Delen jij en Steve nou een kamer?quote:
Je vergeet toch niet de aller-aller-allerbelangrijkstequote:Op maandag 5 maart 2012 23:18 schreef Greys het volgende:
Ik zieeeeee een sterrrrrrrrrrrrr
Hij staat nog verrrrrrr
Maar strakjes komt ie dichterbijjjjjjj
Die ook plz
Heb ik!quote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je vergeet toch niet de aller-aller-allerbelangrijkste
Halleluuuujaahhhhhh!!!
Engelse versiequote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je vergeet toch niet de aller-aller-allerbelangrijkste
Halleluuuujaahhhhhh!!!
Aww, dankje!quote:
Maakt niet uit; het gaat ons uitsluitend om het ritmisch schudden der tetten; in welke taal dan ookquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:55 schreef Jordy2012 het volgende:
[..]
Aww, dankje!![]()
Maar ik kijk het meestal met een paar andere, waarvan ik eis dat ze hun mond dicht houden. Ik denk niet dat dat me gaat lukken in een drukke ruimte!![]()
Maar, nogmaals bedankt voor het aanbod!
Ik heb veul om mee te schuddenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maakt niet uit; het gaat ons uitsluitend om het ritmisch schudden der tetten; in welke taal dan ook
Ik kan het me voorstellen; flesje wijn mee, de troubadour op de achtergrond en gaaaaanquote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ie dat doet dan wil ik wel een kamer delen heur.
Ik lig hardop te lachen in bedquote:Op maandag 5 maart 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maakt niet uit; het gaat ons uitsluitend om het ritmisch schudden der tetten; in welke taal dan ook
Ik zat met het lezen van iedereens indianennaam hardop te lachen in de trein netquote:
Maar een berg FOK!kers stil houden wordt wat lastigerquote:
Ik krijg al migraine bij het ideequote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
Maar een berg FOK!kers stil houden wordt wat lastiger
Nou, mocht je je bedenken gil je maar
Haha, klinkt inderdaad erg gevaarlijk!quote:
De uitslag duurt meestal niet zo heel lang, omdat niet alle landen afgegaan worden in de halve finale. Gewoon een envelop-ceremonie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zat es te kieken, maar vorig jaar werd om 23 uur gewoon Pauw en Witteman uitgezonden om 23 uur.
Of kwam de uitslag daarna?
Toen was het al afgelopen lijkt me. De halve finales duren niet zo heel lang.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zat es te kieken, maar vorig jaar werd om 23 uur gewoon Pauw en Witteman uitgezonden om 23 uur.
Of kwam de uitslag daarna?
Haha, bedankt!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar een berg FOK!kers stil houden wordt wat lastiger
Nou, mocht je je bedenken gil je maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |