Volledig onterecht maar zolang je dat niet weet, zul je er ook niet van balenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat hij mijn aandacht meer heeft dan jij.
Jezelfquote:
Nee gaat verder goed, groetjesquote:
Kennelijk voelt DV niets voor Boterbartje terugquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
2 dagen? omg snel naar intronic toe dan
Wtf is er mis met jouquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:51 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Kennelijk voelt DV niets voor Boterbartje terug
Hoe voelde je je daarbij?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:00 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik heb vandaag een gratis milkshake gekregen bij de McDonalds omdat mijn pinpas door midden was. De manager had een goede dag.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:06 schreef monkyyy het volgende:
Wie zijn erger, Apple fanboys, of Bieber?
Bieberquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:06 schreef monkyyy het volgende:
Het is dat jij het zegt, als iemand met volle verstand zoiets zei verdiende die een knuppel dwars door zijn schedel.quote:
Ik zeg het met volle verstandquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt, als iemand met volle verstand zoiets zei verdiende die een knuppel dwars door zijn schedel.
Denk dat lekkerquote:
Monks, gister ben je maar 3/4 uur te laat naar bed gegaan he?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:06 schreef monkyyy het volgende:
Ik was vanochtend om acht uur wakker en ging vroeg sporten, mijn dag voelt vet productief lang nuquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Monks, gister ben je maar 3/4 uur te laat naar bed gegaan he?
/care + het is een keyboardquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:13 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Check dan hoe goed hij piano kon spelen op 12-jarige leeftijd.
Trost op jequote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik was vanochtend om acht uur wakker en ging vroeg sporten, mijn dag voelt vet productief lang nu
Maar ik ben wel moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |