Mag ik wel hopen, maar hij heeft nogal eens de neiging om dat soort dingen te 'vergeten'.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:15 schreef Greys het volgende:
Roger![]()
Wat super!
Als hij gezegd heeft dat het goed is kan je hem daar aan houden lijkt me
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vind ik ook; laat maar komen die hoowmoows
Finale kijken bij Tha_Erikquote:Op maandag 5 maart 2012 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit jaar esf is nu al epic. Goede nfsmeet, joan, samen esf kijken in het echt.
Gewoon morgen ofzo nog ff zeggen dat je een hotel gaat boeken voor die avond (of je dat nou echt doet of niet hoeft hij niet te weten nogquote:Op maandag 5 maart 2012 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mag ik wel hopen, maar hij heeft nogal eens de neiging om dat soort dingen te 'vergeten'.
Vandaar dat ik het toch graag z.s.m. zwart op wit wil hebben.
Daar is mijn kamer niet geschikt voorquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar is mijn kamer niet geschikt voor.
Gaat wel lukken.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon morgen ofzo nog ff zeggen dat je een hotel gaat boeken voor die avond (of je dat nou echt doet of niet hoeft hij niet te weten nog) en dat je het dus wel zeker moet weten
Jij moet in pimpelpaars met rode stippen.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:26 schreef ElisaB het volgende:
En we moeten echt in rood/wit/blauw, danwel oranje, danwel Delfts-blauw?
Of een Hiawatha shirtquote:Op maandag 5 maart 2012 18:26 schreef ElisaB het volgende:
En we moeten echt in rood/wit/blauw, danwel oranje, danwel Delfts-blauw?
Klinkt goedquote:Op maandag 5 maart 2012 18:31 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik hoop echt dat wij kunnen
dan weet ik al wat ik aandoerood jurkje, witte legging, wit/blauwe sjaal, ben ik helemaal goed qua thema
Ja hoor, dat heb ik weerquote:Op maandag 5 maart 2012 18:29 schreef Muis006 het volgende:
Jij moet in pimpelpaars met rode stippen.
En een feestneus.
of nip school heeft donderdag danwel vrijdag.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Waar hangt het bij jou en Oognip ook alweer vanaf of jullie kunnen of niet?
Het is goed met jouquote:
Of ze kunnen of nietquote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef Greys het volgende:
Klinkt goed![]()
Waar hangt het bij jou en Oognip ook alweer vanaf of jullie kunnen of niet?
zal ik toch even net iets te laat om je lachen?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is goed met jou
[..]
Of ze kunnen of niet
Net te laat met mijn geweldige goede garp
Ik ga voor paars met rode stippen
Kom jij als Tarzan, kom ik in een tipiquote:
Ja, graag. Dank jequote:Op maandag 5 maart 2012 18:35 schreef Mama_Mia het volgende:
zal ik toch even net iets te laat om je lachen?
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde eigenlijk een Chocolatte-pakje aandoen met een rode pruik.
Kom anders ook gezellig in mijn tipi. Kunnen we een dependance van het COC openenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde eigenlijk een Chocolatte-pakje aandoen met een rode pruik.
Ik heb het wel even serieus overwogenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nip vond het volgens mij sowieso geen punt om heen te rijden zei ze.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
of nip school heeft donderdag danwel vrijdag.
En of ze wil/durft te rijden, ik wil best heen rijden maar met mijn fysieke gedoe kan ik niet garanderen dat ik terug kan rijden
weet ik, maar terug is meer het probleemquote:Op maandag 5 maart 2012 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nip vond het volgens mij sowieso geen punt om heen te rijden zei ze.
En het is echt dichtbij de snelweg!
En anders nemen jullie samen ook een hotelkamertDan kan je de volgende ochtend serieus 1 rechte weg af en dan 100 meter links en je zit weer op de snelweg
Daar doen we het voorquote:
Je kent me toch al!quote:Op maandag 5 maart 2012 18:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik doe het trouwens nu al in mijn broek
Ja ja, ElisaB is een stoere hoor
Bezorgd bedoeld: Ik vind het niet verantwoord als je de weg op gaat terwijl je energy drinks nodig hebtquote:Op maandag 5 maart 2012 18:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
weet ik, maar terug is meer het probleemheen rijden kan ik wel, en misschien terug ook wel maar ik kan het niet garanderen
en we willen allebei liever thuis slapen. We kijken nog wel even maar eventueel neem ik wel energy drinks mee en doen we wat langer over de terugweg
[..]
Daar doen we het voor
Ik heb überhaupt energy drinks nodig om te functioneren meeste dagenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bezorgd bedoeld: Ik vind het niet verantwoord als je de weg op gaat terwijl je energy drinks nodig hebtwel veilig doen .
Heb je net de riolering gefikst...quote:Op maandag 5 maart 2012 18:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik doe het trouwens nu al in mijn broek
Ja ja, ElisaB is een stoere hoor
Ja joh, weet ik toch. En ik ben een bikkel natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 18:48 schreef Greys het volgende:
Elies, jij kent echt de helft al![]()
En het is klein, gemoedelijk en net of je bij ons en Henkie op visite bent
Als je het binnen teveel gedoe vindt ga je lekker ff buiten op het terrasje. En dan nog zit je middenin het feest, zeg maarDan ben je niet afgesloten van de rest.
Goed puntquote:Op maandag 5 maart 2012 18:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb je nog nooit in mijn tipi gehad
Zeg ik! We kunnen er ook van afzien. Of het fakenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed puntIk word nu zelf ook een beetje bang.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij Erik al eens in je tipi gehad
Nou dan
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind het allemaal maar een beetje tipi's.
Ik was ooit bij een boekpresentatie van een lesbisch boek en die vrouw had het steeds over zompige aubergines.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
En in godsnaam, wil iedereen de aubergines thuis laten![]()
Dat was voor mijn tijd, maar toch weet ik er alles vanquote:Op maandag 5 maart 2012 18:56 schreef Greys het volgende:
Dat van die aubergines is van vóór jullie tijd zeker?
Sex voor de Buch?
Indianen?
Anyone?
Ow... kan dat ook al nietquote:Op maandag 5 maart 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
En in godsnaam, wil iedereen de aubergines thuis laten![]()
Waren dat geen courgettes?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:56 schreef Greys het volgende:
Dat van die aubergines is van vóór jullie tijd zeker?
Sex voor de Buch?
Indianen?
Anyone?
Oh, dat is niet de reden waarom ik niet zou komen hoor, ik ben niet goed met groepenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:01 schreef Greys het volgende:
Zwab, ik weet al wat je gaat roepen maar ik ga het TOCH vragen, als ESF smiley makertttt...
KOM JE OOK?
Het is voor jou niet ver weg en Snakey en diverse andere hetero's komen ook, dus voor je reputatie voor je niet bang te zijn
istie groen? dan ist een courgettequote:Op maandag 5 maart 2012 19:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze eh, beweegt te snelmaar volgens mij een aubergine.
Kijk maar! Mag altijd, als je iemand wilt meenemen die je kent mag het ookquote:Op maandag 5 maart 2012 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, dat is niet de reden waarom ik niet zou komen hoor, ik ben niet goed met groepen
Nee, ik heb even verder gekeken (my eeeeyes) en het is echt een aubergine als je het mij vraagt.quote:
En fruit?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:10 schreef Greys het volgende:
Laat voor de zekerheid maar gewoon alle groenten thuis
What's Your Native American Name?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:29 schreef Greys het volgende:
We moeten voor die tijd nog even lollige Indianen namen voor elkaar bedenken
Die we dan die avond weer vergeten, uiteraard
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef Greys het volgende:
Your name is Anevay Liluye
Your name means: Superior Singing Chicken Hawk that Soars
http://blogthings.com/nativeamericannamegenerator/
IT'S A SIIIIIIIIIGN!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Daar gaan we die avond toch voor?
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef iBenny het volgende:
Your Native American Name Is: Zoran Drazic
Slippery White Manquote:Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef Greys het volgende:
Silver Laughing Maidenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef indaha het volgende:
Your Native American Name Is: Makawee Totsi
Your name means: Mothering Moccasins
Nou ik ben een moederlijke pantoffel, dat had ik nu altijd al gedacht
Een rood wit blauwe!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef indaha het volgende:
Ja eigenlijk moet ik nu op rood wit blauwe of oranje pantoffels komen, zul je zien dat het 30 graden isquote:
Whehehequote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef indaha het volgende:
Ik ga de magie niet verbreken door het nog een keer in te voeren.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef indaha het volgende:
Nee ik heb het uitgeprobeerd als je nog eens doet krijg je elke keer een andere naam en die pantoffels zitten wel lekker dus die hou ik dan maar
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef Greys het volgende:
Laat Elies het maar niet lezen!quote:Op maandag 5 maart 2012 20:05 schreef BrandX het volgende:
Jose: Nahimana Meda - Your name means: Mystic Prophetess
BrandX: Makkitotosimew Mansi - Large Breasted Plucked Flower![]()
En toch gedaan, geïnspireerd door BX. En ik wist het.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga de magie niet verbreken door het nog een keer in te voeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toch gedaan, geïnspireerd door BX. En ik wist het.![]()
Ja jij ook op de pantoffelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Dat klinkt heel lievvvquote:Op maandag 5 maart 2012 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Roger Epiales:
Your Native American Name Is: Elan Molimo
Your name means: Friendly Bear Walking into Shade
Past zelfs wel bij me.
Bwehehehequote:Op maandag 5 maart 2012 20:05 schreef BrandX het volgende:
Jose: Nahimana Meda - Your name means: Mystic Prophetess
BrandX: Makkitotosimew Mansi - Large Breasted Plucked Flower![]()
Ja die van jou is schattig ende cutequote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef roos85 het volgende:
Your Native American Name Is: Mausi Chepi
Your name means: Flower Plucking Fairy
Elies weet allang hoe large breasted ik benquote:
Jaj Fair Pea, je weet wel, eerlijk erwtjequote:Op maandag 5 maart 2012 20:20 schreef Muis006 het volgende:
Your Native American Name Is: Chista Alawa
Your name means: Fair Pea
Que?
Dan nog: que?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jaj Fair Pea, je weet wel, eerlijk erwtje
Schattig,quote:Op maandag 5 maart 2012 20:20 schreef Muis006 het volgende:
Your Native American Name Is: Chista Alawa
Your name means: Fair Pea
Que?
Niet allemaal!quote:Op maandag 5 maart 2012 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die van jou is schattig ende cute![]()
Wij krijgen allemaal van die lompe oetlullen-namen, en jij bent weer een bloemplukkend elfje
quote:
Ben je goed in erwtentaart dan?quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nog noooooooit gemaakt.
Ik heb wel de prinses op de erwt gelezen, telt dat ook?
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nog noooooooit gemaakt.
Ik heb wel de prinses op de erwt gelezen, telt dat ook?
Dabedoelik.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Was ook een hele eerlijke erwt.
Ja toch?quote:
Ik ben dan ook heel schattig en cutequote:Op maandag 5 maart 2012 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die van jou is schattig ende cute![]()
Wij krijgen allemaal van die lompe oetlullen-namen, en jij bent weer een bloemplukkend elfje
We hebben zelfs op een duinpan gezetenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:19 schreef BrandX het volgende:
Elies weet allang hoe large breasted ik ben
En om het beeld helemaal raar te krijgen: we hebben zelfs al een keer de nacht doorgebracht op het strand...
en iedereen nu maar wilde ideeen hebben
En strakjes samen op een havenhoofd.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben zelfs op een duinpan gezeten
Waarom niet samen op Muis?quote:
Viespeukquote:Op maandag 5 maart 2012 20:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Waarom niet samen op Muis?![]()
2 prinsessen waarover het eerlijke erwtje kan oordelen.
Godallemachtigquote:Op maandag 5 maart 2012 20:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben: Morning Prophetess
Klinkt als een ochtenderectie
Wie weet is hij al de hele tijd aan het lurken.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Godallemachtig
Ik hoop zo dat Henk hier niet gaat teruglezen
Ja, kan ik het helpenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
Godallemachtig
Ik hoop zo dat Henk hier niet gaat teruglezen
Best kans van, hij riep al 'Mooi stukkie op FOK! Ik lig in de uitverkoop zie ik?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wie weet is hij al de hele tijd aan het lurken.
Hoi Henk!
Ranja? Daar red ik het niet mee met de Joan-zenuwen hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:01 schreef Cat22 het volgende:
Wat zal Henk verbaasd zijn als we onze ware ikjes tonen op 24 mei en braaf met een glaasje ranja aan een tafeltje gaan zitten.En de dapperen onder ons misschien nog een sjoeltje wagen.
Ik ga het ook niet redden met ranja.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ranja? Daar red ik het niet mee met de Joan-zenuwen hoor.
Wodka redbull gaat het worden voor mij
En jij gaat aan de wijn en daarna aan de lampen hangen
Geen ideequote:
Ja precies, we blijven niet voor jan lul in een hotel slapenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet redden met ranja.
Dubbele zenuwen voor mij, Joan-zenuwen en eerste-meet-zenuwen.![]()
Is dan toch op zijn minst de bedoeling dat ik niet meer veilig naar huis kan rijden.![]()
Cowboysquote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen ideeIk zal het woensdag vragen.
Misschien moet ie een Indianencocktail regelen. Wat moet er dan in?(serieuze vraag)
Rrriight... Als Cat in de lampen eindigt, dan vreet ik mijn paarse blouse met rode ballen opquote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef Greys het volgende:
En jij gaat aan de wijn en daarna aan de lampen hangen
Cactussap?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet ie een Indianencocktail regelen. Wat moet er dan in?(serieuze vraag)
Precies!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies, we blijven niet voor jan lul in een hotel slapen
Ook goed!quote:
Vragen aan Henk woensdagquote:
Of hij ook in mijn tipi wilquote:Op maandag 5 maart 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
Vragen aan Henk woensdag
- wat kunnen we eten die donderdag voor degenen die dat willen
- hebbie ook vlaggetjes in je kaas
- krijgt Muis ook een cowboy in haar Indianencocktail
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef Greys het volgende:
Vragen aan Henk woensdag
- Henk wil je in Elies d'r tipische tipi
CHECK!
Fijn! Ik ben niet zo ervaren, dus ik ben graag voorbereidquote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef Greys het volgende:
Vragen aan Henk woensdag
CHECK!
Dat gaat hem echt niet worden!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik hoop nog steeds dat je ook kunt komen
En dat je je Mora pruillipje doet als ie geen vlaggetjes in z'n kaas hebquote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef Muis006 het volgende:
Beloof me dat je het precies zo gaat vragen.
Uiteraard!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]Beloof me dat je het precies zo gaat vragen.
Suggesties van de wigwam cocktail bar:quote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is gewoon zo lekker boersquote:Op maandag 5 maart 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
Waarom dan Muis?
Om 'hebbie'? Da's gewoon Rotterdams
Offie sterke lampies heb.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef Greys het volgende:
Vragen aan Henk woensdag
CHECK!
Zo doet ze dat. Pre-ciesquote:Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef Muis006 het volgende:
Het is gewoon zo lekker boersen omdat er geen vraagteken achter staat zie ik voor me hoe je het luidkeels in zijn gezicht werpt: hebbie ook vlaggetjes in je kaas!
Zullen we vast een ligplek reserveren voor Qwea?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef Greys het volgende:
Oeh Roger, ik denk dat we deze er uit gaan pikken
Sitting Bull
Licor 43, Licor Cacao, Cream and Milk
Hij hoeft ze niet allemaal te maken lijkt me
Maar die klinkt lekker!
En un vangnet graag.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dát! En oftatie ze anders ff aan ken schaften
Dat doet ik al, getuige mijn dm van vanmiddag(t?)quote:Op maandag 5 maart 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, leerstof voor jullie voor de 24e
Verplicht deze youtube uit je hoofd kennen!
Rotterdams: wanneer en waart het ook maar kant, plakt den tee er achter ant.
Ik weigert.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
Waarom dan Muis?
Om 'hebbie'? Da's gewoon Rotterdams
Ik moest serieus lachen dat ze om die zin moest lachen, ik vond de vierde zin toch tipi'serquote:Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat hebbie gedaan dan op de mart?
Je mot!quote:
Nee 'hebbie' is ABR.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest serieus lachen dat ze om die zin moest lachen, ik vond de vierde zin toch tipi'ser
Maar dat komt omdat wij 'hebbie' niet raar vinden
*LuisterT braafT*quote:Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mot!
(Luister er nou maar effe naar, het is echt om je te bezeiken)
Dus heel Rotterdam is homo, probeert hij te zeggen?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
En waivuh mottuh hun MUIL houwuh!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:23 schreef Greys het volgende:
Rottedammerts zijn er in drieeee categorieeeejuhhhhh
- Waivuh
- Gastuh
- En howmowwwwws![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
Die kijk ik morgen wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
ook verplicht: http://www.zuurkool.nl/rotterdammerts-opgelet-deel-2/
Zo'n mooi wijf, maar asze d'r muil opentrektquote:Op maandag 5 maart 2012 21:24 schreef Greys het volgende:
Ja de natte tee Swets
En ik ben nog wel een import Rotterdammurt.
Maar Elies moet altijd om mijn accent lachen
Assie voor Sparta bent dan ben je een...? HOMOOOOOOquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo'n mooi wijf, maar asze d'r muil opentrekt
Je hebt gelijk hoor, mopjequote:Op maandag 5 maart 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
![]()
En ik vind het nog steeds reuze meevallen.
Bloedserieus
"IK BEN TOCH GEEN HOWMOW?????"quote:Op maandag 5 maart 2012 21:34 schreef Maes het volgende:
Ik begin inene meneer Maes beter te begrijpuh
Ik ben stiekem verliefd op jouquote:Op maandag 5 maart 2012 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb je bij mij niet zien lachen Elisa....
quote:
Euh...quote:Op maandag 5 maart 2012 21:39 schreef roos85 het volgende:
Greys,kunde gij aon d'n Henk vraoge of ie slaai meej aai meej juin meej aerepels het?
sla, ei, ui, aardappel.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Euh...
Maes, print jij het effe uit?
Het mot iets met aardappels zijn.
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik luister toch nooit, dus ook niet naar Rotterdams
Ik had ook niet anders verwacht toen ik die cocktails zagquote:
Ligt dat er niet een beetje aan wát en door wie er iets gevraagd wordt? *wink wink*quote:Op maandag 5 maart 2012 21:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik luister toch nooit, dus ook niet naar Rotterdams
Neequote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht toen ik die cocktails zag
[..]
Ligt dat er niet een beetje aan wát en door wie er iets gevraagd wordt? *wink wink*
Cocktailtechnisch: wees blij dat ik ze gewoon niet ga drinken en dus ook gewoon naar huis gaquote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik had ook niet anders verwacht toen ik die cocktails zag
Jaaaa! Doe!quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Cocktailtechnisch: wees blij dat ik ze gewoon niet ga drinken en dus ook gewoon naar huis ga
quote:
Dus als de man van je dromen daar toevallig langs die kroeg loopt de 24e en hij roept je, dan luister jij niet?quote:
Zou je dat redden dan, van het ene op het andere bed, als je maar hard genoeg springt?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Muis006 het volgende:
Of adjoining rooms regelen en dan alle tussendeuren open zetten
We proberen het wel met Erik ofzo.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou je dat redden dan, van het ene op het andere bed, als je maar hard genoeg springt?
I like the way you think.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Muis006 het volgende:
Of adjoining rooms regelen en dan alle tussendeuren open zetten
Ja wat roept ie dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als de man van je dromen daar toevallig langs die kroeg loopt de 24e en hij roept je, dan luister jij niet?
Ook niet als ze om hulp roepen?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja wat roept ie dan?
HEEEJ, PSSSSST MAISJAH!!!!!!!!!!
Nee hoor, mannen die roepen hoef ik niet
Ik ken ook nog west-fries.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent ook van alle dialect marten thuis heej?
Nou vooruit, dan welquote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet als ze om hulp roepen?
Jij harteloze!
dr is nog nooit gien mens over stof stroffeltquote:
Gewoon in het Joan topic hoor, waar we de rest ook allemaal besproken hebbenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
RamBam #2 - RAMBAM vindt tas met klantendossiers ABN AMRO
Ook prima.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon in het Joan topic hoor, waar we de rest ook allemaal besproken hebben
Peeuwuhquote:
Nee!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Your name means: Evil Bird with Big Beak
.
Jawel! Ik ben een slechte vogel met een grote bekquote:
mijne?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Your name means: Evil Bird with Big Beak
.
Niet!quote:Op maandag 5 maart 2012 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel! Ik ben een slechte vogel met een grote bek.
Oke! Mogen Muis en ik jou Hoofd Muziek-Meenemen maken?quote:
Je bent ook wel dapperquote:
Delen jij en Steve nou een kamer?quote:
Je vergeet toch niet de aller-aller-allerbelangrijkstequote:Op maandag 5 maart 2012 23:18 schreef Greys het volgende:
Ik zieeeeee een sterrrrrrrrrrrrr
Hij staat nog verrrrrrr
Maar strakjes komt ie dichterbijjjjjjj
Die ook plz
Heb ik!quote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je vergeet toch niet de aller-aller-allerbelangrijkste
Halleluuuujaahhhhhh!!!
Engelse versiequote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je vergeet toch niet de aller-aller-allerbelangrijkste
Halleluuuujaahhhhhh!!!
Aww, dankje!quote:
Maakt niet uit; het gaat ons uitsluitend om het ritmisch schudden der tetten; in welke taal dan ookquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:55 schreef Jordy2012 het volgende:
[..]
Aww, dankje!![]()
Maar ik kijk het meestal met een paar andere, waarvan ik eis dat ze hun mond dicht houden. Ik denk niet dat dat me gaat lukken in een drukke ruimte!![]()
Maar, nogmaals bedankt voor het aanbod!
Ik heb veul om mee te schuddenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maakt niet uit; het gaat ons uitsluitend om het ritmisch schudden der tetten; in welke taal dan ook
Ik kan het me voorstellen; flesje wijn mee, de troubadour op de achtergrond en gaaaaanquote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ie dat doet dan wil ik wel een kamer delen heur.
Ik lig hardop te lachen in bedquote:Op maandag 5 maart 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maakt niet uit; het gaat ons uitsluitend om het ritmisch schudden der tetten; in welke taal dan ook
Ik zat met het lezen van iedereens indianennaam hardop te lachen in de trein netquote:
Maar een berg FOK!kers stil houden wordt wat lastigerquote:
Ik krijg al migraine bij het ideequote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
Maar een berg FOK!kers stil houden wordt wat lastiger
Nou, mocht je je bedenken gil je maar
Haha, klinkt inderdaad erg gevaarlijk!quote:
De uitslag duurt meestal niet zo heel lang, omdat niet alle landen afgegaan worden in de halve finale. Gewoon een envelop-ceremonie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zat es te kieken, maar vorig jaar werd om 23 uur gewoon Pauw en Witteman uitgezonden om 23 uur.
Of kwam de uitslag daarna?
Toen was het al afgelopen lijkt me. De halve finales duren niet zo heel lang.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zat es te kieken, maar vorig jaar werd om 23 uur gewoon Pauw en Witteman uitgezonden om 23 uur.
Of kwam de uitslag daarna?
Haha, bedankt!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar een berg FOK!kers stil houden wordt wat lastiger
Nou, mocht je je bedenken gil je maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |