Nee dat vond ik ook al zo weinig, voor zo een groot pand.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan is 2000 euro/maand volgens mij niet echt duur...
Jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:40 schreef OProg het volgende:
Alleen is wel zo naïef dat hij denkt dat er alleen hier regels zijn.
Ik dacht al huh.hoor ik het nou goed...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Het is voor mijn gevoel buitenlandDuh, het IS buitenland, Duitsland.
yay je hebt weer die UIquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik dacht al huh.hoor ik het nou goed...
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu is het afwachten tot Wolfgang roept: "Ich habe es nicht gewusst"
Is zelfs nog wat dichterbij dan hier.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu is het afwachten tot Wolfgang roept: "Ich habe es nicht gewusst"
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:03 schreef tralalala het volgende:
In zijn allerbeste trui een aanzoek doen!
Oh, even gemist. Ik moest even wat pakken..quote:
Laat Rob het maar niet zien.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit ziet er niet super hygiënisch uit...
geen vergunning.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:05 schreef Injetta het volgende:
Ziet er mooi uit, maar waar zijn de gasten nou?
Welnee, evenwichtsstoornissenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:11 schreef Injetta het volgende:
Waarom zitten ze aan die Wolfgang vast?
Ach.... die man is echt naief. Denk je dat hij dronken was?
Die man was toeter!
Alles lijkt me...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
Het lijkt mij dat de verhuurder een groot deel moet betalen?
ligt ook aan het contractquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
Het lijkt mij dat de verhuurder een groot deel moet betalen?
Zij zijn ouder en 2de huwelijk. Vaak hoeft het dan niet met veel poeha.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij zo'n aanzoek zou ik geen ja zeggen
Elektra e.d. moet toch gewoon veilig zijn en werken? Dat lijkt me toch het minste dat in orde moet zijn.quote:
Ja hij had 4 toko's.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij lijkt me trouwens een prima zakenman...
Het had dan toch wat romantischer gekund...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Zij zijn ouder en 2de huwelijk. Vaak hoeft het dan niet met veel poeha.
Ze hebben wel 60k gebudgetteerd...dus het was niet helemaal "4 dekbedjes en de zaak kan open"quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Toch snap ik het niet helemaal: hebben ze dit pand eigenlijk wel bekeken voordat ze het huurden? Dan wisten ze toch dat de helft niet in orde was...
Dat is waar, maar ik denk dat, dat meer was voor een verfje, gordijnen en dat soort dingen. Niet voor alle elektra te vervangen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben wel 60k gebudgetteerd...dus het was niet helemaal "4 dekbedjes en de zaak kan open"
Tenzij ze ook dekbedden gingen kopen die WA en Max ook hebben..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben wel 60k gebudgetteerd...dus het was niet helemaal "4 dekbedjes en de zaak kan open"
Ja en dan is Wolfgang die Spaanse ober... I no nothing!!quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:23 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja en dan is Wolfgang die Spaanse ober... I no nothing!!
* Strani belt de hele zorgvuldig geplande trip naar Zuid-Duitsland weer afquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij zo'n aanzoek zou ik geen ja zeggen
quote:Arnold van Dongen (48) is gek op de Spaanse mentaliteit; lekker de tijd voor elkaar nemen, geen gehaast en ’s middags twee uur siësta. Als hij met zijn vrouw Ingrid (38) op een prachtig stuk land nabij Alicante stuit, is de keuze om samen met hun kinderen Luna (6) en Boet (3) te vertrekken, snel gemaakt.
Volgens Mart Smeets zijn die truien heel erg mooi!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:42 schreef golfer het volgende:
Zo. Opname bekeken.
Wat een smaak voor truien heeft die man.
Vind ik ook wat tegenvallen, waarom niet gewoon 2 afleveringen.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:39 schreef Poepoog het volgende:
Waarom beslaat een aflevering nu nog maar krap een half jaar, ipv een langere periode.
zwaar alcohol probleem lijkt mequote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:23 schreef livelink het volgende:
Die Wolfgang is wel the running gag in deze aflevering
quote:Op zondag 11 maart 2012 08:19 schreef FoXje het volgende:
Kinderen die Luna en Boet heten? Dan weet ik weer precies wat voor types het zijn ...
Ja precies!quote:Op zondag 11 maart 2012 09:00 schreef livelink het volgende:
"Geen gehaast en 's middags twee uur siesta".
Dan weet ik nu al dat het een aflevering wordt waarbij er geen enkele mogelijkheid is tot zelfs maar een minuutje rust.
quote:Familie Van Dongen (Spanje). Arnold van Dongen (48) is gek op de Spaanse mentaliteit; lekker de tijd voor elkaar nemen, geen gehaast en 's middags twee uur siësta. Als hij met zijn vrouw Ingrid (38) op een prachtig stuk land nabij Alicante stuit, is de keuze om samen met hun kinderen Luna (6) en Boet (3) te vertrekken, snel gemaakt. Het pand, waar de Noord-Hollanders straks gasten kunnen ontvangen, moet vanaf de grond af worden gebouwd. Het stel neemt een jaar de tijd. Arnold is zelfstandig schilder en zal in Schagen op de steiger het geld gaan verdienen, terwijl Ingrid in Spanje de bouw in goede banen leidt. Jammer genoeg is het juist de Spaanse mentaliteit waar de familie zo naar uitzag die roet in het eten gooit; de bouw loopt vertraging op. Als Arnold zich na een jaar eindelijk bij het gezin voegt is hun droomhuis nog niet af en gasten ontvangen in de B&B is helemaal nog niet mogelijk. Daarnaast laat de stroomvoorziening op zich wachten en daarmee ook de vergunning. Kunnen Arnold en Ingrid hun Spaanse droom toch verwezenlijken?
Dit is de laatste uitzending. In het najaar zijn we weer terug met een vervolg reeks van Ik Vertrek.
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ook vrij belangrijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:06 schreef Karina het volgende:
Het is ook elke keer hetzelfde liedje met de vergunningen
Precies, daarom begreep ik niet dat die mensen dat niet als eerste goed regelen: zonder vergunning kun je niet beginnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is ook vrij belangrijk.
Nederlanders die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten
Inderdaad belachelijk! .......quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nederlanders die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten
Appels en peren, maar dat was te verwachtenquote:
LATten kan toch??quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:36 schreef OProg het volgende:
Zij heeft dus een jaar alleen in Spanje gezeten.
Klopt, de vaste lasten zijn nu verdubbeld. Het lijkt me niet dat je dat als schilder kunt opbrengen...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Maar nu hebben ze dus 2 woningen? Lijkt me ook niet goedkoop.
Net zoals onze Vinex wijken allemaal op elkaar lijken?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Die appartementen in Spanje zien er ook altjid hetzelfde uit.
Ik bedoelde meer van binnenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Net zoals onze Vinex wijken allemaal op elkaar lijken?
Hij zal vast veel zwart werkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, de vaste lasten zijn nu verdubbeld. Het lijkt me niet dat je dat als schilder kunt opbrengen...
Achter de bergen. Ti's een lang strand met veel bomen.quote:
was daar mis meequote:
Zo ontzettend lelijk. Neem dan parket ofzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is wel lekker praktisch...dweiltje erover en alles is fris en schoon
Lelijk en zo niet "gezellig" in de woonkamer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:44 schreef gers het volgende:
[..]
was daar mis mee
tegels zijn toch prima ?
Vast veel herkenbare dingen voor jequote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:45 schreef Strani het volgende:
Oh Alicante, daar woon ik het grootste deel van het jaar ook. Maar dan wat verder het binnenland in.
ik wou juist dat ik tegels zou hebben maar dat kan ook te maken hebben met mijn leefomgevingquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Lelijk en zo niet "gezellig" in de woonkamer.
Hoi! Zekerquote:
waarschijnlijk is ze het type kroketten van Ed en friet van Pietquote:
Jij spreekt volgens mij wel een aardig woordje Spaans, en dat scheelt vast een hoop..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoi! ZekerDe Spanjaarden zullen er wel weer van langskrijgen zoals altijd met dit soort programmas.
Zelf heb ik nog nooit te maken gehad met trage of onbetrouwbare Spanjaarden. Welk met onbetrouwbare buitenlanders.
Nu wel jaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij spreekt volgens mij wel een aardig woordje Spaans, en dat scheelt vast een hoop..
tsja snap best dat je als 17 jarige weinig zin hebt in spanje kwa studie er dergelijkequote:
Dat komt nog wel goed hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:48 schreef marcodej het volgende:
Saaie aflevering. Weinig mis met deze mensen.
Hehe, ik zet m'n geld op 'Ik weet het niet meer hoor, we hadden hier nooit aan moeten beginnen' op 37 minuten.quote:
met de bus is nog ergerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
1x gedaan, met de auto naar Spanje, nooit meer...
Ai Se Eu Te Pegoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:51 schreef Strani het volgende:
Oh Pego! Da's wel een interessant dorp, volgens mij loopt daar de 0-meridiaan vlak langs.
Heb ik 2 keer gedaan waarvan 1 keer ongeveer 30 uur.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ben ik maar nooit aan begonnen, dat lijkt me echt een drama.
Als niemand het doet, dan moet ik het maar doen hequote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou zeggen!
Die zijn geen probleem alleen stroom is wel handig bij een bed and breakfastquote:
Veel zwart werken en dat wegzetten?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:55 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Maar hoe komt die schilder nou aan dat geld voor zo'n optrekje?
Ja!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:57 schreef Haunter het volgende:
Hij lijkt sprekend op Charlie Sheen met z'n zonnebril op.
De post zal wel bij de huurbaas terechtkomen. Als hij dat lang genoeg genegeerd heeft krijg je dit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:58 schreef gers het volgende:
Niet even je huurbaas bellen ofzo
lijkt mij ook trouwens stug dat ze je ineens afsluiten zonder een briefje te sturen
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:58 schreef Snowsquall het volgende:
Waarom kopen ze geen aggregaat voor zolang??
btw hello all
Ja dat dacht ik ook al, waarom geen aggregaat. En wat een gelukkig gezinnetje. Die kinders zijn ook vol enthousiasme.quote:
Nu hebben ze het toch iets meer in eigen hand, zonder een lastige huurbaas er tussen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:00 schreef gers het volgende:
verhuizen omdat je geen stroom hebt naar een huis zonder stroom
Gangbare spaanse naam jonguh!!quote:
Nu viel het mij pas opquote:
Ja ze praat een beeyje onverstaanbaar iddquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:01 schreef Strani het volgende:
Ik heb iets tegen die vrouw..de houding, de stem..ik kan het niet helpen.
De beroemdheden worden wel steeds minder.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:01 schreef alors het volgende:
Hij lijkt ook een beetje op Jeroen van der Boom
Bij de diehards was al bekend dat ze er niet meer waren. Ze zijn ook gescheiden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:02 schreef Strani het volgende:
Oh trouwens weten jullie nog die aflevering van 'de vlammetjes zijn op!', ook in Spanje? Ik ben daar van de zomer eens langsgegaan om te zien hoe het ging, maar idd andere eigenaren nu. Ook Nederlanders, een jonger en veel rustiger koppel. Zag er nu prima uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |