Tering...quote:
Nee, je ziet het verkeerd.. jij bevond je in een unieke positie maar benutte die niet...quote:Op maandag 12 maart 2012 09:55 schreef Lidlchips het volgende:
Ze heeft niet door dat als je dat met een gast kijkt je wel iets geils moet doen.
Betwijfel Ik. Later zei ik op whatsapp: Ik had echt zin om je te vingeren. Toen zei zij: Ohh stout. Maar ik had het niet toegestaan. Ik hou meer van je dan de mensen waar ik seks mee heb.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd.. jij bevond je in een unieke positie maar benutte die niet...
Bedoel je met een ander antwoord dat ze de ene keer zegt wel geïnteresseerd te zijn, en de volgende keer niet? Of elke keer 'nee', maar telkens met een andere reden?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:08 schreef Lidlchips het volgende:
Ik heb het allang een keer gezegt. Meerdere keren zelfs, iedere keer krijg ik een ander antwoord. Ze weet niet wat ze wil.
Nou overduidelijk dat ze niks van je moet hebben op sex gebied, een duidelijkere bevestiging kun je toch niet krijgen?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:10 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Betwijfel Ik. Later zei ik op whatsapp: Ik had echt zin om je te vingeren. Toen zei zij: Ohh stout. Maar ik had het niet toegestaan. Ik hou meer van je dan de mensen waar ik seks mee heb.
Nou, da's heel duidelijk dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:10 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Betwijfel Ik. Later zei ik op whatsapp: Ik had echt zin om je te vingeren. Toen zei zij: Ohh stout. Maar ik had het niet toegestaan. Ik hou meer van je dan de mensen waar ik seks mee heb.
'wijven'quote:Op maandag 12 maart 2012 11:08 schreef thabit het volgende:
Ik weet niet wat whatsapp is, maar zukke wijven heb je helemaal niets aan, in geen enkel opzicht. Ik zou geen contact meer meer met haar zoeken als ik jou was.
TS is niet "heel goed bevriend" met haar, en het is belangrijk dat hij zich dat realiseert. Maar jij zal wel net zo'n teaser zijn als de dame (beter woord zo?) in kwestie.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:14 schreef Anyanka het volgende:
[..]
'wijven'
Het klinkt wel heel stoer, maar ik mag hopen dat je niet zo praat over iemand waarmee je al jaren lange heel goed bevriend bent.
Ik quote uit de OPquote:Op maandag 12 maart 2012 11:28 schreef thabit het volgende:
[..]
TS is niet "heel goed bevriend" met haar
quote:Ik ben haar beste vriend. Een maat dus.
Fantaseer wat over haar tijdens je mannelijke bezigheid en leg je er daarna bij neer dat het niets meer dan dat gaat worden.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:37 schreef Lidlchips het volgende:
Ik ben speciaal voor haar maar niet op de manier die ik wil dus.
Jij bent zeker lid van de Pedopartij?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:14 schreef Zith het volgende:
gwn op haar kamer lekker veel drinken en dan vragen hoe preuts ze is. ze zal wel zeggen van niet en dan zeg je zo van dus je bent niet bang voor piemeltjes? zegt ze nee dan laat je jantje zien en dan zeg je en ook niet van dichtbij ? en zo ga je steeds wat verder je kan eventueel ook zeggen dat je een enquete doet over preutsheid en dat ze in totaal 10 punten kan scoren punt 1 ; ben je bang voor jantjes? punt 2 ; wordt je boos als ik hem laat zien van 0 meter afstand? punt 3 ; en van 2 meter .. etc tot dat je in haar mond zit nou dan hoef je alleen nog maar te komen
Maar goed, wat ga je daar nu mee doen?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:37 schreef Lidlchips het volgende:
Ik ben speciaal voor haar maar niet op de manier die ik wil dus.
Dat weet TS niet. Hij heeft niet daadwerkelijk iets geprobeerd, maar daar alleen naar gehint in een whatsapp berichtje. Daar zijn de meeste dames ook niet echt van onder de indruk. Initiatief tonen of niet zeuren.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:42 schreef Aliana het volgende:
[..]
Fantaseer wat over haar tijdens je mannelijke bezigheid en leg je er daarna bij neer dat het niets meer dan dat gaat worden.
Ik zou dr gewoon keihard ontvrienden op Facebookquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:06 schreef Lidlchips het volgende:
Ken al jaren een meisje die ik al die tijd erg leuk heb gevonden. De afgelopen tijd zijn we steeds closer geworden, en ik heb echt het gevoel dat er een klik is. We praten over alles en ik voel me perfect bij haar. Maar nou komt het. Ik ben haar beste vriend. Een maat dus. Wat ik ook zeg of probeer, ik kom er niet uit. Klote Friendzone. Wat moet ik er aan doen?
Dan moet je je er denk ik bij neerleggen dat het niets wordt. En als je die vriendschip niet kunt behouden zonder er meer van te maken, tsja, dan kun je beter het contact verbreken imo.. In ieder geval voor een poosje..quote:Op maandag 12 maart 2012 12:01 schreef Lidlchips het volgende:
Heb zat geprobeert, krijg gezeik over vriendschap enz.
En als je wel denkt dat je die vriendschap kunt behouden, dan heb je een schop onder je kont nodig want dat kan namelijk niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:02 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan moet je je er denk ik bij neerleggen dat het niets wordt. En als je die vriendschip niet kunt behouden zonder er meer van te maken, tsja, dan kun je beter het contact verbreken imo.. In ieder geval voor een poosje..
Dat kan opzich wel hoor, maar dan na een poos geen contact en/of een verdomd goed gesprek.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:06 schreef thabit het volgende:
[..]
En als je wel denkt dat je die vriendschap kunt behouden, dan heb je een schop onder je kont nodig want dat kan namelijk niet.
En man die denkt vrouwen door te hebben. Altijd vermakend.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:26 schreef Coco98 het volgende:
Bij vrouwen ligt de grens van "vriendschap" met mannen qua uitvoering op seks.
Alles wat in een relatie gedaan wordt exclusief seks kan een vrouw ook doen met een man in een "vriendschap".
Mannen zien dat als iets dat in een relatie thuishoort, niet in een vriendschap met een vrouw.
En dat kan echt variëren tot extremen : knuffelen, kroelen, bij elkaar in bed slapen, handje vast houden, iedere week samen uitje, samen op vakantie.
Bizar genoeg kunnen vrouwen dat gewoon als vriendschap zien met een man.
Denk dat het wel iets genuanceerder ligt. In dat geval zou een relatie voor een vrouw slechts om sex draaien, dat is ook weer niet bepaald het geval. Voor sommigen lijkt het zo te liggen ja, maar de waarheid is dan weer niet zo simpel.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:26 schreef Coco98 het volgende:
Alles wat in een relatie gedaan wordt exclusief seks kan een vrouw ook doen met een man in een "vriendschap".
Mannen zien dat als iets dat in een relatie thuishoort, niet in een vriendschap met een vrouw.
En dat kan echt variëren tot extremen : knuffelen, kroelen, bij elkaar in bed slapen, handje vast houden, iedere week samen uitje, samen op vakantie.
Dat is gelul, want met iemand die ik niet als seksueel aantrekkelijk zie ga ik niet liggen knuffelen, handje vasthouden of wat dan ook. En dat geld voor alle vrouwen.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:26 schreef Coco98 het volgende:
Geen gelul. Het gebeurt echt. Sowieso sprak ik over extremen, het komt wel degelijk voor.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is gelul, want met iemand die ik niet als seksueel aantrekkelijk zie ga ik niet liggen knuffelen, handje vasthouden of wat dan ook. En dat geld voor alle vrouwen.
Nooouuu, niet helemaal. Ik ken dergelijke knuffelberen die iedereen grijpen die ze tegen komen, maar met totaal non-sexuele insteek.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is gelul, want met iemand die ik niet als seksueel aantrekkelijk zie ga ik niet liggen knuffelen, handje vasthouden of wat dan ook. En dat geld voor alle vrouwen.
Dat zijn gewoon vrouwen met aandachtstekort dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Geen gelul. Het gebeurt echt. Sowieso sprak ik over extremen, het komt wel degelijk voor.
Denken dat je alles van andere vrouwen weet omdat je er zelf 1 bent. Houd gewoon je mond.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of met een lagere drempel.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon vrouwen met aandachtstekort dan.
You just described every woman on the planet.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon vrouwen met aandachtstekort dan.
Ja hoor, tuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Denken dat je alles van andere vrouwen weet omdat je er zelf 1 bent. Houd gewoon je mond.
Overigens lult 95% van iedereen in dit topic echt uit z'n nek. Naar vrouwen moet je sowieso niet luisteren want die zijn toch nooit eerlijk en denken dat vriendschappen met mannen mogelijk zijn. De meeste mannen die reageren zijn beta's die zelf ook altijd geFZd worden.
Het eerste wat je moet doen om dit te voorkomen; gewoon geen vriendschappelijke dingen doen met vrouwen. Alleen maar daten en neuken. Vrienden met vrouwen word je maar als je een relatie hebt ofzo. En met de chicks van vrienden etc. Anders werkt t gewoon NIET.
Ik denk dat ik er meer kijk op heb dan de gemiddelde fokker die nog niet eens in de buurt van een vrouw durft te komen.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Denken dat je alles van andere vrouwen weet omdat je er zelf 1 bent. Houd gewoon je mond.
Overigens lult 95% van iedereen in dit topic echt uit z'n nek. Naar vrouwen moet je sowieso niet luisteren want die zijn toch nooit eerlijk en denken dat vriendschappen met mannen mogelijk zijn. De meeste mannen die reageren zijn beta's die zelf ook altijd geFZd worden.
Het eerste wat je moet doen om dit te voorkomen; gewoon geen vriendschappelijke dingen doen met vrouwen. Alleen maar daten en neuken. Vrienden met vrouwen word je maar als je een relatie hebt ofzo. En met de chicks van vrienden etc. Anders werkt t gewoon NIET.
Enter de eerste non-believer. Jahoor je kan wel vriendschappen met vrouwen hebben, maar die voldoen aan 1 of meer van deze punten.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk.
Vriendschappen zijn sowieso mogelijk; je hoeft immers niet met iedere vrouw die je kent seks te hebben, nietwaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |