quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:49 schreef MaJo het volgende:
Ik neem aan dat iedereen hier toch gewoon de winkel Zara kent? Mijn mond valt open van verbazing in dit topicNet als Haagen Dazs?
Dutch volunteers wanted for a online consumer survey for my PhD study
Moscow ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
ZARA is blijkbaar een kledingmerk, had ze beter Moscow of zo voor kunnen nemen. En Häagen-Dazs is duur ijs, daar had ze beter Ben & Jerry's voor kunnen nemen.
We begrepen dat je date niet meekwam dus wij zijn ook maar niet gekomen.quote:
Jammer hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We begrepen dat je date niet meekwam dus wij zijn ook maar niet gekomen.
Nee, vrij. Afgelopen avond naar de FOK! wereldpremiere van "John Carter" geweest. Nu even relaxen met een biertje en wat hapjes.quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:31 schreef lubje25 het volgende:
[..]
hatjooo, het land weer aan t bewaken?
Hoe was het? Ooit zoveel fokkers bij elkaar gezien?quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, vrij. Afgelopen avond naar de FOK! wereldpremiere van "John Carter" geweest. Nu even relaxen met een biertje en wat hapjes.
Leuke film.quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hoe was het? Ooit zoveel fokkers bij elkaar gezien?
Niemand een note gekregen voor popcorn gooien?quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuke film.
En zo'n 550 FOK!kers aanwezig. Maar opvallend gedisciplineerd.
Nee. Alles rustig geblevenquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Niemand een note gekregen voor popcorn gooien?![]()
Eerste keer vliegenquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:00 schreef LadyBlack het volgende:
Was het je eerste keer vliegen Etc? En nu in Engeland?
Succes daar!
He, goed zeg, veel plezierquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eerste keer vliegenen zit nu in m'n hotelkamer in Cheltenham, net een echt Engels ontbijt gehad. Conclusie: het was a) veel te veel en b) best lekker en c) wtf ik vind bloedworst niet eens smerig
Straks ga ik alleen terug naar het kantoor hier, want m'n collega's moeten nog even iets bespreken (ik vermoed en hoop over mijn contract). Heb een kaartje bij de receptie gehaald en zal zo eens gaan verdwalen.
Beetje hetzelfde idee als straten een naam i.p.v een nummer te gevenquote:Het hotel is mooi trouwens, maar wie bedacht heeft om kamer-namen ipv kamer-nummers te gebruiken met een indeling zoals deze is gestoord
zomaar, ongevraagd deze wijziging doorvoeren komt bij mij een beetje raar over, ik heb de eerste TT niet gezien en snapte al niet dat je jezelf in de TT verwerkt had.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:24 schreef MaJo het volgende:
Mogen cobra of Bart trouwens ongevraagd de TT veranderen? Lijkt mij eigenlijk misbruik van macht.
De originele TT was 'waar Bart en cobra irritant doen'
Same herequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:28 schreef TradeMarkie het volgende:
zomaar, ongevraagd deze wijziging doorvoeren komt bij mij een beetje raar over, ik heb de eerste TT niet gezien en snapte al niet dat je jezelf in de TT verwerkt had.
volgens mij vervullen ze gewoon je self-fullfilling profecy.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:24 schreef MaJo het volgende:
Mogen cobra of Bart trouwens ongevraagd de TT veranderen? Lijkt mij eigenlijk misbruik van macht.
Ik zou een topicreport plaatsen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:24 schreef MaJo het volgende:
reden te meer om de kat uit de slaapkamer te houdenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:14 schreef MaJo het volgende:
WTF, ik lig te slapen en Noa valt me gewoon in mijn gezicht aandat is echt niet cool
Slaapkamer:quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
reden te meer om de kat uit de slaapkamer te houden
Iddquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
volgens mij vervullen ze gewoon je self-fullfilling profecy.
gosh, I didn't see that one commingquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
en een poes in je gezicht in de slaapkamer?
Precies jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:31 schreef TradeMarkie het volgende:
maar dan maakt 1 van de 2 de originele TT wel waar
Ze laten zich wel kennen in ieder gevalquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
volgens mij vervullen ze gewoon je self-fullfilling profecy.
Het boeit me niet heel erg maar volgens mij is het niet de bedoeling dat een van jullie ongevraagd dingen aanpast. Ik neem aan dat jullie ook regels hebben?quote:
Irritant omdat jullie maar bleven doorgaan dat ik moest komen terwijl ik had uitgelegd waarom ik niet kwam. En als dat dan de hele tijd door blijft gaan dan wordt dat irritant jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Idd.
Ik vond het gewoon serieus jammer dat ze er niet was, uit die gevoelens, en opeens ben ik irritant aan het doen.
Oh dat is balenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
Majo... je hoeft niet meer op WASTE te kijken voor de kaartjes. Die zijn daar al uitverkocht.En ik was net te laat omdat ik op dat moment bezig gehouden werd.
Ja helemaal omdat ik er klaar voor zat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is balenMaar de reguliere kaartverkoop is vrijdag toch? En hoeveel kaarten zouden er weggegaan zijn via WASTE?
Ik ben best een dierenliefhebberquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
en een poes in je gezicht in de slaapkamer?
Tja ik ook wel. Maar de keuze tussen zeker kaartjes hebben of misschien niet gaan, was voor mij niet moeilijk. Nu moeten we vrijdagmorgen weer stressen. En ik hoor net dat onze buren ook mee willen, dus hebben dan 5 kaartjes nodig!quote:
Ik hoorde van mijn broer dat er 17000 mensen in de Ziggodome kunnen dus ik denk dat het wel goed komtquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja helemaal omdat ik er klaar voor zat.
Geen idee eigenlijk. In ieder geval de eerste 9 rijen van block 110 en 103 en dan nog stuk of wat staplaatsen.
Hmmm lastig, ik zou ook veel liever staan maar helemaal niet gaan is nog kutter inderdaadquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja ik ook wel. Maar de keuze tussen zeker kaartjes hebben of misschien niet gaan, was voor mij niet moeilijk. Nu moeten we vrijdagmorgen weer stressen. En ik hoor net dat onze buren ook mee willen, dus hebben dan 5 kaartjes nodig!
Ow dat is nog best veel. Moet dus vrijdag om 10 uur klaarzitten. Weer... en hopelijk word ik dan niet gestoord. Moet vrijdag ook werken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoorde van mijn broer dat er 17000 mensen in de Ziggodome kunnen dus ik denk dat het wel goed komt
De concerten van Pearl Jam en Madonna, die er ook optreden, waren binnen no-time uitverkocht.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoorde van mijn broer dat er 17000 mensen in de Ziggodome kunnen dus ik denk dat het wel goed komt
Misschien bewoog je wat? Een van de katten heeft eens m'n oogleden proberen aan te vallen, omdat dat knipperen wel heel interessant was, natuurlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:14 schreef MaJo het volgende:
WTF, ik lig te slapen en Noa valt me gewoon in mijn gezicht aandat is echt niet cool
Ik vergelijk het vooral met de HMH waar minder dan een derde in kan en toen is het me ook gelukt om aan kaarten te komenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De concerten van Pearl Jam en Madonna, die er ook optreden, waren binnen no-time uitverkocht.
Ik hoop het beste voor de liefhebbers (ik twijfel zelf nog, aangezien we dan mogelijk op vakantie zijn...), maar vrees weer een drama achter menige computer...
Volgens mij lag ik gewoon rustig te tukken maar wie weetquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien bewoog je wat? Een van de katten heeft eens m'n oogleden proberen aan te vallen, omdat dat knipperen wel heel interessant was, natuurlijk.
Misschien midden in je REM slaap, dat je ogen bewegen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij lag ik gewoon rustig te tukken maar wie weetZe valt ook wel eens mijn hand aan, dan zit ik onbewust dingen te tellen (rare afwijking
) en dat vindt ze dan ook spannend ofzo
Katten vinden alles wat korte, snelle bewegingen maakt interessant. Dat is het jachtinstinct. Denk maar eens aan muizen en dat soort dingen. Die bewegen ook zo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij lag ik gewoon rustig te tukken maar wie weetZe valt ook wel eens mijn hand aan, dan zit ik onbewust dingen te tellen (rare afwijking
) en dat vindt ze dan ook spannend ofzo
Dat is niet zielig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:48 schreef Etcetera het volgende:
En als je ooit je kat met een lasertje wilt vermaken, geef 'm dan op het einde een snoepje want anders is het zielig
Ze schijnen er gestressed van te raken als het lasertje in eens weg is.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze schijnen er gestressed van te raken als het lasertje in eens weg is.
Foeiquote:
Regels? Neuh, volgens mij niet echt...quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het boeit me niet heel erg maar volgens mij is het niet de bedoeling dat een van jullie ongevraagd dingen aanpast. Ik neem aan dat jullie ook regels hebben?
Nou nou, de hele tijd is ook weer overdrevenquote:[..]
Irritant omdat jullie maar bleven doorgaan dat ik moest komen terwijl ik had uitgelegd waarom ik niet kwam. En als dat dan de hele tijd door blijft gaan dan wordt dat irritant ja
Ik denk dat het wel losloopt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Juistquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang je het beestje niet z'n oogjes schijnt niet...
Dusquote:Playing with a laser triggers a cat's hunting instinct. It can be frustrating for a cat to hunt too long without catching its prey. Try switching to a different toy at the end of a laser play session, so the cat has the satisfaction of catching something.
Read more: Are Laser Pointers Safe for Cats? | eHow.com http://www.ehow.com/facts(...)s.html#ixzz1oQYrEqq2
En als je pech hebt is er een bestellimiet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja ik ook wel. Maar de keuze tussen zeker kaartjes hebben of misschien niet gaan, was voor mij niet moeilijk. Nu moeten we vrijdagmorgen weer stressen. En ik hoor net dat onze buren ook mee willen, dus hebben dan 5 kaartjes nodig!
Okay..quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:56 schreef Etcetera het volgende:
In de ogen van een kat schijnen - of van uberhaupt een mens of dier - met een laser is gewoon oerstom
En verder
[..]
Dus
Met nadruk op "can" en frustrerend. Net zoals het frustrerend kan zijn dat je een schroef ergens niet in kan krijgen. Maar stress? Neuh.quote:It can be frustrating
Ja, die is er ook. 4 per persoon. Ik ga maar onder 2 accounts bestellen mits mogelijk. Peace en ik hebben allebei een account. Zo hebben we het ook gedaan met de Lowlandskaartjes.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als je pech hebt is er een bestellimiet.
Ja. Gewoon niet een halfuur kutten met dat beestjequote:Op woensdag 7 maart 2012 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Nee, tuurlijk nietnet zoals dat je de meeste beesten geen kleding aan moet trekken
maar als een kat blijft rondrennen na zo'n spelletje, zou ik er wel mee oppassen.
Dus als mod mag je maar alles doen? Lijkt me nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Regels? Neuh, volgens mij niet echt...
[..]
Nou nou, de hele tijd is ook weer overdreven. Zie het nou maar als compliment, als we je niet mochten zouden we het niet erg gevonden hebben dat je niet kwam
.
Dat is dus precies wat ik bedoelquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
Maar ik vind het ook wel raar om een titel zomaar aan te passen, hoe a-boeiend het ook is.
Muahhahaha ja Melkert was zo ENORM stijfquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:52 schreef MaJo het volgende:
Nu op tv een docu over het debat uit 2002 waarbij Ad Melkert met een chagrijnige bakkes Pim Fortuyn probeert dood te zwijgen. Blijft pijnlijk
Ik gok dat ik er ook wel weer benquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, dit jaar denk ik maar weer eens naar Parkpop
Amy Macdonald op Parkpop.
Andere acts zijn onder anderen de Amerikaanse broers Boyce Avenue (bekend geworden via YouTube), singersongwriter Blaudzun, de band Splendid uit Den Haag en hiphopster Blitz The Ambassador.
Amy MacDonald, Blaudzun, Splendig. 3 leuke namen. Moet natuurlijk nog wel meer bij
Wel een mooie docu ja, ik heb hem gister gezienquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:52 schreef MaJo het volgende:
Nu op tv een docu over het debat uit 2002 waarbij Ad Melkert met een chagrijnige bakkes Pim Fortuyn probeert dood te zwijgen. Blijft pijnlijk
Oeh dat klinkt wel tof. Wanneer is het? Ken Splendig niet trouwensquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, dit jaar denk ik maar weer eens naar Parkpop
Amy Macdonald op Parkpop.
Andere acts zijn onder anderen de Amerikaanse broers Boyce Avenue (bekend geworden via YouTube), singersongwriter Blaudzun, de band Splendid uit Den Haag en hiphopster Blitz The Ambassador.
Amy MacDonald, Blaudzun, Splendig. 3 leuke namen. Moet natuurlijk nog wel meer bij
Het is echt gênant om naar te kijkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Muahhahaha ja Melkert was zo ENORM stijf![]()
Ik had gister een stukje gezien en nu ook weer een stuk, zeker interessantquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wel een mooie docu ja, ik heb hem gister gezien
Te gek voor woorden is dat. De jury heeft dan ook niet goed door hoe de modellenmarkt werkt. Goed dat ze het geld alsnog krijgt want daar heeft ze gewoon recht opquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
Leuk programma he, dat Next Top Model? Die betalen de prijzen gewoon niet uit. Tof man! /sarcasme.
http://www.nu.nl/media/27(...)wint-zaak-prijs.html
Dit zou een winnares uit 2008 moeten zijn. Nou
[ afbeelding ]
Die jury is toch ook een bij elkaar geraapt, arrogant, narcistisch, flamboyent, misselijkmakend, kotsopwekkend, wereldvreemd zooitje? Ik heb echt een grafhekel aan zulk soort luiquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Te gek voor woorden is dat. De jury heeft dan ook niet goed door hoe de modellenmarkt werkt.
24 juni.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt wel tof. Wanneer is het? Ken Splendig niet trouwens
Dat zijn ze ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die jury is toch ook een bij elkaar geraapt, arrogant, narcistisch, flamboyent, misselijkmakend, kotsopwekkend, wereldvreemd zooitje? Ik heb echt een grafhekel aan zulk soort lui
Ik ga het zo even checkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
24 juni.
Ik heb het bandje eigenlijk heel erg vaak gespamt
Hier, op Facebook(K. schijnt het gedaan te hebben met een bandlid ofzo), nog een keer hier
Ze stonden op het Doorzomerfestival in Maassluis(gratis) vorig jaar en ze hebben al een hitje gehad en ik
heb ze een paar maanden geleden gezien in Den Haag voor een tientje.
Hitje:
Nee mag ook niet alles doen hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus als mod mag je maar alles doen? Lijkt me niet
Geeft niet, zijn we allemaal wel eensquote:En zie het ook wel als een compliment hoor, was een beetje grumpy
sportiefquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee mag ook niet alles doen hoor.
Maar een geintje mag zo nu en dan wel hoor. Fix het wel weer ff voor je
.
[..]
Geeft niet, zijn we allemaal wel eens.
Een ambitiegesprek? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb net een ambitiegesprek gehad.nu hopen dat het kan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Wat je ambities zijn... of je horizontaal wilt overplaatsen. Dus binnen het bedrijf naar een andere afdeling/sector. Met een beetje geluk gaat het lukken wat ik graag wil.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Een ambitiegesprek? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Oh da's altijd mooi natuurlijk! Ik hoop met je meequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat je ambities zijn... of je horizontaal wilt overplaatsen. Dus binnen het bedrijf naar een andere afdeling/sector. Met een beetje geluk gaat het lukken wat ik graag wil.![]()
Thnx. En als het niet lukt, zien we wel weer verder. Komt tijd komt raad!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh da's altijd mooi natuurlijk! Ik hoop met je mee.
De muziek van zijn kroost is niet te vergelijken met zijn muziek. Van Loudon is meer folk-achtig denk ik met zeer sterke, soms ontroerende en soms zeer grappige teksten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lubje, ik ken de vader niet. De kinderen wel.
Wij hebben Martha ooit eens live gezien geweldig!![]()
Ik ben geabonneerd op het Youtubekanaal van Vrije Geluiden. Er komt veel "troep" langs maar soms kom ik echt superpareltjes tegenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
De muziek van zijn kroost is niet te vergelijken met zijn muziek. Van Loudon is meer folk-achtig denk ik met zeer sterke, soms ontroerende en soms zeer grappige teksten.
Zeker de moeite waard om je eens in te verdiepen als je het mij vraagt. Zag ooit, 12 jaar geleden of zo, een documantaire bij Vrije Geluiden. Sinds dien ben ik verk(n)ocht.
Keek er regelmatig naar en had hetzelfde.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben geabonneerd op het Youtubekanaal van Vrije Geluiden. Er komt veel "troep" langs maar soms kom ik echt superpareltjes tegen
Die kijk ik ook vaak en het allereerste waar ik aan moest denken was de aflevering over Hownlin' Wolf. Hebben hier nog wat platen van 'm staan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:42 schreef Mark het volgende:
Ik ben fan van Uur van de Wolf documentaires.
En toen moest ik lachenquote:Ooit een mooie gezien over Howlin Wolf,
quote:werd door zijn moeder bij een weerzien na jaren de deur gewezen (en zijn geld afgewezen) omdat hij "duivelse muziek" zou maken. Hartverscheurend
Jetlag, hè?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:53 schreef Etcetera het volgende:
![]()
vanuit de trein. Ik ben best wel een beetje moe
Nee, maar ik ben ook altijd moe van zo'n vliegdag. En dan vlieg ik maar 3 kwartier. Maar vroeg op, naar het vliegveld..en dan gewoon veel wachten en wachten en reizen. Op de één of andere manier is dat toch vermoeiend.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:56 schreef Etcetera het volgende:
Kan dat ook door een uur tijdsverschil? Ik denk vooral dat het komt omdat het voor mij nogal rare dagen zijn, veel indrukken en daardoor extra vermoeiend.
Het zou kunnen, hoewel je er bij 1 uur verschil maar heel kort last van hebt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:56 schreef Etcetera het volgende:
Kan dat ook door een uur tijdsverschil? Ik denk vooral dat het komt omdat het voor mij nogal rare dagen zijn, veel indrukken en daardoor extra vermoeiend.
Wachten is inderdaad vermoeiend...quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ook altijd moe van zo'n vliegdag. En dan vlieg ik maar 3 kwartier. Maar vroeg op, naar het vliegveld..en dan gewoon veel wachten en wachten en reizen. Op de één of andere manier is dat toch vermoeiend.
Die foto voor boven DW haar bed toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef kanovinnie het volgende:
Over Cobra gesproken, ik heb nog een foto waar hij op staat
Ja, die dus!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die foto voor boven DW haar bed toch?
Hahaha, nu wachten op een foto van DW op haar bed met die foto.quote:
Foto 19 bedoel je?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:28 schreef Etcetera het volgende:
Die gast van foto 9 ken ik geloof ik irl
Nee foto 9quote:
IARL gespot!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
Zoek de bekenden: https://www.facebook.com/(...)8809058147942&type=1
Sorry...quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee foto 9![]()
En als foto 19 Red is - wat ik wel vermoed - die heb ik nog nooit irl ontmoet
Vertelquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry...![]()
19 = Red, ja...
[ afbeelding ]
Deze ken ik ook vrijwel allemaal...
Wie het zijn...quote:
Ah, ken je ze daarvan! Leuk altijd, hoop mensen kennen elkaar weer via andere wegenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mensen uit het NL/Eurovisie Songfestival-topic (o.a. Erik en Greys)
Ik ken Greys (de langste dame van de 3, alhoewel Erik ook een 'meid' is...quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, ken je ze daarvan! Leuk altijd, hoop mensen kennen elkaar weer via andere wegen.
Voor jou dan: Greys is de rechterdame op de foto...quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:41 schreef Etcetera het volgende:
De linker en de rechterdame (niet Erik) verschillen niet echt in lengte volgens mij
Oeiquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Dit is d'r ook, samen met Dirk-Jan:
[ afbeelding ]
Tombolafan ken ik ook, maar kwam even niet op haar naam...quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef Bart het volgende:
Linkerdame is voormalig ONZ-mod Myraela en middelste dame is PR Tombolafan.
Heb jij dat gedaan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, ze was ook niet zo blij met mijn Fotosoep...
Ja...quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb jij dat gedaan?
Ik zou er ook niet blij mee zijn
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, da's Tommy en links zit Anika...
Oh...nou ik vind het net BvLquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt!?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal soms best een zeikwijf zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar bedoelen ze in België heul iets anders mee....
quote:
In Belgie snappen ze ook het concept van poepen nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar bedoelen ze in België heul iets anders mee....
Ze denken er wel iets anders over dan wij inderdaad, poepen in een kleedje is daar lang zo erg niet...quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Belgie snappen ze ook het concept van poepen niet
Op een kleedje ook niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ze denken er wel iets anders over dan wij inderdaad, poepen in een kleedje is daar lang zo erg niet...
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ze denken er wel iets anders over dan wij inderdaad, poepen in een kleedje is daar lang zo erg niet...
Weer een bekende...quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
Nog meer foto's geplaatst: https://www.facebook.com/(...)8809058147942&type=1
Ach, je bent toch een Groninger hequote:Op woensdag 7 maart 2012 09:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eerste keer vliegenen zit nu in m'n hotelkamer in Cheltenham, net een echt Engels ontbijt gehad. Conclusie: het was a) veel te veel en b) best lekker en c) wtf ik vind bloedworst niet eens smerig
Dat lijkt me inderdaad lastig. Over namen gesproken, in Amersfoort kunnen ze er ook wat van. Ik zat van de week in de bus, die over de Boleet reed naar halte De Vriendschap. Daar kan je toch helemaal niets mee?quote:Het hotel is mooi trouwens, maar wie bedacht heeft om kamer-namen ipv kamer-nummers te gebruiken met een indeling zoals deze is gestoord
Ik blijf het apart vindenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@MaJo ik heb nog nooit van ZARA gehoord
Niet dat ik weet. Kledingwinkels interesseren me ook niet zo veelquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik blijf het apart vindenNeem aan dat ze die in Leeuwarden ook wel hebben?
Wmb mis je er niet echt veel aan...quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik blijf het apart vindenNeem aan dat ze die in Leeuwarden ook wel hebben?
Grappig blijkbaar is het echt een vrouwendingquote:
Dat verklaart het danquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Kledingwinkels interesseren me ook niet zo veel
Edit: de dichtstbijzijnde vestigingen zijn Groningen en Alkmaar. In beide ben ik al tijden niet meer geweest, laat staan om te winkelen
Neuh dat niet. Heb er volgens mij ooit een jurkje gekocht, maar vind het vaak niet bijzonder of te duurquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wmb mis je er niet echt veel aan...
Vrouwenwinkelquote:
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Moscow had ik trouwens nog nooit van gehoord maar ik geloof dat ik daar ook niet veel aan mis.
quote:
Helemaal niet mis met een goed Engels ontbijt! Bacon, worstjes, eieren, bonen, black&white pudding, toast....quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
black puddingquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:50 schreef MaJo het volgende:
Nee baked beans zijn juist lekkerBlack pudding ben ik geen fan van, en Engelse worstjes ook niet
En gebakken tomaat vind ik ook niet lekker maar de toast, bacon en baked beans hmmm
Kortom, geroosterd brood met gebakken spek en bonen is wat er over blijft...quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:50 schreef MaJo het volgende:
Nee baked beans zijn juist lekkerBlack pudding ben ik geen fan van, en Engelse worstjes ook niet
En gebakken tomaat vind ik ook niet lekker maar de toast, bacon en baked beans hmmm
Yepquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kortom, geroosterd brood met gebakken spek en bonen is wat er over blijft...
Maar er zijn enorm veel soorten Engelse worstjes. Alleen krijg je vaak van die Cumberland sausages van pauperkwaliteit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik hou wel van worst maar de Engelse vind ik niet lekker
En versie tomaat mag wel
Dan haggis ipv de black pudding.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
black pudding
baked beans
toast
sausagesmaar dan wel goeie, dat zijn ze vaak niet
bacon
hashbrowns
fried bread
ei
ik vind het wel meevallen, maar de eerste keren was het wel even wennenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ook altijd moe van zo'n vliegdag. En dan vlieg ik maar 3 kwartier. Maar vroeg op, naar het vliegveld..en dan gewoon veel wachten en wachten en reizen. Op de één of andere manier is dat toch vermoeiend.
Wait whut!?quote:
De TT veranderenquote:
quote:
Ik vermoed dat het een student(e) is die een hoop respondenten wil hebben op een survey, en dat er helemaal geen prijzen worden vergeven aan het eind van de rit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:16 schreef wyccie het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die Zara of Haägen-Dazs niet kennen.
Het wordt pas vreemd als je vleesfondue niet kent.
Ik hoop dat ik de iPad win, dan verkoop ik 'm. Wie weet kan ik dan op vakantie.![]()
Engeland lijkt me wel een mooie bestemming, want zin in dat onbijt!
Ik mag van jou niet op vakantie gaan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
Dat soort ontbijten kun je hier ook krijgen hoor
Van jou mag ik ook al niet dromen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:24 schreef Whiteguy het volgende:
Een iphone + ipad weggeven twv totaal bijna 1000 euro, voor een paar surveys.. no way.
Dat zou best kunnen. Maar het gaat hier wel om een PhD student, dat gaat dus niet om een paar surveys maar minstens honderden. Bovendien wordt er gewerkt met een groot budget dus het zou wel kunnen. Als het zomaar een student is dan zou het inderdaad enkel een lokkertje zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een student(e) is die een hoop respondenten wil hebben op een survey, en dat er helemaal geen prijzen worden vergeven aan het eind van de rit.
Een iphone + ipad weggeven twv totaal bijna 1000 euro, voor een paar surveys.. no way.
Oh jawel, maar daarvoor hoef je geen ontbijt als excuus te verzinnenquote:
Alleen zingen, vechten, huilen, bidden, lachen, werken, bewonderen, vallen en weer opstaan.quote:Van jou mag ik ook al niet dromen?
Ik weet niet hoe het zit met de Engelse universiteiten, maar in Nederland is het nogal belabberd met de budgetten en vergoeding voor dat soort enquetes. Hier gaat het doorgaans om een VVV-cheque van 20 euro. Soms alleen een bedankje.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:26 schreef MaJo het volgende:
Bovendien wordt er gewerkt met een groot budget dus het zou wel kunnen.
Dat vind ik niet zo netjes. Manipulatie van data.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:35 schreef Whiteguy het volgende:
http://mbs.qualtrics.com/SE/?SID=SV_8BxhOmoxdcJMNve
Voor de zekerheid de Britse variant ook maar invullen?
Dat is dus ook de reden van mijn achterdocht. Ze zoeken Nederlanders tussen 18 en 80, en gaan dan mensen zoeken op een anoniem internetforum, met, geef toe, ook enorm veel scholieren en pubers die hem ook even invullen. Mochten ze de prijs winnen kopieeren ze wel paspoortje van pappa/mamma. Geen enkele reden om aan te nemen dat de respondenten die nu reageren ook daadwerkelijk tot de doelgroep horen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo netjes. Manipulatie van data.
En zo graag wil ik het ook niet winnen. Ik ben al tevreden met een goed ontbijt.
Nu gauw gaan slapen, des te eerder ik kan eten.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:46 schreef lubje25 het volgende:
Zit ff de foto's te kijken van de premiere, alleen red leader gespot
Ah.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:47 schreef lubje25 het volgende:
Maar ik heb alleen de mensen ontmoet die bij mij in het cafe waren afgelopen meet
Ik zette een uur geleden de DVD aan. Begint gewoon met de hele documentaire die ik 12 jaar geleden zag. Van Nederlandse makers trouwensquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zaagmans is gisteren geweest, dus nog 2 dagen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zaagmans is gisteren geweest, dus nog 2 1 dagen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:03 schreef B.ertha het volgende:
* Zet irritant stemmetje op
GOEIESMORRREGUS!
het lijken net echte mensenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
Nog meer foto's geplaatst: https://www.facebook.com/(...)8809058147942&type=1
en wat zit er in het pakket?quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:18 schreef Nembrionic het volgende:
Deze jongen zit te wachten op de pakketpost
Ingredienten om te brouwen.quote:
dat zuigt stierenballenquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ingredienten om te brouwen.
Die flapdrollen waar ik het besteld heb hadden het niet verstuurd dus hebben ze het gisteren wel gedaan(zeggen ze) en nu zit ik óp lokate te wachten en ik weet niet hoe laat ze hier normaal gesproken komen. Dat kan dus gewoon ook pas om 14:00u zijn.
Een beetje wel ja. Net even gebeld. Meestal komen ze hier 2x. 1x rond 9-10(maar er is geen briefje en niets bij de buren) en rond 14uquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Nog nietmaar het is bij beide partijen waar ik voor ga werken nu wél rond, dus het is nu zaak dat Randstad een contract aan mij zendt, zodat ik kan tekenen
Vanaf 1 april
goed bezigquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Nog nietmaar het is bij beide partijen waar ik voor ga werken nu wél rond, dus het is nu zaak dat Randstad een contract aan mij zendt, zodat ik kan tekenen
Vanaf 1 april
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:58 schreef B.ertha het volgende:
Grapje zeker
Zou wat zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vader is bij zijn werk ook ooit op 1 april begonnen trouwens
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Congrats!quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Dank allemaal
[..]
Zou wat zijn
Mijn vader is bij zijn werk ook ooit op 1 april begonnen trouwens
Vanaf 1 april
twitter:NS_online twitterde op donderdag 08-03-2012 om 13:52:23@RianneBB ik heb het gelezen, zoals gezegd, als hier inderdaad iets mis is gegaan zullen we dit netjes oplossen. We zoeken dit intern uit. reageer retweet
Vanaf 1 april
quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:39 schreef MaJo het volgende:
Cobra wat heb je opeens een grote baardStaat je wel goed
Topquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Vanaf 1 april
Bij dezequote:Op donderdag 8 maart 2012 17:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kan iemand mij uit bed schoppen? Het is tijd om de hond uit te laten...
Dit is Ophelia + hormonen schijnbaar, normaal kan ik overdag niet slapen al zou ik het willenquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar is dit majo op de account van ophelia?
Ga de hond uitlaten jij!quote:
Dat zien we dan maar als een goed teken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dit is Ophelia + hormonen schijnbaar, normaal kan ik overdag niet slapen al zou ik het willen
Hup, koken jij!quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zien we dan maar als een goed teken.
En ik moet nu gaan koken ipv chips pakken en tv kijken
Is MaJo zwanger?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dit is Ophelia + hormonen schijnbaar, normaal kan ik overdag niet slapen al zou ik het willen
Ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:Op donderdag 8 maart 2012 16:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Top![]()
Wordt het detachering of uitzendbasis?
quote:
Mooi, pak je koffers dan maar en kom weer terug naar Nederland.quote:
meh naar arizona ga ik. ook leuk!quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, pak je koffers dan maar en kom weer terug naar Nederland.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:01 schreef Etcetera het volgende:
Mensen, jullie hoeven niet meer in te schakelen op de radio komende zomer: ik heb besloten dat ik als dj/sidekick ga stoppen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:01 schreef Etcetera het volgende:
Mensen, jullie hoeven niet meer in te schakelen op de radio komende zomer: ik heb besloten dat ik als dj/sidekick ga stoppen
quote:
Het is meer dan een jaar geleden dat we uberhaupt iets hebben gedaan, de communicatie is gewoon kut. En ik zie het niet zitten om weer 11 dagen 3 uur per dag in de studio te zitten. So I'm donequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |