Ik zou dr gewoon keihard ontvrienden op Facebookquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:06 schreef Lidlchips het volgende:
Ken al jaren een meisje die ik al die tijd erg leuk heb gevonden. De afgelopen tijd zijn we steeds closer geworden, en ik heb echt het gevoel dat er een klik is. We praten over alles en ik voel me perfect bij haar. Maar nou komt het. Ik ben haar beste vriend. Een maat dus. Wat ik ook zeg of probeer, ik kom er niet uit. Klote Friendzone. Wat moet ik er aan doen?
Dan moet je je er denk ik bij neerleggen dat het niets wordt. En als je die vriendschip niet kunt behouden zonder er meer van te maken, tsja, dan kun je beter het contact verbreken imo.. In ieder geval voor een poosje..quote:Op maandag 12 maart 2012 12:01 schreef Lidlchips het volgende:
Heb zat geprobeert, krijg gezeik over vriendschap enz.
En als je wel denkt dat je die vriendschap kunt behouden, dan heb je een schop onder je kont nodig want dat kan namelijk niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:02 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan moet je je er denk ik bij neerleggen dat het niets wordt. En als je die vriendschip niet kunt behouden zonder er meer van te maken, tsja, dan kun je beter het contact verbreken imo.. In ieder geval voor een poosje..
Dat kan opzich wel hoor, maar dan na een poos geen contact en/of een verdomd goed gesprek.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:06 schreef thabit het volgende:
[..]
En als je wel denkt dat je die vriendschap kunt behouden, dan heb je een schop onder je kont nodig want dat kan namelijk niet.
En man die denkt vrouwen door te hebben. Altijd vermakend.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:26 schreef Coco98 het volgende:
Bij vrouwen ligt de grens van "vriendschap" met mannen qua uitvoering op seks.
Alles wat in een relatie gedaan wordt exclusief seks kan een vrouw ook doen met een man in een "vriendschap".
Mannen zien dat als iets dat in een relatie thuishoort, niet in een vriendschap met een vrouw.
En dat kan echt variëren tot extremen : knuffelen, kroelen, bij elkaar in bed slapen, handje vast houden, iedere week samen uitje, samen op vakantie.
Bizar genoeg kunnen vrouwen dat gewoon als vriendschap zien met een man.
Denk dat het wel iets genuanceerder ligt. In dat geval zou een relatie voor een vrouw slechts om sex draaien, dat is ook weer niet bepaald het geval. Voor sommigen lijkt het zo te liggen ja, maar de waarheid is dan weer niet zo simpel.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:26 schreef Coco98 het volgende:
Alles wat in een relatie gedaan wordt exclusief seks kan een vrouw ook doen met een man in een "vriendschap".
Mannen zien dat als iets dat in een relatie thuishoort, niet in een vriendschap met een vrouw.
En dat kan echt variëren tot extremen : knuffelen, kroelen, bij elkaar in bed slapen, handje vast houden, iedere week samen uitje, samen op vakantie.
Dat is gelul, want met iemand die ik niet als seksueel aantrekkelijk zie ga ik niet liggen knuffelen, handje vasthouden of wat dan ook. En dat geld voor alle vrouwen.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:26 schreef Coco98 het volgende:
Geen gelul. Het gebeurt echt. Sowieso sprak ik over extremen, het komt wel degelijk voor.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is gelul, want met iemand die ik niet als seksueel aantrekkelijk zie ga ik niet liggen knuffelen, handje vasthouden of wat dan ook. En dat geld voor alle vrouwen.
Nooouuu, niet helemaal. Ik ken dergelijke knuffelberen die iedereen grijpen die ze tegen komen, maar met totaal non-sexuele insteek.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is gelul, want met iemand die ik niet als seksueel aantrekkelijk zie ga ik niet liggen knuffelen, handje vasthouden of wat dan ook. En dat geld voor alle vrouwen.
Dat zijn gewoon vrouwen met aandachtstekort dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Geen gelul. Het gebeurt echt. Sowieso sprak ik over extremen, het komt wel degelijk voor.
Denken dat je alles van andere vrouwen weet omdat je er zelf 1 bent. Houd gewoon je mond.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of met een lagere drempel.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon vrouwen met aandachtstekort dan.
You just described every woman on the planet.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon vrouwen met aandachtstekort dan.
Ja hoor, tuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Denken dat je alles van andere vrouwen weet omdat je er zelf 1 bent. Houd gewoon je mond.
Overigens lult 95% van iedereen in dit topic echt uit z'n nek. Naar vrouwen moet je sowieso niet luisteren want die zijn toch nooit eerlijk en denken dat vriendschappen met mannen mogelijk zijn. De meeste mannen die reageren zijn beta's die zelf ook altijd geFZd worden.
Het eerste wat je moet doen om dit te voorkomen; gewoon geen vriendschappelijke dingen doen met vrouwen. Alleen maar daten en neuken. Vrienden met vrouwen word je maar als je een relatie hebt ofzo. En met de chicks van vrienden etc. Anders werkt t gewoon NIET.
Ik denk dat ik er meer kijk op heb dan de gemiddelde fokker die nog niet eens in de buurt van een vrouw durft te komen.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Denken dat je alles van andere vrouwen weet omdat je er zelf 1 bent. Houd gewoon je mond.
Overigens lult 95% van iedereen in dit topic echt uit z'n nek. Naar vrouwen moet je sowieso niet luisteren want die zijn toch nooit eerlijk en denken dat vriendschappen met mannen mogelijk zijn. De meeste mannen die reageren zijn beta's die zelf ook altijd geFZd worden.
Het eerste wat je moet doen om dit te voorkomen; gewoon geen vriendschappelijke dingen doen met vrouwen. Alleen maar daten en neuken. Vrienden met vrouwen word je maar als je een relatie hebt ofzo. En met de chicks van vrienden etc. Anders werkt t gewoon NIET.
Enter de eerste non-believer. Jahoor je kan wel vriendschappen met vrouwen hebben, maar die voldoen aan 1 of meer van deze punten.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk.
Vriendschappen zijn sowieso mogelijk; je hoeft immers niet met iedere vrouw die je kent seks te hebben, nietwaar?
d) je hebt geen gevoelens voor haar maar je vind het wel prettig om met haar om te gaan.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Enter de eerste non-believer. Jahoor je kan wel vriendschappen met vrouwen hebben, maar die voldoen aan 1 of meer van deze punten.
a) Je wil ze op een later tijdstip neuken
b) Het is de chick van een maat.
c) Childhoodfriend (valt 90% van de tijd ook onder categorie a)
En als je zelf een vriendin hebt komen daar nog wat categorieen bij. (Vriendin van vriendin etc. etc.)
Er zijn uitzonderingen, maar dat zijn vaak bij mannen die geen potten breken bij de vrouwen, zoals ik al eerder zei. Mensen zoals TS, en ik vermoed jij ook.
Het is geen kunst om meer te weten van vrouwen dan de gemiddelde FOK!er.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er meer kijk op heb dan de gemiddelde fokker die nog niet eens in de buurt van een vrouw durft te komen.
De friendzone onstaat dan ook doordat dat soort mannen niet gelijk duidelijk over hun motieven zijn, nee, ze moeten zich eerst onder het mom van 'vriendschap' naar binnen likken en dan achteraf gaan huilen dat ze je als een maatje ziet. Eigen schuld.
Overigens zijn vriendschappen tussen mannen en vrouwen wel mogelijk, maar dat kan niet wanneer een van de twee de ander meer dan aardig vindt.
= a.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:51 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
d) je hebt geen gevoelens voor haar maar je vind het wel prettig om met haar om te gaan.
Ja, alle vrouwen zijn kuthoeren en het komt dan ook niet door die kerels, maar het ligt allemaal aan onszelf!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is geen kunst om meer te weten van vrouwen dan de gemiddelde FOK!er.
De friendzone ontstaat omdat de mannen die er in geraken slappe beta's zijn inderdaad. Maar om nou te zeggen eigen schuld dikke bult is nogal kortzichtig. Vrouwen zijn vuile heksen die het er om doen hoor. Die vinden het fijn om iemand aan 't lijntje te kunnen houden. Iemand die haar altijd mannelijke bevestiging zal geven maar ze willen altijd de touwtjes in handen houden. Een soort hetero gay BFF.
En je laatste punt... Dat komt dus bijna nooit voor. Mannen willen vrienden zijn met vrouwen waar ze wat van willen, en vrouwen minder vaak, maar ook meestal. Lees je in over de ladder-theorie.
hoezo dat? Geen enkele seksuele aantrekkingskracht maar wel veel dezelfde interesses, humor etcquote:
Arme jij.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Enter de eerste non-believer. Jahoor je kan wel vriendschappen met vrouwen hebben, maar die voldoen aan 1 of meer van deze punten.
a) Je wil ze op een later tijdstip neuken
b) Het is de chick van een maat.
c) Childhoodfriend (valt 90% van de tijd ook onder categorie a)
En als je zelf een vriendin hebt komen daar nog wat categorieen bij. (Vriendin van vriendin etc. etc.)
Er zijn uitzonderingen, maar dat zijn vaak bij mannen die geen potten breken bij de vrouwen, zoals ik al eerder zei. Mensen zoals TS, en ik vermoed jij ook.
Voorspelbare reactie.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, alle vrouwen zijn kuthoeren en het komt dan ook niet door die kerels, maar het ligt allemaal aan onszelf!
Vanwaar dat je zo wereldwijs probeert te doen terwijl je denkbeelden overkomen als die van een hooguit 20-jarige?
Mooie inhoudelijke reactie. En ik heb het qua vrouwen sowieso beter voor elkaar dan jij, doe maar niet zo jaloers.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Arme jij.
Het lijkt me echt lastig leven met zo'n enorme plaat voor je kop.
Het is zo mogelijk nog voorspelbaarder dat een man een discussie probeert te winnen door tegen een vrouw te roepen dat ze PMS heeft. Ben je 16 ofzo?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie.
Doe maar niet zo PMS, je kan 't gewoon niet hebben dat ik je door heb.
Okay, ik ben inderdaad niet de meest genuanceerde persoon op Aarde, dat is zeker waar. Maar ik geef ook meerdere malen aan dat er wel uitzonderingen zijn, echter die zijn schaars. Als je 100 vriendschappen tussen een man en een vrouw neemt, en dan de man vraagt of hij seks zou willen/hebben met de vrouw, dan zegt het overgrote gedeelte gewoon ja. En als je aan de vrouwen zou vragen of zij denken of de man dat zou doen, zeggen ze ook allemaal ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is zo mogelijk nog voorspelbaarder dat een man een discussie probeert te winnen door tegen een vrouw te roepen dat ze PMS heeft. Ben je 16 ofzo?Daarnaast, mij doorhebben, misschien ben ik wel gewoon een vrouw die geen spelletjes speelt, die bestaan namelijk ook nog!
Wat je zegt, daar zit ergens wel een punt in. Je presenteert het alleen wel heel erg zwartwit zodat je daarin nooit je gelijk zal krijgen.
Kijk, dat is al een heel andere manier van discussiëren.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Okay, ik ben inderdaad niet de meest genuanceerde persoon op Aarde, dat is zeker waar. Maar ik geef ook meerdere malen aan dat er wel uitzonderingen zijn, echter die zijn schaars. Als je 100 vriendschappen tussen een man en een vrouw neemt, en dan de man vraagt of hij seks zou willen/hebben met de vrouw, dan zegt het overgrote gedeelte gewoon ja. En als je aan de vrouwen zou vragen of zij denken of de man dat zou doen, zeggen ze ook allemaal ja.
Ik ben overigens 27, en woon al geruime tijd samen met mijn vriendin met wie ik een vrij stabiele relatie heb.
Omdat ze je gewoon aan het lijntje houdt. Als ze echt een relatie met je had gewild had ze dat wel aangegeven, zeker als jij kenbaar maakt dat jij dat zou willen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:14 schreef Lidlchips het volgende:
Maar waarom krijg ik dan de hele tijd vage hints als je bent aantrekkelijk, ik vind je mooi of ik heb er wel eens over na gedacht om een relatie met je te nemen? Ik hou ontzettend veel van haar en we zijn zo close.
Dat heet een halsbandquote:Op maandag 12 maart 2012 13:14 schreef Lidlchips het volgende:
Maar waarom krijg ik dan de hele tijd vage hints als je bent aantrekkelijk, ik vind je mooi of ik heb er wel eens over na gedacht om een relatie met je te nemen? Ik hou ontzettend veel van haar en we zijn zo close.
Jij weet helemaal niets over mijn liefdesleven.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mooie inhoudelijke reactie. En ik heb het qua vrouwen sowieso beter voor elkaar dan jij, doe maar niet zo jaloers.
Happen naar de baas noemen ze dat.
Kijk, er wordt dus toch naar ons geluisterd. Laat het een les zijn voor de volgende keer (geloof me, die gaat er komen).quote:Op maandag 12 maart 2012 13:17 schreef Lidlchips het volgende:
Als dat werkelijk waar is na al die emotionele gebeurtenissen en alles wat ze heeft verteld, dan verbreek ik hier bij het contact.
Want?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:20 schreef Coco98 het volgende:
Als vrouwen zeggen vrijwel alleen mannelijke vrienden te hebben gaan bij mij wel attention-whore alarmbellen af.
Omdat mannelijke aandacht (en vriendschap in de ogen van de vrouw) een stuk makkelijker te krijgen is voor een vrouw dan vrouwelijke. Je krijgt al aandacht simpelweg omdat je een vrouw bent. Er is een man/vrouw natuurlijke seksuele ondertoon.quote:
Maar dat gaat toch niet meer op wanneer je het over vriendschappen hebt? Ik ga liever met mannen om omdat die gewoon duidelijk zijn, wanneer er gedonder is dan bekvecht je even en is het weer goed. Bij vrouwen zijn zaken nodeloos ingewikkeld en moet ik gesprekken aangaan over dingen die me totaal niet boeien. Een laag zelfbeeld heb ik absoluut niet en ik kan ook gewoon goed met vrouwen overweg, maar ik vind mannen gewoon leuker en minder gecompliceerd in de omgang.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:57 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Omdat mannelijke aandacht (en vriendschap in de ogen van de vrouw) een stuk makkelijker te krijgen is voor een vrouw dan vrouwelijke. Je krijgt al aandacht simpelweg omdat je een vrouw bent. Er is een man/vrouw natuurlijke seksuele ondertoon.
Verder is er geen andere vrouw waar jij jezelf mee hoeft te meten. Je wordt sneller op een voetstuk geplaatst. Je voelt je eerder "gewild". Het is seksuele validatie die je niet krijgt van vrouwen.
Vrouwen met voornamelijk mannen als vrienden hebben meer moeite geaccepteerd te worden in vrouwelijke kringen. Onzekerheid, laag zelfbeeld (kortom, issues) is daar vaak een oorzaak van.
Case book examplequote:Op maandag 12 maart 2012 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik blijft het een vreemd fenomeen vinden vrouwen willen wel aardige jongens om hun heen, maar zien het niet als partner materiaal....
Is het dan toch het al oude, een jager om het kroost mee te verwekken en dan daarbij een watje om de kroost te verzorgen, instinct.
De man van 27 met de waarheid in pacht. En hoe arrogant kun je het brengen..quote:Op maandag 12 maart 2012 12:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geef haar een ultimatum. Alles of niets. Wel met je broek op je enkels natuurlijk; anders werkt het niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:06 schreef Lidlchips het volgende:
Ken al jaren een meisje die ik al die tijd erg leuk heb gevonden. De afgelopen tijd zijn we steeds closer geworden, en ik heb echt het gevoel dat er een klik is. We praten over alles en ik voel me perfect bij haar. Maar nou komt het. Ik ben haar beste vriend. Een maat dus. Wat ik ook zeg of probeer, ik kom er niet uit. Klote Friendzone. Wat moet ik er aan doen?
Mannen zijn beter ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch niet meer op wanneer je het over vriendschappen hebt? Ik ga liever met mannen om omdat die gewoon duidelijk zijn, wanneer er gedonder is dan bekvecht je even en is het weer goed. Bij vrouwen zijn zaken nodeloos ingewikkeld en moet ik gesprekken aangaan over dingen die me totaal niet boeien. Een laag zelfbeeld heb ik absoluut niet en ik kan ook gewoon goed met vrouwen overweg, maar ik vind mannen gewoon leuker en minder gecompliceerd in de omgang.
En de vriendinnen die ik heb staan er net zo in als ikzelf.
U jelly?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
De man van 27 met de waarheid in pacht. En hoe arrogant kun je het brengen..
prachtige eerste postquote:
Dat zal ongetwijfeld wel zo zijn ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:04 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mannen zijn beter ja.
Maar simpel gezegd, als jij lelijk was zou je een stuk minder mannelijke vrienden hebben.
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:34 schreef Braddie het volgende:
Ik bracht het anders, ik zei tegen die meid gewoon "Ik begin je volgens mij een beetje leuk te vinden" toen kreeg ik terug "Dat moet je niet doen joh"
Dat is dan toch ook wel duidelijke taal..
Wil.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:36 schreef Braddie het volgende:
Dat komt op hetzelfde neer dan wat TS ongeveer mee maakt.. die meid WILT gewoon niks meer als vrienden.
Dat is ook de meest zielige manier om het kenbaar te makenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:34 schreef Braddie het volgende:
Ik bracht het anders, ik zei tegen die meid gewoon "Ik begin je volgens mij een beetje leuk te vinden" toen kreeg ik terug "Dat moet je niet doen joh"
Dat is dan toch ook wel duidelijke taal..
Hoe had ik het anders moeten brengen?, ik ga geen shit geheim houden, als ik haar leuk vind dan meld ik dat...quote:Op maandag 12 maart 2012 15:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat is ook de meest zielige manier om het kenbaar te maken
Waar is je zelfrespect man.
Volgens die players hier moet je haar eerst vernederen, dan hard to get spelen en wachten tot ze smachtend naar je terug komt kruipen met de mededeling of je haar alsjeblieft 'wild wil nemen'.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe had ik het anders moeten brengen?, ik ga geen shit geheim houden, als ik haar leuk vind dan meld ik dat...
"Ik begin je volgens mij een beetje leuk te vinden"quote:Op maandag 12 maart 2012 15:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe had ik het anders moeten brengen?, ik ga geen shit geheim houden, als ik haar leuk vind dan meld ik dat...
Dat onzekere klopt inderdaad, 21 jaar, nog nooit een vriendin gehad, sja.. dan word je onzeker.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
"Ik begin je volgens mij een beetje leuk te vinden"
De onzekerheid druipt er vanaf.
Wat had jij gezegd?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten zeggen? Ik vind het in deze context denk ik het beste wat je kan zeggen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik ken de situatie niet, maar als je perse moet zeggen dat je haar leuk vind, zeg dan gewoon "Ik vind je leuk(met eventueel het voorstel om wat te gaan drinken samen er achteraan)"quote:
Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapel gek.quote:
Het komt gewoon twijfelend en onzeker op die manier.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten zeggen? Ik vind het in deze context denk ik het beste wat je kan zeggen.
Roepen dat je straalverliefd op haar bent, daar verpest je bij voorbaat al een vriendschap mee en geeft wel een zware lading aan het geheel. Op deze manier gooi je op luchtige wijze een balletje op, zie niet in wat daar mis mee is.
Directer, zelfverzekerder weet ik niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik ken de situatie niet, maar als je perse moet zeggen dat je haar leuk vind, zeg dan gewoon "Ik vind je leuk(met eventueel het voorstel om wat te gaan drinken samen er achteraan)"
Komt meteen al een stuk zelfverzekerder over, vind ik.
Leuk liedje dat welquote:Op maandag 12 maart 2012 15:54 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapel gek.Dat had hij gezegd, ik weet het zeker.
De Kreuners.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:54 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapel gek.Dat had hij gezegd, ik weet het zeker.
True, normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, maar in de friendzonecontext denk ik dat het best oke is om het wat subtieler te brengen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Het komt gewoon twijfelend en onzeker op die manier.
Nogmaals: vind ik.
Heb je een punt.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, maar in de friendzonecontext denk ik dat het best oke is om het wat subtieler te brengen.
Je schrikt je namelijk als vrouw wel de tering als een vriend van je ineens de liefde aan je verklaart vanuit het niets.
haha idd de befaamde friendzone zoen been there done that, einde verhaalquote:Op maandag 12 maart 2012 15:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Als ze aangeeft dat ze nooit meer wilt dat jij haar zoent is het toch wel duidelijk? Move on dude.
Overigens vind ik dat je het niet zover moet laten komen dat je eerst vrienden wordt als je iemand toch al bij aanvang interessant vindt. Maar ALS het dan wel zo is, dan is de subtiele manier ws de beste.quote:
lekker makkelijk pratenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Overigens vind ik dat je het niet zover moet laten komen dat je eerst vrienden wordt als je iemand toch al bij aanvang interessant vindt. Maar ALS het dan wel zo is, dan is de subtiele manier ws de beste.
Bizar dat het bij TS nog niet is doorgedrongen terwijl hij al een move heeft gemaakt inclusief afwijzing.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha idd de befaamde friendzone zoen been there done that, einde verhaal(de volgende fase is dat ze je komt vertellen over haar veroveringen
)
Nou gewoon, wanneer je iemand leuk vind erop afstappen en mee uit vragen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
lekker makkelijk pratenhoe de fuck zou het dan moeten... (het is dat ik een vriendin heb maar als ik dit soort dingen weer lees, dan zou ik weer zo hard falen als ik ooit de 'datingmarkt' weer op moet...)
Niet iedereen is zo stoer hoor!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou gewoon, wanneer je iemand leuk vind erop afstappen en mee uit vragen.
Zo deed ik dat vroeger wel altijd, je kan het beter meteen weten dan dat je er eeuwig voor niets achteraan loopt.
Had wel vele blauwtjes tot gevolg, maar hey, ik wist wel waar ik aan toe was.
True, maar het probleem is vaak dat hoe langer je met dit soort dingen wacht, hoe groter het voetstuk waar je het object van affectie op plaatst wordt en hoe moeilijker het word om te vertellen hoe je er eigenlijk echt in staat.quote:
Achja de gemiddelde man denkt het zo aan te pakken als jij zegt, stapt vervolgens op het betreffende meisje af en zegtquote:Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar het probleem is vaak dat hoe langer je met dit soort dingen wacht, hoe groter het voetstuk waar je het object van affectie op plaatst wordt en hoe moeilijker het word om te vertellen hoe je er eigenlijk echt in staat.
Klopt. Dit bewijst maar weer dat TS geen kans maakt.. en hij weet het! Als hij echt zo'n stoere boii was geweest en zeker wist dat zij hem wilde, had hij het wel duidelijk in haar gezicht gezegd.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar het probleem is vaak dat hoe langer je met dit soort dingen wacht, hoe groter het voetstuk waar je het object van affectie op plaatst wordt en hoe moeilijker het word om te vertellen hoe je er eigenlijk echt in staat.
Vrouwen zijn ook maar mensen. Ze poepen ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Achja de gemiddelde man denkt het zo aan te pakken als jij zegt, stapt vervolgens op het betreffende meisje af en zegt![]()
![]()
gprflblllblfeeeeeh
hmmm hi hi wil je misschien errr nouja ehh dingen
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook maar mensen. Ze poepen ook.
Echte vrouwen hebben een stoma, je weet.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook maar mensen. Ze poepen ook.
True, maar je moet een vrouw niet teveel op een voetstuk zetten.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hey je bent verliefd of je bent het niet.
Waarom niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar je moet een vrouw niet teveel op een voetstuk zetten.
Omdat je ze dan niet meer mee durft uit te vragen en het dan nooit wat wordt.quote:
Meegemaakt, hèèl vervelend.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha idd de befaamde friendzone zoen been there done that, einde verhaal(de volgende fase is dat ze je komt vertellen over haar veroveringen
)
hmm beetje kromme beredenering... imo. Maar dat zal wel aan mij liggen, vrouwen schaal ik sowieso altijd hoger in dan mannen...quote:Op maandag 12 maart 2012 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je ze dan niet meer mee durft uit te vragen en het dan nooit wat wordt.
Je vriendin, die zet je op een voetstuk en behandel je als een prinses. Maar tot die tijd moet je daar nog helemaal niet mee bezig zijn.
Nee, dat is niet krom. Als je bij voorbaat al gaat opkijken tegen een meid maak je het veel groter dan het is. Gewoon mee uit vragen die hap, niet eerst maanden achter haar kont aan gaan lopen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmm beetje kromme beredenering... imo. Maar dat zal wel aan mij liggen, vrouwen schaal ik sowieso altijd hoger in dan mannen...
Ik zie vrouwen als meerdere, vollediger mensen! Wij mannen missen een stukjequote:Op maandag 12 maart 2012 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat is niet krom. Als je bij voorbaat al gaat opkijken tegen een meid maak je het veel groter dan het is. Gewoon mee uit vragen die hap, niet eerst maanden achter haar kont aan gaan lopen.
Dat je vrouwen 'hoger' inschaalt dan mannen, ik neem aan dat je bedoelt dat je ze netjes behandeld. Dat is uiteraard vanzelfsprekend.
Ben ik niet met je eens, mannen en vrouwen zijn verschillend, goed in verschillende dingen en dat maakt het juist interessant.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen als meerdere, vollediger mensen! Wij mannen missen een stukje
Heb je ze wel op orde daar, in je bovenkamer?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen als meerdere, vollediger mensen! Wij mannen missen een stukje
Deze 2 zinnen hebben mijn avond gemaaktquote:Op maandag 12 maart 2012 18:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Geen idee maar ik kan het wel uitleggen waarom ik het vind. Een vrouw is genetisch gezien perfecter met 2 x chromosomen, de man heef een x en een y waarop voornamelijk hormoon ontregelende genen liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |