Oke, dus toch nog 9 te gaan danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik dacht 22 + een speciale 2 uur durende series finale ; dus in totaal 24
Ik vermoed/verwacht/hoop dat Carlos zichzelf aangeeft en bekent indien één van de vrouwen gearresteerd wordt. Indien niet, lijkt me dat toch karaktermoord. Carlos is toch altijd één van de meest integere personages geweest.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Lijkt er trouwens op nu dat het slecht gaat aflopen voor Bree
Zit wel iets in ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vermoed/verwacht/hoop dat Carlos zichzelf aangeeft en bekenkt indien één van de vrouwen gearresteerd wordt. Indien niet, lijkt me dat toch karaktermoord. Carlos is toch altijd één van de meest integere personages geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die spoiler was al minimaal een paar dagen bekend op internet ^^ Maar blij dat Cherry het bevestigd. Ben er wel blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou eerst je posts even in een spoilertag doenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:29 schreef Tegan het volgende:
Het was toch sowieso niet een van de housewives?
En Cherry heeft niet een spoiler bevestigd, hij moest de waarheid spreken in de rechtzaal!
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef Karina het volgende:
Lijkt me niet. Zag 'm al wel aankomen trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Nee, ik niet eigenlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Zag 'm al wel aankomen trouwens
Ik zag hem ook aankomen toen ze zo lief tegen elkaar deden op het stoepje...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Zag 'm al wel aankomen trouwens
Past goed bij de naam van afgelopen aflevering ; Dont take me for granted ( oid ) ^^quote:Op maandag 12 maart 2012 15:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had het al in de spoilers gelezen maar![]()
Mike
Ook al vond ik dat zijn personage een beetje voor granted werd genomen in seizoen 8
Leeft die nog dan? Dat kind heb ik al episodes lang niet meer gezien.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:44 schreef Crohnjurist het volgende:
Mike, vet zielig voor MJ![]()
Waar is eigenlijk die kapper van Lynette? Van mij had ze trouwens dat wijf mogen laten stikken. Wat een raar en vreselijk mens, Lynette doet vreselijk haar best om een top feest te organiseren en dat mens moet juist op dat feest weer alle aandacht hebben van Penny![]()
Ik moest wel lachen om Bree, vette paniek omdat ze gif heeft genomen maar er wel springlevend bij staan
Waarvoor dank, haha. Ik weet niet wat ik met m heb, maar ik vind hem zwaar irritant. Ik kijk vele series, maar nooit zon kind gezien van die leeftijd waar ik me zo aan erger.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Leeft die nog dan? Dat kind heb ik al episodes lang niet meer gezien.
True.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:47 schreef Tegan het volgende:
Ik wist het al, maar gedurende de hele ep vond ik het vrij duidelijk omdat alle karakters spontaan monologen over Mike's tofheid hielden. Itt over de andere karakters die misschien dood konden gaan.
Hahaquote:Op maandag 12 maart 2012 15:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Past goed bij de naam van afgelopen aflevering ; Dont take me for granted ( oid ) ^^
Uhm, wat denk je van Jaimy van One Tree Hill.. Scheit irritant kutkind vind ik dat..quote:Op maandag 12 maart 2012 18:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Waarvoor dank, haha. Ik weet niet wat ik met m heb, maar ik vind hem zwaar irritant. Ik kijk vele series, maar nooit zon kind gezien van die leeftijd waar ik me zo aan erger.
Hoe bedoel je. Zijn karakter is gewoon dood. En de serie is bijna afgelopen, dus.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
kapt james denton/mike delfino er echt mee ?
Zon domme vraag was het ook weer niet. Genoeg series die het gooien op ''witness protection'' ed. Vooral als je het DH nieuws niet wekelijks bijhoud weet je dat soort dingen dus niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Zijn karakter is gewoon dood. En de serie is bijna afgelopen, dus.
Mja, het is wat vreemd om het will they/won't they couple zo te laten eindigen. Syndication drama ook, want niemand wil meer meeleven met iets wat toch eindigt. Maar ik denk ook dat Mark Cherry het alleen heeft gedaan om de rechtzaak te winnen tegen Edie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:54 schreef useralex het volgende:
seizoenen lang hoop je dat Mike en Susan bij elkaar komen, besluiten te trouwen wordt die aangereden in seizoen3 en daardoor in coma raakt. in seizoen 5 zijn ze weer uit elkaar en uiteindelijk wordt die dood geschoten! #zucht
Denk ik niet. Als hij zo graag iemand anders dood wou laten gaan voor die rechtzaak had hij ook die Angie Bowen kunnen vermoorden, of Orson of Katherine, of weet ik veel wie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, het is wat vreemd om het will they/won't they couple zo te laten eindigen. Syndication drama ook, want niemand wil meer meeleven met iets wat toch eindigt. Maar ik denk ook dat Mark Cherry het alleen heeft gedaan om de rechtzaak te winnen tegen Edie.
quote:De allerlaatste aflevering van Desperate Housewives is op zondag 13 mei te zien in de Verenigde Staten. Dat heeft het tv-netwerk ABC bekendgemaakt. Desperate Housewives wordt van de buis gehaald, omdat de koek volgens de makers op is. Bovendien liepen de cijfers terug: van gemiddeld 24 miljoen kijkers in seizoen één, naar gemiddeld 12 miljoen kijkers voor het huidige, achtste seizoen. De serie wordt in mei afgesloten met een ‘spetterende’ finale van maar liefst twee uur.
In Nederland is Desperate Housewives te zien op Net5. Die zender belandt maandag bij de elfde aflevering van het achtste seizoen. Daarmee loopt ze slechts zes afleveringen achter op de Amerikanen. Bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |