Maar het zijn toch mensen waar je van zou verwachten dat ze betere morele waarden hebben door hun christelijke opvoeding, wat schijnbaar toch niet veel effect heeft gehad.quote:
Dit kan écht niet hoor. Zonder bewijs is dit gewoon laster.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie wil met mij een homo huwelijk in Italië bij het Vaticaan
om die oude kinderneuker te bashen ?!
Hoe wou je daar komen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie wil met mij een homo huwelijk in Italië bij het Vaticaan
om die oude kinderneuker te bashen ?!
Wie bedoel ik dan ?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit kan écht niet hoor. Zonder bewijs is dit gewoon laster.²
Liftendquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:33 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
Hoe wou je daar komen?
http://www.volkskrant.nl/(...)ens-geaardheid.dhtml
Humbugquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We hebben beiden gelijk. Ik iets meer, dat wel.²
Als dit youtube was, zou ik jou een duimpje geven.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Natuurlijk, nu gooit ie het op de kosten. Alsof het daar werkelijk om gaat.
Nee, het huwelijk is voor man en vrouw, en voor de voortplanting en meer van die quatsch.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Natuurlijk, nu gooit ie het op de kosten. Alsof het daar werkelijk om gaat.
In Vaticaanstad zullen maar weinig echtparen wonen...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:22 schreef Nielsch het volgende:
En dat in een land waar ruim 50% van de huwelijken strandt... Mijn god wat een gek die paus.
Dacht dat het in de VS was, maar het was dus voor Amerikaanse bisschoppen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In Vaticaanstad zullen maar weinig echtparen wonen...
ondertussen heeft dat misbruik de katholieke kerk al aardig wat schadevergoeding gekost dus over enorme kosten gesproken, ze kunnen er zelf ook wat vanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:17 schreef QBay het volgende:
Lekker jonge jongetjes in de kont neuken mag wel? Dat kost geen geld zeker?
Nog niet genoeg, ze zijn nog niet failliet. Moreel al lang failliet, maar financieel helaas nog niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:26 schreef pinine het volgende:
[..]
ondertussen heeft dat misbruik de katholieke kerk al aardig wat schadevergoeding gekost dus over enorme kosten gesproken, ze kunnen er zelf ook wat van
een kerk is een geloofsgemeenschap en eventueel hoe we het gebouw noemen waar ze samenkomen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De kerk is slechts een gebouw, als jij gelooft dat een gebouw kinderen kan aantasten in hun eer moet ons gesprek hier eindigen.²
1 van de 2 katholieke kandidaten is al 2 keer gescheidenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Scheidingspercentage in de US is 50%, dacht ik?
in oa India gebeurt het nog weleens voor religieuze redenen dat iemand trouwt met een dierquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is wachten dat de zgn. rationalisten er geen probleem in zien dat een mens, man of vrouw, eeuwige trouw zweert aan een kat of marmot.²
Lekker met meisjes van 10 trouwen als 50-jarige, want dan is het opeens wel goedquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie hem nergens deze bewering doen.
Inhoudelijk ben ik het 100% eens met de paus, uiter-aard.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |