Mag ik wel hopen, maar hij heeft nogal eens de neiging om dat soort dingen te 'vergeten'.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:15 schreef Greys het volgende:
Roger![]()
Wat super!
Als hij gezegd heeft dat het goed is kan je hem daar aan houden lijkt me
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vind ik ook; laat maar komen die hoowmoows
Finale kijken bij Tha_Erikquote:Op maandag 5 maart 2012 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit jaar esf is nu al epic. Goede nfsmeet, joan, samen esf kijken in het echt.
Gewoon morgen ofzo nog ff zeggen dat je een hotel gaat boeken voor die avond (of je dat nou echt doet of niet hoeft hij niet te weten nogquote:Op maandag 5 maart 2012 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mag ik wel hopen, maar hij heeft nogal eens de neiging om dat soort dingen te 'vergeten'.
Vandaar dat ik het toch graag z.s.m. zwart op wit wil hebben.
Daar is mijn kamer niet geschikt voorquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar is mijn kamer niet geschikt voor.
Gaat wel lukken.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon morgen ofzo nog ff zeggen dat je een hotel gaat boeken voor die avond (of je dat nou echt doet of niet hoeft hij niet te weten nog) en dat je het dus wel zeker moet weten
Jij moet in pimpelpaars met rode stippen.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:26 schreef ElisaB het volgende:
En we moeten echt in rood/wit/blauw, danwel oranje, danwel Delfts-blauw?
Of een Hiawatha shirtquote:Op maandag 5 maart 2012 18:26 schreef ElisaB het volgende:
En we moeten echt in rood/wit/blauw, danwel oranje, danwel Delfts-blauw?
Klinkt goedquote:Op maandag 5 maart 2012 18:31 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik hoop echt dat wij kunnen
dan weet ik al wat ik aandoerood jurkje, witte legging, wit/blauwe sjaal, ben ik helemaal goed qua thema
Ja hoor, dat heb ik weerquote:Op maandag 5 maart 2012 18:29 schreef Muis006 het volgende:
Jij moet in pimpelpaars met rode stippen.
En een feestneus.
of nip school heeft donderdag danwel vrijdag.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Waar hangt het bij jou en Oognip ook alweer vanaf of jullie kunnen of niet?
Het is goed met jouquote:
Of ze kunnen of nietquote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef Greys het volgende:
Klinkt goed![]()
Waar hangt het bij jou en Oognip ook alweer vanaf of jullie kunnen of niet?
zal ik toch even net iets te laat om je lachen?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is goed met jou
[..]
Of ze kunnen of niet
Net te laat met mijn geweldige goede garp
Ik ga voor paars met rode stippen
Kom jij als Tarzan, kom ik in een tipiquote:
Ja, graag. Dank jequote:Op maandag 5 maart 2012 18:35 schreef Mama_Mia het volgende:
zal ik toch even net iets te laat om je lachen?
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde eigenlijk een Chocolatte-pakje aandoen met een rode pruik.
Kom anders ook gezellig in mijn tipi. Kunnen we een dependance van het COC openenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde eigenlijk een Chocolatte-pakje aandoen met een rode pruik.
Ik heb het wel even serieus overwogenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nip vond het volgens mij sowieso geen punt om heen te rijden zei ze.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
of nip school heeft donderdag danwel vrijdag.
En of ze wil/durft te rijden, ik wil best heen rijden maar met mijn fysieke gedoe kan ik niet garanderen dat ik terug kan rijden
weet ik, maar terug is meer het probleemquote:Op maandag 5 maart 2012 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nip vond het volgens mij sowieso geen punt om heen te rijden zei ze.
En het is echt dichtbij de snelweg!
En anders nemen jullie samen ook een hotelkamertDan kan je de volgende ochtend serieus 1 rechte weg af en dan 100 meter links en je zit weer op de snelweg
Daar doen we het voorquote:
Je kent me toch al!quote:Op maandag 5 maart 2012 18:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik doe het trouwens nu al in mijn broek
Ja ja, ElisaB is een stoere hoor
Bezorgd bedoeld: Ik vind het niet verantwoord als je de weg op gaat terwijl je energy drinks nodig hebtquote:Op maandag 5 maart 2012 18:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
weet ik, maar terug is meer het probleemheen rijden kan ik wel, en misschien terug ook wel maar ik kan het niet garanderen
en we willen allebei liever thuis slapen. We kijken nog wel even maar eventueel neem ik wel energy drinks mee en doen we wat langer over de terugweg
[..]
Daar doen we het voor
Ik heb überhaupt energy drinks nodig om te functioneren meeste dagenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bezorgd bedoeld: Ik vind het niet verantwoord als je de weg op gaat terwijl je energy drinks nodig hebtwel veilig doen .
Heb je net de riolering gefikst...quote:Op maandag 5 maart 2012 18:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik doe het trouwens nu al in mijn broek
Ja ja, ElisaB is een stoere hoor
Ja joh, weet ik toch. En ik ben een bikkel natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 18:48 schreef Greys het volgende:
Elies, jij kent echt de helft al![]()
En het is klein, gemoedelijk en net of je bij ons en Henkie op visite bent
Als je het binnen teveel gedoe vindt ga je lekker ff buiten op het terrasje. En dan nog zit je middenin het feest, zeg maarDan ben je niet afgesloten van de rest.
Goed puntquote:Op maandag 5 maart 2012 18:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb je nog nooit in mijn tipi gehad
Zeg ik! We kunnen er ook van afzien. Of het fakenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed puntIk word nu zelf ook een beetje bang.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij Erik al eens in je tipi gehad
Nou dan
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind het allemaal maar een beetje tipi's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |