quote:Op zondag 4 maart 2012 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Ajax
2 Twente
3 Feyenoord
Maar toch het enge vermoeden:
1 Twente
2 Ajax
3 PSV
Feyenoord zal wel 5e worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Ajax
2 Twente
3 Feyenoord
Maar toch het enge vermoeden:
1 Twente
2 Ajax
3 PSV
Jaquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Laat het duidelijk zijn dat we allemaal even zielig zijn, de Feyenoord, Ajax en PSV fans hier op fok!
Ik heb harde fobo quotes waar in je dat al eerder bevestigtquote:
Ja we probeerde er wat van te makenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat was er met de F-side? Ze maakte lawaai, wtf.
Misschien dat het tot de 70e minuut 0-1 was?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat was er met de F-side? Ze maakte lawaai, wtf.
Dan zouden ze juist stil moeten zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 18:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien dat het tot de 70e minuut 0-1 was?
Ik schrok gewoon bij de 1-2 en kieperde mijn biertje over mijzelf heenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien dat het tot de 70e minuut 0-1 was?
Ik schrok van alle goals van Ebequote:Op zondag 4 maart 2012 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik schrok gewoon bij de 1-2 en kieperde mijn biertje over mijzelf heen
Dat is alleen bij psvquote:Op zondag 4 maart 2012 18:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan zouden ze juist stil moeten zijn. Als je dat met stereotyp Ajacied bedoelt
.
Gewoon terechte overwinning wat ik zo snel gezien heb. Maar je ziet na die 0-1 wel meteen de angst in die ploeg sluipen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik schrok gewoon bij de 1-2 en kieperde mijn biertje over mijzelf heen
De 1-3quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopen dat mensen erin trappen ,meteen verkopen
5miljoen, aan sevillaquote:Op zondag 4 maart 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vertonghen heeft niks fout gedaan hoor?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon terechte overwinning wat ik zo snel gezien heb. Maar je ziet na die 0-1 wel meteen de angst in die ploeg sluipen.
Janette vertonghen was ook weer lekker bezig
Vond ik één van de beterenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertonghen heeft niks fout gedaan hoor?
Hij liep weer lekker om zich heen te slaanquote:Op zondag 4 maart 2012 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertonghen heeft niks fout gedaan hoor?
Theo moet een kroeg of snackbar beginnen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:48 schreef Smoofie het volgende:
Theo moet dieper spelen, hij maakte weinig fouten/
De tribunes zaten aardig vol hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
50000 man mijn reet
Er waren er hooguit 40000
Realistisch deze man.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
50000 man mijn reet
Waarschijnlijk 35.000 ofzo.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
50000 man mijn reet
Klopt ja, als je die cijfers mag geloven zitten er altijd 50kquote:Op zondag 4 maart 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
50000 man mijn reet
Watquote:
Als er maar 50.000 betalenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
50000 man mijn reet
eerste ring was nagenoeg vol, bij f-side wat lege plaatsen aan de zijkanten. 2e ring zaten wat lege plekken in 426-430. De rest kon ik niet zien.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Ik heb maar 5 biertjes gehad en was dus gewoon nuchter en het leek echt niet vol hoor
Ja maar dat is bij lange na nog geen 50000, misschien is het dan hooguit 44000quote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
eerste ring was nagenoeg vol, bij f-side wat lege plaatsen aan de zijkanten. 2e ring zaten wat lege plekken in 426-430. De rest kon ik niet zien.
Ik denk 46.84kquote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat is bij lange na nog geen 50000, misschien is het dan hooguit 44000
Mwoah 5e zit er wel in. Heerenveen moeten we nog wel kunnen achterhalenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
6e doet helaas ook nog mee, zo geweldig gaat het niet de laatste weken.
Mertens krijgt de deksel op zijn arrogante neusquote:Op zondag 4 maart 2012 18:52 schreef Helpmefok het volgende:
Doeiiiiiiii subsidiexlub waar ik op kots. "Dit was de kampioenswedstrijd" mongolen
. Doeiiiiiiii.
laatste wedstrijd tegen hun, die kan wel eens heel belangrijk gaan worden .quote:Op zondag 4 maart 2012 18:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwoah 5e zit er wel in. Heerenveen moeten we nog wel kunnen achterhalen
Ajax - Roda JC was alleen de 2e helft interessantquote:Op zondag 4 maart 2012 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
Toch nog een leuk einde na die eerste paar saaie wedstrijden op deze zondag(voor de neutrale kijker en alles wat niet voor PSV is).
True, zo zie je maar.. zoals je al zei pas na 90 min oordelen al was de eerste helft (weer) bar slecht.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax - Roda JC was alleen de 2e helft interessant
Anderhalve wedstrijd heb ik kunnen genieten
Havenarbeider van Rdam?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
Kijk op Net 5, een havenarbeider die met een Haarlems horetje wil trouwen
we hebben nog een behoorlijk zwaar programma, maar ik denk dat het voor die wedstrijd wel beslist is.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
laatste wedstrijd tegen hun, die kan wel eens heel belangrijk gaan worden .
bestaat er een andere haven dan?quote:
Met een haarlems wat?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
Kijk op Net 5, een havenarbeider die met een Haarlems horetje wil trouwen
dat woord zou jij toch moeten kennenquote:
Wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 4 maart 2012 19:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ebecilio heeft gewoon mijn dag gered, wie had dat ooit verwacht?
Ohja! toen deed jij TR!quote:Op zondag 4 maart 2012 19:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat woord zou jij toch moeten kennen
nee, niet homo.quote:
Jachthavens tellen niet mee.quote:
quote:
Amsterdam heeft de grootste kolenhavenquote:
Boeiend. Wij hebben de grootste haven van Europa en de 2e van de wereld.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Amsterdam heeft de grootste kolenhaven. En een grote Olie opslag terminal
.
United wint
En is ook niet zo'n klein beetje groter, Hong Kong op1?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Boeiend. Wij hebben de grootste haven van Europa en de 2e van de wereld.
Shanghaiquote:Op zondag 4 maart 2012 19:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
En is ook niet zo'n klein beetje groter, Hong Kong op1?
Is dit nog geweest of nietquote:Peter Swinkels, president-commissaris van PSV, moedigde afgelopen week de supporters van zijn club aan zich meer te laten horen. De achterban heeft positief gereageerd op de suggestie en zal zondag tegen FC Twente massaal het clublied zingen, meldt Omroep Brabant.
De tekst van het zangstuk wordt getoond op de schermen in het Philips Stadion, waardoor iedereen in de gelegenheid komt om mee te zingen. De Supportersvereniging PSV en Fans United willen dat iedereen na 19 minuten en 13 seconden (in 1913 werd PSV opgericht) gaat staan en het clublied ten gehore brengt.
Niet iedereen van de rood-witte achterban is het eens met Swinkels. “Eindhoven heeft een heel fanatiek en vooral net publiek, waar andere clubs een voorbeeld aan kunnen nemen”, laat een supporter weten tegen Forza PSV. Sommigen vinden dat niet de fans, maar de spelers te weinig brengen. “Een aantal spelers loopt de kantjes er vanaf. Van mij mogen ze met 3-0 verliezen, maar dan moet het gras eruit zijn in het stadion”, zegt een teleurgestelde supporter.
daarom juistquote:Op zondag 4 maart 2012 19:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Jong maakte in de 19e minuut de 2-0![]()
Ik heb ze niet gehoord.
Zou kunnen, weet niet meer wie het wasquote:Op zondag 4 maart 2012 19:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
daarom juist![]()
En het was jansen toch?
Ik kan jouw favoriete speler gewoon niet serieus nemen hoe goed hij het ook doet dit seizoenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
daarom juist![]()
En het was jansen toch?
`Schijnt van nietquote:Op zondag 4 maart 2012 19:33 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk zit waterkneus bij Studio voetbal.
Mijn favoriete speler is Vertonghenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan jouw favoriete speler gewoon niet serieus nemen hoe goed hij het ook doet dit seizoen
Tering wat een wop wop wop wop gehalte aan tafel.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
nee,
Jan van Halst, Jan mulder, Arno Vermeulen en Michael van Praag
Oh ja jij was Ajacied he. Ik had ff je vorige avatar in mijn hoofd mijn excuses.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn favoriete speler is Vertonghen
Nee, helaasquote:Op zondag 4 maart 2012 19:33 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk zit waterkneus bij Studio voetbal.
Ik kan sowieso niet tegen dat programma, dus ik kijk nietquote:Op zondag 4 maart 2012 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tering wat een wop wop wop wop gehalte aan tafel.
Ik ook niet al kan ik me echt niet beheersen als 't Hek er met zijn neusgaten zitquote:Op zondag 4 maart 2012 19:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet tegen dat programma, dus ik kijk niet
Vervelende opmerking was waarschijnlijk dat Ebecilio er in kwam, maarja dat kwam later goedquote:Massale vechtpartij bij voetbalwedstrijd
AMSTERDAM - Een voetbalwedstrijd in de wijk Geuzenveld in Amsterdam-West is zondagmiddag ontaard in een massale knokpartij tussen de twee teams.
Rond drie uur sloeg de vlam in de pan op Sportpark De Eendracht en gingen zo'n dertig spelers en toeschouwers met elkaar op de vuist. Pas een uur later kon de politie de vechtersbazen uit elkaar halen, meldt AT5. Daarbij werd zelfs een politiehelikopter ingezet. Eén persoon is tot nu toe gearresteerd.
Het liep uit de hand nadat het derde van thuisclub Eendracht'82 op een 0-3 achterstand was gekomen tegen het vijfde van VVA Spartaan. Een "vervelende opmerking" leidde daarop de massale knokpartij in.
Geen hockey biatch vanav.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet al kan ik me echt niet beheersen als 't Hek er met zijn neusgaten zitStraks lekker Top Gear om 21:00
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tering wat een wop wop wop wop gehalte aan tafel.
[..]
Oh ja jij was Ajacied he. Ik had ff je vorige avatar in mijn hoofd mijn excuses.
Mijn vader speelde vroeger bij Spartaanquote:Op zondag 4 maart 2012 19:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vervelende opmerking was waarschijnlijk dat Ebecilio er in kwam, maarja dat kwam later goed
Wat een zwakke comeback zegquote:Op zondag 4 maart 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast kom eens eerst in de ArenA voordat je dit soort dingen tegen mij zegt
Er zitten er wel veel jaquote:Op zondag 4 maart 2012 19:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn vader speelde vroeger bij Spartaan.
Zijn nu toch alleen maar mocros daar.
Inter speelt om 20:45 niet dat dat zo interessant is maar Real om 21:30 zie ik toch liever dan Sjek&Coquote:Op zondag 4 maart 2012 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet al kan ik me echt niet beheersen als 't Hek er met zijn neusgaten zitStraks lekker Top Gear om 21:00
achja die hebben toch ook gewoon betaaldquote:Op zondag 4 maart 2012 19:40 schreef Moody het volgende:
Ajax telt de seizoenkaarthouders gewoon elke wedstrijd mee.
Andere clubs doen dit ook, maar daar komt procentueel meer van opdagen.
Best sneu
Nooit eerder gehoord dit is dit echt waar?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:40 schreef Moody het volgende:
Ajax telt de seizoenkaarthouders gewoon elke wedstrijd mee.
Andere clubs doen dit ook, maar daar komt procentueel meer van opdagen.
Best sneu
ja, er zit normaal maar 20000 man maar zo lijkt het toch gewoon meer XD XDquote:Op zondag 4 maart 2012 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit eerder gehoord dit is dit echt waar?
ZOU JE DENKENquote:Op zondag 4 maart 2012 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
100%quote:Op zondag 4 maart 2012 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het weer heeft er niks mee te maken, tegenstander klopt gewoonquote:Op zondag 4 maart 2012 19:46 schreef Moody het volgende:
[..]
100%
Maar dit is niet vreemd hoor.
Toeschouwersaantallen worden zo berekend:
Seizoenkaarthouders + aantal verkochte kaarten vrije verkoop + aantal verkochte kaarten uitsupporters
Of seizoenkaarthouders komen opdagen is een tweede. Bij Ajax schijnt dit erg te liggen aan de tegenstander en het weer.
Er moest wat humor in, vandaarquote:Op zondag 4 maart 2012 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het weer heeft er niks mee te maken, tegenstander klopt gewoon
Omdat lens uit Osdorp komtquote:Op zondag 4 maart 2012 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom geen Wijnaldem Smoofski? Leuke en vooral sympathieke jongen.
Dat is een kakkerlak, lens komt uit Amsterdanquote:Op zondag 4 maart 2012 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom geen Wijnaldem Smoofski? Leuke en vooral sympathieke jongen.
Wijnaldum maakt tenminste geld over aan de jeugdopleiding die hem prof maaktequote:Op zondag 4 maart 2012 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is een kakkerlak, lens komt uit Amsterdan
wat is er met de op aan de hand iddquote:
Er is nooit wat overgemaakt hoor tot op hedenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijnaldum maakt tenminste geld over aan de jeugdopleiding die hem prof maakte
Je wilde eigenlijk Ebecillio in je ava doen maar dan zou je nooit meer geloofwaardig zijn. I see what you did there.quote:
Wijnalbum is niets minder dan Fer.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijnaldum maakt tenminste geld over aan de jeugdopleiding die hem prof maakte
Hij doet het weerquote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat is er met de op aan de hand idd
Jij gunt mij ook het pleziertje niet he. Zo reageren de Feyenoord vriendjes nooit.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er is nooit wat overgemaakt hoor tot op heden
sorry sorry xdquote:Op zondag 4 maart 2012 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gunt mij ook het pleziertje niet he zo reageren de Feyenoord vriendjes nooit.
Ebe is geen PSV spelertquote:Op zondag 4 maart 2012 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je wilde eigenlijk Ebecillio in je ava doen maar dan zou je nooit meer geloofwaardig zijn. I see what you did there.
Wijnaldem speelt met oogkleppen op. Fer heeft ook veel meer talent trouwens. Die speelt over 2 jaar in de PL.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Wijnalbum is niets minder dan Fer.
Fer voetbalt in een beter team.
Ja maar wel bij wigan of boltonquote:Op zondag 4 maart 2012 19:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wijnaldem speelt met oogkleppen op. Fer heeft ook veel meer talent trouwens. Die speelt over 2 jaar in de PL.
Ze waren allebei 5 miljoen toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wijnaldem speelt met oogkleppen op. Fer heeft ook veel meer talent trouwens. Die speelt over 2 jaar in de PL.
Ja en? Voor een speler met een aflopend contract gewoon een prima bedrag.quote:
Zijn totaal verschillende spelers. Maar Fer gaat het uiteindelijk wel verder schoppen.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Wijnalbum is niets minder dan Fer.
Fer voetbalt in een beter team.
Denken dat fer geen talent heeftquote:Op zondag 4 maart 2012 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liverpool verdient wel iets meer krediet op het gebied van te dure miskopen.
Dan moet je bij 4Lf zijn. Hij heeft verstand van de markt omdat het zo is.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en? Voor een speler met een aflopend contract gewoon een prima bedrag.
Moet nog zien dat jullie 5 krijgen voor Jannette Vertonghen
11miljoen, let maar opquote:Op zondag 4 maart 2012 19:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar gaan we voor wedden?quote:
Kratje bierquote:
Ik zeg meer dan 9 idd, stokstaart dus minderquote:Op zondag 4 maart 2012 19:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoiets zal het worden, in ieder geval meer dan 9 miljoen
Feit.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je bij 4Lf zijn. Hij heeft verstand van de markt omdat het zo is.
Nog steeds veelste veel voor een 1-jarig contract.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:58 schreef Moody het volgende:
Fer was toch veuls te duur?
Nu opeens niet meer?
Grappig
Nee want dan moet ik daarvoor naar amsterdam rijden.quote:
Er is gewoon teveel voor betaaldquote:Op zondag 4 maart 2012 19:58 schreef Moody het volgende:
Nu opeens niet meer?
Grappig
Nee niet weer een ui, gewoon kratje bier mietjequote:Op zondag 4 maart 2012 19:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik daarvoor naar amsterdam rijden.
Niks leuks met een UI deze keer?
Fer hebben we genoeg voor gekregen. Alleen op termijn gaat twente wel lekker cashen op deze jongen.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:58 schreef Moody het volgende:
Nu opeens niet meer?
Grappig
Nee daar begin ik niet aan. Alleen met me rofamatties jeweetz.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee niet weer een ui, gewoon kratje bier mietje
5,5 miljoen voor een éénjarig contract is veel te duur jaquote:Op zondag 4 maart 2012 19:58 schreef Moody het volgende:
Nu opeens niet meer?
Grappig
Ja, oke je neemt een maand lang een Vertonghen uiquote:Op zondag 4 maart 2012 20:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee daar begin ik niet aan. Alleen met me rofamatties jeweetz.
2013 contract toch?
Teveel?quote:
Ja kanker op zeg.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, oke je neemt een maand lang een Vertonghen ui
Dealquote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja kanker op zeg.
Ik stuur wel een fles whisky naar je osso. Deal?
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja kanker op zeg.
Ik stuur wel een fles whisky naar je osso. Deal?
Okequote:
(Daily Star on Sunday)quote:Ajax ace Jan Vertonghen last night revealed his wish to seal a £12million switch to Tottenham . He said: “Tottenham are an amazing club and I think my game can be suited to English football.
Doe ff TR man.quote:
En dat is nog in ponden ookquote:
Dan heeft hij nog maar een éénjarig contract, dan vang je nooit meer dan 10 miljoen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef Moody het volgende:
Twente vangt > 10 miljoen voor hem over 2-3 jaar. Lijkt me geen verkeerd rendement als je bedenkt dat hij ook nog wat bijdraagt aan het team
Cholera?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef Moody het volgende:
Ik dacht dat het woord k**** uit was tegenwoordig nadat minimaal 50% van de users hier hebben verloren aan die ziekte. Andere ziekte anyone?
Quoten is net zoveel snitchen als een TR.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal ik je eens TR'en? wat je ook bij mij deed...
GGMM kwam in het topic en 1 minuut daarna Yvonne. Maar als je wilt denken dat ik je snitch is het prima.quote:
Ga lekker ergens anders de moraalridder uithangen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef Moody het volgende:
Ik dacht dat het woord k**** uit was tegenwoordig nadat minimaal 50% van de users hier hebben verloren aan die ziekte. Andere ziekte anyone?
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
GGMM kwam in het topic en 1 minuut daarna Yvonne. Maar als je wilt denken dat ik je snitch is het prima.
Je hebt wel gelijk zal er op letten.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef Moody het volgende:
ik heb geen joodse mattiesquote:
Ah oke. Dat kan.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik heb geen joodse matties, alleen steven maar dat is een verhaal apart.
Sowieso kerstavondquote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn opa is op kerstavond overleden, maar dat zal hij toch niet bedoelen?
Mijn opa is van de trap gekankert.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik heb geen joodse matties, alleen steven maar dat is een verhaal apart.
ja ja steven is voor feyenoordquote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah oke. Dat kan.
Steven is voor Feyenoord, met z'n Clasie UI.
De trap ook waarschijnlijk. Vind het maar onveilig die oude trappen met van die hoge treden en rare leuningen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn opa is van de trap gekankert.
God, wat oud. Zowel de grap als mijn opa.
Bij ons gaan er ook altijd mensen dood rond kerstquote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo is dat Stevenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ja steven is voor feyenoord
steven komt alleen al jaren in de ArenA en gaat naar uitwedstrijden en ook europees terwijl jullie de ArenA alleen van studio sport kennen, lul lekker verder man
In de haven is het ook gewoon een hard knock life blijkbaarquote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij ons gaan er ook altijd mensen dood rond kerst
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
steven komt alleen al jaren in de ArenA en gaat naar uitwedstrijden en ook europees terwijl jullie de ArenA alleen van studio sport kennen, lul lekker verder man
En op zich is geloof ook wel een ziekte dus ik denk dat Moody een atheist is.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij ons gaan er ook altijd mensen dood rond kerst
In de 3e persoon pratenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Steven is fanboy van Clasie dat weet iedereen al jaren.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah oke. Dat kan.
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Steven is fanboy van Clasie dat weet iedereen al jaren.
Laatst is hij nog midden in de nacht handtekeningen gaan halen in Haarlem
Klopt, laatst nog een bulk kerstbomen. Bam weer een oom doodquote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In de haven is het ook gewoon een hard knock life blijkbaar
Jammer joh. Misschien moet je hem een paar kankertrappen geven.quote:
2e vd wereld staan we al jaren niet meer. We staan nu 4de en worden dit jaar waarschijnlijk ingehaald door Tianjin.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Boeiend. Wij hebben de grootste haven van Europa en de 2e van de wereld.
Je zorgt ook goed voor je hont. En dan hebben we het niet over brokjesquote:
nou, daar zullen ze wel enorm veel aan hebben dan.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Niets moraalridder.
Kom alleen op voor mijn eigen oom, 2 vrienden en vader!
Neh, mijn buurman is altijd razend bij een verlies van ADO. Zal komende zaterdag met mn hont zn huis binnenvallen en 'm treiterenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer joh. Misschien moet je hem een paar kankertrappen geven.
Jaja nou heb je je puntje wel weer gemaakt gastquote:Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Niets moraalridder.
Misschien kom je er over 10 jaar nog op terug....
Maar met de 2e Maasvlakte gaan we weer stijgenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef eight het volgende:
[..]
2e vd wereld staan we al jaren niet meer. We staan nu 4de en worden dit jaar waarschijnlijk ingehaald door Tianjin.
1 Shanghai
2 Ningbo & Zhoushan
3 Singapore
4 Rotterdam
5 Tianjin
Dan zijn we dit allang al weer vergetenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Niets moraalridder.
Misschien kom je er over 10 jaar nog op terug....
Hoi, let niet teveel op de TR's van ajacied4life die denkt dat ik hem verraden heb bij Yvonne met een TR.quote:
Geen clasie UI meerquote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah oke. Dat kan.
Ik heb al een lange tijd geen TR's gemaaktquote:Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoi, let niet teveel op de TR's van ajacied4life die denkt dat ik hem verraden heb bij Yvonne met een TR.
Misschien kan jij ff kijken en hem zeggen dat het niet zo is
Ik was het zat en heb zo mijn goede redens ervoorquote:Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef eight het volgende:
[..]
Geen clasie UI meerZijn die 2 weken nu al om?
Mwoah, wel een hoop neppe 'groei' hoor qua economie. Als de VS omflikkert qua economie trekken ze China mee.quote:
Zegt de man met een PSV UIquote:Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu, 2 clubs waar je van houdt tegen elkaar?
zou mooi zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar met de 2e Maasvlakte gaan we weer stijgen
Je faalt in het nakomen van afspraken.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was het zat en heb zo mijn goede redens ervoor
Neequote:
Die gaat toch lekker terug naar arnhemquote:Op zondag 4 maart 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Janssen: ''Ik hoop dat ze, eh ik bedoel we kampioen worden''
Graftokkie die homo.
Vandaag weer gescoord die haarlemse boiiquote:Op zondag 4 maart 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was het zat en heb zo mijn goede redens ervoor
die oerbeer is wel goed bezig danquote:Op zondag 4 maart 2012 20:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vandaag weer gescoord die haarlemse boii
Hij is toch voor AZquote:
Precies, kan Steven een voorbeeld aan nemen.quote:
Klopt.quote:
Ik ben z'n twitter kwijt, kun je het even DM'en.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij moet wel ook GGMM heeft Smoofie zijn Twitter en de verhalen die hij daar op zet
Die komt nooit buiten. Is broertje van Tong80quote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom is ten Have nog niet gepakt door Smoofie
Heb nog 8 jaar voorwaardelijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom is ten Have nog niet gepakt door Smoofie
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die komt nooit buiten. Is broertje van Tong80
Het is kwart over 8 en jij bent nog op, wat is dit vriend?quote:
ajacied422 is al zijn korfballende zoontjequote:Op zondag 4 maart 2012 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die komt nooit buiten. Is broertje van Tong80
Niets hoorquote:
hij kan zichzelf beter feyenoorder4-2 noemenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ajacied422 is al zijn korfballende zoontje
Dan zie je Yvonne echt naakt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Stoere praat alsof jullie niet dromen van wonen in een appartementje samen met Fok! legende Tong
Hier in rotterdam is kanker net zoiets als poep zeggen in eindhoven. Maar we zullen er rekening mee houden is toch gezegd? Wat wil je nog meer?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Niets hoor
Ben alleen benieuwd of die lui van het graf van hun familie ook roepen dat het een kankermooie begrafenis was.
Het is niet het woord, maar de eenvoud waarop het gebruikt wordt waarbij je bijna hoopt dat ze het zelf gaan meemaken.
Whatever, misschien ben ik een van de weinige die wel zichzelf is achter zijn beeldschermpje. Mijn zwakte dan...
Deze boi zei het al toen hij nog hard knock stijl verloor met knikkeren van zijn hoodratniggers in Noordquote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef Smoofie het volgende:
Kanker zit er gwn in. Het klinkt lekker, en als je het al vanaf group 5 gebruikt ..
Waren mocros en antilianen die mijn pokemon kaarten uit mn hand sloegenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze boi zei het al toen hij nog hard knock stijl verloor met knikkeren van zijn hoodratniggers in Noord
Opa, oma aan overleden en me oom heeft nog minder dan een maand door kanker..quote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Kanker ligt bij mij nog steeds vies in de mond maar ik moet mijn vrienden toch imponeren...
Ik scheld voortaan met HIV.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Opa, oma aan overleden en me oom heeft nog minder dan een maand door kanker..mensen moeten het niet zo persoonlijk opvatten, niemand hoor je mopperen over tyfus.
Het is allemaal de schuld van de rabobank en ruttenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Opa, oma aan overleden en me oom heeft nog minder dan een maand door kanker..mensen moeten het niet zo persoonlijk opvatten, niemand hoor je mopperen over tyfus.
Schuld van Wildersquote:Op zondag 4 maart 2012 20:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de rabobank en rutten
Joh waar maak jij een probleem over.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Niets hoor
Ben alleen benieuwd of die lui bij het graf van hun familie ook roepen dat het een kankermooie begrafenis was.
Het is niet het woord, maar de eenvoud waarop het gebruikt wordt waarbij je bijna hoopt dat ze het zelf gaan meemaken.
Whatever, misschien ben ik een van de weinige die wel zichzelf is achter zijn beeldschermpje. Mijn zwakte dan...
godkankerquote:Op zondag 4 maart 2012 20:21 schreef Moody het volgende:
Schelden kun je beter doen met dingen die niet bestaan, zoals God.
Kutmocro , kutturk en kutmoslim zijn ook scheldwoorden.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:21 schreef Moody het volgende:
haha houjebek man leukemiejezusquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:21 schreef Moody het volgende:
Ik wist hetquote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En op zich is geloof ook wel een ziekte dus ik denk dat Moody een atheist is.
Ik moest niet lachen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef Stokstaart het volgende:
steven had botkanker daarom zat hij in een rolstoel
dude, slecht dezequote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef Stokstaart het volgende:
steven had botkanker daarom zat hij in een rolstoel
Jij vieze vuile uitverkochte arenaquote:Op zondag 4 maart 2012 20:21 schreef Moody het volgende:
Wijze woorden van deze man, en hij is pas 13 jaar!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen uit gewoon zijn frustratie op zijn eigen manier. maakt neit uit met welk scheldwoord. Opgekropte woede het gevloek en gescheld
Kankerkakkerlak bekt wel weer lekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij vieze vuile uitverkochte arena
Verrekte fanatieke PSV'er
Bekt toch wat minder lekker...
Deugniet die je me bent ik moest nog glimlachen ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij vieze vuile uitverkochte arena
Verrekte fanatieke PSV'er
Bekt toch wat minder lekker...
hahaha mank horetje, en dan rolstoelen bij de Chinees. wat een pauper ben je ook he.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dude, slecht deze
IK ben aangereden door een bejaarde op een fiets
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kankerkakkerlak bekt wel weer lekker
Kankerjood ook wel toch.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kankerkakkerlak bekt wel weer lekker
Was bij een Italiaan vandaan gejatquote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hahaha mank horetje, en dan rolstoelen bij de Chinees. wat een pauper ben je ook he.
Ik scheld liever met kankerturk.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Kankerjood ook wel toch.
Maar dan wel op z'n Rotterdams. Kankuhjeuwd.
stelen van buitelandersquote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was bij een Italiaan vandaan gejat
Ben hier vaak genoeg.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Moody, waarom kom jij hier stressen over dit terwijl je nooit in deze SC komt?
Dat zijn chinezen toch ookquote:
Wij ook niet, wij zijn werkeloos en Ajacied422 is 12quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben hier vaak genoeg.
Misschien niet zo vaak als anderen, ben geen student he
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
E swa ik spotte net jezus op de motorkap va me zus der auto. was geweldi man. Jezu lagte me toe alsof ik zijn zoon was.
alsof er alleen chinezen bij de chinees komenquote:
over 18 dagen word ik 14 swa.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij ook niet, wij zijn werkeloos en Ajacied422 is 12
Nee echt een rebel met zijn halflange haar.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Maarré, Vinden jullie Wattereus ook zo'n kolerelijer?
Niet dan? Knoflookbom van me.quote:
schrikkeljaar is het natuurlijkquote:
nee maar dan weet je het vastquote:Op zondag 4 maart 2012 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ok, leuk voor je. Moet ik nu huilen?
Heb best medelijden met psv, was zo mooi geweest met zijn allen zingen in de 19eminuut, eindelijk sfeer en dan verpest twente het zoquote:Op zondag 4 maart 2012 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
En we zwaaien met zn allen naar Eindhoof
OK. Ik hunt trouwens altijd onopvallend.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee maar dan weet je het vast
voor je weer gaat hunten
nee niet!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OK. Ik hunt trouwens altijd onopvallend.
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OK. Ik hunt trouwens altijd onopvallend.
Vond ik wel grappig ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb best medelijden met psv, was zo mooi geweest met zijn allen zingen in de 19eminuut, eindelijk sfeer en dan verpest twente het zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |