij GEEN presidentskandidaat isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ik was in de VS kort voor de verkiezingen in 2010, toen Rubio reeds de nominatie had. Toen al schreef men dat hij die te danken had aan de Tea Party, hoewel hij eigenlijk niet zo'n radicaal lid is.
Chris Christie wil al zeker niet, die heeft gezegd dat hij alleen nog maar zelfmoord kan plegen om dat nog duidelijker te maken.
Het land verder naar de afgrond sturen is zeker niet extreemquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, hij geniet slechts steun onder zeer weinigen. Hij komt gemiddeld amper boven de 10% van de republikeinse stemmers uit, dat is als je zeer positief voor hem rekent een keer 5% van het totale electoraat. Hij vertegenwoordigt een vrij extreem standpunt, dat is kansloos als het om het echie gaat.
[..]
Ach in jouw ogen doet iedere mogelijke president datquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het land verder naar de afgrond sturen is zeker niet extreem
Persoonlijk heb ik dat niet. De wetenschap is daar echter wel vrij duidelijk over. Maar goed ik neem aan dat je de evolutie ook in twijfel trekt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
`
[..]
[..]
Waar is het bewijs dat klimaatverandering door toedoen van de mens komt heb jij die?
Waar is het bewijs dat klimaatverandering door toedoen van de mens komt heb jij die wel zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:20 schreef du_ke het volgende:
dat hij pontificaal liegt in plaats van de waarheid spreekt. De klimaatverandering een hoax noemen is ook een mooie van hem, 't is gewoon een pontificale leugenaar...
Hahaha. Je bedoelt het IPCC is daar duidelijk over?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik dat niet. De wetenschap is daar echter wel vrij duidelijk over. Maar goed ik neem aan dat je de evolutie ook in twijfel trekt?
En niet enkel het IPCC. Maar goed deze discussie moeten we maar een keer elders aangaan, het gaat hier om de VS-presidentsverkiezingen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hahaha. Je bedoelt het IPCC is daar duidelijk over?
Het bewijs moet nog steeds geleverd worden of het door menselijke toedoen is of dat het een natuurlijke cyclus is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een heilig vertrouwen in je held, wel schattig.
Maar hij goed hij heeft het meen ik letterlijk de grootste hoax ooit genoemd een eng liberal complot en dergelijke
Indirect steun jij diezelfde censuur waar jij zo tegen ageert. Het niet benoemen van iemand is censuur.quote:[..]
http://www.ronpaul.com/on-the-issues/global-warming/
[..]
[..]
Neuh, ik geef aan niets te zien in censuur.
Eigenlijk niet, maar hier hetzelfde als tegen Schenkstroop, laten we deze discussie maar een keer elders voeren (en ook hier ben ik niet dol op youtubefilmpjes als 'bewijs'quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:50 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het bewijs moet nog steeds geleverd worden of het door menselijke toedoen is of dat het een natuurlijke cyclus is.
quote:Indirect steun jij diezelfde censuur waar jij zo tegen ageert. Het niet benoemen van iemand is censuur.
En users die denken dat andere kanidaten behalve Ron Paul wél de beste bedoelingen hebben met Amerikaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
En niet enkel het IPCC. Maar goed deze discussie moeten we maar een keer elders aangaan, het gaat hier om de VS-presidentsverkiezingen.
Toch knap hoe jij in de hoofden van alle presidentskandidaten kan kijken en en passant ook nog even alle niet-Ron Paul supporters in een hoekje kan duwen..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En users die denken dat andere kanidaten behalve Ron Paul wél de beste bedoelingen hebben met Amerika
Nope.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:50 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het bewijs moet nog steeds geleverd worden of het door menselijke toedoen is of dat het een natuurlijke cyclus is.
Welke users doel je dan precies op? Niet op mij mag ik hopen want dan is je conclusie (die je niet voor het eerst probeert op te leggen) totaal niet correct.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En users die denken dat andere kanidaten behalve Ron Paul wél de beste bedoelingen hebben met Amerika
Andere planeten warmen ook op. Goh zie je daar autos en fabrieken staan?quote:
Van de republikeinen leek Huntsman wel een redelijke kandidaat. Maar over het algemeen staan de republikeinen vrij ver van mijn politieke gedachtegoed.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef Schenkstroop het volgende:
RP valt voor jou af dus je hebt vast wel een favoriet
Doe de discussie maar elders, maar ook dit argument van je slaat nergens op.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Andere planeten warmen ook op. Goh zie je daar autos en fabrieken staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |