Alleen de kleding, of ook de dames die erin zitten?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Lot, Victorias Secret shipped nu ook naar NL
Alleen Michael Bayquote:Op maandag 12 maart 2012 11:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen de kleding, of ook de dames die erin zitten?
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wat regelen? Ik heb er een nl
Ik gok alleen de kleding, maar je kunt ze natuurlijk even bellen!quote:Op maandag 12 maart 2012 11:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen de kleding, of ook de dames die erin zitten?
internet is voor mietjes!quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
internet is voor mietjes!
pen&papier is where it's at!
Heb al jaren een website en ik vroeg mij af of het nut heeft er advertenties op te zetten en hoeveel dat opleverd.quote:
Misschien leuk om je hostingkosten eruit te halen maar meer zal het niet worden..quote:Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef Reintji het volgende:
[..]
Heb al jaren een website en ik vroeg mij af of het nut heeft er advertenties op te zetten en hoeveel dat opleverd.
NICE!!!!!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Lot, Victorias Secret shipped nu ook naar NL
Draaien, likken, dippen indeedquote:
Lig je dan met je tieten in de melk...quote:
tieten = lekkerquote:Op maandag 12 maart 2012 19:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Lig je dan met je tieten in de melk...
Fun...
Volgens mij lekt d'r tiet die melkquote:Op maandag 12 maart 2012 19:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Lig je dan met je tieten in de melk...
Fun...
quote:
Zo hoort het toch gewoon? Als mijn vriendin iets knoeit, dient ze er ook halfnaakt in te rollen. Anders leert ze het natuurlijk nooit af. Zie het als een puppy die je met zijn neus in zijn plasje moet duwen.quote:
Mooie vloerquote:
ik moest hardop lachen in de tram, bedanktquote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zo hoort het toch gewoon? Als mijn vriendin iets knoeit, dient ze er ook halfnaakt in te rollen. Anders leert ze het natuurlijk nooit af. Zie het als een puppy die je met zijn neus in zijn plasje moet duwen.
Dat jij nog steeds een vriendin hebt is echt 1 van de wereldwonderenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zo hoort het toch gewoon? Als mijn vriendin iets knoeit, dient ze er ook halfnaakt in te rollen. Anders leert ze het natuurlijk nooit af. Zie het als een puppy die je met zijn neus in zijn plasje moet duwen.
Wat ga je bestellen?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yes,ik heb al bestelling klaar, nu nog cc, ga er denk toch maar een aanvragen
Ik heb een verdomd nette vriendin nuquote:Op maandag 12 maart 2012 23:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat jij nog steeds een vriendin hebt is echt 1 van de wereldwonderen
At your service!quote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moest hardop lachen in de tram, bedankt
ehmz ik dm het zo wel ff okay?quote:
Nice, hoe kan het eigenlijk dat jij geen creditcard hebt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmz ik dm het zo wel ff okay?
Kan je gelijk even helpen, want paar dingen zitten twijfel zoneIk heb nu 2 bikini's, slaaoutfit en wat kleding
Omdat mijn rekening anders gaat huilenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nice, hoe kan het eigenlijk dat jij geen creditcard hebt?
Verder goedemorgenis het al avond?
Is goedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmz ik dm het zo wel ff okay?
Kan je gelijk even helpen, want paar dingen zitten twijfel zoneIk heb nu 2 bikini's, slaaoutfit en wat kleding
i know maar dan ben ik weer bang dat het niet past lolquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is goed
Ze hebben daar ook hele gave pumps!!
moet slaap zijn, was typoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ga hier spijt van krijgen, maar wat de neuk is een slaaoutfit?
Sharquote:
waar heb je in hemelsnaam een slaapoutfit voor nodig? Behalve dan als je buiten de deur slaapwandelt. Dan moet je er wel een beetje presentabel uit zien voor het geval je een leuke iemands tegenkomt.quote:
Van jou begrijp ik hetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:08 schreef Sharana_LV het volgende:
sorry sol liever niet, al genoeg pijn hie .. kom net bij fysio vandaan moet morgen gelijk terug komen, kutlichaaaaaam
omdat ik het leuk vindtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waar heb je in hemelsnaam een slaapoutfit voor nodig? Behalve dan als je buiten de deur slaapwandelt. Dan moet je er wel een beetje presentabel uit zien voor het geval je een leuke iemands tegenkomt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet als hij voor haar staat....hij zit prolly gewoon zwaar onder de duim , net als elke man zo'n beetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |