Nee, want ik was aan het werk. Ze zei dat, ik reageerde en toen ging ze ook weer weg. Logisch, was aan het werk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En nadat jij die 2 legendarische woorden sprak, ging ze weer?
Ofzo?
Anders lijkt het me dat er wel wat meer besproken is, toch?Omdat ze ook niet kan stoppen met praten via sms enzo, reageer je daar dan helemaal niet op? Geloof er niets van
Het was wel onschuldig contact, of je het wilt geloven of niet. Ik ben niet iemand die vreemdgaat, laat staan iemand die simpel hints aan een ex geeft als ik zelf in een relatie zit.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
Jezus wat een makkelijke reacties allemaal....
We horen het nu maar van een kant he
Als ik het eens omdraai en de feiten lees is ts heimelijk vele sessies bezig geweest met zijn ex. Toen zijn vriendin aangaf dat niet te trekken (en hoe kwam ze erachter??) bleef hij er desondanks mee doorgaan, enne....yeah right dat die gesprekken heel onschuldig waren en alleen maar over de eurocrisis gingen. Hoe naief wil je zijn?
Mijn idee? Ts vertelt hier niet the holy truth maar is zichzelf aan het vrijpleiten. Wees een kerel, je zocht grenzen op en logisch dat je vriendin steigert. Niets met control-freak te maken maar met iemand die haar vriend controleert omdat hij een eerdere afspraak niet nakomt
Logisch
Begrijpelijk dat ze dan zo reageert....
Daar ging je dus de fout in.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:48 schreef KloonJonguh het volgende:
Het was wel onschuldig contact, of je het wilt geloven of niet. Ik ben niet iemand die vreemdgaat, laat staan iemand die simpel hints aan een ex geeft als ik zelf in een relatie zit.
Enneh, de eerste keer dat ik contact had met mijn ex ben ik gestopt toen ik door had dat mijn vriendin het niet wilde.
Jup, dat wil ze inderdaad. Maar vrijdag vernam ik dat we dus van haar, dat we out of the blue weer een relatie hadden. Dus ik dacht, ze is weer rustig.quote:Op zondag 11 maart 2012 08:43 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Daar ging je dus de fout in.
Je week voor haar emotionele chantage en nu zit je met de gebakken peren.
Maar goed, ze heeft inmiddels haar excuses aangeboden en ze wil je blijkbaar weer terug of niet? Misschien leert ze het af als je het simpelweg negeert.
Ik wil zelf dat ze rustig doet en dat ik contact kan hebben met de mensen waar ik dat mee wilt. Zodra ik voel, dat er voor de andere kant, meer achter zit. Dan ben ik er ook klaar mee.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:42 schreef Cobhatecrew het volgende:
In mijn ervaring gaat dat soort wantrouwen van de andere kant nooit meer echt weg. In dit geval omdat je in haar beleving al te vaak de fout in bent gegaan. Besides, 'ik vertrouw je niet' met geen enkele redegeving?
TS, wat wil je nu eigenlijk zelf? Ik vind de opmerking 'als jij geen contact met haar verbreekt zorg ik er wel voor' nogal onheilspellend, namelijk.
Zo gaat dit dus ook precies...quote:Op maandag 12 maart 2012 02:02 schreef Skynilla het volgende:
Oh zo'n manipulatief ding van een ex had ik ook. Wilde mij ook verbieden om met bepaalde mensen om te gaan want stel nou dat ik verliefd word. En toen ik het niet wilde omdat ik niet wilde dat iemand voor mij komt bepalen met wie ik omga was het 'Ik kies de persoon boven hem'. Pff zo blij dat dat voorbij is. Tot de laatste dag van de relatie kwam hij me nog wantrouwen. Opgesodemieterd staat netjes..
TS laat je niet manipuleren! Ik ben ook nog nooit vreemdgegaan, heb hem ook nooit reden gegeven om dat te denken maar het bleef maar terugkomen. Dus was het aan mij om dit te accepteren of het uit te maken. Heb het uitgemaakt en het voelt heerlijk om niet zon blok aan mijn been te hebben.
En zijn ballen ernaast.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:51 schreef Dribbel_ het volgende:
"Apparantly" heeft zij jouw ruggengraat in haar broodtrommeltje gestopt
Echt, stop er dan gewoon mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:32 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
Zo gaat dit dus ook precies...
Maar apparantly, hebben ik en haar weer wat. Snap er niets meer van.. :/
Welke ruggengraat? Hij heeft er geen 1.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:51 schreef Dribbel_ het volgende:
"Apparantly" heeft zij jouw ruggengraat in haar broodtrommeltje gestopt
Sodejuquote:Op woensdag 14 maart 2012 02:32 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:07 schreef Scorpie het volgende:
Het wachten is totdat TS in zijn bakkes gespuugd wordt door zijn vriendin omdat hij het eten heeft laten aanbranden en als slaafje door het huis huppelt omdat hij zijn ballen en zijn ruggengraat heeft ingeleverd.
Jouw emoties blijven een speelbal zolang jij geen beslissingen maakt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:32 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
En dat beslist zij in haar eentje?quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:32 schreef KloonJonguh het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |