nou hang hem op.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:51 schreef Boterbartje het volgende:
brein
Net een mooie spiegel gevonden met de 10 principles van grolsch
Corbelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welke heb je dan? hoe heet ie
neu leg ik weer terug, als ik op kamers ga voor de wcquote:
Ja maar dan is het een sidebar en verdwijnt mijn eigen zwart wit fotoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar kan je wel een header doen, maar dan kom hij aan de zijkant te staan.
Die zwart wit foto kan je dan aan de zijkant doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja maar dan is het een sidebar en verdwijnt mijn eigen zwart wit foto
Hoe dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die zwart wit foto kan je dan aan de zijkant doen.
Ja maar dat moest ik ook met mijn header foto volgens jij, ik volg het niet meerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja uploaden als sidebar dummie
Bij je theme, als je customized, dan kan je iets uploaden, in jouw geval kan dat de sidebar en background zijn. Ja?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja maar dat moest ik ook met mijn header foto volgens jij, ik volg het niet meer
Adblock downloaden?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:55 schreef monkyyy het volgende:
Elke keer een reclame van 20 seconden moeten zien als je een youtube filmpje aanklikt.
Maar wat moet ik dan met de foto die ik als header wilquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij je theme, als je customized, dan kan je iets uploaden, in jouw geval kan dat de sidebar en background zijn. Ja?
Upload dan dat zwart witte ding als sidebar omdat je geen header kan.
Dan kan de AIVD mijn internet activiteit tracen.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan kan de AIVD mijn internet activiteit tracen.
Niet zeuren dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan kan de AIVD mijn internet activiteit tracen.
Bij die theme die je nu hebt kan je geen header dus vergeet die headerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan met de foto die ik als header wil
Jongeman, het lachen zal je vergaan als je plotseling ontvoerd wordt en in een kamertje ondervraagd wordt, betreffende jouw internet activiteit, alles bijgehouden via een adblocker/trojan.quote:
Ja daarom vroeg ik dat dus over custom cssquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij die theme die je nu hebt kan je geen header dus vergeet die headerals je zo graag een header wilt moet je andere theme pakken waarbij dat wel kan.
Als je nu wel een header wilt met de theme die je NU hebt, dan moet je veelste veel kloten met de html code.
Wat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik dat dus over custom css
Ik wacht wel op Dimens.
Ik wil een header plaatje toevoegen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil een header plaatje toevoegen:Morgen even vragen, want op mobiel gaat dat niet lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:12 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil dat bovenaan hebben Dimens
ik hoor het wel wanneer je klaar bent gr gr
Daar zijn we toch vrienden voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |