quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:49 schreef MaJo het volgende:
Ik neem aan dat iedereen hier toch gewoon de winkel Zara kent? Mijn mond valt open van verbazing in dit topicNet als Haagen Dazs?
Dutch volunteers wanted for a online consumer survey for my PhD study
Moscow ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
ZARA is blijkbaar een kledingmerk, had ze beter Moscow of zo voor kunnen nemen. En Häagen-Dazs is duur ijs, daar had ze beter Ben & Jerry's voor kunnen nemen.
We begrepen dat je date niet meekwam dus wij zijn ook maar niet gekomen.quote:
Jammer hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We begrepen dat je date niet meekwam dus wij zijn ook maar niet gekomen.
Nee, vrij. Afgelopen avond naar de FOK! wereldpremiere van "John Carter" geweest. Nu even relaxen met een biertje en wat hapjes.quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:31 schreef lubje25 het volgende:
[..]
hatjooo, het land weer aan t bewaken?
Hoe was het? Ooit zoveel fokkers bij elkaar gezien?quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, vrij. Afgelopen avond naar de FOK! wereldpremiere van "John Carter" geweest. Nu even relaxen met een biertje en wat hapjes.
Leuke film.quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hoe was het? Ooit zoveel fokkers bij elkaar gezien?
Niemand een note gekregen voor popcorn gooien?quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuke film.
En zo'n 550 FOK!kers aanwezig. Maar opvallend gedisciplineerd.
Nee. Alles rustig geblevenquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Niemand een note gekregen voor popcorn gooien?![]()
Eerste keer vliegenquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:00 schreef LadyBlack het volgende:
Was het je eerste keer vliegen Etc? En nu in Engeland?
Succes daar!
He, goed zeg, veel plezierquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eerste keer vliegenen zit nu in m'n hotelkamer in Cheltenham, net een echt Engels ontbijt gehad. Conclusie: het was a) veel te veel en b) best lekker en c) wtf ik vind bloedworst niet eens smerig
Straks ga ik alleen terug naar het kantoor hier, want m'n collega's moeten nog even iets bespreken (ik vermoed en hoop over mijn contract). Heb een kaartje bij de receptie gehaald en zal zo eens gaan verdwalen.
Beetje hetzelfde idee als straten een naam i.p.v een nummer te gevenquote:Het hotel is mooi trouwens, maar wie bedacht heeft om kamer-namen ipv kamer-nummers te gebruiken met een indeling zoals deze is gestoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |