Achja de gemiddelde man denkt het zo aan te pakken als jij zegt, stapt vervolgens op het betreffende meisje af en zegtquote:Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar het probleem is vaak dat hoe langer je met dit soort dingen wacht, hoe groter het voetstuk waar je het object van affectie op plaatst wordt en hoe moeilijker het word om te vertellen hoe je er eigenlijk echt in staat.
Klopt. Dit bewijst maar weer dat TS geen kans maakt.. en hij weet het! Als hij echt zo'n stoere boii was geweest en zeker wist dat zij hem wilde, had hij het wel duidelijk in haar gezicht gezegd.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar het probleem is vaak dat hoe langer je met dit soort dingen wacht, hoe groter het voetstuk waar je het object van affectie op plaatst wordt en hoe moeilijker het word om te vertellen hoe je er eigenlijk echt in staat.
Vrouwen zijn ook maar mensen. Ze poepen ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Achja de gemiddelde man denkt het zo aan te pakken als jij zegt, stapt vervolgens op het betreffende meisje af en zegt![]()
![]()
gprflblllblfeeeeeh
hmmm hi hi wil je misschien errr nouja ehh dingen
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook maar mensen. Ze poepen ook.
Echte vrouwen hebben een stoma, je weet.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook maar mensen. Ze poepen ook.
True, maar je moet een vrouw niet teveel op een voetstuk zetten.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hey je bent verliefd of je bent het niet.
Waarom niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar je moet een vrouw niet teveel op een voetstuk zetten.
Omdat je ze dan niet meer mee durft uit te vragen en het dan nooit wat wordt.quote:
Meegemaakt, hèèl vervelend.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha idd de befaamde friendzone zoen been there done that, einde verhaal(de volgende fase is dat ze je komt vertellen over haar veroveringen
)
hmm beetje kromme beredenering... imo. Maar dat zal wel aan mij liggen, vrouwen schaal ik sowieso altijd hoger in dan mannen...quote:Op maandag 12 maart 2012 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je ze dan niet meer mee durft uit te vragen en het dan nooit wat wordt.
Je vriendin, die zet je op een voetstuk en behandel je als een prinses. Maar tot die tijd moet je daar nog helemaal niet mee bezig zijn.
Nee, dat is niet krom. Als je bij voorbaat al gaat opkijken tegen een meid maak je het veel groter dan het is. Gewoon mee uit vragen die hap, niet eerst maanden achter haar kont aan gaan lopen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmm beetje kromme beredenering... imo. Maar dat zal wel aan mij liggen, vrouwen schaal ik sowieso altijd hoger in dan mannen...
Ik zie vrouwen als meerdere, vollediger mensen! Wij mannen missen een stukjequote:Op maandag 12 maart 2012 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat is niet krom. Als je bij voorbaat al gaat opkijken tegen een meid maak je het veel groter dan het is. Gewoon mee uit vragen die hap, niet eerst maanden achter haar kont aan gaan lopen.
Dat je vrouwen 'hoger' inschaalt dan mannen, ik neem aan dat je bedoelt dat je ze netjes behandeld. Dat is uiteraard vanzelfsprekend.
Ben ik niet met je eens, mannen en vrouwen zijn verschillend, goed in verschillende dingen en dat maakt het juist interessant.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen als meerdere, vollediger mensen! Wij mannen missen een stukje
Heb je ze wel op orde daar, in je bovenkamer?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen als meerdere, vollediger mensen! Wij mannen missen een stukje
Deze 2 zinnen hebben mijn avond gemaaktquote:Op maandag 12 maart 2012 18:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Geen idee maar ik kan het wel uitleggen waarom ik het vind. Een vrouw is genetisch gezien perfecter met 2 x chromosomen, de man heef een x en een y waarop voornamelijk hormoon ontregelende genen liggen.
Mooie biologische verklaring maar helemaal volledig is het niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Geen idee maar ik kan het wel uitleggen waarom ik het vind. Een vrouw is genetisch gezien perfecter met 2 x chromosomen, de man heef een x en een y waarop voornamelijk hormoon ontregelende genen liggen. Een vrouw is ook vollediger en vrouw heeft alles wat een man ook heeft (soms in een andere vorm) bij een man ontbreken dingen als een baarmoeder. Dan is het ook nog eens zo dat alleen vrouwen mitochondriaal DNA kunnendoorgeven de man levert alleen wat chromosomen de rest komt van de vrouw (lees: de rest van de cel) Dit alles resulteerd er ondermeer in dat vrouwen langer leven.
De man is slecht noodzakelijk geworden vanwege een genetische wapenwedloop die wij voeren tegen allerhande parasieten en virussen (bron: the red queen)
Dus mijnsinziens is een man slechts een vrouw die niet af is.
Maar misschien moet ik de dingen in miijn hoofd nog eens beter op een rijtje zetten
Deze meisje...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:18 schreef Lidlchips het volgende:
Het woord vrouw moet alleen vervangen worden door 'wijf'.
Tekort aan testosteron zorgt voor irrationaliteit? Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooie biologische verklaring maar helemaal volledig is het niet.
Vrouwen hebben weer geen prostaat (of je zou de baarmoeder of klieren van Bartholini klieren van Skene volgens Wikipedia ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Klieren_van_Skene ) hiertoe moeten rekenen). Verder bloeden vrouwen maandelijks, soms zelfs met medisch ongunstige gevolgen (anemie). Dan zorgt hun tekort aan testosteron voor irrationaliteit, teveel kunnen en willen waardoor snel stressend en fysiek zwakkere spieren.
Over hormoonontregelingen gesproken, bij mensen is het dan ook zo, dat de menopauze bij de vrouw, meteen zorgt voor botontkalking met als gevolg eerder lagere kwaliteit van leven door botbreuken (waar wervelinzakkingen ook toebehoren), ondanks de langere levensduur bij vrouwen dan mannen.
Dus tsja, meer af, perfecter? Het is maar hoe je het bekijkt, maar een goed samenwerkend koppel vult elkaar goed aan op elkaars zwakheden (hoewel in deze samenleving maar weinig mensen dat beseffen).
Tekort aan testosteron, dus een grotere hoeveelheid oestrogeen zorgt voor irrationaliteit als vrouwen emotioneel geprikkeld worden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:24 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Tekort aan testosteron zorgt voor irrationaliteit? Hoe kom je daarbij?
Hier nog een linkje ter bevestiging: vrouwen met extra testosteron, zijn minder op de emoties van anderen gericht: http://www.nu.nl/gezondhe(...)levingsvermogen.htmlquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tekort aan testosteron, dus een grotere hoeveelheid oestrogeen zorgt voor irrationaliteit als vrouwen emotioneel geprikkeld worden.
Dit verklaart het grote aandeel aan vrouwen bij vegetariërs, vrouwen die bij mannen blijven die klappen uitdelen/vreemd gaan/ander fout gedrag en vrouwen die makkelijk beinvloedbaar zijn door waarzeggers of alternatieve geneeswijzen (ooit in een onderzoek aangetoond dat met name vrouwen de grootste klantengroep zijn (dus mannen zijn er wel maar minder)).
Ik chargeer nu een beetje, maar vrouwen zijn meer emotioneel (en dus minder rationeel) beinvloedbaar dan mannen. Dat wil niet zeggen dat vrouwen geen 2+2 kunnen uitrekenen, of niet een diagnose kunnen stellen (zoals vrouwelijke artsen dagelijks doen).
Terug naar het topic: dat laatste is mede van invloed dat vrouwen dus zelden voor vriendelijke mannen gaan, en deze mannen dus in de friendzone komen. Rationeel ziet de man er prima uit: lachen met hem, vriendelijk, heeft wat voor jouw over qua tijd- of energie investering, en niet lelijk. Iedereen zou zeggen: de ideale man. Maar nu komt dan dus het irrationele: vrouwen worden niet emotioneel/sexueel geprikkeld door deze man en blijven dus vrienden met hem.
Dat denk je verkeerd dan. Er is wel een verband tussen geslacht en sterktes/zwaktes.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:24 schreef Anyanka het volgende:
Ik ben het met je eens dat een goed koppel elkaars zwakheden aanvult, maar ik denk dat die zelden geslachtsgebonden zijn.
Je moet snel opzoek naar iemand anders... serieus anders blijf je jaren achter haar aanhobbelen. (althans zo ging het in mijn geval)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:41 schreef Lidlchips het volgende:
Ik heb nu al meer dan een week niets van haar gehoord, en ik mis haar gewoon.
Gaat vanzelf over, gewoon volhouden en proberen jezelf af te leiden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:41 schreef Lidlchips het volgende:
Move on, gaat vanzelf over.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:41 schreef Lidlchips het volgende:
Mannen leren dit vroeg of laat, want mannen hebben er belang bij om zo goed mogelijk te begrijpen op wat voor manier vrouwen te beïnvloeden / prikkelen / versieren zijn. Vrouwen denken ook wel na over zichzelf en wat hen drijft, maar hun conclusies worden niet zo sterk getoetst aan de waarheid. Als een man het verkeerd begrijpt en aanpakt, faalt hij op liefdesgebied en zo is er flinke druk om te verbeteren. Bij vrouwen is die druk er niet: de voornaamste driving force om zichzelf te begrijpen, is om gelukkig te worden. Dat gaat beter door het aannemen van een geïdealiseerd droombeeld waarin niet voorkomt dat je meer emotioneel dan redelijk bent, of waarin dat feit wordt gepresenteerd alsof het heel verheven en waardevol is. In dat laatste geval worden alle positieve kanten van die emotionele vatbaarheid, die er uiteraard wel zijn, overdreven en geidealiseerd. De negatieve kanten worden juist onder het mooie tapijt geschoven, nl. dat vrouwen door die emotionele vatbaarheid zichzelf soms in de problemen helpen en beslissingen met negatieve gevolgen maken (zoals bij een man blijven die hen slaat).quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tekort aan testosteron, dus een grotere hoeveelheid oestrogeen zorgt voor irrationaliteit als vrouwen emotioneel geprikkeld worden.
Dit verklaart het grote aandeel aan vrouwen bij vegetariërs, vrouwen die bij mannen blijven die klappen uitdelen/vreemd gaan/ander fout gedrag en vrouwen die makkelijk beinvloedbaar zijn door waarzeggers of alternatieve geneeswijzen (ooit in een onderzoek aangetoond dat met name vrouwen de grootste klantengroep zijn (dus mannen zijn er wel maar minder)).
Ik chargeer nu een beetje, maar vrouwen zijn meer emotioneel (en dus minder rationeel) beinvloedbaar dan mannen. Dat wil niet zeggen dat vrouwen geen 2+2 kunnen uitrekenen, of niet een diagnose kunnen stellen (zoals vrouwelijke artsen dagelijks doen).
Terug naar het topic: dat laatste is mede van invloed dat vrouwen dus zelden voor vriendelijke mannen gaan, en deze mannen dus in de friendzone komen. Rationeel ziet de man er prima uit: lachen met hem, vriendelijk, heeft wat voor jouw over qua tijd- of energie investering, en niet lelijk. Iedereen zou zeggen: de ideale man. Maar nu komt dan dus het irrationele: vrouwen worden niet emotioneel/sexueel geprikkeld door deze man en blijven dus vrienden met hem.
Is er dan een negatief verband tussen de hoeveelheid testosteron en oestrogenen bij vrouwen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, zo kan ik ook wel wat irrationele dingen bedenken die mannen vaker doen. Bijvoorbeeld smsen/bellen naar sekslijnen met nepprofielen. Hartaanvallen krijgen tijdens een voetbalwedstrijd (emotioneel reageren tot je erbij neervalt!). Geweldscriminaliteit plegen (vaak geen materieel gewin, alleen potentiële nadelen van gevaar voor je gezondheid of een justitiële vervolging, dus niet rationeel). Roken.quote:Dit verklaart het grote aandeel aan vrouwen bij vegetariërs, vrouwen die bij mannen blijven die klappen uitdelen/vreemd gaan/ander fout gedrag en vrouwen die makkelijk beinvloedbaar zijn door waarzeggers of alternatieve geneeswijzen (ooit in een onderzoek aangetoond dat met name vrouwen de grootste klantengroep zijn (dus mannen zijn er wel maar minder)).
Wat kunnen vrouwen dan niet, volgens jou?quote:Ik chargeer nu een beetje, maar vrouwen zijn meer emotioneel (en dus minder rationeel) beinvloedbaar dan mannen. Dat wil niet zeggen dat vrouwen geen 2+2 kunnen uitrekenen, of niet een diagnose kunnen stellen (zoals vrouwelijke artsen dagelijks doen).
Zo'n doorzichtige poging om het gekrenkte ego op te krikken door de schuld bij de vrouwen te leggen.quote:Terug naar het topic: dat laatste is mede van invloed dat vrouwen dus zelden voor vriendelijke mannen gaan, en deze mannen dus in de friendzone komen. Rationeel ziet de man er prima uit: lachen met hem, vriendelijk, heeft wat voor jouw over qua tijd- of energie investering, en niet lelijk. Iedereen zou zeggen: de ideale man. Maar nu komt dan dus het irrationele: vrouwen worden niet emotioneel/sexueel geprikkeld door deze man en blijven dus vrienden met hem.
Dat slijt vanzelf. Probeer je op andere zaken te richten en vast een beetje naar andere meisjes te kijken. Alle afleiding helpt. Sterkte!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:41 schreef Lidlchips het volgende:
Ze heeft juist gezegt dat ze me mooi vindt! Daarom snap ik het niet!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:30 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Is er dan een negatief verband tussen de hoeveelheid testosteron en oestrogenen bij vrouwen?
[..]
Lekker makkelijk, zo kan ik ook wel wat irrationele dingen bedenken die mannen vaker doen. Bijvoorbeeld smsen/bellen naar sekslijnen met nepprofielen. Hartaanvallen krijgen tijdens een voetbalwedstrijd (emotioneel reageren tot je erbij neervalt!). Geweldscriminaliteit plegen (vaak geen materieel gewin, alleen potentiële nadelen van gevaar voor je gezondheid of een justitiële vervolging, dus niet rationeel). Roken.
En ja, het is allemaal wel verklaarbaar! Emotioneel dan.
En er zijn net zoveel mannen die bij vrouwen blijven die vreemd gaan/altijd zeuren/klappen uitdelen/korte pittige kapsels nemen of wat ook voor doodzonde plegen. Of mannen die in de friendzone blijven zitten, terwijl ze daar niet gelukkig van worden, om maar even on topic te gaan.
[..]
Wat kunnen vrouwen dan niet, volgens jou?
Dit soort denkbeelden blijven vooral bestaan omdat mannen ze heel graag willen geloven. Snap ik best hoor, als ik argumenten kon aanvoeren voor het meer rationeel zijn van een van de groepen waar ik tot behoor (vrouwen, bruinogigen, mensen kleiner dan 1.70m), zou ik het ook doen.
Maar vaak wordt er van alles door onkundige journalisten de wereld ingeslingerd, gewoon omdat het lekker klinkt, omdat men het wil horen. Zie bijvoorbeeld dit: http://www.kennislink.nl/(...)neel-vrouw-intuitief
[..]
Zo'n doorzichtige poging om het gekrenkte ego op te krikken door de schuld bij de vrouwen te leggen.Wat weten we nou helemaal over TS? Ja, hij is vriendelijk voor haar en wil in haar investeren. Maar wie weet is hij verder enorm lelijk, sociaal gestoord en heeft ie een strafblad van hier tot Tokio. Helemaal niet de ideale man. Met de 'nice guys' die niemand kunnen krijgen is vaak gewoon iets mis, waardoor het zo moeilijk gaat. De rest heeft er namelijk geen problemen mee. Vrouwen vinden onbaatzuchtigheid juist aantrekkelijk: http://www.nu.nl/wetensch(...)l-aantrekkelijk.html.
[..]
Dat slijt vanzelf. Probeer je op andere zaken te richten en vast een beetje naar andere meisjes te kijken. Alle afleiding helpt. Sterkte!
Ze vind je ook niet vervelend ofzo, alleen geen relatie materiaal, dat is wel duidelijk. Vrouwen zijn daar soms iets omfloerser in, de term zegt het al friendzone ze vind je een prima vriend maar geen 'boyfriend' (jammer dat daar in nederland geen 2 termen voor zijn)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:47 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Ze heeft juist gezegt dat ze me mooi vindt! Daarom snap ik het niet!
"Ik vind jou ook mooi, neuken?"quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:47 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
En als ze je boyfriendmaterial had gevonden had ze wel gezegd dat je een lekker ding was.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:47 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Heb hetzelfde mee gemaakt, ik liep ruim 1 jaar achter een meid aan, was inderdaad erg nutteloos... Heel gesprek gehad, is volledig uitgepraat, 1 week later kregen we ruzie, en vorige week was de eerste keer in 5-6 maanden dat ik haar weer zag en dat was vrij apart.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:02 schreef Metalfreak het volgende:
Goh, erg herkenbaar dit topic. Zo heb ik ook ooit twee jaar achter een meid aangelopen.Kansloos achteraf gezien. En elke opmerking die TS kreeg, kreeg ik ook. Het levert uiteindelijk helemaal niets op tot het een keer keihard knalt en je het uitpraat. Vervolgens is de "vriendschap" nooit meer zoals vroeger, maar kun je eindelijk wel verder...
Nu zie ik haar nog slechts één keer per jaar en een paar oppervlakkige whatsapp berichtjes gaan nog wel eens over en weer, maar verder niets. Destijds zaten we dagelijks bij elkaar of belden we even, sliepen we bij elkaar, gingen we naar de bios enz enz. Het is een illusie om te denken dat dat kan blijven, anders kun je nooit verder met je leven. Ik zag toen helaas niet in hoe stom ik bezig was, maar gelukkig is het allemaal goedgekomen.
En dan houdt ze jou aan het lijntje? Had je toen al verteld dat je haar leuk vond?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb hetzelfde mee gemaakt, ik liep ruim 1 jaar achter een meid aan, was inderdaad erg nutteloos... Heel gesprek gehad, is volledig uitgepraat, 1 week later kregen we ruzie, en vorige week was de eerste keer in 5-6 maanden dat ik haar weer zag en dat was vrij apart.
We gingen heel veel met elkaar om, en het was voor mij ook niet heel raar dat ik achter haar aan zat(aangezien ze me aan het lijntje hield door wel constant lieve dingen tegen me te zeggen, arm om me heen etc)
Jep, dat had ik al, was echt zo`n beetje hopeloos verliefd op haar... achteraf echt niet slim, maar ik hoorde ook van vrienden dat ze me ook wel een beetje leuk vond, dan houd je toch hoop.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan houdt ze jou aan het lijntje? Had je toen al verteld dat je haar leuk vond?
Maar je wil toch geen meid die je "een beetje" leuk vind?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jep, dat had ik al, was echt zo`n beetje hopeloos verliefd op haar... achteraf echt niet slim, maar ik hoorde ook van vrienden dat ze me ook wel een beetje leuk vond, dan houd je toch hoop.
nou en?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:53 schreef _Lily_ het volgende:
ik denk niet dat dat gaat werken eerlijk gezegd. Het zal de vriendschap kapot maken
dat was niet het doel van dat plan. Dat zou ze bij elkaar moeten brengen. Not gonna happen op die manierquote:
ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je als je 'de vriendschap niet kapot wilt maken' dat je dat alleen maar doet omdat je hoopt dat het nog goed komt. als je verliefd wordt op een meisje die ook een vriendin van je is dan moet je gewoon meteen de vriendschap verbreken als het niet lukt. daarmee bespaar je jezelf een hoop ellende. ik heb mezelf buitengesloten van andere meisjes omdat ik 3 jaar achter een meisje aan bleef hobbelen die vrienden wilde blijven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:59 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
dat was niet het doel van dat plan. Dat zou ze bij elkaar moeten brengen. Not gonna happen op die manier
Zoals ik al zei, als de vriendschap jou veel waard is moet je dit niet proberen. Ik geef alleen de enige manier aan waarop het ooit nog wat kan worden met een goede vriendin. Niet iedereen kan dit, je heb er dan ook best een setje ballen voor nodig om niet op te nemen ze bijvoorbeeld opbelt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:53 schreef _Lily_ het volgende:
ik denk niet dat dat gaat werken eerlijk gezegd. Het zal de vriendschap kapot maken
Alsof mensen überhaupt zomaar vrienden zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:53 schreef _Lily_ het volgende:
pfff, als jij je friend plotseling begint te negeren en er niet meer voor haar bent? Ja, daar zal ze echt verliefd van wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof mensen überhaupt zomaar vrienden zijn.
nja, en ik spreek ook uit ervaring als ik zeg dat dat voor mij neit werkt. Ik ben ook ooit verliefd geweest op een zeer goede vriend van mij. No way dat ik die vriendschap ging verpesten met mijn gevoelens (lees: verbreken, negeren, anders doen etc)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je als je 'de vriendschap niet kapot wilt maken' dat je dat alleen maar doet omdat je hoopt dat het nog goed komt. als je verliefd wordt op een meisje die ook een vriendin van je is dan moet je gewoon meteen de vriendschap verbreken als het niet lukt. daarmee bespaar je jezelf een hoop ellende. ik heb mezelf buitengesloten van andere meisjes omdat ik 3 jaar achter een meisje aan bleef hobbelen die vrienden wilde blijven.
Uhm ja, eigenlijk nog meer dan wanneer ik er wel voor ze was.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:30 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
pfff, als jij je friend plotseling begint te negeren en er niet meer voor haar bent? Ja, daar zal ze echt verliefd van worden![]()
Ze zal zich alleen maar afvragen what the crap er met je aan de hand is en of ze iets fout heeft gedaan en zich vervolgens ongemakkelijk voelen in je aanwezigheid
Hier exact dezelfde ervaring. Op die manier sloot ik mezelf ook uit voor andere meisjes en dat ook op een leeftijd waarop je juist het beste wat rond kunt neuken... Uiteindelijk is het met mij wel goed gekomen en aan de ene kant heb ik ook nooit spijt gehad van die tijd, want we hebben zeker lol gehad. Maar wat betreft vrouwen stond het allemaal op een laag pitje... Je blijft toch ergens hoop houden en die vriendschap houd je alleen zo intensief in stand omdat je de hoop hebt er ooit nog eens op te mogen kruipen. Verliefd worden op een ander kon ik in die periode ook echt niet...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je als je 'de vriendschap niet kapot wilt maken' dat je dat alleen maar doet omdat je hoopt dat het nog goed komt. als je verliefd wordt op een meisje die ook een vriendin van je is dan moet je gewoon meteen de vriendschap verbreken als het niet lukt. daarmee bespaar je jezelf een hoop ellende. ik heb mezelf buitengesloten van andere meisjes omdat ik 3 jaar achter een meisje aan bleef hobbelen die vrienden wilde blijven.
Het is dus nooit verder gekomen dan vriendschap op jouw manier. Waardeloos advies dus voor TS.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:33 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
nja, en ik spreek ook uit ervaring als ik zeg dat dat voor mij neit werkt. Ik ben ook ooit verliefd geweest op een zeer goede vriend van mij. No way dat ik die vriendschap ging verpesten met mijn gevoelens (lees: verbreken, negeren, anders doen etc)
Ik zag dat het niks ging worden, heb gewoon mn kop gehouden over mijn gevoelens en ben gewoon een ZEER goede vriend voor hem geweest. Heeft er in ieder geval in geresulteerd dat wij elkaar na 10 jaar nog steeds bijna dagelijks spreken en het heel leuk hebben ZONDER issues
nou, ik hou je niet tegen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uhm ja, eigenlijk nog meer dan wanneer ik er wel voor ze was.
Ik ga niet meer met zestienjarige kinderen om, dus die kans acht ik klein.
pff ik gaf TS niet specifiek advies hiermee. Ik zag een advies van iemand anders langskomen, waarvan ik denk dat het juist averechts zou werken. Dus ik reageer daarop. Ga es lezenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het is dus nooit verder gekomen dan vriendschap op jouw manier. Waardeloos advies dus voor TS.
en inderdaad is het nooit verder gekomen dan vriendschap. Dat is ook meestal het geval als de ander niet verliefd is he? Maar ik ben dan niet zo stom om me jarenlang daar blind op te staren en me voor anderen af te sluiten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het is dus nooit verder gekomen dan vriendschap op jouw manier. Waardeloos advies dus voor TS.
Niet ineens negeren, dan ben je gewoon een lul. Eerst duidelijk maken dat je haar leuk vind. Pas als ze nee zegt contact verbreken. En zoals ik al zei, je moet geen klootzak zijn, maar gewoon beleefd gedag zeggen en weer weg gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:16 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
nou, ik hou je niet tegen.Het zal ongetwijfeld vast wel es werken, maar regelmatig ook niet. Ik zou bijv. keihard weglopen als iemand zich plots als een hork begint te gedragen. Hoef geen loserig gedrag te accepteren. En ik ben toch al lang en breed geen 16 meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |