Alleen de kleding, of ook de dames die erin zitten?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Lot, Victorias Secret shipped nu ook naar NL
Alleen Michael Bayquote:Op maandag 12 maart 2012 11:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen de kleding, of ook de dames die erin zitten?
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wat regelen? Ik heb er een nl
Ik gok alleen de kleding, maar je kunt ze natuurlijk even bellen!quote:Op maandag 12 maart 2012 11:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen de kleding, of ook de dames die erin zitten?
internet is voor mietjes!quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
internet is voor mietjes!
pen&papier is where it's at!
Heb al jaren een website en ik vroeg mij af of het nut heeft er advertenties op te zetten en hoeveel dat opleverd.quote:
Misschien leuk om je hostingkosten eruit te halen maar meer zal het niet worden..quote:Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef Reintji het volgende:
[..]
Heb al jaren een website en ik vroeg mij af of het nut heeft er advertenties op te zetten en hoeveel dat opleverd.
NICE!!!!!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Lot, Victorias Secret shipped nu ook naar NL
Draaien, likken, dippen indeedquote:
Lig je dan met je tieten in de melk...quote:
tieten = lekkerquote:Op maandag 12 maart 2012 19:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Lig je dan met je tieten in de melk...
Fun...
Volgens mij lekt d'r tiet die melkquote:Op maandag 12 maart 2012 19:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Lig je dan met je tieten in de melk...
Fun...
quote:
Zo hoort het toch gewoon? Als mijn vriendin iets knoeit, dient ze er ook halfnaakt in te rollen. Anders leert ze het natuurlijk nooit af. Zie het als een puppy die je met zijn neus in zijn plasje moet duwen.quote:
Mooie vloerquote:
ik moest hardop lachen in de tram, bedanktquote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zo hoort het toch gewoon? Als mijn vriendin iets knoeit, dient ze er ook halfnaakt in te rollen. Anders leert ze het natuurlijk nooit af. Zie het als een puppy die je met zijn neus in zijn plasje moet duwen.
Dat jij nog steeds een vriendin hebt is echt 1 van de wereldwonderenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zo hoort het toch gewoon? Als mijn vriendin iets knoeit, dient ze er ook halfnaakt in te rollen. Anders leert ze het natuurlijk nooit af. Zie het als een puppy die je met zijn neus in zijn plasje moet duwen.
Wat ga je bestellen?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yes,ik heb al bestelling klaar, nu nog cc, ga er denk toch maar een aanvragen
Ik heb een verdomd nette vriendin nuquote:Op maandag 12 maart 2012 23:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat jij nog steeds een vriendin hebt is echt 1 van de wereldwonderen
At your service!quote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moest hardop lachen in de tram, bedankt
ehmz ik dm het zo wel ff okay?quote:
Nice, hoe kan het eigenlijk dat jij geen creditcard hebt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmz ik dm het zo wel ff okay?
Kan je gelijk even helpen, want paar dingen zitten twijfel zoneIk heb nu 2 bikini's, slaaoutfit en wat kleding
Omdat mijn rekening anders gaat huilenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nice, hoe kan het eigenlijk dat jij geen creditcard hebt?
Verder goedemorgenis het al avond?
Is goedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmz ik dm het zo wel ff okay?
Kan je gelijk even helpen, want paar dingen zitten twijfel zoneIk heb nu 2 bikini's, slaaoutfit en wat kleding
i know maar dan ben ik weer bang dat het niet past lolquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is goed
Ze hebben daar ook hele gave pumps!!
moet slaap zijn, was typoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ga hier spijt van krijgen, maar wat de neuk is een slaaoutfit?
Sharquote:
waar heb je in hemelsnaam een slaapoutfit voor nodig? Behalve dan als je buiten de deur slaapwandelt. Dan moet je er wel een beetje presentabel uit zien voor het geval je een leuke iemands tegenkomt.quote:
Van jou begrijp ik hetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:08 schreef Sharana_LV het volgende:
sorry sol liever niet, al genoeg pijn hie .. kom net bij fysio vandaan moet morgen gelijk terug komen, kutlichaaaaaam
omdat ik het leuk vindtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waar heb je in hemelsnaam een slaapoutfit voor nodig? Behalve dan als je buiten de deur slaapwandelt. Dan moet je er wel een beetje presentabel uit zien voor het geval je een leuke iemands tegenkomt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet als hij voor haar staat....hij zit prolly gewoon zwaar onder de duim , net als elke man zo'n beetjequote:
Ga ik vrijdag ook doenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Ingeschreven in sportschool, like a baws
tenminste, formulier ingevuld om langs te komen en te kijken enzoquote:
Dure sportschoolquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tenminste, formulier ingevuld om langs te komen en te kijken enzo
mijn fysio dacht dat het 50 euro per maand is, mijn buurman zegt net dat het 69 euro per maand is![]()
![]()
![]()
valt mee, sportschool hier in de buurt vraagt 96 euro per maand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:39 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik kan iemand gratis bokslessen aanbieden. Of elke andere gewenste vechtsport.
En dan sta je niet tegen zo een levenloze zandzak te meppen, maar tegen een echt persoon.en dat terwijl hij 7 kleuren scheet toen hij me vanmorgen zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ja ik vind het ook een beetje overdreven voor een sportschool waar je niet eens naar de sauna kan. Ze hebben wel bootcamp, das wel heel fijn, dat doen ze in het park naast mijn huis of op het strandquote:
hij weet dus dat je niet thuis bent en denkt daarom zijn gang te kunnen gaan. Het heeft uiteindelijk tot kwart voor 12 geduurdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en dat terwijl hij 7 kleuren scheet toen hij me vanmorgen zag.
Waar ik heb gezeten, en waar Misan volgens mij ook nog steeds zit, kun je een half jaar-abo afsluiten, dat kost dan iets van 40 euro in de maand. Zo'n abonnement dat per maand opzegbaar is, is altijd duurder. Je moet ook goed bedenken wat je precies wilt gaan doen bij zo'n sportschool en of je daar per se voor naar een sportschool moet, of dat je net zo goed zelf wat spullen kan kopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een beetje overdreven voor een sportschool waar je niet eens naar de sauna kan. Ze hebben wel bootcamp, das wel heel fijn, dat doen ze in het park naast mijn huis of op het strandIk ga nog wel ff langs en informeren of er niet verschillende abbo's zijn
I know maar ik wil zo dicht mogelijk bij huisquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waar ik heb gezeten, en waar Misan volgens mij ook nog steeds zit, kun je een half jaar-abo afsluiten, dat kost dan iets van 40 euro in de maand. Zo'n abonnement dat per maand opzegbaar is, is altijd duurder. Je moet ook goed bedenken wat je precies wilt gaan doen bij zo'n sportschool en of je daar per se voor naar een sportschool moet, of dat je net zo goed zelf wat spullen kan kopen.
Dus je wilt twee keer zo veel betalen zodat je je niet hoeft in te spannen om er naartoe te fietsen? En daar vervolgens gaan spinnen zeker?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
I know maar ik wil zo dicht mogelijk bij huiser zit er een voor 30 euro per maand maar das 20 mins fietsen
Ik ben chronisch ziek he, dus op de dagen dat het slecht gaat wil ik alsnog naar de sportschool kunnen gaan om alsnog te doen wat ik wel kan doen, als ik dan nog 20 minuten moet fietsen ga ik dus echt niet ...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dus je wilt twee keer zo veel betalen zodat je je niet hoeft in te spannen om er naartoe te fietsen? En daar vervolgens gaan spinnen zeker?
niet iedereen kan een crosstrainer kwijt in z'n stulpjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waar ik heb gezeten, en waar Misan volgens mij ook nog steeds zit, kun je een half jaar-abo afsluiten, dat kost dan iets van 40 euro in de maand. Zo'n abonnement dat per maand opzegbaar is, is altijd duurder. Je moet ook goed bedenken wat je precies wilt gaan doen bij zo'n sportschool en of je daar per se voor naar een sportschool moet, of dat je net zo goed zelf wat spullen kan kopen.
Owja, dan begrijp ik het wel, sorryquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben chronisch ziek he, dus op de dagen dat het slecht gaat wil ik alsnog naar de sportschool kunnen gaan om alsnog te doen wat ik wel kan doen, als ik dan nog 20 minuten moet fietsen ga ik dus echt niet ...
Shar , dit is ideaal voor je om op de sportschool te komen :quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben chronisch ziek he, dus op de dagen dat het slecht gaat wil ik alsnog naar de sportschool kunnen gaan om alsnog te doen wat ik wel kan doen, als ik dan nog 20 minuten moet fietsen ga ik dus echt niet ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Double Fine![]()
http://www.kickstarter.co(...)ouble-fine-adventure
dat filmpje van update #5
oh nee geen sorry joh! Ik zei het alleen meer voor de duidelijkheid, als mijn been bijvoorbeeld niet meewerkt en ik slecht kan lopen kan ik nog wel naar de sportschool strompelen als het dicht bij is en wat arm zooi doen, en als handen of armen niet meewerken kan ik wel op de loopband, maar als ik nog 20 mins moet fietsen eerst is dat niet fijn en dan ben ik bang dat ik helemaal niet ga, dus dan is het ook weggegooid geldquote:
Wat wil je precies in de sportschool gaan doen? Kracht en/of cardio of groepslessen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nee geen sorry joh! Ik zei het alleen meer voor de duidelijkheid, als mijn been bijvoorbeeld niet meewerkt en ik slecht kan lopen kan ik nog wel naar de sportschool strompelen als het dicht bij is en wat arm zooi doen, en als handen of armen niet meewerken kan ik wel op de loopband, maar als ik nog 20 mins moet fietsen eerst is dat niet fijn en dan ben ik bang dat ik helemaal niet ga, dus dan is het ook weggegooid geldvandaar
ik wil natuurlijk wel beetje actief aan de slag als ik dan toch bezig ben
Hier ook, ik ging eigenlijk een lichte wokschotel maken. Maar heb zo'n honger dat het lekker pasta wordt met tonijn en heeeeul veeul koolhydraten.quote:
Ik ga zo met de Poit sushi's etenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hier ook, ik ging eigenlijk een lichte wokschotel maken. Maar heb zo'n honger dat het lekker pasta wordt met tonijn en heeeeul veeul koolhydraten.
Fuck Sonja Bakker!
Lekkerquote:
Wie/wat, Poit of de Sushi'squote:
Beide!quote:
Ik zal me goed volstoppen iigquote:
Met sushi of Poitquote:
plannen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:24 schreef AQuila360 het volgende:
2 daagjes gewerken dus weer morgen weer vrij
Ik moet sowieso ff op een laptop uit of via den interwebs iets vinden want hij begeeft het op alle fronten.quote:
IK GA ZO spaghetti maken XDquote:
das ook zuur iddquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet sowieso ff op een laptop uit of via den interwebs iets vinden want hij begeeft het op alle fronten.
DAFUQ! WAAROM EET IEDEREEN LEKKER ... ik heb slaquote:
Niets mis met slaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:34 schreef Sharana_LV het volgende:
DAFUQ! WAAROM EET IEDEREEN LEKKER ... ik heb sla
We hebben een 4 daagse werkweek dus heb altijd vrij op woensdaaaagquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
das ook zuur iddmaar wel lekker dat je vrij bent dat je rustig kan zoeken
[..]
DAFUQ! WAAROM EET IEDEREEN LEKKER ... ik heb sla
is ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:46 schreef AQuila360 het volgende:
Sla is super lekker
Tenminste als ik hem zo maak met allemaal nog andere dingen er in.
ik ben ambtenaar dus elke woensdag vrijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We hebben een 4 daagse werkweek dus heb altijd vrij op woensdaaaag
Sushiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is ookmaar ik heb meer zin in sushi van shabushabu
Fallenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef Fallen het volgende:
Avondje computer-nerden.
Lion installeren op m'n iMac, nieuwe OpenOffice gebruiken, muziekjes uitzoeken, pizza eten, cola drinken, veel te laat naar bed gaan omdat installeren en backups terugzetten langer duurt dan gepland....Laatste week 'vrij' voor ik weer fulltime aan de slag mag!
Sol!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Fallen
Geniet nog even van je vrije dagen
nice pop! echt blij voor jequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef Fallen het volgende:
Avondje computer-nerden.
Lion installeren op m'n iMac, nieuwe OpenOffice gebruiken, muziekjes uitzoeken, pizza eten, cola drinken, veel te laat naar bed gaan omdat installeren en backups terugzetten langer duurt dan gepland....Laatste week 'vrij' voor ik weer fulltime aan de slag mag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |