SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Typ Nederlands.
- Poepen op brood verplicht
- Geen linkjes naar externe chatsites.
- Geen bullshit TR's of PR's. De modjes hebben het al druk genoeg.
Verstandig? Download de Chrome app. Bij problemen contact opnemen met Dalando
Tevens zit er een meet aan te komen indien genoeg aanmeldingen
Voor verdere informatie is er een topic
[UDOWU MEET] Amsterdam?
Nare TT dit ja.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verander het maar in iets liefs
zelfs dat durf je nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mja, wou intronicdoen. Maar beetje overdreven.
Heb ik gedaan, en ik rij over half uurtje weg ik ga eerst nog even lekker fappen.quote:
Haha suces, blijf nog wel even binnen danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, en ik rij over half uurtje weg ik ga eerst nog even lekker fappen.
Bij ons waren er vandaag maar 7 leraren op schoolquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:12 schreef napoleonfour het volgende:
Protest van 50.000 leraren in Arena meer dan dat er normaal zit
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:16 schreef stevenmac26 het volgende:
mensen die patrick of hennes heten
ik walg van dat soort gasten
verloedering van de maatschappij
oneluv kanker kopquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:16 schreef stevenmac26 het volgende:
mensen die patrick of hennes heten
ik walg van dat soort gasten
verloedering van de maatschappij
jwt mattiequote:
Beetje de boel opnaaien, niks mis meequote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jwt mattie
ff lekker trollen ook in dat pre meet topic
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:09 schreef Greys het volgende:
Fotohoek
Er is vanavond een speciale rode-loper-fotohoek met FOK!fotografen.
Dus bedenk vast met welke favo FOK!ker je op de foto wilt vanavond!
Posteractie
Na afloop krijg je de gelegenheid een John Carter IMAX poster mee te nemen.
Daar is van de week op FOK! nog een leuke prijs mee te winnen, dus neem de poster mee als je kans wilt maken op de prijs.
In het topic fb doe ik het ook alquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Beetje de boel opnaaien, niks mis mee
Ik heb toch stone island jas aan met capuchon die helemaal over je hoofd gaat, fok de paparazzi mangquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:24 schreef Flippiee het volgende:
Oke nu raakt mijn autistenhartje erg van streek
[..]
hooliganquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb toch stone island jas aan met capuchon die helemaal over je hoofd gaat, fok de paparazzi mang
jwt, opsporing verzocht alles, straks vinden ze mij via fok tv en fok.nlquote:
Nee zodat ze ook eens een keer met een fotomodel op de foto staan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo dat ze iig zeker weten dat ze er goed opstaan
ze moeten wel een krukje voor je pakken waar je op kan staan danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:27 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee zodat ze ook eens een keer met een fotomodel op de foto staan.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ze moeten wel een krukje voor je pakken waar je op kan staan dan
Mocht toch op jou staan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ze moeten wel een krukje voor je pakken waar je op kan staan dan
slechte terugkomertje ditquote:
Ja ben aan het lopen en mobiel sorry maak straks wel goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
slechte terugkomertje dit
had meer van je verwacht
tuurlijk jongenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja ben aan het lopen en mobiel sorry maak straks wel goed.
hipsterquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn nieuwe fietsbel.
[ afbeelding ]
Gewone bellen zijn te mainstream. Tevens ben ik de eerste van mijn school met zo'n bel. Zo doen we dat.quote:
Ok, Jij bent baas.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:55 schreef Beach het volgende:
ik heb gisteren mijn videokaart overgeklokt nu ben ik baas
Heb er hier bij de buren nog wat liggen, Kan ze eraf rukken. Voor hoeveel wil je ze?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil ook nog van die gekleurde kraaltjes die je om je spaken kan doen.
Of ik koop ze voor 50 cent bij de actionquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb er hier bij de buren nog wat liggen, Kan ze eraf rukken. Voor hoeveel wil je ze?
Kan ook. Veel simpeler.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Of ik koop ze voor 50 cent bij de actionheb ik er meteen 30
Je mag wel met mij op de fotoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:24 schreef Flippiee het volgende:
Oke nu raakt mijn autistenhartje erg van streek
[..]
jammer hequote:
Ja had dan gezegdquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:05 schreef napoleonfour het volgende:
ik had met itronic mee kunnen rijden, tilburg united.
in de dwergmobielquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:05 schreef napoleonfour het volgende:
ik had met itronic mee kunnen rijden, tilburg united.
1,43quote:
ik ben groter dan jij sufkutquote:
Wtfquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hijs 175 ofzoSteven is een hond.
huh, dan ben ik 180, dan ben ik gewoon gegroeidquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hijs 175 ofzoSteven is een hond.
Ik ben 169, gister net gemeten, en hennes is sowieso groter dan mij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
huh, dan ben ik 180, dan ben ik gewoon gegroeid
ja en ik groter dan dat hij isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben 169, gister net gemeten, en hennes is sowieso groter dan mij.
Vandaag ben ik groter let maar opquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
huh, dan ben ik 180, dan ben ik gewoon gegroeid
had gat uit dak gesneden.quote:
gmtaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:21 schreef Boterbartje het volgende:
Intronic niet weer op hakken gaan lopen
Sowiesoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe je je nieuwe hakjes aan naar de premiere?
Je wil ook naar de udowu meet komen maar durft dat niet toe te geven?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik kom jullie meet crashen. Mag dat?
jij rijdt?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:26 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee zit in de Mercedes met patje en stefan
Je hebt me door.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je wil ook naar de udowu meet komen maar durft dat niet toe te geven?
haha skkltjequote:
straks lekker op nu.nl dat 2 knaapjes en 1 kind zijn overleden want kind reed.quote:
Ja vind je het gek, je vingertopjes zitten vol zenuwuiteinden, grote kans dat je daar een van geraakt hebtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Met een naai naald in je vinger prikken doet pijn.
Hoe lang heb ik nog te leven?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, je vingertopjes zitten vol zenuwuiteinden, grote kans dat je daar een van geraakt hebt
skelterrijbewijs telt niet meequote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:33 schreef Intronic het volgende:
Heb al lang rijbewijs dan dat jullie je veters kunnen strikken
2 dagenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe lang heb ik nog te leven?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Is goed heftruckchauffeur. Had jullie vader kunnen zijn.
Waarom intronic ?!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
2 dagen? omg snel naar intronic toe dan
Volledig onterecht maar zolang je dat niet weet, zul je er ook niet van balenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat hij mijn aandacht meer heeft dan jij.
Jezelfquote:
Nee gaat verder goed, groetjesquote:
Kennelijk voelt DV niets voor Boterbartje terugquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
2 dagen? omg snel naar intronic toe dan
Wtf is er mis met jouquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:51 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Kennelijk voelt DV niets voor Boterbartje terug
Hoe voelde je je daarbij?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:00 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik heb vandaag een gratis milkshake gekregen bij de McDonalds omdat mijn pinpas door midden was. De manager had een goede dag.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:06 schreef monkyyy het volgende:
Wie zijn erger, Apple fanboys, of Bieber?
Bieberquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:06 schreef monkyyy het volgende:
Het is dat jij het zegt, als iemand met volle verstand zoiets zei verdiende die een knuppel dwars door zijn schedel.quote:
Ik zeg het met volle verstandquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt, als iemand met volle verstand zoiets zei verdiende die een knuppel dwars door zijn schedel.
Denk dat lekkerquote:
Monks, gister ben je maar 3/4 uur te laat naar bed gegaan he?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:06 schreef monkyyy het volgende:
Ik was vanochtend om acht uur wakker en ging vroeg sporten, mijn dag voelt vet productief lang nuquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Monks, gister ben je maar 3/4 uur te laat naar bed gegaan he?
/care + het is een keyboardquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:13 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Check dan hoe goed hij piano kon spelen op 12-jarige leeftijd.
Trost op jequote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik was vanochtend om acht uur wakker en ging vroeg sporten, mijn dag voelt vet productief lang nu
Maar ik ben wel moe
Mozart schreef zijn eerste symphony toen hij 5 jaar oud was.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:13 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Check dan hoe goed hij piano kon spelen op 12-jarige leeftijd.
jajaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:17 schreef Boterbartje het volgende:
Ik schreef mijn eerste symfonie al toen ik 3 was
Dan geloof je het nietquote:
Halloquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:19 schreef Topiek het volgende:
We hebben de B
We hebben de o
We hebben de t
We hebben de e
We hebben de r
We hebben de b
We hebben de a
We hebben de r
We hebben de t
We hebben de j
We hebben de e
We hebben de
Ja kappen nu met die crap waar niemand ook maar een neuk om geeftquote:
Ik moest wel lachen om het filmpje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja kappen nu met die crap waar niemand ook maar een neuk om geeft
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja kappen nu met die crap waar niemand ook maar een neuk om geeft
ja med jou?quote:
hup werken jij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:21 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ook goet. Ik heb alleen gelt nodig
Ik wil bf3 op de compjoeter
dvquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:21 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zit nu met m'n laptop op zolder leuke pruttel tussen de zooi weg te vissen, wie wil mij aanraken?
Ja hehe, ben 14, mag nog niets. Alleen zo'n kut krantenwijk voor wel 24 Euro per maand! ECHT FANTASTISCHquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hup werken jij.
ik ben bf3 nu aan het downloaden
Dan neem neem je toch gewoon ontslag?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja hehe, ben 14, mag nog niets. Alleen zo'n kut krantenwijk voor wel 24 Euro per maand! ECHT FANTASTISCH
wat is jou probleem, aandacht tekort?quote:
Je mag op papier niets doen, genoeg bedrijven waar je wel zwart wat kunt doen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja hehe, ben 14, mag nog niets. Alleen zo'n kut krantenwijk voor wel 24 Euro per maand! ECHT FANTASTISCH
Ja, dat kan, maar ik wil wél werken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:23 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Dan neem neem je toch gewoon ontslag?
gelukkig zijn we niet allemaal uitkeringtrekkersquote:
Ja klopt, kun je kassenwerk ook gewoon door de weeks doen? Of is dat echt van 7 tot bijv 14:00?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je mag op papier niets doen, genoeg bedrijven waar je wel zwart wat kunt doen?
vraag het gewoon?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:24 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja klopt, kun je kassenwerk ook gewoon door de weeks doen? Of is dat echt van 7 tot bijv 14:00?
monkyyy de ultieme chick op ned 3quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik zoek dat ene fragment waarbij Tijl Beckand zo'n programma laat binnenkomt lopen, en denkt een leuke grap te maken over en snabbel, maar waarbij niet lacht, iemand?
voetbal international.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik zoek dat ene fragment waarbij Tijl Beckand zo'n programma laat binnenkomt lopen, en denkt een leuke grap te maken over en snabbel, maar waarbij niet lacht, iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:42 schreef Beach het volgende:
Ik wil een header plaatje toevoegen:Wacht, ik ga ff screen maken. Ff simpel beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is helaas verdwenenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Beach, heb je dit er staan als je je blog customized?
[ afbeelding ]
quote:
Ben nog aan het zoeken, is vet veel weggehaald vanwege copyright enzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
monkyy, als je gevonden hebt stuur mij ook het linkje
'Verdwenen' ?quote:
Dat laatste dusquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'Verdwenen' ?dat kan niet spontaan verdwenen zijn tenzij je andere theme hebt waarbij die optie is uitgeschakeld.
Alweer?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Andere theme nemen is het makkelijkste wat je nu kunt doen.
Kies gewoon eentje van themaxdavisquote:
Maar dat heb ikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kies gewoon eentje van themaxdaviszijn themes zijn bijna altijd fully customizable en overzichtelijk.
nou hang hem op.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:51 schreef Boterbartje het volgende:
brein
Net een mooie spiegel gevonden met de 10 principles van grolsch
Corbelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welke heb je dan? hoe heet ie
neu leg ik weer terug, als ik op kamers ga voor de wcquote:
Ja maar dan is het een sidebar en verdwijnt mijn eigen zwart wit fotoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar kan je wel een header doen, maar dan kom hij aan de zijkant te staan.
Die zwart wit foto kan je dan aan de zijkant doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja maar dan is het een sidebar en verdwijnt mijn eigen zwart wit foto
Hoe dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die zwart wit foto kan je dan aan de zijkant doen.
Ja maar dat moest ik ook met mijn header foto volgens jij, ik volg het niet meerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja uploaden als sidebar dummie
Bij je theme, als je customized, dan kan je iets uploaden, in jouw geval kan dat de sidebar en background zijn. Ja?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja maar dat moest ik ook met mijn header foto volgens jij, ik volg het niet meer
Adblock downloaden?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:55 schreef monkyyy het volgende:
Elke keer een reclame van 20 seconden moeten zien als je een youtube filmpje aanklikt.
Maar wat moet ik dan met de foto die ik als header wilquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij je theme, als je customized, dan kan je iets uploaden, in jouw geval kan dat de sidebar en background zijn. Ja?
Upload dan dat zwart witte ding als sidebar omdat je geen header kan.
Dan kan de AIVD mijn internet activiteit tracen.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan kan de AIVD mijn internet activiteit tracen.
Niet zeuren dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan kan de AIVD mijn internet activiteit tracen.
Bij die theme die je nu hebt kan je geen header dus vergeet die headerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan met de foto die ik als header wil
Jongeman, het lachen zal je vergaan als je plotseling ontvoerd wordt en in een kamertje ondervraagd wordt, betreffende jouw internet activiteit, alles bijgehouden via een adblocker/trojan.quote:
Ja daarom vroeg ik dat dus over custom cssquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij die theme die je nu hebt kan je geen header dus vergeet die headerals je zo graag een header wilt moet je andere theme pakken waarbij dat wel kan.
Als je nu wel een header wilt met de theme die je NU hebt, dan moet je veelste veel kloten met de html code.
Wat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik dat dus over custom css
Ik wacht wel op Dimens.
Ik wil een header plaatje toevoegen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil een header plaatje toevoegen:Morgen even vragen, want op mobiel gaat dat niet lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:12 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil dat bovenaan hebben Dimens
ik hoor het wel wanneer je klaar bent gr gr
Daar zijn we toch vrienden voorquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:59 schreef JohannesKozijn het volgende:
Hoera, ik heb weer een nieuw topic geopend.
Personage gebaseerd op leraar
Gefeliciteerd, hopen op leuke reacties nu!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:59 schreef JohannesKozijn het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:59 schreef JohannesKozijn het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:59 schreef JohannesKozijn het volgende:
Baasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond, net een pizza naar binnen gewerkt en morgen lekker vrij.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Baas
Welke pizza
Wat ga je morgen doen? chillen enzo?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef Topiek het volgende:
[..]
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] = Boterbartje
Een Margarita.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Baas
Welke pizza
Wat ga je morgen doen? chillen enzo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+
= JohannesKozijn![]()
Het beste personage dat ik ooit heb bedacht. Een hyperactieve, dolle, maar zeer aardige en rechtvaardige leraar, die altijd net gekleed is.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:12 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Het beste personage dat ik ooit heb bedacht. Een hyperactieve, dolle, maar zeer aardige en rechtvaardige leraar, die altijd net gekleed is.
Korte beschrijving
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Weer zo'n grap i.v.m. mijn achternaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ [ afbeelding ]
= JohannesKozijn![]()
is niet zoveel hoorquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:13 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Weer zo'n grap i.v.m. mijn achternaam
Ik weet niet eens hoe dat moet schat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
BEACHwaarom verander jij de source telkens terwijl je van mij reblogged.
Veel naakt posten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:14 schreef Sooph het volgende:
[..]
je kan het beter aan napoleonfour vragen, die heeft er nog meer
Jammer hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:17 schreef Sooph het volgende:
ik dacht overigens naaktfoto's van zichzelf, niet van chicks
waarom wil jij geen naaktfotos van mij zienquote:
grapje, ik wil ze heel graag zienquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom wil jij geen naaktfotos van mij zien
jij doet wel veel rebloggen van blackbruise toch?quote:
ja best welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij doet wel veel rebloggen van blackbruise toch?
Okequote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:21 schreef napoleonfour het volgende:
maare bieacth, gewoon soms iets hipster bloggen met de juiste tags en je vist ze zo binnen
ik ken hem nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
fuuuuuck, wie is dit
Mooie foto's van hemquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)l9.1l10l0&gs_l=img.3..0j0i24.1490l3952l0l4042l14l14l1l3l3l0l129l672l9j1l10l0
gevonden
ja dat jongetje van love actuallyquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:30 schreef JohannesKozijn het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet wie dit is?
Emma Watsonquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:30 schreef JohannesKozijn het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet wie dit is?
wat heb ik gewonnen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:31 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Yep
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thomas_Sangster
Ik denk een tafelventilator.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
Ok ok wie weet wat dit is:
[ afbeelding ]
7.62mm natoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
patroonquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh je prijs stond hier boven al!quote:
quote:
Echt waar, joh? Is dat mijn prijs?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh je prijs stond hier boven al!
Veel plezier ermee, al is het plezier meer voor ons
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:39 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
[..]
Echt waar, joh? Is dat mijn prijs?
En kap nou eens de stront mongool uit te hangenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
GOEDZO KOZIJN, GOED GERADEN
JE PRIJS IS HET GEKOZEN OBJECT DOOR JE KOP
eh bietsjquote:
In Indonesie wel. Mexico ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
Zouden originele raybans goedkoper zijn in china/thailand?
Ja, en de kans dat je een neppe koopt is vast ook veel groter.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
Zouden originele raybans goedkoper zijn in china/thailand?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
GOEDZO KOZIJN, GOED GERADEN
JE PRIJS IS HET GEKOZEN OBJECT DOOR JE KOP
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh je prijs stond hier boven al!
Veel plezier ermee, al is het plezier meer voor ons
Volgensmij moet deze boterbabbelaar zelf eens kappen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
En kap nou eens de stront mongool uit te hangen
Ja neppe boeit mij eigenlijk weinig, als het maar glazen zijn ipv plastic glazenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja, en de kans dat je een neppe koopt is vast ook veel groter.
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:43 schreef napoleonfour het volgende:
SUMMER, BOHO AND SURF BLOG: I FOLLOW BACK EVERYONE!...HIPSTER BLOG! I FOLLOW ALL HIPSTERS...
mensen die jouw post verneuken door deze meuk eronder te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |