Ik zou dumpen overwegen. Daar word je toch doodmoe van?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:44 schreef KloonJonguh het volgende:
Ugh. Kutzooi, kan hier niet over.
Ze blijft het niet snappen dat er niets achter zit, ik moet toch gewoon normaal contact met iemand kunnen houden? I mean, mijn ex.. Kom op? Was 5 jaar geleden, op de middelbare school. 3e/4e klas ofzo. Het was een knullige relatie, echt gevoel was er toen niet eens.
Oh, is al gebeurt zie ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:52 schreef KloonJonguh het volgende:
Ze 'kan' niet langer met mij verder als ze weet dat ik contact heb met mijn ex. Dus, apparantly I'm single.
Blijkbaar vertrouwd ze me niet. Heb d'er vaak genoeg gezegd dat ik niemand anders leuk ga vinden. Ze vat 't gewoon niet.
Ik zal even tegen mijn vriendinnen zeggen dat we geen vrienden meer kunnen zijn omdat loveli dat zegtquote:
In ieder geval het contact met haar afkappen: je mag immers geen contact meer hebben met een exquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:07 schreef KloonJonguh het volgende:
I guess. Ik zie wel hoe de rest van de dag/week verloopt.
Als iemand nog tips e.d. heeft, zeg het vooral. In ieder geval bedankt, people.
Precies, straks denken ze nog dat ze alles mogen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:54 schreef Shreever het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
en de volgende keer als iemand van die belachelijke dingen gaat eisen, voor jezelf opkomen!
En tetten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:26 schreef Franknfurter het volgende:
Kijk eens aan, een nuttig einde aan een topic! Je gaat je over een paar weken echt afvragen wat je ooit in d'r zag, met d'r manipulerende reet.
Gaat mij om het contact met andere mensen, vrouwelijk geslacht, wat me verboden wordt. Het is niet de eerste keer dat ze het doet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor je je afvraagt of je iemand anders moet zoeken, moet je je eerst afvragen wat je met je huidige vriendin wilt
Vind je het contact met je ex zo vreselijk belangrijk of gaat het je om chantage/controle? Mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn, maar dat wist je vast zelf ook al.
Je moet je ook niks laten verbieden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:21 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
Gaat mij om het contact met andere mensen, vrouwelijk geslacht, wat me verboden wordt. Het is niet de eerste keer dat ze het doet.
En dat mannen en vrouwen geen vrienden kunnen zijn is onzin, bah.
Wil ik best geloven. Maar oddly enough, voel ik me toch hartstikke kut.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je moet je ook niks laten verbieden.
Ja begrijpelijk. Je hoeft ook niet trots te zijn dat je eindelijk van haar af bent, maar uiteindelijk zal je wel weer blij zijn met je vrijheid.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:37 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
Wil ik best geloven. Maar oddly enough, voel ik me toch hartstikke kut.
Goed punt. TS heeft dat soort onzin toch niet nodig?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:43 schreef Brawler het volgende:
[..]
Inclusief een overdosis jaloezie blijkbaar
Dat is nu, maar over een tijdje ben je blij. Gewoon gedachten verzetten en genieten van de vrijheid.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:37 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
Ik voel so sorry for je. Maar er is meer fish in de sea.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:37 schreef KloonJonguh het volgende:
Typische 180 graden twists. Hoe reageerde jij daarop?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:53 schreef KloonJonguh het volgende:
Goed. Ze kwam vanmiddag naar me toe, zo goed als huilend. 'Ik wil even zeggen dat het me spijt'. Gister was het van 'laat me met rust', nu kan ze niet ophouden met praten via SMS e.d.
Too little, too late. Weg ermee. Als je haar slechte gedrag nu beloond door haar terug te nemen ben je echt zuur.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:53 schreef KloonJonguh het volgende:
Goed. Ze kwam vanmiddag naar me toe, zo goed als huilend. 'Ik wil even zeggen dat het me spijt'. Gister was het van 'laat me met rust', nu kan ze niet ophouden met praten via SMS e.d.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |