ligt ook aan het contractquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
Het lijkt mij dat de verhuurder een groot deel moet betalen?
Zij zijn ouder en 2de huwelijk. Vaak hoeft het dan niet met veel poeha.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij zo'n aanzoek zou ik geen ja zeggen
Elektra e.d. moet toch gewoon veilig zijn en werken? Dat lijkt me toch het minste dat in orde moet zijn.quote:
Ja hij had 4 toko's.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij lijkt me trouwens een prima zakenman...
Het had dan toch wat romantischer gekund...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Zij zijn ouder en 2de huwelijk. Vaak hoeft het dan niet met veel poeha.
Ze hebben wel 60k gebudgetteerd...dus het was niet helemaal "4 dekbedjes en de zaak kan open"quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Toch snap ik het niet helemaal: hebben ze dit pand eigenlijk wel bekeken voordat ze het huurden? Dan wisten ze toch dat de helft niet in orde was...
Dat is waar, maar ik denk dat, dat meer was voor een verfje, gordijnen en dat soort dingen. Niet voor alle elektra te vervangen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben wel 60k gebudgetteerd...dus het was niet helemaal "4 dekbedjes en de zaak kan open"
Tenzij ze ook dekbedden gingen kopen die WA en Max ook hebben..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben wel 60k gebudgetteerd...dus het was niet helemaal "4 dekbedjes en de zaak kan open"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |