quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan gewoon voor het scherm staan
Ow nee... doe maar niet
Dat magquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef JaimyLee het volgende:
Hallon! Ik zal waarsschijnlijk ook bij de pre-meet aanwezig zijn
nee he...quote:
Dan denken ze allemaal dat we 'lekker gek' zijnquote:
Dan kom ik niet meer thuis als ik dat doequote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef LompeHork het volgende:
Is er achteraf ook nog iets open waar we kunnen pilsen?
Gewoon doen, Station ArenA slaapt best oke.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer thuis als ik dat doe
Rijden er morgenochtend dan geen treinen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer thuis als ik dat doe
Ik hoef morgen pas om 1 uur op school te zijn. Dus ik kijk nog wel ffquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon doen, Station ArenA slaapt best oke.
zijn we toch ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan denken ze allemaal dat we 'lekker gek' zijn
Ik moet de volgende dag weer vroeg werken manquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon doen, Station ArenA slaapt best oke.
Mwah, je bent nog een Jonge God, dat trek je vast wel (ik heb het ook niet over West-Fries napilsen, ik heb het over een of twee biertjes ergens)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik moet de volgende dag weer vroeg werken man
Dit, ik zal waarschijnlijk ook niet lang blijven hangen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik moet de volgende dag weer vroeg werken man
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef JaimyLee het volgende:
Hallon! Ik zal waarsschijnlijk ook bij de pre-meet aanwezig zijn
heb om half 9 weer college, maar even kijken wat de treinen doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef LompeHork het volgende:
Is er achteraf ook nog iets open waar we kunnen pilsen?
Ja doequote:
Boh, zou wel tof zijn, hoewel de film laat eindigt natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:23 schreef leeell het volgende:
[..]
heb om half 9 weer college, maar even kijken wat de treinen doen
quote:
Je hoeft ze vanavond pas in te leveren bij de ingang!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:43 schreef MaJo het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn kaartjes weer in kan leveren? Ik probeer het via de aanmeldpagina maar het lukt niet!
Aah ok ik dacht al.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, je bent nog een Jonge God, dat trek je vast wel (ik heb het ook niet over West-Fries napilsen, ik heb het over een of twee biertjes ergens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |