Lekkerquote:
Wie/wat, Poit of de Sushi'squote:
Beide!quote:
Ik zal me goed volstoppen iigquote:
Met sushi of Poitquote:
plannen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:24 schreef AQuila360 het volgende:
2 daagjes gewerken dus weer morgen weer vrij
Ik moet sowieso ff op een laptop uit of via den interwebs iets vinden want hij begeeft het op alle fronten.quote:
IK GA ZO spaghetti maken XDquote:
das ook zuur iddquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet sowieso ff op een laptop uit of via den interwebs iets vinden want hij begeeft het op alle fronten.
DAFUQ! WAAROM EET IEDEREEN LEKKER ... ik heb slaquote:
Niets mis met slaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:34 schreef Sharana_LV het volgende:
DAFUQ! WAAROM EET IEDEREEN LEKKER ... ik heb sla
We hebben een 4 daagse werkweek dus heb altijd vrij op woensdaaaagquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
das ook zuur iddmaar wel lekker dat je vrij bent dat je rustig kan zoeken
[..]
DAFUQ! WAAROM EET IEDEREEN LEKKER ... ik heb sla
is ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:46 schreef AQuila360 het volgende:
Sla is super lekker
Tenminste als ik hem zo maak met allemaal nog andere dingen er in.
ik ben ambtenaar dus elke woensdag vrijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We hebben een 4 daagse werkweek dus heb altijd vrij op woensdaaaag
Sushiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is ookmaar ik heb meer zin in sushi van shabushabu
Fallenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef Fallen het volgende:
Avondje computer-nerden.
Lion installeren op m'n iMac, nieuwe OpenOffice gebruiken, muziekjes uitzoeken, pizza eten, cola drinken, veel te laat naar bed gaan omdat installeren en backups terugzetten langer duurt dan gepland....Laatste week 'vrij' voor ik weer fulltime aan de slag mag!
Sol!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Fallen
Geniet nog even van je vrije dagen
nice pop! echt blij voor jequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef Fallen het volgende:
Avondje computer-nerden.
Lion installeren op m'n iMac, nieuwe OpenOffice gebruiken, muziekjes uitzoeken, pizza eten, cola drinken, veel te laat naar bed gaan omdat installeren en backups terugzetten langer duurt dan gepland....Laatste week 'vrij' voor ik weer fulltime aan de slag mag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |