Oh dat mag ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:43 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik vind dit wel een beetje sekse discriminatie, ik heb ook wel vrouwen gefriendzoned.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:51 schreef STING het volgende:
Wat bedoel je er precies mee?
Natuurlijk komt het voor dat een man niet into een relatie is, maar wel in voor een vriendschap, terwijl de vrouw wel graag een relatie had gewild.
Andersom komt het denk ik veel meer voor, waardoor het een label heeft gekregen.
Je OP is duidelijk, vind het alleen een rare vraag. Zoals in m'n vorige post 'Natuurlijk..' uitgelegdquote:
Nouja de vraag is er één uit interesse ik heb zelf wel eens aan de verkeerde kant van een friendzone gestaan maar ik heb geen idee hoe de andere kant het beleeft. Daar was ik wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:53 schreef STING het volgende:
[..]
Je OP is duidelijk, vind het alleen een rare vraag. Zoals in m'n vorige post 'Natuurlijk..' uitgelegd
Tja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Er heeft nog geen vrouw in dit topic gereageerd.
(het is dus gewoon een mannenprobleem )
duidelijkquote:
Dit topic wordt echt zo verkeerd begrepen, het gaat niet om mannen die vrouwen friendzonen. Het ging over de mensen die iemand friendzonen wat voor iedeeën hebben zij daarbij.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kennelijk vinden mannen het erger om gefriendzoned te worden dan vrouwen?
Kijk dit bedoel ikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:14 schreef Goliath_82 het volgende:
Ik heb wel een meisje de friendzone ingezonden. Dat was voornamelijk omdat ik het heel irritant vond dat ze om mij heen bleef fladderen en ik haar totaal niet interessant vond / vind om een relatie mee te hebben.
Oh. Sorry.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit topic wordt echt zo verkeerd begrepen, het gaat niet om mannen die vrouwen friendzonen. Het ging over de mensen die iemand friendzonen wat voor iedeeën hebben zij daarbij.
Dus je denkt een normale vriendschap met iemand te hebben (of niet) maar diegene blijkt ineens romantisch geintreseerd. Vinden jullie dat vervelend, leuk, probeer je dan de vriendschap te verbreken of juist niet vind je de aandacht wel fijn of vind je het zielig voor diegene...
etc etc.
Je vind het naar voor diegene maar wil dan vervolgens wel vrienden blijven, dat maakt het voor hem dan alleen nog maar erger?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:14 schreef SiIk het volgende:
Ik vind het naar, vooral voor de jongens in kwestie. Maar zolang ze geen pogingen tot fysiek contact doen heb ik er ook geen problemen mee om gewoon vrienden te blijven.
Verder heb ik nooit spijt gehad van het feit dat ik iemand gefriendzoned heb, als dat wel zo was lijkt het me overigens ook niet zo moeilijk om het terug te draaien en alsnog met die persoon verder te gaan. Maar dat dus nooit meegemaakt
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh. Sorry.
Mja, ik persoonlijk vind dat wel vervelend. Je denkt namelijk gewoon vrienden te zijn en opeens heeft meneer gevoelens voor je. Dat wordt best awkward, vind ik.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:17 schreef ex het volgende:
Ik heb het ook wel is moeten doen. Het meisje bleef alle signalen verkeerd op vatten en bleef proberen er een draai aan te geven waar ik absoluut niet achter stond, toen kwam dus de zin er uit:
"Ik vind je heel tof, als een goede vriendin".
Viel niet heel goed, en ze bleef nog wat pogingen doen tot dat ik ging samen wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |