quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan gewoon voor het scherm staan
Ow nee... doe maar niet
Dat magquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef JaimyLee het volgende:
Hallon! Ik zal waarsschijnlijk ook bij de pre-meet aanwezig zijn
nee he...quote:
Dan denken ze allemaal dat we 'lekker gek' zijnquote:
Dan kom ik niet meer thuis als ik dat doequote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef LompeHork het volgende:
Is er achteraf ook nog iets open waar we kunnen pilsen?
Gewoon doen, Station ArenA slaapt best oke.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer thuis als ik dat doe
Rijden er morgenochtend dan geen treinen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer thuis als ik dat doe
Ik hoef morgen pas om 1 uur op school te zijn. Dus ik kijk nog wel ffquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon doen, Station ArenA slaapt best oke.
zijn we toch ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan denken ze allemaal dat we 'lekker gek' zijn
Ik moet de volgende dag weer vroeg werken manquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon doen, Station ArenA slaapt best oke.
Mwah, je bent nog een Jonge God, dat trek je vast wel (ik heb het ook niet over West-Fries napilsen, ik heb het over een of twee biertjes ergens)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik moet de volgende dag weer vroeg werken man
Dit, ik zal waarschijnlijk ook niet lang blijven hangen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik moet de volgende dag weer vroeg werken man
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef JaimyLee het volgende:
Hallon! Ik zal waarsschijnlijk ook bij de pre-meet aanwezig zijn
heb om half 9 weer college, maar even kijken wat de treinen doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef LompeHork het volgende:
Is er achteraf ook nog iets open waar we kunnen pilsen?
Ja doequote:
Boh, zou wel tof zijn, hoewel de film laat eindigt natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:23 schreef leeell het volgende:
[..]
heb om half 9 weer college, maar even kijken wat de treinen doen
quote:
Je hoeft ze vanavond pas in te leveren bij de ingang!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:43 schreef MaJo het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn kaartjes weer in kan leveren? Ik probeer het via de aanmeldpagina maar het lukt niet!
Aah ok ik dacht al.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, je bent nog een Jonge God, dat trek je vast wel (ik heb het ook niet over West-Fries napilsen, ik heb het over een of twee biertjes ergens)
Ja ik wil spelenquote:
dat dusquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
het is slim als ik het mailtje even uitprint
het gaat niet om de film, het gaat om de ervaringquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:51 schreef MaJo het volgende:
Nee lijkt me echt een rukfilm dus ik wil niet
Rukken tijdens een Disneyfilmquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:51 schreef MaJo het volgende:
Nee lijkt me echt een rukfilm dus ik wil niet
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je waar Sneeuwwitje haar naam aan te danken heeft gek?
Jungle Bats, met Balou de Masturbeer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is dat familie van Tepelstreeltje?
Edit: daar gaat m'n reputatie![]()
Oh ja, Balou! Vriendje van Swallowgli..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:03 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Jungle Bats, met Balou de Masturbeer.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
Premeet gaat 'm niet worden, vertrek met Snuf. pas om 19h49 uit Gouda.
jij haakt toch weer af zoals gewoonlijk pussyquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Aah ok ik dacht al.
Als we het over West-Fries doorzakken hebben, heb ik wel minimaal tot 12:00 de volgende dag slaap nodig
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij haakt toch weer af zoals gewoonlijk pussy
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij geeft mij een pilsje als ik er ben vanavondquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij geeft mij er 1, dankzij jou zat ik 4uur in een cel op bureau almerequote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:29 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Jij geeft mij een pilsje als ik er ben vanavond?
Dat van die 4 uur en die cel, daar is nog wel overheen te komen..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij geeft mij er 1, dankzij jou zat ik 4uur in een cel op bureau almere
Ja, ik was over een hek geklommen bij defqon omdat ssb mij zo graag wou ontmoetenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat van die 4 uur en die cel, daar is nog wel overheen te komen..
Maar Almere?
Ja want ik was degene die over het hek heen klom zekerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij geeft mij er 1, dankzij jou zat ik 4uur in een cel op bureau almere
Ja, zoiets had ik in een eerder deel van dit topic al voorbij zien komen geloof ik ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ik was over een hek geklommen bij defqon omdat ssb mij zo graag wou ontmoeten
ik ben de beroerdste niet, echt werd ik alleen gepakt
Nee dat was ikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:35 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
En ik spuugde zeker ook tegen het wiel van de ME busje aan?
ja, 250euro boete en geen defqon, 5jaar langquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik in een eerder deel van dit topic al voorbij zien komen geloof ik ja.
Daar ben je mooi klaar mee..
ik kom tenminste niet uit brabant kutquote:
Hmm dat is wel echt heel zuur.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, 250euro boete en geen defqon, 5jaar lang
Daarom over het hek klimmenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:39 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm dat is wel echt heel zuur.
Maar die kaartjes zijn ook altijd veel te snel uitverkocht...
Is ook wel te merken mongoolquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik kom tenminste niet uit brabant kut
ik zit boordevol goede ideeënquote:
D'r zal vanavond ook wel wat politie op de been zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik zit boordevol goede ideeën
Over hekken klimmen,rolstoelen jatten en tegen wielen van me busjes spugen komen allemaal uit mijn hoge hoed
echt he, je neemt ze een keer mee naar de grote stad en meteen praatjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Agossie, gaan de provinciaaltjes mans doen.
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan wij vanavond samen op de grond spugen
jeetje wat ben jij stoer zeg, spugen op de grond in amsterdamquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik doe het altijd als ik er ben
NU even snel douchen, anders red ik het niet
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jeetje wat ben jij stoer zeg, spugen op de grond in amsterdam
wajoooo hooligirl
18uurquote:
heel stoer, net zo stoer dat ik in een feestcafe in Amsterdam ga zeggen dat ik voor Feyenoord benquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jeetje wat ben jij stoer zeg, spugen op de grond in amsterdam
wajoooo hooligirl
wat?quote:
Stel je niet zo aan zegquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat?
Het is serieus het meest zielige wat ik ooit gelezen heb
Een vrouw die gemoedswillig op de grond spuugt wanneer ze in Amsterdam is
godsamme zeg, steel dan gewoon een rolstoel uit een restaurant in amsterdam
gedraag je als een vrouw en niet als een tokkiequote:
Ik ben er denk al om 5 uurquote:
Lars/SSB is er ook rond die tijd volgens mijquote:
wat?quote:
Moet jij zeggenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gedraag je als een vrouw en niet als een tokkie
Pak gewoon je pilletjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat?
Het is serieus het meest zielige wat ik ooit gelezen heb
Een vrouw die gemoedswillig op de grond spuugt wanneer ze in Amsterdam is
godsamme zeg, steel dan gewoon een rolstoel uit een restaurant in amsterdam
ik zeg het toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet jij zeggen
Maar voor de rest ben ik heel lief hoor
welke?quote:
Waar herken ik die aan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lars/SSB is er ook rond die tijd volgens mij
Ik ken je verder niet maar wij krijgen straks geheid ruzie idioot figuur.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik zeg het toch?
en dat geloof ik na je uitspattingen van net niet meer hoor gevaarlijke gek
[..]
welke?
ik zit al aan het pils
Waarschijnlijk aan een jongen die de hele tijd wil afhaken maar nog niet zeker van zijn zaak isquote:
kom maar kom maarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet maar wij krijgen straks geheid ruzie idioot figuur.
Gevaarlijke gekquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik zeg het toch?
en dat geloof ik na je uitspattingen van net niet meer hoor gevaarlijke gek
ja ik kijk wel uit met types zoals jijquote:
zal deze ook een wapencollectie hebben?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik kijk wel uit met types zoals jij
Wie ik? Een hele kast volquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal deze ook een wapencollectie hebben?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal deze ook een wapencollectie hebben?
er is geen ruzie manquote:
ik ook eigelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er is geen ruzie
We dollen gewoon... nou ja ik wel
ik val altijd buiten de bootquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:37 schreef Intronic het volgende:
Mensen die niet weten dat we een grote familie zijn. Behalve Steven dan
Inderdaad, ik verwacht vanavond 599 mensen met deze op hun borst genaaid.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:37 schreef Intronic het volgende:
Mensen die niet weten dat we een grote familie zijn. Behalve Steven dan
verblijfsvergunning?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:38 schreef heloef het volgende:
Ben waarschijnlijk wel later moet nog eten en mijn abonnement gaan regelen in Dorpsco.
Heb nog wel zon toffe gele ster van vroegerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:39 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, ik verwacht vanavond 599 mensen met deze op hun borst genaaid.
[ afbeelding ]
Scheelt weer geld, zeker?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Heb nog wel zon toffe gele ster van vroeger
ik heb hem in de trein laten liggenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ze zijn jou alleen vergetenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb hem in de trein laten liggen
ja en ze kregen er jou voor terug, weet niet wat erger isquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb hem in de trein laten liggen
Steven gaat trots het joodse volkslied zingen en dansenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Er is niemand die raar op gaat kijken als je Joden gaat roepen vanavond hoor
Hier moet ik bij zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Steven gaat trots het joodse volkslied zingen en dansen
Is redelijk in balansquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja en ze kregen er jou voor terug, weet niet wat erger is
Dansenquote:
rechter handje omhoog doen zeker?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Steven gaat trots het joodse volkslied zingen en dansen
Gewoon bij buitenlanders op de stoel gaan hangenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dansen
Ik sta altijd aan de kant en doe net alsof ik aan het smsen ben
ojaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gewoon bij buitenlanders op de stoel gaan hangen
Haha en oerboerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oja
Benen op hun tafel en gewoon op dat wijf haar stoelleuning liggen
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dansen
Ik sta altijd aan de kant en doe net alsof ik aan het smsen ben
Ierse dwergendans doen wij meestal maar is 1on1quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]Herkenbaar. Toch zou ik je graag eens zien dansen, het liefst met Intronic, lijkt mij wel wat.
Was een mooie avond en nacht dat manquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Haha en oerboermoet er nog om lachen
Ik kan niet, ik moet overwerken tot 20:15quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lars/SSB is er ook rond die tijd volgens mij
Serieus?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:47 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik kan niet, ik moet overwerken tot 20:15
Hoop de film nog wel te redden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je, meneer haakt weer af hooorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:47 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik kan niet, ik moet overwerken tot 20:15
Hoop de film nog wel te redden...
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus?
Haha nee geintje tuurlijk niet, wil ook even mee rellen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben 17:30 klaar met werken, dus 17:45 ongeveer daar
Heb 18:00 met JK1982 afgesproken bij de ingang van de Pathé om even iets te gaan eten.
Wie mee wil kan mee
Kom van die kast af pikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zie je, meneer haakt weer af hooor
Hommo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Haha nee geintje tuurlijk niet, wil ook even mee rellen hier
Heb 18:00 met JK1982 afgesproken bij de ingang van de Pathé om even iets te gaan eten.
Wie mee wil kan mee
Ik ben 18.02 op bijlmer ArenA, loop je wel te gemoet hommoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Haha nee geintje tuurlijk niet, wil ook even mee rellen hier
Wie mee wil kan mee
na een paar biertjes word ik handtastelijk hoor, of je nou man of vrouw bentquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey, hey, hey.. d'r wordt niet gehommo'd hoor!
Ik ben ook bang dat ik het niet kan vindenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ik straks kan vinden waar ik heen moet. Mijn richtingsgevoel is ... nonexistent
.
Dus als ik de roltrap afkom op station Bijlmer Arena, dan rechtsaf toch?
Ligt er aan welke roltrap.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ik straks kan vinden waar ik heen moet. Mijn richtingsgevoel is ... nonexistent
.
Ik vind het leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:58 schreef HeatWave het volgende:
De angst van sommige mensen, je gaat echt de "FOK!kers komen nooit buiten" verhalen gaan geloven.
Als je op de roltrap staat (maakt niet uit welke) en je kijkt naar rechts, dan zie je de Kleine ArenA al. Het is amper 30 seconden lopen als je het station uitloopt en meteen naar rechts gaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Wat is je nummer?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Zet ff neer hoelaat je er bent en dan ben ik best bereid jullie op te pikken van het station
\je hebt een dmquote:
En links de grote Arena tochquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als je op de roltrap staat (maakt niet uit welke) en je kijkt naar rechts, dan zie je de Kleine ArenA al. Het is amper 30 seconden lopen als je het station uitloopt en meteen naar rechts gaat.
Kan echt niet missen
Nou dat moet nog wel lukkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als je op de roltrap staat (maakt niet uit welke) en je kijkt naar rechts, dan zie je de Kleine ArenA al. Het is amper 30 seconden lopen als je het station uitloopt en meteen naar rechts gaat.
Kan echt niet missen
Nou, het lijkt me logisch dat ik niet de roltrap omhoog bedoel waarmee je op het spoor uitkomt.quote:
Ik neem de trein van iets voor 5.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:04 schreef Monopoly het volgende:
Myra, hoe laat pak je de trein, misschien dat ik toch nog mee rijdt met je
18:58 kom ik aanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Zet ff neer hoelaat je er bent en dan ben ik best bereid jullie op te pikken van het station
krijg vertraging lulquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:04 schreef Monopoly het volgende:
Myra, hoe laat pak je de trein, misschien dat ik toch nog mee rijdt met je
Ja dan ben ik denk ik al dronken, maar zal mijn best doenquote:
ojah vergeten dat jij al dronken bent na twee biertjes.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan ben ik denk ik al dronken, maar zal mijn best doen
Lukt je wel. Ik vertrouw op je.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan ben ik denk ik al dronken, maar zal mijn best doen
Die sprinter dacht ik ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die Sprinter die direct gaat, of FYRA ?
ik kan je niks garanderenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
ojah steven, mijn ma heeft haar rolstoen voor de arena staan, wil je er svp afblijven?
1tjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ojah vergeten dat jij al dronken bent na twee biertjes.
ik niet, heb bestek nodigquote:
Oké. Dan neem ik die ook. Ik wacht aan de achterkant van het station dan. Hij gaat ook van het achterste spoor meen ik.quote:
Is goed, zie ik je zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oké. Dan neem ik die ook. Ik wacht aan de achterkant van het station dan. Hij gaat ook van het achterste spoor meen ik.
Dan zie ik je daar. Kusjens
zelfde cafe als vorige keer waar we zatenquote:
Was wel effe je handen straks..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Ik ga in ieder geval even fappen, daarna uit eten
Haha ok nicequote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zelfde cafe als vorige keer waar we zaten
*stondquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:25 schreef So_Surreal het volgende:
Kijk die fotoserie: http://www.nu.nl/binnenla(...)raren-in-arena.html#
Het staat nu helemaal vol met leraren
Dat is toch de grote ArenA eiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:25 schreef So_Surreal het volgende:
Kijk die fotoserie: http://www.nu.nl/binnenla(...)raren-in-arena.html#
Het staat nu helemaal vol met leraren
Ik bedoel toch dat plein pannenkoekquote:
50k is toch wel 2x zoveel als dat er normaal in die ufo staanquote:
ja daar gaan we later pas heenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:29 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik bedoel toch dat plein pannenkoek
Tot hoe laat was die onzin ?
Heb geen zin meer om te werken
kom je wel eens in de kuip?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
50k is toch wel 2x zoveel als dat er normaal in die ufo staan
Dan kijk je niet goed schelequote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
50k is toch wel 2x zoveel als dat er normaal in die ufo staan
ja, kom jij daar wel eens?quote:
vaker geweest dan jij denk ikquote:
ik heb 5 jaar sk gehad samen met mijn broer en paquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vaker geweest dan jij denk ik
8x feyenoord-ajax en 3x bekerfinale
haha studentenpauperquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb 5 jaar sk gehad samen met mijn broer en pa. Van mijn 13de tot mijn 18-en. toen ging ik studeren en ik had ik weinig centjes meer
wrijf het er maar in klootzak :p. Nog iets gehoord van die loods? is er al wiet gevonden?quote:
Ik ga zo ff checkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wrijf het er maar in klootzak :p. Nog iets gehoord van die loods? is er al wiet gevonden?
Ik ga ook eens die richting uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:57 schreef leeell het volgende:
In de trein richting amsterdam ga het wel redden dus
Patje ken je wel hij is er ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:05 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Met wie zijn jullie ?
Ik moet nog even 1 PC vervangendan loop ik ook die kant op.
Als je mij nou ook even jouw nummer DM't, of bijtijds even belt, dan kunnen we desnoods al eerder afspreken. Is misschien handiger ivm ook rest treffen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:05 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Met wie zijn jullie ?
Ik moet nog even 1 PC vervangendan loop ik ook die kant op.
Typische kenmerken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:07 schreef Myraela het volgende:
Monopoly en ik hebben de eerste FOK!ker al in de trein gespot.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:07 schreef Myraela het volgende:
Monopoly en ik hebben de eerste FOK!ker al in de trein gespot.
Hij schreewt. De hele trein lacht hem uit en hij doet net alsof die een vriendin heeft.quote:
Echt? Oh sjips, dan maar weer wachten op de volgende trein.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij schreewt. De hele trein lacht hem uit en hij doet net alsof die een vriendin heeft.
Helaas is die te vroeg uitgestapt, ik denk dat die toch niet durft ofzo.
Heb je gesmst.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als je mij nou ook even jouw nummer DM't, of bijtijds even belt, dan kunnen we desnoods al eerder afspreken. Is misschien handiger ivm ook rest treffen?
Jullie hebben me gespot.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij schreewt. De hele trein lacht hem uit en hij doet net alsof die een vriendin heeft.
Kan niet missen inderdaad..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb niet meer zon zin. Ik ben toch maar naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
trein om 18:43 vanaf Utrecht richting Schiphol?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu in de bus, dan trein en ik kom om 18.58 aan..
Yessirquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:30 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
trein om 18:43 vanaf Utrecht richting Schiphol?
haha ik ook. Ik zit bij vak E op de bankjes met een rode jas mocht je me willen ontmoetenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yessir.
* Tha_Erik angstig om zich heen kijkt.
Als je een grote knuffelbare beer van een vent ziet (die angstig rondkijkt) da's Erik!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:37 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
haha ik ook. Ik zit bij vak E op de bankjes met een rode jas mocht je me willen ontmoeten
Ik stond bij de trappen (vak j) en toen kwam de trein er al aan dus ik ben maar gewoon ingestaptquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:37 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
haha ik ook. Ik zit bij vak E op de bankjes met een rode jas mocht je me willen ontmoeten
ik ga er naar uitkijken haha. Ik heb spijkerbroek en rode jas aanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik stond bij de trappen (vak j) en toen kwam de trein er al aan dus ik ben maar gewoon ingestapt. Zie je straks wel op het volgende station of bij de premeet zelf.
Ik heb de duidelijk te onderscheiden () kleding aan bestaand uit een grijze jas, grijze das, spijkerbroek
.
Jaquote:
Yay!quote:
Wauwquote:
Ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef Rockiejj het volgende:
Wie heeft die plekken helemaal bovenin gereserveerd?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:35 schreef Cat22 het volgende:
Waar waren jullie?![]()
![]()
Nog niet eens een porretje!
Jij hebt toch alleen maar liggen pittenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Stomme film, toffe actie, leuke meet en trein was ook gratis
Kut film ja rest was wel leukquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Stomme film, toffe actie, leuke meet en trein was ook gratis
Dat was dastan, ik had moeite met wakker blijvenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij hebt toch alleen maar liggen pitten
Ah, je hebt dus alsnog wel wat meegekregen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was dastan, ik had moeite met wakker blijven
Ja maar snapte er bar weinig van, beetje vaag allemaal, niet echt mijn dingquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus alsnog wel wat meegekregen?
Die Grolschtent was dicht na afloop trouwens, wat een kuttent
Ouwe crimineel dat het isquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Meet was goed, vooral ssb en zijn jeugdverhalen hahaha
Jij hebt echt lelijke schoenenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:38 schreef JaimyLee het volgende:
Ik was tijdens de meet van plan om stevenmac van m'n foe lijst af te halen omdat ik het een toffe man vond, maar toen zei hij dat manchester shitty zijn 2e club is. Dus ik laat hem nog maar even staan
Stukkie varen met een gestolen bootquote:
Iets met een gestolen bouwradioquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stukkie varen met een gestolen boot
Jij bent voor lelijke clubsquote:
Achjaquote:
Nee ik had alles alquote:
Ik had een ingenieuze dubbele ontmoeting.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
daarom bleef je ook maar 5 minuten he? Ineens liep je weg en je was al te laat
Ja, dat was jammer. Dat vlaggetje was goed voor een potentiele rel!quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik had alles al
Had wel een kekke vlaggetje met onderwijs erop maar iemand pakte hem af
En een goede snuifbuisquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat was jammer. Dat vlaggetje was goed voor een potentiele rel!
Je was net zo'n reisleider.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat was jammer. Dat vlaggetje was goed voor een potentiele rel!
Geen commentaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens bronnen gebruik jij liever zo'n leeg ding waar WC papier op zit.
Dat was ik lulquote:
Dat was Steven, ik heb dat vlaggetje niet aangeraakt, ik was al bang dat het contact had gehad met Steven's neusquote:
Oh ja.quote:
Ding stonk behoorlijk, vast wat mensen over heen gezekenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was Steven, ik heb dat vlaggetje niet aangeraakt, ik was al bang dat het contact had gehad met Steven's neus
Boeiend, merkt je neus niets van (op de geur na)quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ding stonk behoorlijk, vast wat mensen over heen gezeken
Ik mis mijn vlaggetjequote:Op woensdag 7 maart 2012 00:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boeiend, merkt je neus niets van (op de geur na)
Vind je morgen vanzelf terug in het toilet.quote:
Was je rechterhand nog even, die zal wel plakken nuquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:07 schreef JK1982 het volgende:
Zo, ook weer thuis..
Was gezellig, ik heb een aantal leuke mensen ontmoet, sommigen heb ik wel wat langer willen spreken, maar al met al vond ik het een geslaagde avond..![]()
De film an sich vond ik dat weer niet zo geweldig, maar dat is een kwestie van smaak..
Pics?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie was die chick die zich voorstelde tijdens de meet alsof ze aan de drugs zat, wel beste tetten had ze
Hij jeukt wel, wat heb je gedááááán!quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was je rechterhand nog even, die zal wel plakken nu
Geen pics zijn er genomen tijdens de meetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |