quote:Op maandag 5 maart 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind het allemaal maar een beetje tipi's.
Ik was ooit bij een boekpresentatie van een lesbisch boek en die vrouw had het steeds over zompige aubergines.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
En in godsnaam, wil iedereen de aubergines thuis laten![]()
Dat was voor mijn tijd, maar toch weet ik er alles vanquote:Op maandag 5 maart 2012 18:56 schreef Greys het volgende:
Dat van die aubergines is van vóór jullie tijd zeker?
Sex voor de Buch?
Indianen?
Anyone?
Ow... kan dat ook al nietquote:Op maandag 5 maart 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
En in godsnaam, wil iedereen de aubergines thuis laten![]()
Waren dat geen courgettes?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:56 schreef Greys het volgende:
Dat van die aubergines is van vóór jullie tijd zeker?
Sex voor de Buch?
Indianen?
Anyone?
Oh, dat is niet de reden waarom ik niet zou komen hoor, ik ben niet goed met groepenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:01 schreef Greys het volgende:
Zwab, ik weet al wat je gaat roepen maar ik ga het TOCH vragen, als ESF smiley makertttt...
KOM JE OOK?
Het is voor jou niet ver weg en Snakey en diverse andere hetero's komen ook, dus voor je reputatie voor je niet bang te zijn
istie groen? dan ist een courgettequote:Op maandag 5 maart 2012 19:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze eh, beweegt te snelmaar volgens mij een aubergine.
Kijk maar! Mag altijd, als je iemand wilt meenemen die je kent mag het ookquote:Op maandag 5 maart 2012 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, dat is niet de reden waarom ik niet zou komen hoor, ik ben niet goed met groepen
Nee, ik heb even verder gekeken (my eeeeyes) en het is echt een aubergine als je het mij vraagt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |