Ik woerd er wild van D.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:22 schreef D. het volgende:
Hopelijk laat NL haar vallen als er straks gekozen moet woerden
Denk het niet...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:22 schreef D. het volgende:
Hopelijk laat NL haar vallen als er straks gekozen moet woerden
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:23 schreef Pheno het volgende:
Die moeder van fabienne kwam klaar volgens mij.
Wat het ook was, ik had het niet hoeven zien. Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:23 schreef Pheno het volgende:
Die moeder van fabienne kwam klaar volgens mij.
Toch nog een eisprong?quote:
dit dusquote:
Woerst!quote:
Nou halelujah! Gelukkig niet nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:24 schreef merry77 het volgende:
Nou LIEKE kiest ze tenminste wel goed. Was bang dat het Vinchenzo zou worden. Omdat er een jongen bij moest.
gelukkig nietquote:
Ik had het ook niet gezien, gelukkig denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat het ook was, ik had het niet hoeven zien. Nee, echt niet.
Alleen van Unoks.quote:
De cameraman poets nog steeds zijn unit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik had het ook niet gezien, gelukkig denk ik![]()
Je kent haar?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:24 schreef roos94 het volgende:
Super TT! En nee, ik ben niet `jaloers` op haar uiterlijk, er doen veel mooiere mee aan the voice kids zoals vajen en melissa en daar ben ik ook niet jaloers op. Ze is gewoon nep.
quote:
Sem?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh het wanproduct van Wendy van Dijk...
Vajèn en ??????????quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:25 schreef D. het volgende:
Volgende week gaan ehhh....dinges en...ehhh.. dinges door
Ik heb al gezapt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh het wanproduct van Wendy van Dijk...
quote:
Sommige woersten!quote:
ik voor Fabienne en Brittany maar die zaten bij elkaar in een battlequote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:26 schreef Fredo55 het volgende:
Persoonlijk had ik voor Lieke en Vinchenzo gekozen.
Romy is er al uitquote:
fabienne en brittany seriously? de ergste van de avond.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik voor Fabienne en Brittany maar die zaten bij elkaar in een battle
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Tot volgende week jongens, het was weer even leuk vanavond![]()
Ajuinquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Tot volgende week jongens, het was weer even leuk vanavond![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:29 schreef Cher- het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van het jazz meisje Ella?
ik hoop dat ze dit leest, ik zei het in het betreffende topic ook al, Ella moet meedoen aan HGT, haar stijl is niet toegankelijk genoeg, maar ze is wel steengoedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:29 schreef Cher- het volgende:
Bonjoursjes!quote:
Sterktequote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ga zo afsluiten, ik moet morgen weer werken en volgende week ook weer
Die vond ik goed. Jazz zingen is waanzinnig moeilijk, dus vond het voor zo'n jonge meis ontzettend knap. Maar was niet verbaasd dat ze niet doorging.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:29 schreef Cher- het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
wat een onzin, op dat mooie meisje die dat jazz lied zong?
Duidelijk dat ze heel erg naar Ella Fitzgerald geluisterd heeft, maar ze miste de verfijning die nodig is om dat soort jazz te zingen. Misschien over een paar jaar als ze heel wat zangles heeft gehad en heeft leren doseren en een goede techniek onder de knie heeft dat ze het dan wel aardig kan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:29 schreef Cher- het volgende:
Fabienne is al duidelijk, zij wordt het meest geadoreerd, ze is ook heel mooi (ik weet dat ik dat niet mag zeggen, maar er denken meer 18+'ers er zo over) en ze zingt heel goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
fabienne en brittany seriously? de ergste van de avond.
Als ik het me goed herinner zag ik 2 meisjes die gewoon langer waren dan Martijn Krabbequote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Fabienne is al duidelijk, zij wordt het meest geadoreerd, ze is ook heel mooi (ik weet dat ik dat niet mag zeggen, maar er denken meer 18+'ers er zo over) en ze zingt heel goed.
Brittany is lekker alternatief, zij durft zichzelf te zijn, daarom had ik haar graag door zien gaan.
Ik kan ook prima leven met Lieke die doorgaat.
Met deze uitslag kan ik beter leven met die van vorige week.
Geen idee. Snap het ook niet, maar het wordt dan ook raar gevonden dat we haar wel goed vinden of 'de hype niet snappen'. Kan gebeurenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:20 schreef UltraR het volgende:
Vanwaar die haat TT naar Fabienne?
Ik vind haar steengoed, en ja, ze keek nogal chagrijnig, maar dat lijken me de zenuwen te zijn. Want de 2 keer dat ze hoorde dat ze door was zag je haar direct ontspannen.
Ik vond haar erg tegenvallen, zeker ivm haar auditie. Vond je haar echt zo goedquote:Verder baal ik flink dat Annelotte eruit ligt. Vond haar echt super vanavond!
Ja, ik vond die andere 2 echt volledig wegvallen. Was heel verrast door de uitslag.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee. Snap het ook niet, maar het wordt dan ook raar gevonden dat we haar wel goed vinden of 'de hype niet snappen'. Kan gebeuren
[..]
Ik vond haar erg tegenvallen, zeker ivm haar auditie. Vond je haar echt zo goed?
Had ik juist andersomquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:25 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ja, ik vond die andere 2 echt volledig wegvallen. Was heel verrast door de uitslag.
Ik kan alleen maar kijken naar de outfits en mijn hoofd schuddenquote:
Skinny jeansquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:31 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar kijken naar de outfits en mijn hoofd schudden
zo zie je maar waar ik me mee bezig houd
Het lijkt alsof ze in dr broek heeft geplastquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:31 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar kijken naar de outfits en mijn hoofd schudden
zo zie je maar waar ik me mee bezig houd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze in dr broek heeft geplastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig zit Ansj niet meer in de gewone VOH, ze moet lekker wat anders gaan doen, of coachen vanuit de zijlijn, maar niet coach zoals dit...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:11 schreef iBenny het volgende:
Ik vond dit trouwens een van de minst interresante uitzendingen van TVK tot nu toe. Had wel op goede battles gehoopt, want team Angela was in mijn ogen de sterkste. Dat viel toch wel een beetje tegen
Dat is altijd al zo geweestquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:27 schreef okiokinl het volgende:
iemand opgevallen dat ze het gejuig tijdens de optredens grotendeels erin mixen van een bandje?
en ook superirritant dat ze tijdens die nummers ineens de ouders wat laten zeggen, en dan valt het geluid even weg.
Dit dan weer niet. Erg irritant, doen ze bij TWI(The Winner Is) ook steeds..quote:bovendien snap ik de hele opzet niet. de battles wodern samengesteld door de coach, en vervolgens kiest de coach ook wie doorgaan. wat voor een battle is dat dan eigenlijk, kan je toch geen competitie noemen, lijkt me. die begint pas in de laatste aflevering.
wat een nepgedoe zeg.
Eensquote:maar verder was het wel tof , terechte winnaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |