quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
meeeeehh, meeeeh, meeen je meeeeeeh meeeeeeh, dat meeeeeeh, meeeeeeeh?
Je icoontje, avatar.quote:
Wat is er mis met zijn UI?quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ansj "een aangename trilling heb je"
Ik had 301, pheno sloot.quote:
Ja, ik wild ehaar al wurgen, maar ze koos haar niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ansj "een aangename trilling heb je"
Die is leuk, die is de verbeterde versie van de jouwequote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er mis met zijn UI?
Penguins unite!
Pinguin van Madagascarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oooh. Zit op mn mobiel, welke is het ook alweer :p?
Niet, peter. Je vergist je in pinguin.quote:
Pinguin kop met fronsend wenkbrauwtjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oooh. Zit op mn mobiel, welke is het ook alweer :p?
Welkomquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef Day het volgende:
Ik vind Angela vanavond, voor 't eerst, super irritant!
Was ook wat minder, maar je moet idd eens eens de auditie bekijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef Cher- het volgende:
Ja ik vond die Fabienne ofzo (zoals jullie ook beweren) ook niet zo super duper! Maar ook geen auditie van te zien. Ik denk dat het meisje doorgaat.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh niet pheno, maar een ander met een pinguin-UI.
Ga ik zo ff doen. Deze is ook cute.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was ook wat minder, maar je moet idd eens eens de auditie bekijken
quote:
Jijquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:58 schreef roos94 het volgende:
What moeten ze nu weer opnieuw? Wat is dit nou weer?
was vorige week ook zo, het lied van de BA moet nog een keerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:58 schreef roos94 het volgende:
What moeten ze nu weer opnieuw? Wat is dit nou weer?
Had de vorige ronde al moeten zijn, maar overal moet een klein meisje of jongetje bij.quote:
dit dusquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:58 schreef merry77 het volgende:
OH WAT DOM!!!!!
LOWIEKE had door moeten gaan. Die was echt veel beter. Meer uitstraling ook. Lowieke straalde.
Vinchenzo stond er alleen maar.
BWEHHHH
Ja, vond die andere beter.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:59 schreef merry77 het volgende:
en hoe kan Fabienne nou door gaan als ze van die fouten maakt?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:00 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf blijf bloeden. Wie heeft dit liedje gekozen voor die meid die nog hun eerste periode moet hebben?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:00 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf blijf bloeden. Wie heeft dit liedje gekozen voor die meid die nog hun eerste periode moet hebben?
Nee, slimste keuze ooit!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:58 schreef merry77 het volgende:
OH WAT DOM!!!!!
LOWIEKE had door moeten gaan. Die was echt veel beter. Meer uitstraling ook. Lowieke straalde.
Vinchenzo stond er alleen maar.
BWEHHHH
Ik dacht puur door de kleuren dat Pheno of D. een icoontje veranderd had, maar het was jijquote:
Door de auditie, die zo goed was, dat zal wel een flinke factor zijn geweest.quote:
Hahaha dat valt mij ook op jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Weer zo'n zwevende hand die nergens heengaat.
Ze hebben waarschijnlijk geleerd dat ze zich breed moeten maken op het podiumquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu ga ik straks al helemaal kijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Door de auditie, die zo goed was, dat zal wel een flinke factor zijn geweest.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
He, niet mij erbij betrekken hequote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht puur door de kleuren dat Pheno of D. een icoontje veranderd had, maar het was jij
Ze had niet bij deze 5 moeten zittenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:01 schreef Day het volgende:
Nou, dat Fab van deze 5 door gaat naar de finale, vind ik niet zo raar, hoor.
Angela's groep is erg zwak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |