Arme jij.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Enter de eerste non-believer. Jahoor je kan wel vriendschappen met vrouwen hebben, maar die voldoen aan 1 of meer van deze punten.
a) Je wil ze op een later tijdstip neuken
b) Het is de chick van een maat.
c) Childhoodfriend (valt 90% van de tijd ook onder categorie a)
En als je zelf een vriendin hebt komen daar nog wat categorieen bij. (Vriendin van vriendin etc. etc.)
Er zijn uitzonderingen, maar dat zijn vaak bij mannen die geen potten breken bij de vrouwen, zoals ik al eerder zei. Mensen zoals TS, en ik vermoed jij ook.
Voorspelbare reactie.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, alle vrouwen zijn kuthoeren en het komt dan ook niet door die kerels, maar het ligt allemaal aan onszelf!
Vanwaar dat je zo wereldwijs probeert te doen terwijl je denkbeelden overkomen als die van een hooguit 20-jarige?
Mooie inhoudelijke reactie. En ik heb het qua vrouwen sowieso beter voor elkaar dan jij, doe maar niet zo jaloers.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Arme jij.
Het lijkt me echt lastig leven met zo'n enorme plaat voor je kop.
Het is zo mogelijk nog voorspelbaarder dat een man een discussie probeert te winnen door tegen een vrouw te roepen dat ze PMS heeft. Ben je 16 ofzo?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie.
Doe maar niet zo PMS, je kan 't gewoon niet hebben dat ik je door heb.
Okay, ik ben inderdaad niet de meest genuanceerde persoon op Aarde, dat is zeker waar. Maar ik geef ook meerdere malen aan dat er wel uitzonderingen zijn, echter die zijn schaars. Als je 100 vriendschappen tussen een man en een vrouw neemt, en dan de man vraagt of hij seks zou willen/hebben met de vrouw, dan zegt het overgrote gedeelte gewoon ja. En als je aan de vrouwen zou vragen of zij denken of de man dat zou doen, zeggen ze ook allemaal ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is zo mogelijk nog voorspelbaarder dat een man een discussie probeert te winnen door tegen een vrouw te roepen dat ze PMS heeft. Ben je 16 ofzo?Daarnaast, mij doorhebben, misschien ben ik wel gewoon een vrouw die geen spelletjes speelt, die bestaan namelijk ook nog!
Wat je zegt, daar zit ergens wel een punt in. Je presenteert het alleen wel heel erg zwartwit zodat je daarin nooit je gelijk zal krijgen.
Kijk, dat is al een heel andere manier van discussiëren.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Okay, ik ben inderdaad niet de meest genuanceerde persoon op Aarde, dat is zeker waar. Maar ik geef ook meerdere malen aan dat er wel uitzonderingen zijn, echter die zijn schaars. Als je 100 vriendschappen tussen een man en een vrouw neemt, en dan de man vraagt of hij seks zou willen/hebben met de vrouw, dan zegt het overgrote gedeelte gewoon ja. En als je aan de vrouwen zou vragen of zij denken of de man dat zou doen, zeggen ze ook allemaal ja.
Ik ben overigens 27, en woon al geruime tijd samen met mijn vriendin met wie ik een vrij stabiele relatie heb.
Omdat ze je gewoon aan het lijntje houdt. Als ze echt een relatie met je had gewild had ze dat wel aangegeven, zeker als jij kenbaar maakt dat jij dat zou willen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:14 schreef Lidlchips het volgende:
Maar waarom krijg ik dan de hele tijd vage hints als je bent aantrekkelijk, ik vind je mooi of ik heb er wel eens over na gedacht om een relatie met je te nemen? Ik hou ontzettend veel van haar en we zijn zo close.
Dat heet een halsbandquote:Op maandag 12 maart 2012 13:14 schreef Lidlchips het volgende:
Maar waarom krijg ik dan de hele tijd vage hints als je bent aantrekkelijk, ik vind je mooi of ik heb er wel eens over na gedacht om een relatie met je te nemen? Ik hou ontzettend veel van haar en we zijn zo close.
Jij weet helemaal niets over mijn liefdesleven.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mooie inhoudelijke reactie. En ik heb het qua vrouwen sowieso beter voor elkaar dan jij, doe maar niet zo jaloers.
Happen naar de baas noemen ze dat.
Kijk, er wordt dus toch naar ons geluisterd. Laat het een les zijn voor de volgende keer (geloof me, die gaat er komen).quote:Op maandag 12 maart 2012 13:17 schreef Lidlchips het volgende:
Als dat werkelijk waar is na al die emotionele gebeurtenissen en alles wat ze heeft verteld, dan verbreek ik hier bij het contact.
Want?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:20 schreef Coco98 het volgende:
Als vrouwen zeggen vrijwel alleen mannelijke vrienden te hebben gaan bij mij wel attention-whore alarmbellen af.
Omdat mannelijke aandacht (en vriendschap in de ogen van de vrouw) een stuk makkelijker te krijgen is voor een vrouw dan vrouwelijke. Je krijgt al aandacht simpelweg omdat je een vrouw bent. Er is een man/vrouw natuurlijke seksuele ondertoon.quote:
Maar dat gaat toch niet meer op wanneer je het over vriendschappen hebt? Ik ga liever met mannen om omdat die gewoon duidelijk zijn, wanneer er gedonder is dan bekvecht je even en is het weer goed. Bij vrouwen zijn zaken nodeloos ingewikkeld en moet ik gesprekken aangaan over dingen die me totaal niet boeien. Een laag zelfbeeld heb ik absoluut niet en ik kan ook gewoon goed met vrouwen overweg, maar ik vind mannen gewoon leuker en minder gecompliceerd in de omgang.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:57 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Omdat mannelijke aandacht (en vriendschap in de ogen van de vrouw) een stuk makkelijker te krijgen is voor een vrouw dan vrouwelijke. Je krijgt al aandacht simpelweg omdat je een vrouw bent. Er is een man/vrouw natuurlijke seksuele ondertoon.
Verder is er geen andere vrouw waar jij jezelf mee hoeft te meten. Je wordt sneller op een voetstuk geplaatst. Je voelt je eerder "gewild". Het is seksuele validatie die je niet krijgt van vrouwen.
Vrouwen met voornamelijk mannen als vrienden hebben meer moeite geaccepteerd te worden in vrouwelijke kringen. Onzekerheid, laag zelfbeeld (kortom, issues) is daar vaak een oorzaak van.
Case book examplequote:Op maandag 12 maart 2012 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik blijft het een vreemd fenomeen vinden vrouwen willen wel aardige jongens om hun heen, maar zien het niet als partner materiaal....
Is het dan toch het al oude, een jager om het kroost mee te verwekken en dan daarbij een watje om de kroost te verzorgen, instinct.
De man van 27 met de waarheid in pacht. En hoe arrogant kun je het brengen..quote:Op maandag 12 maart 2012 12:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Denken dat je alles van andere vrouwen weet omdat je er zelf 1 bent. Houd gewoon je mond.
Overigens lult 95% van iedereen in dit topic echt uit z'n nek. Naar vrouwen moet je sowieso niet luisteren want die zijn toch nooit eerlijk en denken dat vriendschappen met mannen mogelijk zijn. De meeste mannen die reageren zijn beta's die zelf ook altijd geFZd worden.
Het eerste wat je moet doen om dit te voorkomen; gewoon geen vriendschappelijke dingen doen met vrouwen. Alleen maar daten en neuken. Vrienden met vrouwen word je maar als je een relatie hebt ofzo. En met de chicks van vrienden etc. Anders werkt t gewoon NIET.
Geef haar een ultimatum. Alles of niets. Wel met je broek op je enkels natuurlijk; anders werkt het niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:06 schreef Lidlchips het volgende:
Ken al jaren een meisje die ik al die tijd erg leuk heb gevonden. De afgelopen tijd zijn we steeds closer geworden, en ik heb echt het gevoel dat er een klik is. We praten over alles en ik voel me perfect bij haar. Maar nou komt het. Ik ben haar beste vriend. Een maat dus. Wat ik ook zeg of probeer, ik kom er niet uit. Klote Friendzone. Wat moet ik er aan doen?
Mannen zijn beter ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch niet meer op wanneer je het over vriendschappen hebt? Ik ga liever met mannen om omdat die gewoon duidelijk zijn, wanneer er gedonder is dan bekvecht je even en is het weer goed. Bij vrouwen zijn zaken nodeloos ingewikkeld en moet ik gesprekken aangaan over dingen die me totaal niet boeien. Een laag zelfbeeld heb ik absoluut niet en ik kan ook gewoon goed met vrouwen overweg, maar ik vind mannen gewoon leuker en minder gecompliceerd in de omgang.
En de vriendinnen die ik heb staan er net zo in als ikzelf.
U jelly?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
De man van 27 met de waarheid in pacht. En hoe arrogant kun je het brengen..
prachtige eerste postquote:
Dat zal ongetwijfeld wel zo zijn ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:04 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mannen zijn beter ja.
Maar simpel gezegd, als jij lelijk was zou je een stuk minder mannelijke vrienden hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |