Neequote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht toen ik die cocktails zag
[..]
Ligt dat er niet een beetje aan wát en door wie er iets gevraagd wordt? *wink wink*
Cocktailtechnisch: wees blij dat ik ze gewoon niet ga drinken en dus ook gewoon naar huis gaquote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik had ook niet anders verwacht toen ik die cocktails zag
Jaaaa! Doe!quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Cocktailtechnisch: wees blij dat ik ze gewoon niet ga drinken en dus ook gewoon naar huis ga
quote:
Dus als de man van je dromen daar toevallig langs die kroeg loopt de 24e en hij roept je, dan luister jij niet?quote:
Zou je dat redden dan, van het ene op het andere bed, als je maar hard genoeg springt?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Muis006 het volgende:
Of adjoining rooms regelen en dan alle tussendeuren open zetten
We proberen het wel met Erik ofzo.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou je dat redden dan, van het ene op het andere bed, als je maar hard genoeg springt?
I like the way you think.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Muis006 het volgende:
Of adjoining rooms regelen en dan alle tussendeuren open zetten
Ja wat roept ie dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als de man van je dromen daar toevallig langs die kroeg loopt de 24e en hij roept je, dan luister jij niet?
Ook niet als ze om hulp roepen?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja wat roept ie dan?
HEEEJ, PSSSSST MAISJAH!!!!!!!!!!
Nee hoor, mannen die roepen hoef ik niet
Ik ken ook nog west-fries.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent ook van alle dialect marten thuis heej?
Nou vooruit, dan welquote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet als ze om hulp roepen?
Jij harteloze!
dr is nog nooit gien mens over stof stroffeltquote:
Gewoon in het Joan topic hoor, waar we de rest ook allemaal besproken hebbenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
RamBam #2 - RAMBAM vindt tas met klantendossiers ABN AMRO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |