zelfde cafe als vorige keer waar we zatenquote:
Was wel effe je handen straks..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Ik ga in ieder geval even fappen, daarna uit eten
Haha ok nicequote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zelfde cafe als vorige keer waar we zaten
*stondquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:25 schreef So_Surreal het volgende:
Kijk die fotoserie: http://www.nu.nl/binnenla(...)raren-in-arena.html#
Het staat nu helemaal vol met leraren
Dat is toch de grote ArenA eiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:25 schreef So_Surreal het volgende:
Kijk die fotoserie: http://www.nu.nl/binnenla(...)raren-in-arena.html#
Het staat nu helemaal vol met leraren
Ik bedoel toch dat plein pannenkoekquote:
50k is toch wel 2x zoveel als dat er normaal in die ufo staanquote:
ja daar gaan we later pas heenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:29 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik bedoel toch dat plein pannenkoek
Tot hoe laat was die onzin ?
Heb geen zin meer om te werken
kom je wel eens in de kuip?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
50k is toch wel 2x zoveel als dat er normaal in die ufo staan
Dan kijk je niet goed schelequote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
50k is toch wel 2x zoveel als dat er normaal in die ufo staan
ja, kom jij daar wel eens?quote:
vaker geweest dan jij denk ikquote:
ik heb 5 jaar sk gehad samen met mijn broer en paquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vaker geweest dan jij denk ik
8x feyenoord-ajax en 3x bekerfinale
haha studentenpauperquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb 5 jaar sk gehad samen met mijn broer en pa. Van mijn 13de tot mijn 18-en. toen ging ik studeren en ik had ik weinig centjes meer
wrijf het er maar in klootzak :p. Nog iets gehoord van die loods? is er al wiet gevonden?quote:
Ik ga zo ff checkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wrijf het er maar in klootzak :p. Nog iets gehoord van die loods? is er al wiet gevonden?
Ik ga ook eens die richting uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:57 schreef leeell het volgende:
In de trein richting amsterdam ga het wel redden dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |