Volledig onterecht maar zolang je dat niet weet, zul je er ook niet van balenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat hij mijn aandacht meer heeft dan jij.
Jezelfquote:
Nee gaat verder goed, groetjesquote:
Kennelijk voelt DV niets voor Boterbartje terugquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
2 dagen? omg snel naar intronic toe dan
Wtf is er mis met jouquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:51 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Kennelijk voelt DV niets voor Boterbartje terug
Hoe voelde je je daarbij?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:00 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik heb vandaag een gratis milkshake gekregen bij de McDonalds omdat mijn pinpas door midden was. De manager had een goede dag.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:06 schreef monkyyy het volgende:
Wie zijn erger, Apple fanboys, of Bieber?
Bieberquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:06 schreef monkyyy het volgende:
Het is dat jij het zegt, als iemand met volle verstand zoiets zei verdiende die een knuppel dwars door zijn schedel.quote:
Ik zeg het met volle verstandquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt, als iemand met volle verstand zoiets zei verdiende die een knuppel dwars door zijn schedel.
Denk dat lekkerquote:
Monks, gister ben je maar 3/4 uur te laat naar bed gegaan he?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:06 schreef monkyyy het volgende:
Ik was vanochtend om acht uur wakker en ging vroeg sporten, mijn dag voelt vet productief lang nuquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Monks, gister ben je maar 3/4 uur te laat naar bed gegaan he?
/care + het is een keyboardquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:13 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Check dan hoe goed hij piano kon spelen op 12-jarige leeftijd.
Trost op jequote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik was vanochtend om acht uur wakker en ging vroeg sporten, mijn dag voelt vet productief lang nu
Maar ik ben wel moe
Mozart schreef zijn eerste symphony toen hij 5 jaar oud was.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:13 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Check dan hoe goed hij piano kon spelen op 12-jarige leeftijd.
jajaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:17 schreef Boterbartje het volgende:
Ik schreef mijn eerste symfonie al toen ik 3 was
Dan geloof je het nietquote:
Halloquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:19 schreef Topiek het volgende:
We hebben de B
We hebben de o
We hebben de t
We hebben de e
We hebben de r
We hebben de b
We hebben de a
We hebben de r
We hebben de t
We hebben de j
We hebben de e
We hebben de
Ja kappen nu met die crap waar niemand ook maar een neuk om geeftquote:
Ik moest wel lachen om het filmpje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja kappen nu met die crap waar niemand ook maar een neuk om geeft
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja kappen nu met die crap waar niemand ook maar een neuk om geeft
ja med jou?quote:
hup werken jij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:21 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ook goet. Ik heb alleen gelt nodig
Ik wil bf3 op de compjoeter
dvquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:21 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zit nu met m'n laptop op zolder leuke pruttel tussen de zooi weg te vissen, wie wil mij aanraken?
Ja hehe, ben 14, mag nog niets. Alleen zo'n kut krantenwijk voor wel 24 Euro per maand! ECHT FANTASTISCHquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hup werken jij.
ik ben bf3 nu aan het downloaden
Dan neem neem je toch gewoon ontslag?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja hehe, ben 14, mag nog niets. Alleen zo'n kut krantenwijk voor wel 24 Euro per maand! ECHT FANTASTISCH
wat is jou probleem, aandacht tekort?quote:
Je mag op papier niets doen, genoeg bedrijven waar je wel zwart wat kunt doen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja hehe, ben 14, mag nog niets. Alleen zo'n kut krantenwijk voor wel 24 Euro per maand! ECHT FANTASTISCH
Ja, dat kan, maar ik wil wél werken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:23 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Dan neem neem je toch gewoon ontslag?
gelukkig zijn we niet allemaal uitkeringtrekkersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |