Hoe bedoel je? Ik sta op het moment met mijn rug naar de muur. Ik moet al het contract verbreken of het is uit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:38 schreef zarGon het volgende:
Hoe heb je dit precies met haar besproken?
Ze heeft op het moment last van tunnelvisie, I'd say. Denkt nergens anders aan dat ik en het contact met mijn ex.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:39 schreef Darkestrah het volgende:
En je vriendin herkent deze situatie niet?
Oh dan lijkt het me heel simpel, wegwezen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:39 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik sta op het moment met mijn rug naar de muur. Ik moet al het contract verbreken of het is uit.
Als ik je vriendin zou zijn en ik zou dit topic lezen, zou ik het hele verhaal echt wel herkennen, kloon of niet, zóveel details!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:35 schreef KloonJonguh het volgende:
Heb voor het komende verhaal even een kloontje aangemaakt. Waarom? Omdat mijn GF mijn FOK! username weet en het ook checked. Dus tja, als ze het dan leest ben ik fucked.
Ja, kan. Maar of dat nou goed gaat uitpakken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:47 schreef Franknfurter het volgende:
Draai het dreigen om. Zeg gewoon: als jij mij blijft verbieden met mensen om te gaan dan dump ik je. Grote kans dat ze dan gaat huilen en boos wordt maar dan kun je d'r wel laten zien hoe het voelt om tussen twee kanten te staan.
Hoezo? Ik zit gewoon, net zoals met mijn vriendin, gewoon met mijn ex te MSNen. Onderwerpen zijn heel normaal. Met mijn vriendin? Ja, dan zijn het natuurlijk veel andere onderwerpen. Hoe moet ik het omschrijven..quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:48 schreef SomePerson het volgende:
Nja, als je uren (lijkt me niet?) met haar op MSN zit, kan ik het wel begrijpen.
Echter het feit dat ze checkt wat je op FOK! post laat ook wel zien dat ze jaloers is...
Breken met me ex? Kan, ja. Maar dat lost het probleem niet op met mijn vriendin. Als ze mij na 2 jaar nog niet met anderen kan vertrouwen, is er dan niet wat mis?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:50 schreef zarGon het volgende:
Ik denk niet dat het alleen blijft bij je ex. Als je straks op school of op werk met een meisje moet samenwerken en tussendoor contact heb zal het net zo lopen. Denk ik.
Het komt neer op vertrouwen. Jaloezie is tot een punt begrijpelijk, maar dit ligt geheel aan haar. Als je nu toegeeft krijg je in de toekomst alleen maar problemen. Het gaat niet eens echt om toegeven zelf, maar de manier waarop het van je geëisd wordt. Als jij je er niet prettig bijvoelt en het tegen je zin gaat doen, werkt het alleen maar averechts.
Kortetermijnoplossing: breken met je ex.
Langetermijnoplossing: je vriendin moet werken aan haar zelfvertrouwen en minder onzeker zijn.
Dat is precies wat hij zegt. Je kunt de problemen nu snel oplossen door het contact met je ex te breken, maar dan maak je het dus erger. Dan mag je in de toekomst helemaal niet met vrouwen omgaan; geen collega's op het werk, geen gewone vriendinnen, en liefst ga je ook maar naar de kassa waar een jongen achter zit, want je weet maar nooit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:52 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
Breken met me ex? Kan, ja. Maar dat lost het probleem niet op met mijn vriendin. Als ze mij na 2 jaar nog niet met anderen kan vertrouwen, is er dan niet wat mis?
Ligt er natuurlijk aan hoe jij met je ex praat bijvoorbeeld en op welke manieren jij haar aandacht geeft. Heb je iets gedaan in het verleden wat haar gedrag kan verklaren? Of heeft zij iets meegemaakt in het verleden waarom ze zich nu zo gedraagt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:52 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
Breken met me ex? Kan, ja. Maar dat lost het probleem niet op met mijn vriendin. Als ze mij na 2 jaar nog niet met anderen kan vertrouwen, is er dan niet wat mis?
Hoe ik met haar praat? Gewoon normaal, eigenlijk. Gewoon een beetje over de koetjes en kalfjes. Wat er op de agenda staat e.d.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe jij met je ex praat bijvoorbeeld en op welke manieren jij haar aandacht geeft. Heb je iets gedaan in het verleden wat haar gedrag kan verklaren? Of heeft zij iets meegemaakt in het verleden waarom ze zich nu zo gedraagt?
Vraag eens aan haar waarom ze je niet vertrouwt. Waar is ze bang voor? En vertel haar dat ze met haar (verstikkende) gedrag er juist voor zorgt dat je die kant op wordt geduwd.
En ik ben nog never vreemd gegaan. Dus er is in mijn ogen, wat zulks gedrag van haar kan verklaren. En zij heeft in haar verleden niets bijzonders mee gemaakt, niets wat ze mij heeft verteld dan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe jij met je ex praat bijvoorbeeld en op welke manieren jij haar aandacht geeft. Heb je iets gedaan in het verleden wat haar gedrag kan verklaren? Of heeft zij iets meegemaakt in het verleden waarom ze zich nu zo gedraagt?
Vraag eens aan haar waarom ze je niet vertrouwt. Waar is ze bang voor? En vertel haar dat ze met haar (verstikkende) gedrag er juist voor zorgt dat je die kant op wordt geduwd.
Nou ja, in alle objectiviteit: Is wel één kant van het verhaal.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:28 schreef thabit het volgende:
Je vriendin is gestoord, en gestoorde mensen daar moet je zo ver mogelijk bij uit de buurt blijven; op termijn brengen die alleen maar ellende met zich mee.
Het magische woord in deze zin.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:16 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
En ik ben nog never vreemd gegaan. Dus er is in mijn ogen, wat zulks gedrag van haar kan verklaren. En zij heeft in haar verleden niets bijzonders mee gemaakt, niets wat ze mij heeft verteld dan.
Hoe oud is dat kind?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:09 schreef KloonJonguh het volgende:
Nu is ze zo van 'Wil je me terug?'
Ik: 'Niet onder de voorwaarden die jij mij geeft.'
Zij: 'Dan verwijder ik 't toch zelf allemaal?'
:/
Liefde doet rare dingen met je..quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap echt gewoon oprecht niet hoe mensen hun leven kunnen laten bepalen door iemand anders. Lekker alles doen wat zij wel en niet goed vind, man the fuck up
Liefde of Stockholm syndroom?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:38 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
Liefde doet rare dingen met je..
Ik haar wel, ja. In het begin: weinig vertrouwen in haar, maar dat lijkt me ietwat logisch. Maar als ik na 2 jaar nog steeds bij iemand ben, dan vertrouw ik diegene echt wel. Andersom blijkbaar niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat blijkt maar weer.
Vertrouw je haar?
Ik praat alleen met haar, ja. Ik zou nooit iets met die ex afspreken, puur niet voor mijn vriendin. Daar doe ik dan niet zo moeilijk over. Maar gewoon contact moet ik kunnen blijven houden, in mijn mening.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:24 schreef Braddie het volgende:
Ik zeg weg met dat mens, maak er je ex van
Dat ze bepaalde dingen niet wilt, okè, maar dat ze je op zo`n manier loopt te chanteren is niet normaal, jij mag dus niet met iemand praten die je nog wel gewoon aardig is, maar toevallig je ex is?
Als ze zegt dat jij haar moet deleten, omdat je alleen met haar praat, moet jij vind ik je huidige vriendin dumpen omdat ze ongelovelijk wantrouwend is, en blijkbaar een verschrikkelijk jaloers typ.
van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:52 schreef KloonJonguh het volgende:
Ze 'kan' niet langer met mij verder als ze weet dat ik contact heb met mijn ex. Dus, apparantly I'm single.
Voor je je afvraagt of je iemand anders moet zoeken, moet je je eerst afvragen wat je met je huidige vriendin wiltquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:35 schreef KloonJonguh het volgende:
Ik weet niet wat te doen, mensjes. Ik hou van d'er, maar ze is soms zo gek als een deur. En door die acties van haar, zoals deze, begin ik dus te twijfelen of ik niet iemand anders moet gaan opzoeken.
Misschien kan je geen vrienden zijn als je 18 bent. Als je wat ouder bent is dat geen probleem.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor je je afvraagt of je iemand anders moet zoeken, moet je je eerst afvragen wat je met je huidige vriendin wilt
Vind je het contact met je ex zo vreselijk belangrijk of gaat het je om chantage/controle? Mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn, maar dat wist je vast zelf ook al.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien kan je geen vrienden zijn als je 18 bent. Als je wat ouder bent is dat geen probleem.
Ik zou dumpen overwegen. Daar word je toch doodmoe van?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:44 schreef KloonJonguh het volgende:
Ugh. Kutzooi, kan hier niet over.
Ze blijft het niet snappen dat er niets achter zit, ik moet toch gewoon normaal contact met iemand kunnen houden? I mean, mijn ex.. Kom op? Was 5 jaar geleden, op de middelbare school. 3e/4e klas ofzo. Het was een knullige relatie, echt gevoel was er toen niet eens.
Oh, is al gebeurt zie ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:52 schreef KloonJonguh het volgende:
Ze 'kan' niet langer met mij verder als ze weet dat ik contact heb met mijn ex. Dus, apparantly I'm single.
Blijkbaar vertrouwd ze me niet. Heb d'er vaak genoeg gezegd dat ik niemand anders leuk ga vinden. Ze vat 't gewoon niet.
Ik zal even tegen mijn vriendinnen zeggen dat we geen vrienden meer kunnen zijn omdat loveli dat zegtquote:
In ieder geval het contact met haar afkappen: je mag immers geen contact meer hebben met een exquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:07 schreef KloonJonguh het volgende:
I guess. Ik zie wel hoe de rest van de dag/week verloopt.
Als iemand nog tips e.d. heeft, zeg het vooral. In ieder geval bedankt, people.
Precies, straks denken ze nog dat ze alles mogen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:54 schreef Shreever het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
en de volgende keer als iemand van die belachelijke dingen gaat eisen, voor jezelf opkomen!
En tetten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:26 schreef Franknfurter het volgende:
Kijk eens aan, een nuttig einde aan een topic! Je gaat je over een paar weken echt afvragen wat je ooit in d'r zag, met d'r manipulerende reet.
Gaat mij om het contact met andere mensen, vrouwelijk geslacht, wat me verboden wordt. Het is niet de eerste keer dat ze het doet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor je je afvraagt of je iemand anders moet zoeken, moet je je eerst afvragen wat je met je huidige vriendin wilt
Vind je het contact met je ex zo vreselijk belangrijk of gaat het je om chantage/controle? Mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn, maar dat wist je vast zelf ook al.
Je moet je ook niks laten verbieden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:21 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
Gaat mij om het contact met andere mensen, vrouwelijk geslacht, wat me verboden wordt. Het is niet de eerste keer dat ze het doet.
En dat mannen en vrouwen geen vrienden kunnen zijn is onzin, bah.
Wil ik best geloven. Maar oddly enough, voel ik me toch hartstikke kut.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je moet je ook niks laten verbieden.
Ja begrijpelijk. Je hoeft ook niet trots te zijn dat je eindelijk van haar af bent, maar uiteindelijk zal je wel weer blij zijn met je vrijheid.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:37 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
Wil ik best geloven. Maar oddly enough, voel ik me toch hartstikke kut.
Goed punt. TS heeft dat soort onzin toch niet nodig?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:43 schreef Brawler het volgende:
[..]
Inclusief een overdosis jaloezie blijkbaar
Dat is nu, maar over een tijdje ben je blij. Gewoon gedachten verzetten en genieten van de vrijheid.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:37 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
Ik voel so sorry for je. Maar er is meer fish in de sea.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:37 schreef KloonJonguh het volgende:
Typische 180 graden twists. Hoe reageerde jij daarop?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:53 schreef KloonJonguh het volgende:
Goed. Ze kwam vanmiddag naar me toe, zo goed als huilend. 'Ik wil even zeggen dat het me spijt'. Gister was het van 'laat me met rust', nu kan ze niet ophouden met praten via SMS e.d.
Too little, too late. Weg ermee. Als je haar slechte gedrag nu beloond door haar terug te nemen ben je echt zuur.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:53 schreef KloonJonguh het volgende:
Goed. Ze kwam vanmiddag naar me toe, zo goed als huilend. 'Ik wil even zeggen dat het me spijt'. Gister was het van 'laat me met rust', nu kan ze niet ophouden met praten via SMS e.d.
Ik heb niet veel gezegd, heb alleen 'aha, oke' gezegd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Typische 180 graden twists. Hoe reageerde jij daarop?
Ze is niet heel actief op FOK!, maar ze weet dat ik er op zit en ze bekijkt zo nu en dan ook mijn AT's.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:27 schreef dawg het volgende:
ik ben wel benieuwd wie deze labiele fokster is. kunnen er zoveel zijn dat raden moeilijk wordt nml.
Ik deelde veel meer met mijn vriendin dan met mijn ex. Lijkt mij ook niet meer als logisch. En je moet toch dingen kunnen delen met meer mensen, lijkt mij?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:51 schreef loveli het volgende:
Keerzijde: TS heeft 2 keer zonder medeweten van z'n vriendin contact met z'n ex gezocht. In een gezonde relatie deel je dingen met je vriendin, niet met je ex...
Het is nu uit, TS en z'n ex zullen allebei hun weg moeten zoeken. Met of zonder elkaar.
En nadat jij die 2 legendarische woorden sprak, ging ze weer?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:24 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
Ik heb niet veel gezegd, heb alleen 'aha, oke' gezegd.
Ben jij TS?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:56 schreef Atemno het volgende:
Misschien heeft ze nu gezien dat ze fout is en dat ze echt verbetert..
Been there, done that.
En ja, ik begrijp al jullie reacties, want zo denk ik er zelf ook over, maar zie toch de zin hierboven.
Ik hoop dat ze zal reageren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als ik je vriendin zou zijn en ik zou dit topic lezen, zou ik het hele verhaal echt wel herkennen, kloon of niet, zóveel details!
Jij bent het hè, jaloers kreng dat je bent!quote:
Ja tuurlijk. Mijn Boyfriehiend (hierna te noemen BF) zoekt almaar aandacht van exen en andere meisjes en daar maak ik even heel korte metten mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jij bent het hè, jaloers kreng dat je bent!
Ik heb Ryan3 net even een berichtje naar zijn Twitter-account gestuurd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:00 schreef Staal het volgende:
Ja tuurlijk. Mijn Boyfriehiend (hierna te noemen BF) zoekt almaar aandacht van exen en andere meisjes en daar maak ik even heel korte metten mee natuurlijk.
Dank je wel. Je krijgt de groeten terug van mij. Ik heb net een loempia gegeten.quote:Heb trouwens de groetjes aan je gedaan in TRU. Was benieuwd naar wat je ging eten namelijk.
WAT?! Heeft hij een Twitteraccount? De smiecht. Ik zal hem eens...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik heb Ryan3 net even een berichtje naar zijn Twitter-account gestuurd.
[..]
Dank je wel. Je krijgt de groeten terug van mij. Ik heb net een loempia gegeten.
Ik zag dit niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:22 schreef Daniel1976 het volgende:
SVP stoppen met SC hier, alvast dank!
O ja, jij hebt al in TRU getwitterd/getweet dat ik een #loempia heb gegeten, dat maakt mijn tweet hier inderdaad overbodig. Alhoewel retweeten ook erg #hip is.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:22 schreef Daniel1976 het volgende:
SVP stoppen met SC hier, alvast dank!
http://twitter.com/#!/BARACKOBAMAquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:23 schreef Staal het volgende:
WAT?! Heeft hij een Twitteraccount? De smiecht. Ik zal hem eens...
Volgens mij krijg ik zometeen een R&P-bannetje aan mijn broek van Daniel1976. Dus als ik niet meer reageer dan weet je waarom.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:23 schreef Staal het volgende:
Volgens mij krijg ik zometeen een bannetje aan mijn broek van EC en die zal niet alleen voor TRU gelden. Dus als ik niet meer reageer dan weet je waarom.
Daarom zou het zo leuk zijn als de vriendin van TS dit topic ontdekt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
Jezus wat een makkelijke reacties allemaal....
We horen het nu maar van een kant he
Als ik het eens omdraai en de feiten lees is ts heimelijk vele sessies bezig geweest met zijn ex. Toen zijn vriendin aangaf dat niet te trekken (en hoe kwam ze erachter??) bleef hij er desondanks mee doorgaan, enne....yeah right dat die gesprekken heel onschuldig waren en alleen maar over de eurocrisis gingen. Hoe naief wil je zijn?
Mijn idee? Ts vertelt hier niet the holy truth maar is zichzelf aan het vrijpleiten. Wees een kerel, je zocht grenzen op en logisch dat je vriendin steigert. Niets met control-freak te maken maar met iemand die haar vriend controleert omdat hij een eerdere afspraak niet nakomt
Logisch
Begrijpelijk dat ze dan zo reageert....
Ik zit er eigenlijk ook een beetje op te wachten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Daarom zou het zo leuk zijn als de vriendin van TS dit topic ontdekt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:35 schreef KloonJonguh het volgende:
Hai,
Heb voor het komende verhaal even een kloontje aangemaakt. Waarom? Omdat mijn GF mijn FOK! username weet en het ook checked. Dus tja, als ze het dan leest ben ik fucked.
Op het moment vind ik iedereen die in dit topic post verdacht.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:51 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zit er eigenlijk ook een beetje op te wachten.
Zelfs als de vriendin in kwestie zich meldt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Op het moment vind ik iedereen die in dit topic post verdacht.
#paranoia
Nee, want ik was aan het werk. Ze zei dat, ik reageerde en toen ging ze ook weer weg. Logisch, was aan het werk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En nadat jij die 2 legendarische woorden sprak, ging ze weer?
Ofzo?
Anders lijkt het me dat er wel wat meer besproken is, toch?Omdat ze ook niet kan stoppen met praten via sms enzo, reageer je daar dan helemaal niet op? Geloof er niets van
Het was wel onschuldig contact, of je het wilt geloven of niet. Ik ben niet iemand die vreemdgaat, laat staan iemand die simpel hints aan een ex geeft als ik zelf in een relatie zit.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
Jezus wat een makkelijke reacties allemaal....
We horen het nu maar van een kant he
Als ik het eens omdraai en de feiten lees is ts heimelijk vele sessies bezig geweest met zijn ex. Toen zijn vriendin aangaf dat niet te trekken (en hoe kwam ze erachter??) bleef hij er desondanks mee doorgaan, enne....yeah right dat die gesprekken heel onschuldig waren en alleen maar over de eurocrisis gingen. Hoe naief wil je zijn?
Mijn idee? Ts vertelt hier niet the holy truth maar is zichzelf aan het vrijpleiten. Wees een kerel, je zocht grenzen op en logisch dat je vriendin steigert. Niets met control-freak te maken maar met iemand die haar vriend controleert omdat hij een eerdere afspraak niet nakomt
Logisch
Begrijpelijk dat ze dan zo reageert....
Daar ging je dus de fout in.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:48 schreef KloonJonguh het volgende:
Het was wel onschuldig contact, of je het wilt geloven of niet. Ik ben niet iemand die vreemdgaat, laat staan iemand die simpel hints aan een ex geeft als ik zelf in een relatie zit.
Enneh, de eerste keer dat ik contact had met mijn ex ben ik gestopt toen ik door had dat mijn vriendin het niet wilde.
Jup, dat wil ze inderdaad. Maar vrijdag vernam ik dat we dus van haar, dat we out of the blue weer een relatie hadden. Dus ik dacht, ze is weer rustig.quote:Op zondag 11 maart 2012 08:43 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Daar ging je dus de fout in.
Je week voor haar emotionele chantage en nu zit je met de gebakken peren.
Maar goed, ze heeft inmiddels haar excuses aangeboden en ze wil je blijkbaar weer terug of niet? Misschien leert ze het af als je het simpelweg negeert.
Ik wil zelf dat ze rustig doet en dat ik contact kan hebben met de mensen waar ik dat mee wilt. Zodra ik voel, dat er voor de andere kant, meer achter zit. Dan ben ik er ook klaar mee.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:42 schreef Cobhatecrew het volgende:
In mijn ervaring gaat dat soort wantrouwen van de andere kant nooit meer echt weg. In dit geval omdat je in haar beleving al te vaak de fout in bent gegaan. Besides, 'ik vertrouw je niet' met geen enkele redegeving?
TS, wat wil je nu eigenlijk zelf? Ik vind de opmerking 'als jij geen contact met haar verbreekt zorg ik er wel voor' nogal onheilspellend, namelijk.
Zo gaat dit dus ook precies...quote:Op maandag 12 maart 2012 02:02 schreef Skynilla het volgende:
Oh zo'n manipulatief ding van een ex had ik ook. Wilde mij ook verbieden om met bepaalde mensen om te gaan want stel nou dat ik verliefd word. En toen ik het niet wilde omdat ik niet wilde dat iemand voor mij komt bepalen met wie ik omga was het 'Ik kies de persoon boven hem'. Pff zo blij dat dat voorbij is. Tot de laatste dag van de relatie kwam hij me nog wantrouwen. Opgesodemieterd staat netjes..
TS laat je niet manipuleren! Ik ben ook nog nooit vreemdgegaan, heb hem ook nooit reden gegeven om dat te denken maar het bleef maar terugkomen. Dus was het aan mij om dit te accepteren of het uit te maken. Heb het uitgemaakt en het voelt heerlijk om niet zon blok aan mijn been te hebben.
En zijn ballen ernaast.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:51 schreef Dribbel_ het volgende:
"Apparantly" heeft zij jouw ruggengraat in haar broodtrommeltje gestopt
Echt, stop er dan gewoon mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:32 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
Zo gaat dit dus ook precies...
Maar apparantly, hebben ik en haar weer wat. Snap er niets meer van.. :/
Welke ruggengraat? Hij heeft er geen 1.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:51 schreef Dribbel_ het volgende:
"Apparantly" heeft zij jouw ruggengraat in haar broodtrommeltje gestopt
Sodejuquote:Op woensdag 14 maart 2012 02:32 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:07 schreef Scorpie het volgende:
Het wachten is totdat TS in zijn bakkes gespuugd wordt door zijn vriendin omdat hij het eten heeft laten aanbranden en als slaafje door het huis huppelt omdat hij zijn ballen en zijn ruggengraat heeft ingeleverd.
Jouw emoties blijven een speelbal zolang jij geen beslissingen maakt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:32 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
En dat beslist zij in haar eentje?quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:32 schreef KloonJonguh het volgende:
"Ik wil geen relatie meer.."quote:
Doet me denken aan Seinfeld. Zo oud ben ik al.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ik wil geen relatie meer.."
"Oh, mooi wel."
Ben je al oud als je Seinfeld kent dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Doet me denken aan Seinfeld. Zo oud ben ik al.
Serieus TS: zie je je eigen aandeel in het geheel wel?
Wel als je het niet van herhalingen kent.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben je al oud als je Seinfeld kent dan?
Kun je eruit halen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:34 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
iPhone, maar jullie hoeven d'er naam niet te weten.
Dat maak jij uit?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:34 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
iPhone, maar jullie hoeven d'er naam niet te weten.
Valt alsnog mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Wel als je het niet van herhalingen kent.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:29 schreef KloonJonguh het volgende:
Ok, vandaag was 'mijn dag'.
Ze begon weer te zeuren en te zeuren, heb gezegd dat ik vandaag ga nadenken of ik nog wel bij d'er wilt zijn en een relatie met haar wilt. Nou, echt, als ik nu een screenshot kon maken van de WhatsApp berichtjes die zij mij stuurde. 'Wij kappen helemaal niet!', 'Dat bepaal jij helemaal niet!', 'Wie denk je wel niet dat je bent?'.
Dus, net weer. "Ik ga slapen. Het is dus niet uit, he. De dag is voorbij." Dus, toen heb ik het maar uit gemaakt. Krijg nu alleen maar spam met 'Alsjeblieft niet', 'Geef me nog een kans', 'ik smeek het je' en 'ik doe alles voor je'.
Dikke gewaarwording hier. Niet normaal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Holyshit dat dit soort mensen bestaan
Wij allemaal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:11 schreef KloonJonguh het volgende:
Ik vind het eigenlijk best sneu. :|
Ik kap inderdaad met reageren naar haar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:16 schreef ChicaChula het volgende:
Haha en ik wilde net nog bij mn post zeggen; blok haar nu maar gelijk want ze gaat van smeken, naar schelden, naar huilen en het rondje nog een keer af... en ik zie nu dat ik al gelijk heb
beter reageer je helemaal niet nu.. want ze is zo emotioneel dat 9/10 dingen wat ze nu zegt sowieso bullcrap is.. als je nog met haar een keer wilt praten om normaal uit elkaar te gaan (want via whatsapp kan echt niet) dan even over een dag of 2.. Als jullie gekalmeerd zijn.
(oh en die whatsapp gesprekken zou ik weghalen, is prive, niet zo netjes om dat hier neer te zetten)
En met 'ex' bedoel ik de vorige ex met wie je van je huidige ex geen contact mocht.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:45 schreef loveli het volgende:
Hoe gaat het inmiddels tussen jou en je ex?
Nu mag ze het gewoon lezen toch lijkt me ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Hm.. kay... ik zou ff met een modje gaan socializen als ik TS was
Dat heeft TS volgens mij al vaak geprobeerd met als gevolg dat hij nu niet meer met rust wordt gelaten door nu zijn ex.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:06 schreef Maggy123 het volgende:
PRATEN = de sleutel tot een goede relatie.
ik ben ook erg jaloers geweest!! niet zo erg als je vriendin.. maar gwn angst dat hij vreemd zou gaan.
we hebben gepraat en dat heeft het opgelost. ik hoef niet bang te zijn en kon hem vertrouwen
Niets veranderd qua (type) contact, is alleen wel wat meer geworden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:45 schreef loveli het volgende:
Hoe gaat het inmiddels tussen jou en je ex?
We hebben vaak genoeg gepraat, hielp alleen niet. Werd ze boos dat ik haar gevoelens niet zou accepteren. Want ze heeft die gevoelens nu eenmaal en kan ze niets aan veranderen. Volgens haar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:06 schreef Maggy123 het volgende:
PRATEN = de sleutel tot een goede relatie.
ik ben ook erg jaloers geweest!! niet zo erg als je vriendin.. maar gwn angst dat hij vreemd zou gaan.
we hebben gepraat en dat heeft het opgelost. ik hoef niet bang te zijn en kon hem vertrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet op ingaan, kansen zat gehad zij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:24 schreef KloonJonguh het volgende:
Goed, ze stond dus voor de deur vanavond. Ze wilde praten. Ik vond het best, immers een van de weinige keren dat ze irl dingen durft te zeggen, qua gevoelens.
Het werd echter een gesnik-gejank-gesnotter partij. Het volgende zei ze allemaal; 'Ik kan niet zonder jou', 'Ik weet dat jij dit ook niet wilt', 'Ik zal het niet weer doen', 'Ik ben te ver gegaan, ik weet het. Het spijt me', 'Ik hou zielsveel van je', 'Geef me nog een laatste kans, ik kan echt normaal doen'.
Jup.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh god ja.. dit was ook zo'n topic waarvan je denktX 100000
Hele topic (opnieuw) gelezen. Heeft ze je nog veel gestalkt daarna etc met uitgaan bijv?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jup.Maar gezien het feit dat het uit is, dus sinds vorig jaar al, en ze fijn op de blokkade-lijst staat: I'm good to go.
Tevens nieuwe vriendin, so I'm good to go.
Nee, heb direct dat ik geen contact meer met haar wil en heb d'er overal geblokkeerd. Krijg via Twitter nog wel eens een mention, quasi-'kom-langs'-tweet, maar reageer ik never op.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:22 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hele topic (opnieuw) gelezen. Heeft ze je nog veel gestalkt daarna etc met uitgaan bijv?
Wat is er mis met een beetje contact, terwijl je al uit elkaar bent gegaan als reguliere vrienden (geen bitchfight)? Zoveel contact was er toen ook niet, datgene wat er al was was dan ook normaal (onschuldig) contact.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:31 schreef Impossibruuu het volgende:
Afgezien van het feit dat je vriendin een controlfreak is, vraag ik me af waarom jij zo nodig contact met een ex moet gaan zoeken als jij al een tijd in een relatie zit.
Na een tijdje, ik had toch geen relatie meer, is daar inderdaad het een en ander van gekomen. Wat er nooit van was gekomen als ik nog wél een relatie had.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:48 schreef Cue_ het volgende:
TS.. heb je ondertussen alweer iets me tje ex?
Je kloontje is ook niet meer van belang zie ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:35 schreef einschtein het volgende:
Na een tijdje, ik had toch geen relatie meer, is daar inderdaad het een en ander van gekomen. Wat er nooit van was gekomen als ik nog wél een relatie had.
Nee, klopt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kloontje is ook niet meer van belang zie ik
Tja dat weet ik niet. Blijkbaar waren er toch nog gevoelens voor je ex. En genoeg om daadwerkelijk een relatie aan te gaan.
Denk dat als je (nu ex dan) niet zo moeiliijk had gedaan, dat je uiteindelijke en topic had gemaakt met "ik weet niet tussen wie ik moet kiezen"
In dit geval zocht TS naar eigen zeggen opeens contact met zijn ex op terwijl hij inmiddels al een jaar met zijn huidige vriendin samen was. Da's toch raar? Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje contact, terwijl je al uit elkaar bent gegaan als reguliere vrienden (geen bitchfight)? Zoveel contact was er toen ook niet, datgene wat er al was was dan ook normaal (onschuldig) contact.
Sure, ik begrijp het wel, toendertijd ook wel van haar kant.Dat het niet in orde lijkt was ook niet het probleem om begrip voor te tonen, alleen het gedreig stond me niet aan. Ze was niet alleen zo met een ex, maar met allé meiden waar ik contact mee had. Vertrouwde ze allemaal niet.
Tevens voor iedereen: er was niets wat het vertrouwen in mij (vanuit ex' point of view) zou kunnen hebben geschonden. Heb geen pikante berichten gestuurd, geen rare dingen gezegd of gevraagd en al helemaal geen dingen gedaan die niet kunnen in een relatie.
Interesse in iemand tonen waar je een jaar van je leven mee gedeeld hebt en verder nooit ruzie oid mee hebt gehad, waarom is dat raar?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:26 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
In dit geval zocht TS naar eigen zeggen opeens contact met zijn ex op terwijl hij inmiddels al een jaar met zijn huidige vriendin samen was. Da's toch raar? Waarom zou je dat doen?
Persoonlijk zou ik het überhaupt niet fijn vinden als mijn vriendin constant contact met exen heeft, maar goed.
Een ex is niet voor niets een ex...quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:29 schreef saaw het volgende:
[..]
Interesse in iemand tonen waar je een jaar van je leven mee gedeeld hebt en verder nooit ruzie oid mee hebt gehad, waarom is dat raar?
Dat er geen toekomst in een relatie zit en je uit elkaar gaat zegt imo absoluut niet dat je geen vrienden kan blijven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:31 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
Een ex is niet voor niets een ex...
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:50 schreef zarGon het volgende:
Ik denk niet dat het alleen blijft bij je ex. Als je straks op school of op werk met een meisje moet samenwerken en tussendoor contact heb zal het net zo lopen. Denk ik.
Het komt neer op vertrouwen. Jaloezie is tot een punt begrijpelijk, maar het ligt geheel aan haar. Als je nu toegeeft krijg je in de toekomst alleen maar problemen. Het gaat niet eens echt om toegeven zelf, maar de manier waarop het van je geëisd wordt. Als jij je er niet prettig bij voelt en het tegen je zin gaat doen, werkt het alleen maar averechts.
Kortetermijnoplossing: breken met je ex. vriendin
Langetermijnoplossing: je vriendin moet werken aan haar zelfvertrouwen en minder onzeker zijn.
Zie datum..quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef Catatafish het volgende:
Serieus man, je gaat je relatie toch niet op het spel zetten voor een meisje die jou eeuwen geleden heeft gedumped en waar je zelf van zegt geen gevoelens voor te hebben.
FYI, ik ben TS. Was een kloon.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:26 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
In dit geval zocht TS naar eigen zeggen opeens contact met zijn ex op terwijl hij inmiddels al een jaar met zijn huidige vriendin samen was. Da's toch raar? Waarom zou je dat doen?
Persoonlijk zou ik het überhaupt niet fijn vinden als mijn vriendin constant contact met exen heeft, maar goed.
Gaat niet om wie het op het spel wordt gezet, ze deed alleen bij iedereen zo. Dus niet alleen bij een ex. Als ik veel contact met iemand had, was het direct bar en broos.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef Catatafish het volgende:
Serieus man, je gaat je relatie toch niet op het spel zetten voor een meisje die jou eeuwen geleden heeft gedumped en waar je zelf van zegt geen gevoelens voor te hebben.
Bij het meisje waar het topic over ging? Hell naw.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:17 schreef HSG het volgende:
En jij bent nog steeds bij je huidige vriendin?
TS, moet je nu niet enorm hard lachen om jezelf hoe je zelf eigenlijk met je liet spelen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij het meisje waar het topic over ging? Hell naw.
Andere.
Ik denk meer van 'godverdomme, wat sneu'.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
TS, moet je nu niet enorm hard lachen om jezelf hoe je zelf eigenlijk met je liet spelen?
daar ging zijn planquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als ik je vriendin zou zijn en ik zou dit topic lezen, zou ik het hele verhaal echt wel herkennen, kloon of niet, zóveel details!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |