Ja klopt, kun je kassenwerk ook gewoon door de weeks doen? Of is dat echt van 7 tot bijv 14:00?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je mag op papier niets doen, genoeg bedrijven waar je wel zwart wat kunt doen?
vraag het gewoon?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:24 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja klopt, kun je kassenwerk ook gewoon door de weeks doen? Of is dat echt van 7 tot bijv 14:00?
monkyyy de ultieme chick op ned 3quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik zoek dat ene fragment waarbij Tijl Beckand zo'n programma laat binnenkomt lopen, en denkt een leuke grap te maken over en snabbel, maar waarbij niet lacht, iemand?
voetbal international.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik zoek dat ene fragment waarbij Tijl Beckand zo'n programma laat binnenkomt lopen, en denkt een leuke grap te maken over en snabbel, maar waarbij niet lacht, iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:42 schreef Beach het volgende:
Ik wil een header plaatje toevoegen:Wacht, ik ga ff screen maken. Ff simpel beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is helaas verdwenenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Beach, heb je dit er staan als je je blog customized?
[ afbeelding ]
quote:
Ben nog aan het zoeken, is vet veel weggehaald vanwege copyright enzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
monkyy, als je gevonden hebt stuur mij ook het linkje
'Verdwenen' ?quote:
Dat laatste dusquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'Verdwenen' ?dat kan niet spontaan verdwenen zijn tenzij je andere theme hebt waarbij die optie is uitgeschakeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |