quote:Op maandag 12 maart 2012 15:34 schreef Braddie het volgende:
Ik bracht het anders, ik zei tegen die meid gewoon "Ik begin je volgens mij een beetje leuk te vinden" toen kreeg ik terug "Dat moet je niet doen joh"
Dat is dan toch ook wel duidelijke taal..
Wil.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:36 schreef Braddie het volgende:
Dat komt op hetzelfde neer dan wat TS ongeveer mee maakt.. die meid WILT gewoon niks meer als vrienden.
Dat is ook de meest zielige manier om het kenbaar te makenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:34 schreef Braddie het volgende:
Ik bracht het anders, ik zei tegen die meid gewoon "Ik begin je volgens mij een beetje leuk te vinden" toen kreeg ik terug "Dat moet je niet doen joh"
Dat is dan toch ook wel duidelijke taal..
Hoe had ik het anders moeten brengen?, ik ga geen shit geheim houden, als ik haar leuk vind dan meld ik dat...quote:Op maandag 12 maart 2012 15:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat is ook de meest zielige manier om het kenbaar te maken
Waar is je zelfrespect man.
Volgens die players hier moet je haar eerst vernederen, dan hard to get spelen en wachten tot ze smachtend naar je terug komt kruipen met de mededeling of je haar alsjeblieft 'wild wil nemen'.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe had ik het anders moeten brengen?, ik ga geen shit geheim houden, als ik haar leuk vind dan meld ik dat...
"Ik begin je volgens mij een beetje leuk te vinden"quote:Op maandag 12 maart 2012 15:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe had ik het anders moeten brengen?, ik ga geen shit geheim houden, als ik haar leuk vind dan meld ik dat...
Dat onzekere klopt inderdaad, 21 jaar, nog nooit een vriendin gehad, sja.. dan word je onzeker.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
"Ik begin je volgens mij een beetje leuk te vinden"
De onzekerheid druipt er vanaf.
Wat had jij gezegd?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten zeggen? Ik vind het in deze context denk ik het beste wat je kan zeggen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik ken de situatie niet, maar als je perse moet zeggen dat je haar leuk vind, zeg dan gewoon "Ik vind je leuk(met eventueel het voorstel om wat te gaan drinken samen er achteraan)"quote:
Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapel gek.quote:
Het komt gewoon twijfelend en onzeker op die manier.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten zeggen? Ik vind het in deze context denk ik het beste wat je kan zeggen.
Roepen dat je straalverliefd op haar bent, daar verpest je bij voorbaat al een vriendschap mee en geeft wel een zware lading aan het geheel. Op deze manier gooi je op luchtige wijze een balletje op, zie niet in wat daar mis mee is.
Directer, zelfverzekerder weet ik niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik ken de situatie niet, maar als je perse moet zeggen dat je haar leuk vind, zeg dan gewoon "Ik vind je leuk(met eventueel het voorstel om wat te gaan drinken samen er achteraan)"
Komt meteen al een stuk zelfverzekerder over, vind ik.
Leuk liedje dat welquote:Op maandag 12 maart 2012 15:54 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapel gek.Dat had hij gezegd, ik weet het zeker.
De Kreuners.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:54 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapel gek.Dat had hij gezegd, ik weet het zeker.
True, normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, maar in de friendzonecontext denk ik dat het best oke is om het wat subtieler te brengen.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Het komt gewoon twijfelend en onzeker op die manier.
Nogmaals: vind ik.
Heb je een punt.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, maar in de friendzonecontext denk ik dat het best oke is om het wat subtieler te brengen.
Je schrikt je namelijk als vrouw wel de tering als een vriend van je ineens de liefde aan je verklaart vanuit het niets.
haha idd de befaamde friendzone zoen been there done that, einde verhaalquote:Op maandag 12 maart 2012 15:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Als ze aangeeft dat ze nooit meer wilt dat jij haar zoent is het toch wel duidelijk? Move on dude.
Overigens vind ik dat je het niet zover moet laten komen dat je eerst vrienden wordt als je iemand toch al bij aanvang interessant vindt. Maar ALS het dan wel zo is, dan is de subtiele manier ws de beste.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |