Hoi! Zekerquote:
waarschijnlijk is ze het type kroketten van Ed en friet van Pietquote:
Jij spreekt volgens mij wel een aardig woordje Spaans, en dat scheelt vast een hoop..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoi! ZekerDe Spanjaarden zullen er wel weer van langskrijgen zoals altijd met dit soort programmas.
Zelf heb ik nog nooit te maken gehad met trage of onbetrouwbare Spanjaarden. Welk met onbetrouwbare buitenlanders.
Nu wel jaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij spreekt volgens mij wel een aardig woordje Spaans, en dat scheelt vast een hoop..
tsja snap best dat je als 17 jarige weinig zin hebt in spanje kwa studie er dergelijkequote:
Dat komt nog wel goed hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:48 schreef marcodej het volgende:
Saaie aflevering. Weinig mis met deze mensen.
Hehe, ik zet m'n geld op 'Ik weet het niet meer hoor, we hadden hier nooit aan moeten beginnen' op 37 minuten.quote:
met de bus is nog ergerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
1x gedaan, met de auto naar Spanje, nooit meer...
Ai Se Eu Te Pegoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:51 schreef Strani het volgende:
Oh Pego! Da's wel een interessant dorp, volgens mij loopt daar de 0-meridiaan vlak langs.
Heb ik 2 keer gedaan waarvan 1 keer ongeveer 30 uur.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ben ik maar nooit aan begonnen, dat lijkt me echt een drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |