Ik kap inderdaad met reageren naar haar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:16 schreef ChicaChula het volgende:
Haha en ik wilde net nog bij mn post zeggen; blok haar nu maar gelijk want ze gaat van smeken, naar schelden, naar huilen en het rondje nog een keer af... en ik zie nu dat ik al gelijk heb
beter reageer je helemaal niet nu.. want ze is zo emotioneel dat 9/10 dingen wat ze nu zegt sowieso bullcrap is.. als je nog met haar een keer wilt praten om normaal uit elkaar te gaan (want via whatsapp kan echt niet) dan even over een dag of 2.. Als jullie gekalmeerd zijn.
(oh en die whatsapp gesprekken zou ik weghalen, is prive, niet zo netjes om dat hier neer te zetten)
En met 'ex' bedoel ik de vorige ex met wie je van je huidige ex geen contact mocht.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:45 schreef loveli het volgende:
Hoe gaat het inmiddels tussen jou en je ex?
Nu mag ze het gewoon lezen toch lijkt me ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Hm.. kay... ik zou ff met een modje gaan socializen als ik TS was
Dat heeft TS volgens mij al vaak geprobeerd met als gevolg dat hij nu niet meer met rust wordt gelaten door nu zijn ex.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:06 schreef Maggy123 het volgende:
PRATEN = de sleutel tot een goede relatie.
ik ben ook erg jaloers geweest!! niet zo erg als je vriendin.. maar gwn angst dat hij vreemd zou gaan.
we hebben gepraat en dat heeft het opgelost. ik hoef niet bang te zijn en kon hem vertrouwen
Niets veranderd qua (type) contact, is alleen wel wat meer geworden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:45 schreef loveli het volgende:
Hoe gaat het inmiddels tussen jou en je ex?
We hebben vaak genoeg gepraat, hielp alleen niet. Werd ze boos dat ik haar gevoelens niet zou accepteren. Want ze heeft die gevoelens nu eenmaal en kan ze niets aan veranderen. Volgens haar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:06 schreef Maggy123 het volgende:
PRATEN = de sleutel tot een goede relatie.
ik ben ook erg jaloers geweest!! niet zo erg als je vriendin.. maar gwn angst dat hij vreemd zou gaan.
we hebben gepraat en dat heeft het opgelost. ik hoef niet bang te zijn en kon hem vertrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet op ingaan, kansen zat gehad zij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:24 schreef KloonJonguh het volgende:
Goed, ze stond dus voor de deur vanavond. Ze wilde praten. Ik vond het best, immers een van de weinige keren dat ze irl dingen durft te zeggen, qua gevoelens.
Het werd echter een gesnik-gejank-gesnotter partij. Het volgende zei ze allemaal; 'Ik kan niet zonder jou', 'Ik weet dat jij dit ook niet wilt', 'Ik zal het niet weer doen', 'Ik ben te ver gegaan, ik weet het. Het spijt me', 'Ik hou zielsveel van je', 'Geef me nog een laatste kans, ik kan echt normaal doen'.
Jup.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh god ja.. dit was ook zo'n topic waarvan je denktX 100000
Hele topic (opnieuw) gelezen. Heeft ze je nog veel gestalkt daarna etc met uitgaan bijv?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jup.Maar gezien het feit dat het uit is, dus sinds vorig jaar al, en ze fijn op de blokkade-lijst staat: I'm good to go.
Tevens nieuwe vriendin, so I'm good to go.
Nee, heb direct dat ik geen contact meer met haar wil en heb d'er overal geblokkeerd. Krijg via Twitter nog wel eens een mention, quasi-'kom-langs'-tweet, maar reageer ik never op.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:22 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hele topic (opnieuw) gelezen. Heeft ze je nog veel gestalkt daarna etc met uitgaan bijv?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |