lekker makkelijk pratenquote:Op maandag 12 maart 2012 15:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Overigens vind ik dat je het niet zover moet laten komen dat je eerst vrienden wordt als je iemand toch al bij aanvang interessant vindt. Maar ALS het dan wel zo is, dan is de subtiele manier ws de beste.
Bizar dat het bij TS nog niet is doorgedrongen terwijl hij al een move heeft gemaakt inclusief afwijzing.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha idd de befaamde friendzone zoen been there done that, einde verhaal(de volgende fase is dat ze je komt vertellen over haar veroveringen
)
Nou gewoon, wanneer je iemand leuk vind erop afstappen en mee uit vragen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
lekker makkelijk pratenhoe de fuck zou het dan moeten... (het is dat ik een vriendin heb maar als ik dit soort dingen weer lees, dan zou ik weer zo hard falen als ik ooit de 'datingmarkt' weer op moet...)
Niet iedereen is zo stoer hoor!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou gewoon, wanneer je iemand leuk vind erop afstappen en mee uit vragen.
Zo deed ik dat vroeger wel altijd, je kan het beter meteen weten dan dat je er eeuwig voor niets achteraan loopt.
Had wel vele blauwtjes tot gevolg, maar hey, ik wist wel waar ik aan toe was.
True, maar het probleem is vaak dat hoe langer je met dit soort dingen wacht, hoe groter het voetstuk waar je het object van affectie op plaatst wordt en hoe moeilijker het word om te vertellen hoe je er eigenlijk echt in staat.quote:
Achja de gemiddelde man denkt het zo aan te pakken als jij zegt, stapt vervolgens op het betreffende meisje af en zegtquote:Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar het probleem is vaak dat hoe langer je met dit soort dingen wacht, hoe groter het voetstuk waar je het object van affectie op plaatst wordt en hoe moeilijker het word om te vertellen hoe je er eigenlijk echt in staat.
Klopt. Dit bewijst maar weer dat TS geen kans maakt.. en hij weet het! Als hij echt zo'n stoere boii was geweest en zeker wist dat zij hem wilde, had hij het wel duidelijk in haar gezicht gezegd.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar het probleem is vaak dat hoe langer je met dit soort dingen wacht, hoe groter het voetstuk waar je het object van affectie op plaatst wordt en hoe moeilijker het word om te vertellen hoe je er eigenlijk echt in staat.
Vrouwen zijn ook maar mensen. Ze poepen ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Achja de gemiddelde man denkt het zo aan te pakken als jij zegt, stapt vervolgens op het betreffende meisje af en zegt![]()
![]()
gprflblllblfeeeeeh
hmmm hi hi wil je misschien errr nouja ehh dingen
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook maar mensen. Ze poepen ook.
Echte vrouwen hebben een stoma, je weet.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook maar mensen. Ze poepen ook.
True, maar je moet een vrouw niet teveel op een voetstuk zetten.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hey je bent verliefd of je bent het niet.
Waarom niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar je moet een vrouw niet teveel op een voetstuk zetten.
Omdat je ze dan niet meer mee durft uit te vragen en het dan nooit wat wordt.quote:
Meegemaakt, hèèl vervelend.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha idd de befaamde friendzone zoen been there done that, einde verhaal(de volgende fase is dat ze je komt vertellen over haar veroveringen
)
hmm beetje kromme beredenering... imo. Maar dat zal wel aan mij liggen, vrouwen schaal ik sowieso altijd hoger in dan mannen...quote:Op maandag 12 maart 2012 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je ze dan niet meer mee durft uit te vragen en het dan nooit wat wordt.
Je vriendin, die zet je op een voetstuk en behandel je als een prinses. Maar tot die tijd moet je daar nog helemaal niet mee bezig zijn.
Nee, dat is niet krom. Als je bij voorbaat al gaat opkijken tegen een meid maak je het veel groter dan het is. Gewoon mee uit vragen die hap, niet eerst maanden achter haar kont aan gaan lopen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmm beetje kromme beredenering... imo. Maar dat zal wel aan mij liggen, vrouwen schaal ik sowieso altijd hoger in dan mannen...
Ik zie vrouwen als meerdere, vollediger mensen! Wij mannen missen een stukjequote:Op maandag 12 maart 2012 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat is niet krom. Als je bij voorbaat al gaat opkijken tegen een meid maak je het veel groter dan het is. Gewoon mee uit vragen die hap, niet eerst maanden achter haar kont aan gaan lopen.
Dat je vrouwen 'hoger' inschaalt dan mannen, ik neem aan dat je bedoelt dat je ze netjes behandeld. Dat is uiteraard vanzelfsprekend.
Ben ik niet met je eens, mannen en vrouwen zijn verschillend, goed in verschillende dingen en dat maakt het juist interessant.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen als meerdere, vollediger mensen! Wij mannen missen een stukje
Heb je ze wel op orde daar, in je bovenkamer?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen als meerdere, vollediger mensen! Wij mannen missen een stukje
Deze 2 zinnen hebben mijn avond gemaaktquote:Op maandag 12 maart 2012 18:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Geen idee maar ik kan het wel uitleggen waarom ik het vind. Een vrouw is genetisch gezien perfecter met 2 x chromosomen, de man heef een x en een y waarop voornamelijk hormoon ontregelende genen liggen.
Mooie biologische verklaring maar helemaal volledig is het niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Geen idee maar ik kan het wel uitleggen waarom ik het vind. Een vrouw is genetisch gezien perfecter met 2 x chromosomen, de man heef een x en een y waarop voornamelijk hormoon ontregelende genen liggen. Een vrouw is ook vollediger en vrouw heeft alles wat een man ook heeft (soms in een andere vorm) bij een man ontbreken dingen als een baarmoeder. Dan is het ook nog eens zo dat alleen vrouwen mitochondriaal DNA kunnendoorgeven de man levert alleen wat chromosomen de rest komt van de vrouw (lees: de rest van de cel) Dit alles resulteerd er ondermeer in dat vrouwen langer leven.
De man is slecht noodzakelijk geworden vanwege een genetische wapenwedloop die wij voeren tegen allerhande parasieten en virussen (bron: the red queen)
Dus mijnsinziens is een man slechts een vrouw die niet af is.
Maar misschien moet ik de dingen in miijn hoofd nog eens beter op een rijtje zetten
Deze meisje...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:18 schreef Lidlchips het volgende:
Het woord vrouw moet alleen vervangen worden door 'wijf'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |