Haha en oerboerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oja
Benen op hun tafel en gewoon op dat wijf haar stoelleuning liggen
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dansen
Ik sta altijd aan de kant en doe net alsof ik aan het smsen ben
Ierse dwergendans doen wij meestal maar is 1on1quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]Herkenbaar. Toch zou ik je graag eens zien dansen, het liefst met Intronic, lijkt mij wel wat.
Was een mooie avond en nacht dat manquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Haha en oerboermoet er nog om lachen
Ik kan niet, ik moet overwerken tot 20:15quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lars/SSB is er ook rond die tijd volgens mij
Serieus?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:47 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik kan niet, ik moet overwerken tot 20:15
Hoop de film nog wel te redden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je, meneer haakt weer af hooorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:47 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik kan niet, ik moet overwerken tot 20:15
Hoop de film nog wel te redden...
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus?
Haha nee geintje tuurlijk niet, wil ook even mee rellen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben 17:30 klaar met werken, dus 17:45 ongeveer daar
Heb 18:00 met JK1982 afgesproken bij de ingang van de Pathé om even iets te gaan eten.
Wie mee wil kan mee
Kom van die kast af pikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zie je, meneer haakt weer af hooor
Hommo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Haha nee geintje tuurlijk niet, wil ook even mee rellen hier
Heb 18:00 met JK1982 afgesproken bij de ingang van de Pathé om even iets te gaan eten.
Wie mee wil kan mee
Ik ben 18.02 op bijlmer ArenA, loop je wel te gemoet hommoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Haha nee geintje tuurlijk niet, wil ook even mee rellen hier
Wie mee wil kan mee
na een paar biertjes word ik handtastelijk hoor, of je nou man of vrouw bentquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey, hey, hey.. d'r wordt niet gehommo'd hoor!
Ik ben ook bang dat ik het niet kan vindenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ik straks kan vinden waar ik heen moet. Mijn richtingsgevoel is ... nonexistent
.
Dus als ik de roltrap afkom op station Bijlmer Arena, dan rechtsaf toch?
Ligt er aan welke roltrap.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ik straks kan vinden waar ik heen moet. Mijn richtingsgevoel is ... nonexistent
.
Ik vind het leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:58 schreef HeatWave het volgende:
De angst van sommige mensen, je gaat echt de "FOK!kers komen nooit buiten" verhalen gaan geloven.
Als je op de roltrap staat (maakt niet uit welke) en je kijkt naar rechts, dan zie je de Kleine ArenA al. Het is amper 30 seconden lopen als je het station uitloopt en meteen naar rechts gaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Wat is je nummer?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Zet ff neer hoelaat je er bent en dan ben ik best bereid jullie op te pikken van het station
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |