Oke, dus toch nog 9 te gaan danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik dacht 22 + een speciale 2 uur durende series finale ; dus in totaal 24
Ik vermoed/verwacht/hoop dat Carlos zichzelf aangeeft en bekent indien één van de vrouwen gearresteerd wordt. Indien niet, lijkt me dat toch karaktermoord. Carlos is toch altijd één van de meest integere personages geweest.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Lijkt er trouwens op nu dat het slecht gaat aflopen voor Bree
Zit wel iets in ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vermoed/verwacht/hoop dat Carlos zichzelf aangeeft en bekenkt indien één van de vrouwen gearresteerd wordt. Indien niet, lijkt me dat toch karaktermoord. Carlos is toch altijd één van de meest integere personages geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die spoiler was al minimaal een paar dagen bekend op internet ^^ Maar blij dat Cherry het bevestigd. Ben er wel blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou eerst je posts even in een spoilertag doenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:29 schreef Tegan het volgende:
Het was toch sowieso niet een van de housewives?
En Cherry heeft niet een spoiler bevestigd, hij moest de waarheid spreken in de rechtzaal!
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:02 schreef Karina het volgende:
Lijkt me niet. Zag 'm al wel aankomen trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Nee, ik niet eigenlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Zag 'm al wel aankomen trouwens
Ik zag hem ook aankomen toen ze zo lief tegen elkaar deden op het stoepje...quote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Zag 'm al wel aankomen trouwens
Past goed bij de naam van afgelopen aflevering ; Dont take me for granted ( oid ) ^^quote:Op maandag 12 maart 2012 15:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had het al in de spoilers gelezen maar![]()
Mike
Ook al vond ik dat zijn personage een beetje voor granted werd genomen in seizoen 8
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |