waar heb je in hemelsnaam een slaapoutfit voor nodig? Behalve dan als je buiten de deur slaapwandelt. Dan moet je er wel een beetje presentabel uit zien voor het geval je een leuke iemands tegenkomt.quote:
Van jou begrijp ik hetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:08 schreef Sharana_LV het volgende:
sorry sol liever niet, al genoeg pijn hie .. kom net bij fysio vandaan moet morgen gelijk terug komen, kutlichaaaaaam
omdat ik het leuk vindtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waar heb je in hemelsnaam een slaapoutfit voor nodig? Behalve dan als je buiten de deur slaapwandelt. Dan moet je er wel een beetje presentabel uit zien voor het geval je een leuke iemands tegenkomt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zo hoort het toch gewoon? Als mijn vriendin iets knoeit, dient ze er ook halfnaakt in te rollen. Anders leert ze het natuurlijk nooit af. Zie het als een puppy die je met zijn neus in zijn plasje moet duwen.
Niet als hij voor haar staat....hij zit prolly gewoon zwaar onder de duim , net als elke man zo'n beetjequote:
Ga ik vrijdag ook doenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Ingeschreven in sportschool, like a baws
tenminste, formulier ingevuld om langs te komen en te kijken enzoquote:
Dure sportschoolquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tenminste, formulier ingevuld om langs te komen en te kijken enzo
mijn fysio dacht dat het 50 euro per maand is, mijn buurman zegt net dat het 69 euro per maand is![]()
![]()
![]()
valt mee, sportschool hier in de buurt vraagt 96 euro per maand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:39 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik kan iemand gratis bokslessen aanbieden. Of elke andere gewenste vechtsport.
En dan sta je niet tegen zo een levenloze zandzak te meppen, maar tegen een echt persoon.en dat terwijl hij 7 kleuren scheet toen hij me vanmorgen zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ja ik vind het ook een beetje overdreven voor een sportschool waar je niet eens naar de sauna kan. Ze hebben wel bootcamp, das wel heel fijn, dat doen ze in het park naast mijn huis of op het strandquote:
hij weet dus dat je niet thuis bent en denkt daarom zijn gang te kunnen gaan. Het heeft uiteindelijk tot kwart voor 12 geduurdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en dat terwijl hij 7 kleuren scheet toen hij me vanmorgen zag.
Waar ik heb gezeten, en waar Misan volgens mij ook nog steeds zit, kun je een half jaar-abo afsluiten, dat kost dan iets van 40 euro in de maand. Zo'n abonnement dat per maand opzegbaar is, is altijd duurder. Je moet ook goed bedenken wat je precies wilt gaan doen bij zo'n sportschool en of je daar per se voor naar een sportschool moet, of dat je net zo goed zelf wat spullen kan kopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een beetje overdreven voor een sportschool waar je niet eens naar de sauna kan. Ze hebben wel bootcamp, das wel heel fijn, dat doen ze in het park naast mijn huis of op het strandIk ga nog wel ff langs en informeren of er niet verschillende abbo's zijn
I know maar ik wil zo dicht mogelijk bij huisquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waar ik heb gezeten, en waar Misan volgens mij ook nog steeds zit, kun je een half jaar-abo afsluiten, dat kost dan iets van 40 euro in de maand. Zo'n abonnement dat per maand opzegbaar is, is altijd duurder. Je moet ook goed bedenken wat je precies wilt gaan doen bij zo'n sportschool en of je daar per se voor naar een sportschool moet, of dat je net zo goed zelf wat spullen kan kopen.
Dus je wilt twee keer zo veel betalen zodat je je niet hoeft in te spannen om er naartoe te fietsen? En daar vervolgens gaan spinnen zeker?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
I know maar ik wil zo dicht mogelijk bij huiser zit er een voor 30 euro per maand maar das 20 mins fietsen
Ik ben chronisch ziek he, dus op de dagen dat het slecht gaat wil ik alsnog naar de sportschool kunnen gaan om alsnog te doen wat ik wel kan doen, als ik dan nog 20 minuten moet fietsen ga ik dus echt niet ...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dus je wilt twee keer zo veel betalen zodat je je niet hoeft in te spannen om er naartoe te fietsen? En daar vervolgens gaan spinnen zeker?
niet iedereen kan een crosstrainer kwijt in z'n stulpjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waar ik heb gezeten, en waar Misan volgens mij ook nog steeds zit, kun je een half jaar-abo afsluiten, dat kost dan iets van 40 euro in de maand. Zo'n abonnement dat per maand opzegbaar is, is altijd duurder. Je moet ook goed bedenken wat je precies wilt gaan doen bij zo'n sportschool en of je daar per se voor naar een sportschool moet, of dat je net zo goed zelf wat spullen kan kopen.
Owja, dan begrijp ik het wel, sorryquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben chronisch ziek he, dus op de dagen dat het slecht gaat wil ik alsnog naar de sportschool kunnen gaan om alsnog te doen wat ik wel kan doen, als ik dan nog 20 minuten moet fietsen ga ik dus echt niet ...
Shar , dit is ideaal voor je om op de sportschool te komen :quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben chronisch ziek he, dus op de dagen dat het slecht gaat wil ik alsnog naar de sportschool kunnen gaan om alsnog te doen wat ik wel kan doen, als ik dan nog 20 minuten moet fietsen ga ik dus echt niet ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Double Fine![]()
http://www.kickstarter.co(...)ouble-fine-adventure
dat filmpje van update #5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |