"Ik wil geen relatie meer.."quote:
Doet me denken aan Seinfeld. Zo oud ben ik al.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ik wil geen relatie meer.."
"Oh, mooi wel."
Ben je al oud als je Seinfeld kent dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Doet me denken aan Seinfeld. Zo oud ben ik al.
Serieus TS: zie je je eigen aandeel in het geheel wel?
Wel als je het niet van herhalingen kent.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben je al oud als je Seinfeld kent dan?
Kun je eruit halen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:34 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
iPhone, maar jullie hoeven d'er naam niet te weten.
Dat maak jij uit?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:34 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
iPhone, maar jullie hoeven d'er naam niet te weten.
Valt alsnog mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Wel als je het niet van herhalingen kent.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:29 schreef KloonJonguh het volgende:
Ok, vandaag was 'mijn dag'.
Ze begon weer te zeuren en te zeuren, heb gezegd dat ik vandaag ga nadenken of ik nog wel bij d'er wilt zijn en een relatie met haar wilt. Nou, echt, als ik nu een screenshot kon maken van de WhatsApp berichtjes die zij mij stuurde. 'Wij kappen helemaal niet!', 'Dat bepaal jij helemaal niet!', 'Wie denk je wel niet dat je bent?'.
Dus, net weer. "Ik ga slapen. Het is dus niet uit, he. De dag is voorbij." Dus, toen heb ik het maar uit gemaakt. Krijg nu alleen maar spam met 'Alsjeblieft niet', 'Geef me nog een kans', 'ik smeek het je' en 'ik doe alles voor je'.
Dikke gewaarwording hier. Niet normaal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Holyshit dat dit soort mensen bestaan
Wij allemaal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:11 schreef KloonJonguh het volgende:
Ik vind het eigenlijk best sneu. :|
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |