HTC HD2 ergens vandaan toveren!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:34 schreef GameBabe het volgende:
Mijn broertje wil een nieuwe telefoon, dus ik ben aan het kijken naar een smartphone van rond de 200 euro, heeft iemand nog ideeen? Is de HTC wildfire iets bijvoorbeeld?
Nieuw-Vennep is alleen het tofste dorp daar in de buurtquote:Op zondag 11 maart 2012 19:08 schreef SummerBreeze het volgende:
oud NV is ook prima, maar de mooiste woning die we tot nog toe gezien hebben staat in Burgerveen en de nummer 2 in Hillegom. We zijn echt niet gebonden aan Nieuw Vennep. Als het maar maximaal 30 min rijden vanaf Hoofddorp is. En ten zuiden van A'dam
Maar echt serieus zijn we nog niet bezig hoor. Eerst moet ik een baan hebben, dan moet deze woning verkocht zijn en dan gaan we wel eens serieus op zoek. We zijn nu voornamelijk aan het kijken wat we voor ons budget kunnen verwachten. En dat valt behoorlijk mee moet ik zeggen
Ben ik niet met je eens. Voor levendigheid en winkelen kun je beter in Hoofddorp zitten. Voor als de kleine later uit gaat is N-V misschien wel handig, om half 2 is alles dicht volgens mij. Tot die tijd zijn dorpen als Vogelenzang, Hillegom en Lisse de moeite waard, want scholen op loopafstand en heel erg rustig. Plus, veel huis voor je geld wat niet zo heel erg populaire dorpen.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Nieuw-Vennep is alleen het tofste dorp daar in de buurt
Voor winkelen ben je beter af in Hoofddorp idd. Stomste wat ze in N-V hebben gedaan is het oude winkelcentrum en het winkelcentrum van Getsewoud apart van elkaar te laten. Nu is het allebei gewoon niks, terwijl het best een groot winkelcentrum had kunnen zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:40 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Voor levendigheid en winkelen kun je beter in Hoofddorp zitten. Voor als de kleine later uit gaat is N-V misschien wel handig, om half 2 is alles dicht volgens mij. Tot die tijd zijn dorpen als Vogelenzang, Hillegom en Lisse de moeite waard, want scholen op loopafstand en heel erg rustig. Plus, veel huis voor je geld wat niet zo heel erg populaire dorpen.
Maar ook Aalsmeer en Uithoorn hebben aardig wat te bieden. Je merkt het al, we zijn niet honkvast. Ook alletwee niet in N-V geboren en/of getogen
fixedquote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil ook verhiuzen! Wij zitten met hetzelfde probleem van indeling, En ik wil gewoon een 2e slaapkamer zodat ik me even terug kan trekken om te studeren, of mijn eigen ding kan doen als fruit vrienden over de vloer heeft aan het ragen is op de xbox.
Gelukkig huren we nog, dus dat is iets makkelijker.
Ja dat ook!quote:
Nee snap ik.mquote:
Die scheuren geven je huis karakter!quote:
die haal ik ook niet wegquote:Op zondag 11 maart 2012 22:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die scheuren geven je huis karakter!
Dat is een feature!
Hoi Sharquote:
Quoted.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Lot, Victorias Secret shipped nu ook naar NL
Misschien kunnen we wat regelen? Ik heb er een nlquote:Op maandag 12 maart 2012 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Natuurlijk weer alleen credit card, argh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |