quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:49 schreef MaJo het volgende:
Ik neem aan dat iedereen hier toch gewoon de winkel Zara kent? Mijn mond valt open van verbazing in dit topicNet als Haagen Dazs?
Dutch volunteers wanted for a online consumer survey for my PhD study
Moscow ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
ZARA is blijkbaar een kledingmerk, had ze beter Moscow of zo voor kunnen nemen. En Häagen-Dazs is duur ijs, daar had ze beter Ben & Jerry's voor kunnen nemen.
We begrepen dat je date niet meekwam dus wij zijn ook maar niet gekomen.quote:
Jammer hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We begrepen dat je date niet meekwam dus wij zijn ook maar niet gekomen.
Nee, vrij. Afgelopen avond naar de FOK! wereldpremiere van "John Carter" geweest. Nu even relaxen met een biertje en wat hapjes.quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:31 schreef lubje25 het volgende:
[..]
hatjooo, het land weer aan t bewaken?
Hoe was het? Ooit zoveel fokkers bij elkaar gezien?quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, vrij. Afgelopen avond naar de FOK! wereldpremiere van "John Carter" geweest. Nu even relaxen met een biertje en wat hapjes.
Leuke film.quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hoe was het? Ooit zoveel fokkers bij elkaar gezien?
Niemand een note gekregen voor popcorn gooien?quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuke film.
En zo'n 550 FOK!kers aanwezig. Maar opvallend gedisciplineerd.
Nee. Alles rustig geblevenquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Niemand een note gekregen voor popcorn gooien?![]()
Eerste keer vliegenquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:00 schreef LadyBlack het volgende:
Was het je eerste keer vliegen Etc? En nu in Engeland?
Succes daar!
He, goed zeg, veel plezierquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eerste keer vliegenen zit nu in m'n hotelkamer in Cheltenham, net een echt Engels ontbijt gehad. Conclusie: het was a) veel te veel en b) best lekker en c) wtf ik vind bloedworst niet eens smerig
Straks ga ik alleen terug naar het kantoor hier, want m'n collega's moeten nog even iets bespreken (ik vermoed en hoop over mijn contract). Heb een kaartje bij de receptie gehaald en zal zo eens gaan verdwalen.
Beetje hetzelfde idee als straten een naam i.p.v een nummer te gevenquote:Het hotel is mooi trouwens, maar wie bedacht heeft om kamer-namen ipv kamer-nummers te gebruiken met een indeling zoals deze is gestoord
zomaar, ongevraagd deze wijziging doorvoeren komt bij mij een beetje raar over, ik heb de eerste TT niet gezien en snapte al niet dat je jezelf in de TT verwerkt had.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:24 schreef MaJo het volgende:
Mogen cobra of Bart trouwens ongevraagd de TT veranderen? Lijkt mij eigenlijk misbruik van macht.
De originele TT was 'waar Bart en cobra irritant doen'
Same herequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:28 schreef TradeMarkie het volgende:
zomaar, ongevraagd deze wijziging doorvoeren komt bij mij een beetje raar over, ik heb de eerste TT niet gezien en snapte al niet dat je jezelf in de TT verwerkt had.
volgens mij vervullen ze gewoon je self-fullfilling profecy.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:24 schreef MaJo het volgende:
Mogen cobra of Bart trouwens ongevraagd de TT veranderen? Lijkt mij eigenlijk misbruik van macht.
Ik zou een topicreport plaatsen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:24 schreef MaJo het volgende:
reden te meer om de kat uit de slaapkamer te houdenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:14 schreef MaJo het volgende:
WTF, ik lig te slapen en Noa valt me gewoon in mijn gezicht aandat is echt niet cool
Slaapkamer:quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
reden te meer om de kat uit de slaapkamer te houden
Iddquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
volgens mij vervullen ze gewoon je self-fullfilling profecy.
gosh, I didn't see that one commingquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
en een poes in je gezicht in de slaapkamer?
Precies jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:31 schreef TradeMarkie het volgende:
maar dan maakt 1 van de 2 de originele TT wel waar
Ze laten zich wel kennen in ieder gevalquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
volgens mij vervullen ze gewoon je self-fullfilling profecy.
Het boeit me niet heel erg maar volgens mij is het niet de bedoeling dat een van jullie ongevraagd dingen aanpast. Ik neem aan dat jullie ook regels hebben?quote:
Irritant omdat jullie maar bleven doorgaan dat ik moest komen terwijl ik had uitgelegd waarom ik niet kwam. En als dat dan de hele tijd door blijft gaan dan wordt dat irritant jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Idd.
Ik vond het gewoon serieus jammer dat ze er niet was, uit die gevoelens, en opeens ben ik irritant aan het doen.
Oh dat is balenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
Majo... je hoeft niet meer op WASTE te kijken voor de kaartjes. Die zijn daar al uitverkocht.En ik was net te laat omdat ik op dat moment bezig gehouden werd.
Ja helemaal omdat ik er klaar voor zat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is balenMaar de reguliere kaartverkoop is vrijdag toch? En hoeveel kaarten zouden er weggegaan zijn via WASTE?
Ik ben best een dierenliefhebberquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
en een poes in je gezicht in de slaapkamer?
Tja ik ook wel. Maar de keuze tussen zeker kaartjes hebben of misschien niet gaan, was voor mij niet moeilijk. Nu moeten we vrijdagmorgen weer stressen. En ik hoor net dat onze buren ook mee willen, dus hebben dan 5 kaartjes nodig!quote:
Ik hoorde van mijn broer dat er 17000 mensen in de Ziggodome kunnen dus ik denk dat het wel goed komtquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja helemaal omdat ik er klaar voor zat.
Geen idee eigenlijk. In ieder geval de eerste 9 rijen van block 110 en 103 en dan nog stuk of wat staplaatsen.
Hmmm lastig, ik zou ook veel liever staan maar helemaal niet gaan is nog kutter inderdaadquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja ik ook wel. Maar de keuze tussen zeker kaartjes hebben of misschien niet gaan, was voor mij niet moeilijk. Nu moeten we vrijdagmorgen weer stressen. En ik hoor net dat onze buren ook mee willen, dus hebben dan 5 kaartjes nodig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |