Ik ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar ik het over heb is deze wereld als geheel beter maken, niet alleen het gebied tot aan de horizon. En dat laatste is het gebied dat centraal staat in het neoconservatisme. Ook Wilders is een neocon, maar wel een hele extreme.
Zijn we niet allen klonen die aangestuurd worden door Bilderberg of de Reptillians?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De schaamte zit er nog wel dik in. Zij maken een kloontje aan.
Nibiru houdt ons op zeer kundige wijze op de hoogte van het reilen en zeilen binnen de intergalactische gemeenschap.quote:
Sorry maar ik zie niet in hoe 'complot' hierop van toepassing kan zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, is dat het? Dat riekt naar een complot!
Waarom post je eigenlijk niet meer in R&P?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee maar ik denk en lees er wel veel over.
Dat blijkt.quote:
Herhaal het nog even, maar nu to the point.quote:Verder ga je niet in op mijn punt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn we niet allen klonen die aangestuurd worden door Bilderberg of de Reptillians?
Maar waar en door wie ben ik nou op het matje geroepen? Ik heb dat echt gemist
Die zonnebril moet wel bijna dienen als antenne om buitenaardse signalen op te pikken.quote:
Jij begon over goodwill, niet ik. Tevens weten we nog steeds niet wat goodwill is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat blijkt.
[..]
Herhaal het nog even, maar nu to the point.
Je BNW-brein valt me tegen. De reguliere POL'ers keren zich gezamenlijk en met voorbedachte rade tegen afvalligen zodat zij zich genoodzaakt zien 'ondergronds' te gaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Sorry maar ik zie niet in hoe 'complot' hierop van toepassing kan zijn.
Het is in 10 jaar afschrijfbaar in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:46 schreef waht het volgende:
[..]
Jij begon over goodwill, niet ik. Tevens weten we nog steeds niet wat goodwill is.
Jij bent zelf wel een perfekt bvoorbeeld van zo'n kloon. Je praat en denkt precies zoals The NWO dat graag ziet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn we niet allen klonen die aangestuurd worden door Bilderberg of de Reptillians?
Maar waar en door wie ben ik nou op het matje geroepen? Ik heb dat echt gemist
De OESO niet hoor.quote:
Ha! Dat heb ik altijd al gezegd du_ke, domme kloon.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij bent zelf wel een perfekt bvoorbeeld van zo'n kloon. Je praat en denkt precies zoals The NWO dat wilt.
Maar door wie en waar ben ik nou op het matje geroepen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij bent zelf wel een perfekt bvoorbeeld van zo'n kloon. Je praat en denkt precies zoals The NWO dat graag ziet.
Zij zijn gewoon bang voor hun reputatie die ze hebben opgebouwd in POL/NWS. Schaamte dus. Ik vind dat onterecht maarja kleine stapjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je BNW-brein valt me tegen. De reguliere POL'ers keren zich gezamenlijk en met voorbedachte rade tegen afvalligen zodat zij zich genoodzaakt zien 'ondergronds' te gaan.
Ik schop hooguit zo nu en dan een onzinnig topic die kant op, verder zul je mij niet snel vinden in dat soort subfora voor mafklappersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zij zijn gewoon bang voor hun reputatie die ze hebben opgebouwd in POL/NWS. Schaamte dus. Ik vind dat onterecht maarja kleine stapjes
Jij staat bekend als de user die de ZZM-brigade schoffeert.quote:
Quote jij even expliciet waar jij dat hebt gevraagd?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar door wie en waar ben ik nou op het matje geroepen?
Je ontwijkt elke keer die vraag
Et tu, Brute.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:51 schreef du_ke het volgende:
Jullie hebben enkel reputatieschade opgebouwd heren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |