quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
meeeeehh, meeeeh, meeen je meeeeeeh meeeeeeh, dat meeeeeeh, meeeeeeeh?
Je icoontje, avatar.quote:
Wat is er mis met zijn UI?quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ansj "een aangename trilling heb je"
Ik had 301, pheno sloot.quote:
Ja, ik wild ehaar al wurgen, maar ze koos haar niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ansj "een aangename trilling heb je"
Die is leuk, die is de verbeterde versie van de jouwequote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er mis met zijn UI?
Penguins unite!
Pinguin van Madagascarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oooh. Zit op mn mobiel, welke is het ook alweer :p?
Niet, peter. Je vergist je in pinguin.quote:
Pinguin kop met fronsend wenkbrauwtjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oooh. Zit op mn mobiel, welke is het ook alweer :p?
Welkomquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef Day het volgende:
Ik vind Angela vanavond, voor 't eerst, super irritant!
Was ook wat minder, maar je moet idd eens eens de auditie bekijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef Cher- het volgende:
Ja ik vond die Fabienne ofzo (zoals jullie ook beweren) ook niet zo super duper! Maar ook geen auditie van te zien. Ik denk dat het meisje doorgaat.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh niet pheno, maar een ander met een pinguin-UI.
Ga ik zo ff doen. Deze is ook cute.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was ook wat minder, maar je moet idd eens eens de auditie bekijken
quote:
Jijquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:58 schreef roos94 het volgende:
What moeten ze nu weer opnieuw? Wat is dit nou weer?
was vorige week ook zo, het lied van de BA moet nog een keerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:58 schreef roos94 het volgende:
What moeten ze nu weer opnieuw? Wat is dit nou weer?
Had de vorige ronde al moeten zijn, maar overal moet een klein meisje of jongetje bij.quote:
dit dusquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:58 schreef merry77 het volgende:
OH WAT DOM!!!!!
LOWIEKE had door moeten gaan. Die was echt veel beter. Meer uitstraling ook. Lowieke straalde.
Vinchenzo stond er alleen maar.
BWEHHHH
Ja, vond die andere beter.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:59 schreef merry77 het volgende:
en hoe kan Fabienne nou door gaan als ze van die fouten maakt?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:00 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf blijf bloeden. Wie heeft dit liedje gekozen voor die meid die nog hun eerste periode moet hebben?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:00 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf blijf bloeden. Wie heeft dit liedje gekozen voor die meid die nog hun eerste periode moet hebben?
Nee, slimste keuze ooit!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:58 schreef merry77 het volgende:
OH WAT DOM!!!!!
LOWIEKE had door moeten gaan. Die was echt veel beter. Meer uitstraling ook. Lowieke straalde.
Vinchenzo stond er alleen maar.
BWEHHHH
Ik dacht puur door de kleuren dat Pheno of D. een icoontje veranderd had, maar het was jijquote:
Door de auditie, die zo goed was, dat zal wel een flinke factor zijn geweest.quote:
Hahaha dat valt mij ook op jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Weer zo'n zwevende hand die nergens heengaat.
Ze hebben waarschijnlijk geleerd dat ze zich breed moeten maken op het podiumquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu ga ik straks al helemaal kijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Door de auditie, die zo goed was, dat zal wel een flinke factor zijn geweest.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
He, niet mij erbij betrekken hequote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht puur door de kleuren dat Pheno of D. een icoontje veranderd had, maar het was jij
Ze had niet bij deze 5 moeten zittenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:01 schreef Day het volgende:
Nou, dat Fab van deze 5 door gaat naar de finale, vind ik niet zo raar, hoor.
Angela's groep is erg zwak.
Terechtequote:
quote:
quote:
dat is toch met veel nummersquote:
Edwin wordt altijd rustig wakker.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap niet waarom het allemaal van die slaapliedjes moeten zijn.....
maar ze zingt toch goed nuquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, ze kan één mooie noot en daarmee gaat ze door. Daar ga je de finale niet mee winnen, Ansj
En wat denk je dat Birdy doetquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:04 schreef roos94 het volgende:
Ze kan echt niet aan birdy tippen hoor, ze maakt steeds dezelfde klankjes enzo
Is dat de bedoeling dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:04 schreef roos94 het volgende:
Birdy zingt geheel in hetzelfde riedeltje, dat nieuwe nummer is niet van het oude te onderscheidenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:04 schreef roos94 het volgende:
wat zou ik Fabienne en Voe toch graag samen bezig zienquote:
Ik koudquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja? Ik werd er niet warm of koud van, eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
wat zou ik Fabienne en Voe toch graag samen bezig zien
Dat is correct, Nick en Simon moesten samen even pissen.quote:
Ga eens dood, aubquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
1000quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef FokNederland het volgende:
BTW volgensmij is dit mijn 999 post.
Waarom moet ze aan Birdy tippen? (die vind ik overigens afgrijselijk zingen)? Het is toch geen nummer van Birdy?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:04 schreef roos94 het volgende:
feliquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef FokNederland het volgende:
BTW volgensmij is dit mijn 999 post.
Geil jij op die kinderen? Ik vroeg het me vorige week ook al oprecht af.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Die heeft het in dit arrangement een keer op 3fm gecovered ofzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom moet ze aan Birdy tippen? (die vind ik overigens afgrijselijk zingen)? Het is toch geen nummer van Birdy?
Welke?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat dat een tweede seizoen heeft gekregen. Rtl-inteelt-kindjes
.
Hoe oud is Fabienne dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Geil jij op die kinderen? Ik vroeg het me vorige week ook al oprecht af.
zullen ze dan elkaars snikkels vasthouden?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is correct, Nick en Simon moesten samen even pissen.
Fabienne kan je toch geen kind meer noemen...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
zullen ze dan elkaars snikkels vasthouden?
Of hij is een troll, of hij oprecht ziek in zijn hoofd. Beide erg vervelend voor dit topicquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Iedereen is gek op jackquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
zullen ze dan elkaars snikkels vasthouden?
nogmaals ze doet birdy overduidelijk naquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:06 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom moet ze aan Birdy tippen? (die vind ik overigens afgrijselijk zingen)? Het is toch geen nummer van Birdy?
Ah ok.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die heeft het in dit arrangement een keer op 3fm gecovered ofzo.
Ik weet niet maar zijn reacties over uiterlijk en mooi en blabla vielen mij vorige week ook al op, vandaarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Of hij is een troll, of hij oprecht ziek in zijn hoofd. Beide erg vervelend voor dit topic
Oh ja, dat is idd echt onbegrijpelijk maar het scoort, alles scoort op 4 op zaterdagquote:
Dat is ze wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Fabienne kan je toch geen kind meer noemen...
Ik dacht 14.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
WHUTT?![]()
Dacht 16 ofzo, maar dan kan ze inderdaad niet eens meedoen met dit programma.
Geen negerenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Of hij is een troll, of hij oprecht ziek in zijn hoofd. Beide erg vervelend voor dit topic
Komt door de bagger die John op SBS 6 loslaatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is idd echt onbegrijpelijk maar het scoort, alles scoort op 4 op zaterdag
Ik ook, Birdy klink als Kinderen voor Kinderen, Fabienne nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik luister liever naar Fabiënne. Ik krijg moordneigingen van Birdy.
Sbs6 is zondagavond de baas!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt door de bagger die John op SBS 6 loslaat
Maak die opmerkingen dan ook niet.quote:
Hart van Nederland weekoverzichtquote:
Geen idee wat er op zaterdag op 6 isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt door de bagger die John op SBS 6 loslaat
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:10 schreef FokNederland het volgende:
Mensen ik ga de laptop begeefft het bijna.
Nog een fijne avond!
Groeten,
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik zei het vorige week al, het zijn kinderen he? Een klein beetje inhouden zou geen kwaad kunnenTenzij je zelf 15 bent dan.
Saai gezongen kutmuziek.quote:
Ik heb niks tegen Birdy, maar wel tegen d'r stem.quote:
Maar nu is er weer The Ultimate Dance Battle op rtl4quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Alberto, Wegmisbruikers, Smaakpolitie, allemaal kwaliteit.
ik moet Birdy niet aanzetten in de auto, want ik val geheid in slaap bij haar prachtige stemmetjequote:
Dat is geen excuus om je pedofiele neigingen op die kinderen los te laten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
je hebt gelijk
maar sommige meisjes zijn ook al zo snel volwassen, dat wordt met kleding en make-up nog eens extra benadrukt
Idem, mij hoef je niet te overtuigen hoorquote:
Irritante stem, covered verpest goede nummers, te gladjes en emotieloos.quote:
Jan Kooiemans is weer totaal voor debiel uitgemaakt in VI.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar nu is er weer The Ultimate Dance Battle op rtl4. Da's ook leuk.
Op een of andere manier kan me dat niet zo boeien: maar dat komt denk ik omdat ik niet zie of iets goed of slecht gedanst is.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje raar, gezien hij niet meedoet met TUDBquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jan Kooiemans is weer totaal voor debiel uitgemaakt in VI.![]()
Weer begonnen
dat heb ik dus ook. Enige waarom ik zou kijken zou dan Dan zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een of andere manier kan me dat niet zo boeien: maar dat komt denk ik omdat ik niet zie of iets goed of slecht gedanst is.
Ik zie ook niet wat er boeiend is om naar dansende mensen te kijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een of andere manier kan me dat niet zo boeien: maar dat komt denk ik omdat ik niet zie of iets goed of slecht gedanst is.
Broken bottles ofzo.quote:
Dancing with the Stars vind ik dan weer wel leuk, maar dat komt door het geklungel denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie ook niet wat er boeiend is om naar dansende mensen te kijken
Dat is jammer ja, als het dat gewoon bij voorbaat niet magquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:15 schreef Day het volgende:
Eigenlijk zouden er nu 2 meiden door moeten, maar dat zal wel niet mogen.
Want?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:15 schreef BabeWatcher het volgende:
als Lieke niet door is, dan weten we het echt 200% zeker dat het allemaal doorgestoken kaart is
quote:
Da's pech voor Fabquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:15 schreef Day het volgende:
Eigenlijk zouden er nu 2 meiden door moeten, maar dat zal wel niet mogen.
Wie?quote:
wmb ook, maar het wordt Fabienne + 1 excuusjongetje, zo was het vorige week ookquote:
Ik vraag het me afquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
wmb ook, maar het wordt Fabienne + 1 excuusjongetje, zo was het vorige week ook
Vorige week excuusbabyquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
wmb ook, maar het wordt Fabienne + 1 excuusjongetje, zo was het vorige week ook
Hij zingt het net zo saai als het origineelquote:
Die gaat later in pamperreclames zingen hoe droog ie is.quote:
wel zuiver, maar geen krachtquote:
Da's ook een prestatiequote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zingt het net zo saai als het origineel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's waar.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:19 schreef iBenny het volgende:
Vichenzo lijkt op:Geen flauw idee wie dat is. Naam zegt me ook niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:19 schreef iBenny het volgende:
Vichenzo lijkt op:En wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is van Disneyseriesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen flauw idee wie dat is. Naam zegt me ook niets.
quote:
En wat zijn dat? Daar zaten toch alleen mickey mouse en donald duck in?quote:
Gaat het nogquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:20 schreef roos94 het volgende:
Ga toch weg met je fabienne gatverdamme jury![]()
overdreven kut gelul
doorgestoken kaart
Wat heb jij toch tegen Fabienne?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:20 schreef roos94 het volgende:
overdreven kut gelul
doorgestoken kaart
Klinkt als een slechte RPG-game.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jake T. Austin. Acteur van diverse disneyseries, waaronder Wizards of Waverly Place
Zij, het was dat jankerige kleine meisje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gaat later in pamperreclames zingen hoe droog ie is.
kutgelulquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:20 schreef roos94 het volgende:
overdreven kut gelul
doorgestoken kaart
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Weer dat 'ik doe net alsof ik mijn keuze nog niet gemaakt heb' geneuzel
Dat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:18 schreef Pheno het volgende:
Gaat Angela weer met haar pseudotwijfel
Kap nou eens met dat acteren Ansj.
Jaloezie he, waarschijnlijk vindt ze Fabienne erg mooi qua uiterlijk (het is gewoon een standaard meid, daar niet van) maar toch.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Weer dat 'ik doe net alsof ik mijn keuze nog niet gemaakt heb' geneuzel
Geen idee, geslacht was nog niet bepaald, zo jong was het.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij, het was dat jankerige kleine meisje.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, geslacht was nog niet bepaald, zo jong was het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |