ik ook eigelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er is geen ruzie
We dollen gewoon... nou ja ik wel
ik val altijd buiten de bootquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:37 schreef Intronic het volgende:
Mensen die niet weten dat we een grote familie zijn. Behalve Steven dan
Inderdaad, ik verwacht vanavond 599 mensen met deze op hun borst genaaid.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:37 schreef Intronic het volgende:
Mensen die niet weten dat we een grote familie zijn. Behalve Steven dan
verblijfsvergunning?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:38 schreef heloef het volgende:
Ben waarschijnlijk wel later moet nog eten en mijn abonnement gaan regelen in Dorpsco.
Heb nog wel zon toffe gele ster van vroegerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:39 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, ik verwacht vanavond 599 mensen met deze op hun borst genaaid.
[ afbeelding ]
Scheelt weer geld, zeker?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Heb nog wel zon toffe gele ster van vroeger
ik heb hem in de trein laten liggenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ze zijn jou alleen vergetenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb hem in de trein laten liggen
ja en ze kregen er jou voor terug, weet niet wat erger isquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb hem in de trein laten liggen
Steven gaat trots het joodse volkslied zingen en dansenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Er is niemand die raar op gaat kijken als je Joden gaat roepen vanavond hoor
Hier moet ik bij zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Steven gaat trots het joodse volkslied zingen en dansen
Is redelijk in balansquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja en ze kregen er jou voor terug, weet niet wat erger is
Dansenquote:
rechter handje omhoog doen zeker?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Steven gaat trots het joodse volkslied zingen en dansen
Gewoon bij buitenlanders op de stoel gaan hangenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dansen
Ik sta altijd aan de kant en doe net alsof ik aan het smsen ben
ojaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gewoon bij buitenlanders op de stoel gaan hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |